Ik luisterde vroeger Kinderen voor Kinderen en Sita.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
Mijn zusje luisterde ook K3 vroeger.
En Tokio Hotel. Misschien die nog steeds. Maar ik hoor het nooit meer uit haar kamer komen.!
Wat ontzettend schattig! Dat ze die pasjes kenden dan. Een puberende tweeling lijkt me minder tof.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vroeger ja. inmiddels bereiken ze de puberteit. Nóg erger.
Ik ben ook van de starmakers generationquote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger Kinderen voor Kinderen en Sita.
You could be so happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ik krijg toch het idee dat je zelf een Bill kapsel zou willen maar dat het je niet staat en je daarom nu alles wat anders is afzeikt.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid. Immer en alleen!
Die luister je nog steeds!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger Kinderen voor Kinderen en Sita.
You could be so happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ik heb van groep 7 to de 1ste zowel een buitenboord beugel als een blokjesbeugel gehad, maar nu heb ik wel mooie tandenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk nooit een bril krijgen.
Ook geen beugel.
Wie de fuck is Bill? Die ene die het met zijn secretaresse heeft gedaan?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat je zelf een Bill kapsel zou willen maar dat het je niet staat en je daarom nu alles wat anders is afzeikt.
Ik maar 8 maanden een blokjesbeugel. Dat was voldoende.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb van groep 7 to de 1ste zowel een buitenboord beugel als een blokjesbeugel gehad, maar nu heb ik wel mooie tanden
Ja, die Bill.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie de fuck is Bill? Die ene die het met zijn secretaresse heeft gedaan?
[ afbeelding ]
hihi. Jep. Maar ook wel leuk hoor. Allebei zenuwachtig voor de eerste keer naar het middelbaar enzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig! Dat ze die pasjes kenden dan. Een puberende tweeling lijkt me minder tof.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook geen bril of lenzen nodig, want ik zie prima met -1,75Maar dat komt omdat het maar aan een oog is en de andere is goed..
Eerst had ik er wel een lens voor, maar dat was irritant
en qua zicht maakte het ook niet verschil tenzij je mijn rechteroog afplakt.
Hallo iedereen trouwens.
Alleen in de auto, als Lucas de muziek mag uitzoeken. Ben weer over m'n KvKperiode heen.quote:
Ik heb perfecte tanden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb van groep 7 to de 1ste zowel een buitenboord beugel als een blokjesbeugel gehad, maar nu heb ik wel mooie tanden
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Alleen in de auto, als Lucas de muziek mag uitzoeken. Ben weer over m'n KvKperiode heen.
Hoi schat.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook geen bril of lenzen nodig, want ik zie prima met -1,75Maar dat komt omdat het maar aan een oog is en de andere is goed..
Eerst had ik er wel een lens voor, maar dat was irritant
en qua zicht maakte het ook niet verschil tenzij je mijn rechteroog afplakt.
Hallo iedereen trouwens.
Aahw, en dan zijn ze nu zeker ook allemaal nieuwe schoolspullen aan het inslaan enzo? Maar is het een eeneiige tweeling?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
hihi. Jep. Maar ook wel leuk hoor. Allebei zenuwachtig voor de eerste keer naar het middelbaar enzo.
Neequote:
57 minuten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe lang zal het duren voordat Isdatzo hier heeft gepost?
M'n eerste orthodontist zei dat 'ie 6 tanden moest trekken. M'n 2de ortho zei dat als ik een half jaar lang continu een buitenboord droeg, hij geen tanden hoefde te trekken. Ben blij dat het inderdaad niet nodig is geweest.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maar 8 maanden een blokjesbeugel. Dat was voldoende.
Godzijdankquote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee
En ik heb niet lang gewerkt, aangezien ik alleen maar in de ochtend ga werken, dus to half 1.
Lekker geslapen?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
57 minuten.
Stond moonmovies in de TT dus ik moest ff checken jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |