Oh, dan een of andere user met crewrechten ofzo?quote:
Ik hou niet van trouwen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Renesite het volgende:
Juicyhill getrouwdEerst zien dan bijwonen dan van een ander horen dan geluidsopnames van het moment supreme en dan geloven.
Ik ben jaloers. Maar ontzettend tof!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wou er heel graag naartoe, maar was al uitverkocht.
Nu een kaartje gekregen via het label![]()
En foto`s maken
Ik heb dat gerucht ook gehoordquote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, dan een of andere user met crewrechten ofzo?
Hoezo de vraag niet beantwoorden?quote:
Ben je blind dan Rik. Wist ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:02 schreef Jotcha het volgende:
Even mijn lenzen indoen 14.gif
Jwaits, dat heeft iemand met mijn gewicht nou eenmaal nodig.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef Desunoto het volgende:
Wat lees ik nou, Lieke in een oma onderbroek?
Is dát de reden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou niet van trouwen.
Als ik vreemd ga is het weer zo`n werk met scheiden.
Nee maar als ik er niet naar vraag kan ik ze ook niet zien.quote:
Je bent aangekomen?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Jwaits, dat heeft iemand met mijn gewicht nou eenmaal nodig.
Woei! Maar krijg je dan ook nog salaris erbij of is je salaris zeg maar het ticket?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wou er heel graag naartoe, maar was al uitverkocht.
Nu een kaartje gekregen via het label![]()
En foto`s maken
Salaris is het ticket inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Woei! Maar krijg je dan ook nog salaris erbij of is je salaris zeg maar het ticket?
Alsof jij dat elke avond niet doet.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
Welja. Laten we allemaal even fantaseren over een kledingstuk van een meisje. In-druk-wek-kend.
Tja, gister feest gehad hè. Werd vanmorgen wakker en kon m'n bed niet meer uitkomen, ik zat namelijk vast.quote:
Kijk aan. Plus je hebt dan ook een betere plaats zonder ervoor te betalen. Tof.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Salaris is het ticket inderdaad
Het is niet dat ik echt in dienst ben ofzo.
Maar als ik ergens graag naartoe wil kàn het wel
misschien moeten we met z'n allen naar de H&M en dan met stijve piemeltjes naar de kinderstringetjesslipjes en zo kijken. Whieeeequote:Op maandag 13 juli 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
Welja. Laten we allemaal even fantaseren over een kledingstuk van een meisje. In-druk-wek-kend.
Dat is wel ernstig hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, gister feest gehad hè. Werd vanmorgen wakker en kon m'n bed niet meer uitkomen, ik zat namelijk vast.
In je commode?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, gister feest gehad hè. Werd vanmorgen wakker en kon m'n bed niet meer uitkomen, ik zat namelijk vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |