Het is nogal dood hier.quote:
Maar nu niet meer!quote:
Jawelquote:
Goed. Mijn proefwerken uit de PWW waren niet eens zo belabberdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Hoe ís 't met m'n liefste PUB'ertjes?![]()
Goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Goed!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Met mij is het goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Dat ligt aan het drukkende weer, schat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het druk is hier?
Ik word zowat tegen de rand van het topic gedrukt.
Oh, ik dacht de oliedruk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt aan het drukkende weer, schat.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het druk is hier?
Ik word zowat tegen de rand van het topic gedrukt.
En de bandenspanning?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oliepijl in de frietpan is wat aan de lage kant, ja.
Ja, ik weet dus niet hoe dat moet he.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gepeild?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed. Mijn proefwerken uit de PWW waren niet eens zo belabberd
Je vinger erin doen, als het warm is is het nog goed op peil.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet hoe dat moet he.
Wie gooit er dan ook een geoliede pijl in de frietpan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oliepijl in de frietpan is wat aan de lage kant, ja.
Ik had alleen onvoldoendes voor natuurkunde, 2,8, en SK, 4,4. Ik had het idee dat natuurkunde goed gingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi zo!(en natuurlijk ook voor alle andere gasten met wie het goed gaat
)
Mijne vielen me ook nog wel mee.
Het waren wel alleen maar onvoldoendes, tussen de 1,2 en de 4,7. Maar als je ervanuit gaat dat je alleen maar 1en zult krijgen omdat je niets van de lesstof hebt meegemaakt en het toch niet boeit wat voor'n cijfer je hebt. Dan is het toch nog een meevaller om hoger dan een 1 te krijgen
Voor geschiedenis had ik anderhalve punt goed, en ik had alsnog een 1,6![]()
Sorry, te lang verhaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi zo!(en natuurlijk ook voor alle andere gasten met wie het goed gaat
)
Mijne vielen me ook nog wel mee.
Het waren wel alleen maar onvoldoendes, tussen de 1,2 en de 4,7. Maar als je ervanuit gaat dat je alleen maar 1en zult krijgen omdat je niets van de lesstof hebt meegemaakt en het toch niet boeit wat voor'n cijfer je hebt. Dan is het toch nog een meevaller om hoger dan een 1 te krijgen
Voor geschiedenis had ik anderhalve punt goed, en ik had alsnog een 1,6![]()
Dat is altijd zo, echt Murphy's Law ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had alleen onvoldoendes voor natuurkunde, 2,8, en SK, 4,4. Ik had het idee dat natuurkunde goed ging
Pak twee koffers?quote:
Oui oui. Maar dat heb ik hier ook al 100x verteldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Desunoto het volgende:
Maar Suuspluus blijf je nu weer zitten dan?
Ik rook helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
20 sloffen sigaretten gaat nou eenmaal niet.
Past makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
20 sloffen sigaretten gaat nou eenmaal niet.
Ja weet ik maar ik dacht je maakt je proefwerken toch dus waarom zou je dat doen als je zeker weet dat je blijft zitten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oui oui. Maar dat heb ik hier ook al 100x verteld
SE's mag je laten staan voor het volgende jaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik dacht je maakt je proefwerken toch dus waarom zou je dat doen als je zeker weet dat je blijft zitten?
Oke.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
SE's mag je laten staan voor het volgende jaar
Om leuke verhaaltjes voor de leraren op te schrijven en leuke tekeningetjes op 't repetitieblaadje te zetten. Hebben de leraren nog wat lol na al die 100 repetities nakijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik dacht je maakt je proefwerken toch dus waarom zou je dat doen als je zeker weet dat je blijft zitten?
Je mag ze ook gewoon overdoenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke.
Maar.. dan doe je toch wel iets meer je best als dat mag?
Je moeder heeft niks te willenquote:
In het kleine kastje, onder je kleren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Myraela het volgende:
Waar ligt mijn camera oplader en reserve accu?
Waarschijnlijk onder de bank of achter je bureau.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Myraela het volgende:
Vergeet niet de eindeloos diepe puinladesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder de bank of achter je bureau.
Failquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In het kleine kastje, onder je kleren.
Ik heb expres geen lades omdat dat indd te erg zou wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vergeet niet de eindeloos diepe puinlades
Hmm, eens kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder de bank of achter je bureau.
Ik moet ze nu opruimen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb expres geen lades omdat dat indd te erg zou worden
Bij mij thuis nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Myraela het volgende:
Waar laat je dan je dildo's en vibo's?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb expres geen lades omdat dat indd te erg zou worden
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar laat je dan je dildo's en vibo's?
Je pc staat nu in de koelkast?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef Jotcha het volgende:
Heb geloof ik het oververhittingsprobleem van mijn pc opgelost
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, hij stond al die tijd al open.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je pc staat nu in de koelkast?
Je hebt de deken er af gehaald?
Hij heeft hem op krentenbollen gezet. Nu is er een betere lucht doorstroming vanaf onder.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je pc staat nu in de koelkast?
Je hebt de deken er af gehaald?
Kan altijd zo natuurlijk: http://www.homemade-sex-toys.com/household/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doosje onder me bed, jwz.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krentenbollen wel eerst in de magnetron doen, worden ze vast heel hard van en blijft het beter staan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft hem op krentenbollen gezet. Nu is er een betere lucht doorstroming vanaf onder.
En dat is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef Jotcha het volgende:
Heb geloof ik het oververhittingsprobleem van mijn pc opgelost
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan altijd zo natuurlijk: http://www.homemade-sex-toys.com/household/
quote:The requested Web page has been blocked by your system administrator.
Please contact your system administrator for further information.
Lijkt me nietquote:
Smijnquote:
Ah.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Huis/tuin/keuken fan. Scheelt 15 graden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Alleen die deurstopper is wel gevaarlijk, als het glad is en je rent en valt op je rug:
[ afbeelding ]
Ikm loop altijd tegen deurklinken opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Alleen die deurstopper is wel gevaarlijk, als het glad is en je rent en valt op je rug:
[ afbeelding ]
Geniaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Kut nu snap ik 'm pasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je dat nog niet dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef Jotcha het volgende:
Wacht. Ik ga pas opruimen als ik weet dat ik over ben
Mijn broer vannacht om 04:00, ik volgendeweek zaterdagnacht om 4:00quote:
Jodeliequote:
En, ga je over?quote:
Moest je vandaag geen punten inkijken? Of was dat alleen voor mensen uit de 3de?quote:
Jawel. Maar ik ga dat dus niet uitrekenen hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Moest je vandaag geen punten inkijken? Of was dat alleen voor mensen uit de 3de?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Mozy het volgende:
Mijn mouw blijft altijd haken achter een klinkt.
Je weet niet zeker of je over gaat, maar je bent te lui even te rekenen en daarna zeker te weten of je het gehaald hebt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ga dat dus niet uitrekenen he
Oké.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Mozy het volgende:
Bij mij altijd het koordje van oordopjes. Of achter die handvaten van de keukenkastjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Mozy het volgende:
Check. Ik heb bovendien niet al mijn cijfers bij de handquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of je over gaat, maar je bent te lui even te rekenen en daarna zeker te weten of je het gehaald hebt?
Blijven zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check. Ik heb bovendien niet al mijn cijfers bij de hand
Ik snap niet dat jij er zo relaxt onder blijftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check. Ik heb bovendien niet al mijn cijfers bij de hand
Ik ga er van uit dat ik het gehaald hebquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij er zo relaxt onder blijft. Zelfs al wist ik (eigenlijk) zo goed als zeker dat ik het gehaald had, meestal stresste ik me nog helemaal kapot.
Schaatsen!quote:
Ik zit hier idd met thermosokken en ondergoed, een beanie op mijn hoofd, mijn winterjas en skibroek aan...quote:
Het is 't leukst als 't buiten kan natuurilijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! Omdat we het beide niet goed kunnen, en het dan des te grappig gaat worden
Jung, als jij er gelukkig van wordt, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit hier idd met thermosokken en ondergoed, een beanie op mijn hoofd, mijn winterjas en skibroek aan...
Dat kan toch in Oss geloof ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Het is 't leukst als 't buiten kan natuurilijk. Maar aangezien het kutweer is, maar toch te zomers om dichtgevroren sloten en plassen te hebben, is 't in Nijmegen ook wel tof.
Oss is saaiquote:
Slim. Erg slim zelfs.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kom net van het gemeentehuis vandaan.
"Ik wil m'n nieuwe ID ophalen"
"Dan ben je te laat want daar zijn ze gesloten om 2 uur"
""
"Morgen tussen 10 en 1 kan je terugkomen"
"FFFFUUUUUCK"
10 tot 1? Dat is al megalang voor een gemeentehuis. Ze zouden nog iets moeten doen ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kom net van het gemeentehuis vandaan.
"Ik wil m'n nieuwe ID ophalen"
"Dan ben je te laat want daar zijn ze gesloten om 2 uur"
""
"Morgen tussen 10 en 1 kan je terugkomen"
"FFFFUUUUUCK"
Bij ons is 'ie altijd tussen 11 en 12 open, dus wees blij.quote:
Je doet gewoon geen ondertitel. Net zo makkelijk.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Bij ons is 'ie altijd tussen 11 en 12 open, dus wees blij.
quote:
Dat dus. Luie kutdwergenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Bij ons is 'ie altijd tussen 11 en 12 open, dus wees blij.
Ja maar dat is zo leeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Je doet gewoon geen ondertitel. Net zo makkelijk.
Of ze zijn gewoon heel hard aan het werk, maar met andere dingen zoals... zoals... Tja.quote:
Dan zet je er een of andere quote in.quote:
Seks op kantoor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon heel hard aan het werk, maar met andere dingen zoals... zoals... Tja.
Oh wacht. Dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
't is een ondertitel, geen signature.
Dan ben jij het, log maar snel weer uit.quote:
Nee, want het is dood. Alleen FOK! doet het nogquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb je wat gestuurd, kan je het zien?
Ach, zolang je ons hebt is het goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, want het is dood. Alleen FOK! doet het nog!
Internetvrienden. Jaj!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ach, zolang je ons hebt is het goed.
quote:
Echt ik vraag me af en toe af wat je hier doet.quote:
Van 9 tot 16 dacht ik dus ook hier!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Renesite het volgende:
Gemeentehuis hiero (bijgebouw) tot 12:00 open
In het centrum van 9-16 elkedag, zaterdags niet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Renesite het volgende:
Gemeentehuis hiero (bijgebouw) tot 12:00 open
In het centrum van 9-16 elkedag, zaterdags niet.
9-16 is dus de voordeur losquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van 9 tot 16 dacht ik dus ook hier!
Stond ook op de deur.
Maar nu blijkt dus dat bepaalde afdelingen dan om 2 uur al sluiten of zo.
Wauw, ik mis hier ietsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Echt ik vraag me af en toe af wat je hier doet.
Constante gekraak op inetvrienden.
Ja ik weet dat er verschil in zit. Maar moet dat nu altijd ?
Tja als het nu alleen tegen dennis is. Maar dat is ook niet altijd zo...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Wauw, ik mis hier iets. Ik zit hier, omdat het goed tegen de verveling is, en ik zeg dat alleen maar om Dennis te pesten, wat 'ie dondersgoed weet omdat ik hem ook via internet ken.
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tja als het nu alleen tegen dennis is. Maar dat is ook niet altijd zo...
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?quote:
Dennis weet best dat ik 'm tof vind.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Verder mag je dennis ook wel eens rust gunnen
hij heeft rauw ook al op zijn dak
Huh?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?
Open Los er een KLB topic over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?
"Doe je deur 's los"
"De kluis is los"
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
WTF![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef Desunoto het volgende:
BurnaBoy nu lijkt het erop dat je geen vrienden hebt buiten internetvrienden.
Dialect?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?
"Doe je deur 's los"
"De kluis is los"
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
WTF![]()
![]()
![]()
Voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Open Los er een KLB topic over.
Wel eens hoor, 'open' klinkt beter.
Da's dan wel een heel kansloos dialect.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?
Goade ploate hoalen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Da's dan wel een heel kansloos dialect.
Ik hoor hier in Ede ook mensen dat zeggen, terwijl het toch echt niet bij het Edese dialect hoort hoor (wat niemand uberhaupt nog spreekt behalve 80 jaar oude boeren op klompen aan de rand van de stad op het platteland)
Ik weet 't ook niet, maar ik heb het nog niemand horen zeggen hier in de buurt. En dat wil niet zeggen dat ze hier nou zo netjes ABN praten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik hoor hier in Ede ook mensen dat zeggen, terwijl het toch echt niet bij het Edese dialect hoort hoor (wat niemand uberhaupt nog spreekt behalve 80 jaar oude boeren op klompen aan de rand van de stad op het platteland)
En waar zou ik toch wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet 't ook niet, maar ik heb het nog niemand horen zeggen hier in de buurt. En dat wil niet zeggen dat ze hier nou zo netjes ABN praten.
Oh, dan weet ik 't niet, maar in ieder geval, zo bedoel ik het nietquote:
Hopelijk zie je dat zelf wel in.quote:
Is welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Doe een zelfstudiequote:
Nee ik ga het je niet uitleggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Óf niet moeilijk doen, óf uitleg geven.
Kort door de bocht hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee ik ga het je niet uitleggen.
Hopelijk kom je ooit tot inzicht wat ik bedoel.
Maar je begint van de buitenkant jeweets. Zie mijn sig maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een coureur als jij moet toch weten dat de binnenbocht sneller is.
Hij snijdt het snel aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je begint van de buitenkant jeweets. Zie mijn sig maar.
Wat is er mis met 'Er is kermis'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hier zeggen ze altijd:'De kermis is los'
Echt niet. Da's alleen voor de pauperbuurten. Over het algemeen spreken ze hier geweldig fantastisch prachtig en fenomenaal ABN!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is welDeur los is typisch voor Ede en omstreken.
Dat het kermis is, dat is er kut aanquote:
Lul nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Echt niet. Da's alleen voor de pauperbuurten. Over het algemeen spreken ze hier geweldig fantastisch prachtig en fenomenaal ABN!
Wie is ze?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom is er nog steeds "nieuwe" muziek die ik te gek vind.
Alleen ken ik ze niet. En ze bestonden al sinds 1993
Een achtbaan op een kermis.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat het kermis is, dat is er kut aanHet enige toffe aan de kermis zijn de botsauto's, het spookhuis, de achtbaan, de schietdingen, het reuzenrad, de spin, de poffertjes kraam, die maffe draaiende bank, het doolhof, het spiegelpaleis en de suikerspin, maar verder is het
Kut.quote:
Jimmy Eat Worldquote:
Nee gek, die draaibank ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een achtbaan op een kermis.
Dat is een gegarandeerde mislukking.
Achtbanen horen in een pretpark.![]()
Alleen de botsautootjes zijn leuk eigenlijk.
Ik moet daar ook van kotsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, die draaibank ookBlax0r moest bijna kotsen in dat ding
Goed hequote:
quote:
Oh. Blax0r had gewoon teveel Fristi op.quote:
Ik heb ook 1 keer na zon ding gekotst.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh. Blax0r had gewoon teveel Fristi op.
Ik kan al hun muziek wel waarderen. Nog niet echt een favoriet gekozen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken ze al een tijdje.![]()
Vond deze video altijd wel lief
![]()
Futures vind ik hun beste album.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh. Blax0r had gewoon teveel Fristi op.
Voedselvergiftiging enzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer na zon ding gekotst.
lag aan die salsaburger van de Mac.
Want toen die eruit was voelde ik me goed![]()
Ik durf in alles! Behalve dat hard omhoog schieten en naar beneden... Dat is kut. Maar die extreme die er tegenwoodig altijd is, zo'n slingerding die 2000 keer over de kop gaat, die is wel tofquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, die draaibank ookBlax0r moest bijna kotsen in dat ding
Viel spass!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes ik ga werken en dan naar Frankrijk.
Mij wel oke!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik heb teveel kleding.
Met jou?
Meneerquote:
Jahoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mij wel oke!
Ik heb te weinig kleding
Mag ik wat?
Heb je niet mee gepraat met zequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
Staan er, in de C1000, 2 meisjes bij de flessen water (wat op zichzelf al een_ waard is), gaat de conversatie zo:
"Ik wil wel Spa Blauw hoor, de anderen vind ik goor"
- "Oh, die vind ik juist smerig, de rest is beter"
*zucht*
Wat mag ik lenenquote:
Chaudfontaine jeweetsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
Staan er, in de C1000, 2 meisjes bij de flessen water (wat op zichzelf al een_ waard is), gaat de conversatie zo:
"Ik wil wel Spa Blauw hoor, de anderen vind ik goor"
- "Oh, die vind ik juist smerig, de rest is beter"
*zucht*
Nee, ze waren dik en 14quote:
Ik ben ook dikquote:
Nee jonguh, over 2 jaar zijn ze dan slanker en 17quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daarom gaan ze water drinken. Dan zijn ze over 2 jaar slank en 16
Hmm?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee jonguh, over 2 jaar zijn ze dan slanker en 17Want rekenen is moeilijk
Omdat er geen sex staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
Waarom zegt eigenlijk niemand iets over de TT?
Maar wel zonnenquote:
Echtquote:
KRENTENBOL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |