Ik zit hier idd met thermosokken en ondergoed, een beanie op mijn hoofd, mijn winterjas en skibroek aan...quote:
Het is 't leukst als 't buiten kan natuurilijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! Omdat we het beide niet goed kunnen, en het dan des te grappig gaat worden
Jung, als jij er gelukkig van wordt, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit hier idd met thermosokken en ondergoed, een beanie op mijn hoofd, mijn winterjas en skibroek aan...
Dat kan toch in Oss geloof ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Het is 't leukst als 't buiten kan natuurilijk. Maar aangezien het kutweer is, maar toch te zomers om dichtgevroren sloten en plassen te hebben, is 't in Nijmegen ook wel tof.
Oss is saaiquote:
Slim. Erg slim zelfs.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kom net van het gemeentehuis vandaan.
"Ik wil m'n nieuwe ID ophalen"
"Dan ben je te laat want daar zijn ze gesloten om 2 uur"
""
"Morgen tussen 10 en 1 kan je terugkomen"
"FFFFUUUUUCK"
10 tot 1? Dat is al megalang voor een gemeentehuis. Ze zouden nog iets moeten doen ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kom net van het gemeentehuis vandaan.
"Ik wil m'n nieuwe ID ophalen"
"Dan ben je te laat want daar zijn ze gesloten om 2 uur"
""
"Morgen tussen 10 en 1 kan je terugkomen"
"FFFFUUUUUCK"
Bij ons is 'ie altijd tussen 11 en 12 open, dus wees blij.quote:
Je doet gewoon geen ondertitel. Net zo makkelijk.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Bij ons is 'ie altijd tussen 11 en 12 open, dus wees blij.
quote:
Dat dus. Luie kutdwergenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Bij ons is 'ie altijd tussen 11 en 12 open, dus wees blij.
Ja maar dat is zo leeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Je doet gewoon geen ondertitel. Net zo makkelijk.
Of ze zijn gewoon heel hard aan het werk, maar met andere dingen zoals... zoals... Tja.quote:
Dan zet je er een of andere quote in.quote:
Seks op kantoor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon heel hard aan het werk, maar met andere dingen zoals... zoals... Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |