Mijn broer vannacht om 04:00, ik volgendeweek zaterdagnacht om 4:00quote:
Jodeliequote:
En, ga je over?quote:
Moest je vandaag geen punten inkijken? Of was dat alleen voor mensen uit de 3de?quote:
Jawel. Maar ik ga dat dus niet uitrekenen hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Moest je vandaag geen punten inkijken? Of was dat alleen voor mensen uit de 3de?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Mozy het volgende:
Mijn mouw blijft altijd haken achter een klinkt.
Je weet niet zeker of je over gaat, maar je bent te lui even te rekenen en daarna zeker te weten of je het gehaald hebt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ga dat dus niet uitrekenen he
Oké.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Mozy het volgende:
Bij mij altijd het koordje van oordopjes. Of achter die handvaten van de keukenkastjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Mozy het volgende:
Check. Ik heb bovendien niet al mijn cijfers bij de handquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of je over gaat, maar je bent te lui even te rekenen en daarna zeker te weten of je het gehaald hebt?
Blijven zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check. Ik heb bovendien niet al mijn cijfers bij de hand
Ik snap niet dat jij er zo relaxt onder blijftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check. Ik heb bovendien niet al mijn cijfers bij de hand
Ik ga er van uit dat ik het gehaald hebquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij er zo relaxt onder blijft. Zelfs al wist ik (eigenlijk) zo goed als zeker dat ik het gehaald had, meestal stresste ik me nog helemaal kapot.
Schaatsen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |