Oke.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
SE's mag je laten staan voor het volgende jaar
Om leuke verhaaltjes voor de leraren op te schrijven en leuke tekeningetjes op 't repetitieblaadje te zetten. Hebben de leraren nog wat lol na al die 100 repetities nakijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik dacht je maakt je proefwerken toch dus waarom zou je dat doen als je zeker weet dat je blijft zitten?
Je mag ze ook gewoon overdoenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke.
Maar.. dan doe je toch wel iets meer je best als dat mag?
Je moeder heeft niks te willenquote:
In het kleine kastje, onder je kleren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Myraela het volgende:
Waar ligt mijn camera oplader en reserve accu?
Waarschijnlijk onder de bank of achter je bureau.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Myraela het volgende:
Vergeet niet de eindeloos diepe puinladesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder de bank of achter je bureau.
Failquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In het kleine kastje, onder je kleren.
Ik heb expres geen lades omdat dat indd te erg zou wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vergeet niet de eindeloos diepe puinlades
Hmm, eens kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder de bank of achter je bureau.
Ik moet ze nu opruimen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb expres geen lades omdat dat indd te erg zou worden
Bij mij thuis nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Myraela het volgende:
Waar laat je dan je dildo's en vibo's?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb expres geen lades omdat dat indd te erg zou worden
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar laat je dan je dildo's en vibo's?
Je pc staat nu in de koelkast?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef Jotcha het volgende:
Heb geloof ik het oververhittingsprobleem van mijn pc opgelost
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, hij stond al die tijd al open.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je pc staat nu in de koelkast?
Je hebt de deken er af gehaald?
Hij heeft hem op krentenbollen gezet. Nu is er een betere lucht doorstroming vanaf onder.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je pc staat nu in de koelkast?
Je hebt de deken er af gehaald?
Kan altijd zo natuurlijk: http://www.homemade-sex-toys.com/household/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doosje onder me bed, jwz.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krentenbollen wel eerst in de magnetron doen, worden ze vast heel hard van en blijft het beter staan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft hem op krentenbollen gezet. Nu is er een betere lucht doorstroming vanaf onder.
En dat is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef Jotcha het volgende:
Heb geloof ik het oververhittingsprobleem van mijn pc opgelost
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan altijd zo natuurlijk: http://www.homemade-sex-toys.com/household/
quote:The requested Web page has been blocked by your system administrator.
Please contact your system administrator for further information.
Lijkt me nietquote:
Smijnquote:
Ah.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Huis/tuin/keuken fan. Scheelt 15 graden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Alleen die deurstopper is wel gevaarlijk, als het glad is en je rent en valt op je rug:
[ afbeelding ]
Ikm loop altijd tegen deurklinken opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Alleen die deurstopper is wel gevaarlijk, als het glad is en je rent en valt op je rug:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |