Het is nogal dood hier.quote:
Maar nu niet meer!quote:
Jawelquote:
Goed. Mijn proefwerken uit de PWW waren niet eens zo belabberdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Hoe ís 't met m'n liefste PUB'ertjes?![]()
Goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Goed!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Met mij is het goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Suusje-V het volgende:
Zooo, eindelijk wakker
Dat ligt aan het drukkende weer, schat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het druk is hier?
Ik word zowat tegen de rand van het topic gedrukt.
Oh, ik dacht de oliedruk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt aan het drukkende weer, schat.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Desunoto het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het druk is hier?
Ik word zowat tegen de rand van het topic gedrukt.
En de bandenspanning?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oliepijl in de frietpan is wat aan de lage kant, ja.
Ja, ik weet dus niet hoe dat moet he.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gepeild?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed. Mijn proefwerken uit de PWW waren niet eens zo belabberd
Je vinger erin doen, als het warm is is het nog goed op peil.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet hoe dat moet he.
Wie gooit er dan ook een geoliede pijl in de frietpan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oliepijl in de frietpan is wat aan de lage kant, ja.
Ik had alleen onvoldoendes voor natuurkunde, 2,8, en SK, 4,4. Ik had het idee dat natuurkunde goed gingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi zo!(en natuurlijk ook voor alle andere gasten met wie het goed gaat
)
Mijne vielen me ook nog wel mee.
Het waren wel alleen maar onvoldoendes, tussen de 1,2 en de 4,7. Maar als je ervanuit gaat dat je alleen maar 1en zult krijgen omdat je niets van de lesstof hebt meegemaakt en het toch niet boeit wat voor'n cijfer je hebt. Dan is het toch nog een meevaller om hoger dan een 1 te krijgen
Voor geschiedenis had ik anderhalve punt goed, en ik had alsnog een 1,6![]()
Sorry, te lang verhaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi zo!(en natuurlijk ook voor alle andere gasten met wie het goed gaat
)
Mijne vielen me ook nog wel mee.
Het waren wel alleen maar onvoldoendes, tussen de 1,2 en de 4,7. Maar als je ervanuit gaat dat je alleen maar 1en zult krijgen omdat je niets van de lesstof hebt meegemaakt en het toch niet boeit wat voor'n cijfer je hebt. Dan is het toch nog een meevaller om hoger dan een 1 te krijgen
Voor geschiedenis had ik anderhalve punt goed, en ik had alsnog een 1,6![]()
Dat is altijd zo, echt Murphy's Law ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had alleen onvoldoendes voor natuurkunde, 2,8, en SK, 4,4. Ik had het idee dat natuurkunde goed ging
Pak twee koffers?quote:
Oui oui. Maar dat heb ik hier ook al 100x verteldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Desunoto het volgende:
Maar Suuspluus blijf je nu weer zitten dan?
Ik rook helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
20 sloffen sigaretten gaat nou eenmaal niet.
Past makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
20 sloffen sigaretten gaat nou eenmaal niet.
Ja weet ik maar ik dacht je maakt je proefwerken toch dus waarom zou je dat doen als je zeker weet dat je blijft zitten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oui oui. Maar dat heb ik hier ook al 100x verteld
SE's mag je laten staan voor het volgende jaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik dacht je maakt je proefwerken toch dus waarom zou je dat doen als je zeker weet dat je blijft zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |