Oh wacht. Dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
't is een ondertitel, geen signature.
Dan ben jij het, log maar snel weer uit.quote:
Nee, want het is dood. Alleen FOK! doet het nogquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb je wat gestuurd, kan je het zien?
Ach, zolang je ons hebt is het goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, want het is dood. Alleen FOK! doet het nog!
Internetvrienden. Jaj!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ach, zolang je ons hebt is het goed.
quote:
Echt ik vraag me af en toe af wat je hier doet.quote:
Van 9 tot 16 dacht ik dus ook hier!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Renesite het volgende:
Gemeentehuis hiero (bijgebouw) tot 12:00 open
In het centrum van 9-16 elkedag, zaterdags niet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Renesite het volgende:
Gemeentehuis hiero (bijgebouw) tot 12:00 open
In het centrum van 9-16 elkedag, zaterdags niet.
9-16 is dus de voordeur losquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van 9 tot 16 dacht ik dus ook hier!
Stond ook op de deur.
Maar nu blijkt dus dat bepaalde afdelingen dan om 2 uur al sluiten of zo.
Wauw, ik mis hier ietsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Echt ik vraag me af en toe af wat je hier doet.
Constante gekraak op inetvrienden.
Ja ik weet dat er verschil in zit. Maar moet dat nu altijd ?
Tja als het nu alleen tegen dennis is. Maar dat is ook niet altijd zo...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Wauw, ik mis hier iets. Ik zit hier, omdat het goed tegen de verveling is, en ik zeg dat alleen maar om Dennis te pesten, wat 'ie dondersgoed weet omdat ik hem ook via internet ken.
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tja als het nu alleen tegen dennis is. Maar dat is ook niet altijd zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |