Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?quote:
Dennis weet best dat ik 'm tof vind.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Verder mag je dennis ook wel eens rust gunnen
hij heeft rauw ook al op zijn dak
Huh?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?
Open Los er een KLB topic over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?
"Doe je deur 's los"
"De kluis is los"
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
WTF![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef Desunoto het volgende:
BurnaBoy nu lijkt het erop dat je geen vrienden hebt buiten internetvrienden.
Dialect?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?
"Doe je deur 's los"
"De kluis is los"
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
WTF![]()
![]()
![]()
Voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Open Los er een KLB topic over.
Wel eens hoor, 'open' klinkt beter.
Da's dan wel een heel kansloos dialect.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?
Goade ploate hoalen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Da's dan wel een heel kansloos dialect.
Ik hoor hier in Ede ook mensen dat zeggen, terwijl het toch echt niet bij het Edese dialect hoort hoor (wat niemand uberhaupt nog spreekt behalve 80 jaar oude boeren op klompen aan de rand van de stad op het platteland)
Ik weet 't ook niet, maar ik heb het nog niemand horen zeggen hier in de buurt. En dat wil niet zeggen dat ze hier nou zo netjes ABN praten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik hoor hier in Ede ook mensen dat zeggen, terwijl het toch echt niet bij het Edese dialect hoort hoor (wat niemand uberhaupt nog spreekt behalve 80 jaar oude boeren op klompen aan de rand van de stad op het platteland)
En waar zou ik toch wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet 't ook niet, maar ik heb het nog niemand horen zeggen hier in de buurt. En dat wil niet zeggen dat ze hier nou zo netjes ABN praten.
Oh, dan weet ik 't niet, maar in ieder geval, zo bedoel ik het nietquote:
Hopelijk zie je dat zelf wel in.quote:
Is welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Doe een zelfstudiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |