Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?quote:
Dennis weet best dat ik 'm tof vind.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Verder mag je dennis ook wel eens rust gunnen
hij heeft rauw ook al op zijn dak
Huh?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?
Open Los er een KLB topic over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?
"Doe je deur 's los"
"De kluis is los"
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
WTF![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef Desunoto het volgende:
BurnaBoy nu lijkt het erop dat je geen vrienden hebt buiten internetvrienden.
Dialect?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen vaak 'los' ipv 'open'?
"Doe je deur 's los"
"De kluis is los"
"Ja de achterdeur stond los dus ik heb de voordeur ook gelijk even los gedaan."
WTF![]()
![]()
![]()
Voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Open Los er een KLB topic over.
Wel eens hoor, 'open' klinkt beter.
Da's dan wel een heel kansloos dialect.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Gaat dit nu over die discussie met Rik over z'n soort van vriendinnetje?
Goade ploate hoalen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Da's dan wel een heel kansloos dialect.
Ik hoor hier in Ede ook mensen dat zeggen, terwijl het toch echt niet bij het Edese dialect hoort hoor (wat niemand uberhaupt nog spreekt behalve 80 jaar oude boeren op klompen aan de rand van de stad op het platteland)
Ik weet 't ook niet, maar ik heb het nog niemand horen zeggen hier in de buurt. En dat wil niet zeggen dat ze hier nou zo netjes ABN praten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik hoor hier in Ede ook mensen dat zeggen, terwijl het toch echt niet bij het Edese dialect hoort hoor (wat niemand uberhaupt nog spreekt behalve 80 jaar oude boeren op klompen aan de rand van de stad op het platteland)
En waar zou ik toch wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet 't ook niet, maar ik heb het nog niemand horen zeggen hier in de buurt. En dat wil niet zeggen dat ze hier nou zo netjes ABN praten.
Oh, dan weet ik 't niet, maar in ieder geval, zo bedoel ik het nietquote:
Hopelijk zie je dat zelf wel in.quote:
Is welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Doe een zelfstudiequote:
Nee ik ga het je niet uitleggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Óf niet moeilijk doen, óf uitleg geven.
Kort door de bocht hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee ik ga het je niet uitleggen.
Hopelijk kom je ooit tot inzicht wat ik bedoel.
Maar je begint van de buitenkant jeweets. Zie mijn sig maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een coureur als jij moet toch weten dat de binnenbocht sneller is.
Hij snijdt het snel aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je begint van de buitenkant jeweets. Zie mijn sig maar.
Wat is er mis met 'Er is kermis'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hier zeggen ze altijd:'De kermis is los'
Echt niet. Da's alleen voor de pauperbuurten. Over het algemeen spreken ze hier geweldig fantastisch prachtig en fenomenaal ABN!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is welDeur los is typisch voor Ede en omstreken.
Dat het kermis is, dat is er kut aanquote:
Lul nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Echt niet. Da's alleen voor de pauperbuurten. Over het algemeen spreken ze hier geweldig fantastisch prachtig en fenomenaal ABN!
Wie is ze?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom is er nog steeds "nieuwe" muziek die ik te gek vind.
Alleen ken ik ze niet. En ze bestonden al sinds 1993
Een achtbaan op een kermis.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat het kermis is, dat is er kut aanHet enige toffe aan de kermis zijn de botsauto's, het spookhuis, de achtbaan, de schietdingen, het reuzenrad, de spin, de poffertjes kraam, die maffe draaiende bank, het doolhof, het spiegelpaleis en de suikerspin, maar verder is het
Kut.quote:
Jimmy Eat Worldquote:
Nee gek, die draaibank ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een achtbaan op een kermis.
Dat is een gegarandeerde mislukking.
Achtbanen horen in een pretpark.![]()
Alleen de botsautootjes zijn leuk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |