Ik vond het altijd maar "stom" (ik was gewoon jaloersquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Baldria! Welkom hoor en hopelijk mag je gauw door naar Z&G en neem je nog een paar andere dames mee ook
tnxquote:
Op naar poging 346quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hai baldria, hopelijk komt het nog goed voor je deze maand.![]()
MODJE: ik mag weer naar het onderste lijstje hoor, poging 345 is mislukt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hai baldria, hopelijk komt het nog goed voor je deze maand.![]()
MODJE: ik mag weer naar het onderste lijstje hoor, poging 345 is mislukt.
en hoe gaat het bij/met jou?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Jammer meis.
Welkom Baldria! Hopelijk ben je snel door naar Z&G!
Liefs Minnie
Balen Guess.,,quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:34 schreef Guess. het volgende:
Hoi Baldria ,welkom
Ik zie dat mijn NOD nog op vandaag staat ik had al gevraagd of die verzet mocht worden maar is denk overheen gelezen,geeft niet want ik denk dat ie over een paar dagen verzet mag worden naar de volgende ronde.Ik heb af en toe weer ongi krampjes,snel geiriteerd en hoofdpijn,nou dan kan ik het wel weer raden
Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden, maar dat zegt allemaal helemaal niets heb ik ondertussen begrepen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef mijsje het volgende:
Kolonia, voor jou is het ook alweer bijna NOD... Hoe voel je je ondertussen?
Op het forum uiteraardquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:14 schreef freubelmuts het volgende:
flugeltje, bedoel je van op het forum of in het "echte" leven?
dank je guessquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef Guess. het volgende:
Welkom freubelmuts![]()
Hier gaat ie nog goed,gisteravond rond kwart voor 10 naar bed gegaan en er om 9.00 uit (door de wekker) heb om 7.00 wel ff getemt (zo nieuwsgierig was ik) en hij was nog wel hoog.Wat ik nu vreemd vind is dat ik bijna niks voel in vergelijking met anders.Mijn NOD is normaal 10dgn maar hij is ook wel eens 12dgn geweest dus ik ga ook pas testen als die 12 dgn voorbij zijn. Ik durf echt nergens op te hopen...
Lan me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Guess. het volgende:
Thanks allemaal,vind het ook spannend.
Vanochtend voelde ik in de verte een ongi gevoel,verder voel ik helemaal niks wat ik nog het meest vreemde vind,vooral omdat ik normaal echt gevoelige tepels heb.Mijn temp was wel 0.2 omlaag maar nog wel hoog genoeg om zwanger te kunnen zijn maar het zal ook niet de 1e keer zijn dat ie op de dag van menstruatie ineens 0.3-0.4 naar beneden zakt.Een test doe ik niet want ik zit in het gevoel van niet raak of heel mischien toch, en dat heb ik nu even liever![]()
quote:Kolonia hoe is het bij jou nu? Jij hebt je NOD morgen,voel/merk je al iets?
Ik heb maar heel af en toe het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en heb telkens na het eten een vaag gevoel van misselijkheid.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Guess. het volgende:
Kolonia hoe is het bij jou nu? Jij hebt je NOD morgen,voel/merk je al iets?
Met de warmte was minder fijn idd dan nu.. maar met ventilator ging het prima vorige week!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Freubelmuts, welkom![]()
Baldria, wat jammer!
Flugel, fijn dat je broeken weer wat wijder zitten.
Kolonia en Guess spannend, ik duim voor jullie![]()
Poezebeest, ik hoop dat je je snel beter voelt![]()
Borra, die wachtweek is inderdaad irritant
Minnie, hoe is het inmiddels bij jou?
Mijsje, hoe gaat het met jou, kun je het allemaal een plekje geven?
Hier gaan de klusdagen van start, gelukkig niet zo warm meer
Spannend!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:09 schreef Guess. het volgende:
Vanochtend getempt,hij was 0.4 naar beneden,normaal kom ik dan uit bed en ga naar het toilet om daar deaan te treffen,wat nu dus niet zo was,beetje vreemd want dat is dus anders ALTIJD zo,ik heb nu ook wel wat ongi gevoel,anders dan anders,veel minder heftig,toch vewacht ik in de loop van de dag mijn ongi wel
![]()
Ja, ik blijf hier maar gezellig hangen.. want ik ben nogal een prater, maar ik heb nog geen behoefte om met m'n vriendinnetjes over zwanger worden te praten..quote:Op zondag 12 juli 2009 21:21 schreef mijsje het volgende:
jammer Baldria, toch ongesteld. blijf je nu ook hier kletsen? wel gezellig!
Ik weet niet of je alweer 'natuurlijk' ongesteld bent geweest, maar het is het aantal dagen vanaf je ongesteldheid tot en met je nieuwe ongesteldheid (NOD= niet ongesteldheidsdag). Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:21 schreef Morretje het volgende:
Euh, hoe bereken je dat ook alweer? En dank je wel.
Ben ook al heel lang een lurker hier in OUD, het voelt nog wel een beetje gek dat ik nu legaal mag meeposten
Hahaha ik ken het.. in 1 dag een relatie, dag later getrouwd en in 1x zwanger! En nu zwanger van kind 3 ofzo hahaquote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Baldria het volgende:
Kolonia en Guess maken het spannend hiero
En ook jij welkom freubelmuts![]()
[..]
Ja, ik blijf hier maar gezellig hangen.. want ik ben nogal een prater, maar ik heb nog geen behoefte om met m'n vriendinnetjes over zwanger worden te praten..
Ik heb net ff Sims 3 gespeeld en binnen een week was m'n sim getrouwd en zwanger... pfff, ging het in het echte leven ook maar zo snel hè dames?
Verder ben ik dit weekend bij mijn schoonouders langs geweest en toen mijn vriend man aan de telefoon zei dat we ff langs kwamen om de foto's van 't trouwen te geven en gewoon eventjes te kletsen (over ons net gekocht huis enzo..) "hoorde" ik mijn schoonmoeder gewoon denken dat we met een heel andere mededeling kwamen...
Dus ze stond glunderend naar ons te kijken en toen we onze schetsen voor de keuken te voor schijn haalden had ze echt zoiets van![]()
Maar waarschijnlijk zit het gewoon in mijn eigen hoofd en zie en hoor ik dingen die er niet zijn.
Ik ben al ruim een jaar van de hormonale anticonceptie af, en merkte daarbij meteen dat mijn lijf daar sterk op reageerde. Geen hormonale anticonceptie meer voor mij, hoe makkelijk het ook is.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:26 schreef Borra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je alweer 'natuurlijk' ongesteld bent geweest, maar het is het aantal dagen vanaf je ongesteldheid tot en met je nieuwe ongesteldheid (NOD= niet ongesteldheidsdag). Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen.
Ik kijk altijd hier na http://www.babybytes.nl/encyclopedie/O/Ovulatiekalender
Ik las het topic van vorige maand door en zag dat ik toen ook pas maandagavond ongesteld werd.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:12 schreef Borra het volgende:
Kolonia wanneer ga je testen? spannend!
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:31 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het.. in 1 dag een relatie, dag later getrouwd en in 1x zwanger! En nu zwanger van kind 3 ofzo haha
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik val ff binnen om Morretje succes te wensen!![]()
Wat leuk joh!
Oeh, daar wordt het wel meteen erg echt vanquote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Morretje welkomLeuk hoor! Veel succes
En ik heb je in de OP gezet op 2 augustus. Ok zo?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik kom ook Morrie even aanmoedigen!![]()
Wat léuk! Ik lurk hier al vaak, maar nu helemaal!
Succes Mor en jullie allemaal hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:26 schreef Kolonia het volgende:
Thriller voor suspense...
BalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we het er gewoon op houden dat we te vroeg getest hebben en dan samen vrijdag een dubbele streep plassen?
![]()
![]()
En Morretje,ik had je al wel gezien maar nog geen welkom geheten,bij deze dus
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Goed plan!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Guess. het volgende:
BalenZullen we het er gewoon op houden dat we te vroeg getest hebben en dan samen vrijdag een dubbele streep plassen?
![]()
![]()
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef freubelmuts het volgende:
Kolonia je houdt de spanning er wel in zeg, red je het zelf nog een beetje?
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef freubelmuts het volgende:
Ik vraag me af he, kan je lichaam je ook soort voor de grap houden omdat je graag iets wilt? Ik zou echt steeds in de zenuwen zitten als ik maar iets over tijd zou zijn, dat ik kan bedenken dat het alleen daarom al te laat zou zijn
Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, maar meer niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Kolonia het volgende:
Sterrenmunt en Borra zijn aan de beurt, voelen jullie al wat dames?
Ik heb alle mogelijke klachten al wel gehad eigenlijk, van hoofdpijn, rugpijn, pijnlijke borsten, jeukende tepels, puistjes, vet haar, vette huid, buikpijn, buikkrampen, misselijk tot enorm misselijk. En nog wel meer. Zucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Da's wel heel naar Minnie! Heb je wel klachten of helemaal nergens last van? Vervelend hoor
Gun jezelf tijd. Er is geen grens aan rouw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:36 schreef mijsje het volgende:
Ik doe m'n best. Ik klink goed, hier maar ook irl. M'n emoties zitten nog vrij vast wat dat betreft. Het komt wel, en ik hoop een beetje gauw... ik wil dit stukje ook af gaan sluiten en gaan genieten van de herinneringen met m'n moeder... maar goed, ik wacht het maar af.
Dank je wel Nienna. Ik denk dat ik mijn eigen raad toch maar op moet gaan volgen en mijn huisarts moet gaan bellen. Ik heb geen hoop op een spontaan goed verloop binnen nu en een paar maanden. Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat jammer zeg!
Minnie, wat frustrerend dat die duivels er nog steeds niet zijn, ik hoop dat ze snel komen zodat je weer verder kunt.
Borra en Sterrenmunt, mijn duimen draaien volop voor jullie!
Lijkt me een goed idee, misschien heeft je lichaam een zetje nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef MinnieMin het volgende:
Dank je wel Nienna. Ik denk dat ik mijn eigen raad toch maar op moet gaan volgen en mijn huisarts moet gaan bellen. Ik heb geen hoop op een spontaan goed verloop binnen nu en een paar maanden. Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...
Dan lijkt het me zeker verstandig om naar de huisarts te gaan....doen hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...
Ik ben 36 en er zijn nog meer dames hier wat minder jong.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben 34 en wil 'op de valreep',
De spanning zit er in natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef freubelmuts het volgende:
borra en sterrenmunt hoe is het bij en met jullie?
Tuurlijk wel! Gewoon heel zachtjes...quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:35 schreef Ciscostar het volgende:
Vandaag temp 36.2 ipv 36.5 a 6 en veel slijm vandaag, dus denk dat eisprong er is!
Alleen klote dat mijn man ergens anders is en ik hem morgenavond pas zie.. en dan slapen we ook nog bij vrienden...dus tja daar iets doen.. weet niet
Hahaha... dinsdagavond laat voor de laatste x gedaan.. dus maken nog kans.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Cisco, als de temp daalt is de eisprong toch al achter de rug?
Je kans is dan volgens mij al verkeken. Moet je maar effe googlen ofzo, volgens mij is het wel terug te vinden.
En als je eisprong achter de rug is betekent het dat je gisteren en eergisteren het beste kon neuken. Ik weet niet hoe lang je man al weg is, maar wellicht dat het nog wel goed komt
Overigens zou ik niet te veel op die vrienden letten, gewoon zachtjes doen en als ze toch iets horen hebben ze pech. Iedereen doet ut, dus zij vast ook wel
mijn kloptquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Klopt nu alles weer in de OP of heb ik ergens overheen gelezen?voor allemaal!
Deze nog volgens mij:quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Klopt nu alles weer in de OP of heb ik ergens overheen gelezen?voor allemaal!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Guess. het volgende:
Eeen van de Modjes mag mijn nieuwe NOD naar 16 augustus,thanks
That's the spirit! En dat je maar bezwangerd mag terugkomenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:21 schreef sterrenmunt het volgende:
En nu weet ik het even niet meer, ik ben nog niet ongesteld maar had vanochtend één hele dikke streep en geen twee helaas. Negatiever als dat ie was kan ie niet zijn.
Volgende week gaan we lekker op vakantie, zonder ovulatietesten or whatever. Geen zin in, kan mijn cyclus (wanneer ik vandaag of morgen ongesteld word) uittekenen dus we zien het wel. We gaan gewoon helemaal los in onze tent
Volgens mij (als ie woensdag lichter van kleur is of negatief) dan op woensdag...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef lily het volgende:
Mag ik hier even een vraag stellen over ovulatietesten (voor een vriendin)?
Als je 2 dagen een positieve test hebt (op maandag en dinsdag), wanneer is je daadwerkelijke ovulatie dan?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij (als ie woensdag lichter van kleur is of negatief) dan op woensdag...
dames, correct me if i'm wrong
Ik hoop het ook voor je Baldria, net als dat ik dat hoop voor iedereen die hier binnen komt stappen... helaas is het ook wel eens zo dat je wat langer erover doet... volgende maand voor ons alweer 2 jaar...quote:Nu hoop ik dat ik nu bij die 70% hoor die binnen 6 maanden zwanger is, want ik vind dit écht, zoals zovelen hier, helemaal niets. Ik heb echt zoveel respect voor iedereen die langer wacht dan ik...
graag gedaan! (en bedanktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef lily het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden.
Dus als je op maandag en dinsdag een piek hebt dan heb je de ovulatie op dinsdag of woendag gehad, begrijp ik.
succes allemaal (ik ken het wachten nu wel...)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:55 schreef KoninginJuliana het volgende:
2 jaar! Wat een ontzettend lange tijd. Als ik dat lees, voel ik me toch wel een beetje schuldig dat ik me zo druk maak.
Als je maar wist he, wanneer je zwanger zou raken, zou het nog niet zo erg zijn om te wachten, ook al was het nog een jaar of meer. Maar dat niet weten, dat is zo frustrerend.
Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:31 schreef mijsje het volgende:Poezebeest, een ei onderweg!
ik voel me helemaal niet zo sterk, en heb steeds het gevoel dat ik maar weer aan het klagen ben. ik weet dat de reden wel een reden is om te klagen/zeuren misschien zelfs, maar toch, ik wil nu ook wel weer positieve dingen gaan ervaren/voelen/benoemen
en het verwerken, dat komt dan wel vanzelf.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelf![]()
voor de eieren die onderweg zijn
Helemaal mee eens is!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelf![]()
voor de eieren die onderweg zijn
Mij lukt het niet altijd om alle topics bij te houden, maar ik moet altijd hier even spieken en ik duim voor een 2e streepje voor jullie...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
Hier ben ik het mee eens,Mijsje,dikke knuffelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dikkequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef Poezebeest het volgende:
Incantrix, je bent lief!![]()
Vraagje, hebben jullie er ook "last" van dat tijdens de seks je baarmoedermond veel gevoeliger is rond de ovulatie? Het was mij de vorige maand al opgevallen, maar deze maand alweer...
FIjn om te weten dat ik niet de enige ben én dat we dus op het goede moment seksen! Nu maar hopen dat de zwemmers van mijnquote:
Ja je krijgt altijd een paar weken kado,hoe en waarom dat zo is weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef freubelmuts het volgende:
fijn dat het bijna over is nu guess, ik veeg nog niet schoon! dat duurt bij mij altijd zo lang
en aangezien ik nu echt geen idee van mn cyclus heb wordt het erg gezellig komende week ha ha
en ik ben het met de andere eens hoor mijs!
eind juli gaan cisco en poezebeest gewoon streepjes plassen!
wat ik trouwens wel een raar idee vind, kom er net achter, met die telling hoe lang je zwanger zou zijn gaan ze natuurlijk uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.
heb ik net voor de gein dat ingevuld op zo'n rekenmachine en dan staat er, je bent nu 7 dagen zwanger
best vreemd toch?!
Kan je dat volhoudenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:12 schreef mijsje het volgende:29 juli is een populaire datum...
als ik niet ongesteld wordt, wacht ik tot de 29ste om te testen, goed?
Ik vind het gewoon stom, wachten op een tweede streepje is gewoon stomquote:Op maandag 20 juli 2009 22:00 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest dat wil echt niks zeggen hoor,ik heb het ook elke maand,niet dat ik ooit zwanger ben geweest maar van zwangere vriendinnen/familie/collega's hoorde ik ook dat ze dan ook gewoon hadden in de maand dat ze zwanger werden en bij sommige de 1e weken van de zwangerschap gewoon bleef.
Maar verveelend is het wel
Mijn nod hou ik maar op 3 augustus, dan zit ik wel safe denk ik. Maar precies weten doe ik het niet, omdat ik dus niks bij hou deze maand.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:46 schreef Poezebeest het volgende:
Samen wachten is idd beter PZEWanneer is jouw nod?
en ik wil niks anders geks in mijn buik hebben, alleen een baby![]()
En nu stop ik met zeuren...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef Guess. het volgende:
Welkom BeckyHopelijk mag je snel door
![]()
Ben verdrietig vandaag,mijn broer en zijn vriendin willen samen ook graag kinderen maar vandaag te horen gekregen dat er helemaal geen zaad gevonden is bij em,hoogstwaarschijnlijk door een operatie van vroeger.Soms zijn dingen niet eerlijk,vind het zo erg![]()
6 dagen voor NOD vind ik wel een risico om te testen... straks klopt het helemaal niet... en om het dan standaart te vroeg te gaan testen uit nieuwsgierigheid kost een fortuin... (wil niet zeggen dat je dat niet gewoon moet doen hoor...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef freubelmuts het volgende:
Ook hier tijdens die dagen geen aktie, ligt meer aan mij dan aan hem, maar als ik me niet schoon voel voel ik me ook niet fijn, een simpele optel som!
Ik heb ook via sensitest besteld, ook diegene waarmee je 6 dagen voor je NOD kan testen, nog niet hoeven te gebruiken, wie weet begin augustus!
Flugel ergens klinkt het wel logisch wat je zegt, afwachten wat de gyn zegt! Maar goed schoon kan nooit geen kwaad, al is prettig anders waarschijnlijk
Ik ga die dagen ook niet in bad! en ik snap wel wat je bedoeld hoor mijsje,quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:16 schreef mijsje het volgende:Freubelmuts, daarom wil ik ook niet in bad (ligbad) in die dagen. dan voel ik me zooo smerig...
Flugel, ik hoop dat je gelijk hebt, en je helemaal schoon bent nu. Maar als er een cyste in je baarmoeder zit, kunnen ze die dan niet weghalen? Dat vleesboompje dat ik had, was ongeveer 1 cm in doorsnee, maar m'n gyn wilde het perse weghalen omdat het in de weg zat voor zwangerschap vermoedde hij... (aangezien je baarmoeder dan ook echt klein is, en dat vleesboompje al ruimte in beslag neemt, zodat er voor een beebje geen ruimte meer over is in het begin...)
Rebecca, ik heb ovutesten besteld bij "babyboomshop" op het internet (zijn in de winkel inderdaad schreeuwend duur, en onnodig duur vind ik persoonlijk...) , maar de zwangerschapstesten haal ik bij het kruidvat. die zijn ¤4,50 per 2 in een doosje. ik heb de testen nog waarop ik vorig jaar positief testte, en die zien er nog geweldig uit. ik blijf dus maar bij kruidvattesten om zwangerschap te zien...
[..]
6 dagen voor NOD vind ik wel een risico om te testen... straks klopt het helemaal niet... en om het dan standaart te vroeg te gaan testen uit nieuwsgierigheid kost een fortuin... (wil niet zeggen dat je dat niet gewoon moet doen hoor...)
Eeuh... nou, ik heb op zich wel belangstelling! Ik heb nu weer twee keer een eisprong gehad, er gebeurt dus weer iets, dus op zich wel fijn om er dmv testjes net wat meer zicht op te krijgen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ymme het volgende:
Lieve meiden,
Wilt er iemand hier nog testen hebben (GRATIS).
Heb nog heel veel zwangerschaps-testen en ovi-testen.
Ze zijn echt maar iets van een jaar geldig, dus ik heb hier niets meer aan in de toekomst.
Dat dus... bleeeegh!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef freubelmuts het volgende:
Ook hier tijdens die dagen geen aktie, ligt meer aan mij dan aan hem, maar als ik me niet schoon voel voel ik me ook niet fijn, een simpele optel som!
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:14 schreef Poezebeest het volgende:
Welkom RTM010![]()
De lijst wordt wel lang bovenaan het topic! Wordt tijd dat er weer wat mensen opsodemieteren
Ja graag en dan het liefst in de volgorde van langst wachtendequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:14 schreef Poezebeest het volgende:
Welkom RTM010![]()
De lijst wordt wel lang bovenaan het topic! Wordt tijd dat er weer wat mensen opsodemieteren
dat ligt er maar aan wat voor vleesboompje het is. het kan aan de binnenkant van de baarmoeder zitten, zodat hij alleen maar erafgesneden/gebrand hoeft te worden, maar hij kan ook in de baarmoederwand zitten, en dan is het lastiger om hem goed weg te halen. je krijgt dan meer littekenweefsel, en volgens mij was dat ook lastig met nog kinderen willen krijgen ofzo. die halen ze ook niet altijd weg had ik van hem begrepen. (bij mij was het er een op een steeltje in de baarmoeder zelf, daar had ik dan weer geluk mee...)quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef Poezebeest het volgende:
Flugeltje: wat vervelend dat je zo enorm ongesteld bent! Waarschijnlijk was het dan wel nodig en ben je nu goed schoon van binnen. Mocht er een vleesboompje zitten lijkt het mij stug dat de gyn deze laat zitten, maar goed, ik heb er geen verstand van, probeer alleen logisch te denken.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja graag en dan het liefst in de volgorde van langst wachtende![]()
Welkom RTM010
Ja ik know dus hup hup en dan komen wij vlug is bosjes achter jou aan,we nemen gewoon heel het Z&G topic overquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef mijsje het volgende:
[..]Dat ben ik! Dat ben ik! Dat ben ik! volgens de lijst in de OP dan...
(dat zou nog eens wat zijn zeg...)
Ja maar de 1e 8 gaan allemaal te gelijk en daarna weer 8 etc...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef Poezebeest het volgende:
Guess, vind ik een goed plan!Hoewel er dan nog 8 wachtende voor mij zijn.. Dus opschieten dames!
![]()
Ik heb dat vleesboom dinges dan waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen Mijsje... Iets met klepel en klok
Bij mij vermoeden ze idd dat het 'gewoon' een cyste is. Die schijnen wel vaker rondom de baarmoedermond te zitten en daar hoeven ze niets aan te doen omdat het een veelvoorkomend verschijnsel is. Ik ga er de gyn ook nog naar vragen, maar misschien is het wel verdwenen tijdens deze menstruatie. We zullen zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat ligt er maar aan wat voor vleesboompje het is. het kan aan de binnenkant van de baarmoeder zitten, zodat hij alleen maar erafgesneden/gebrand hoeft te worden, maar hij kan ook in de baarmoederwand zitten, en dan is het lastiger om hem goed weg te halen. je krijgt dan meer littekenweefsel, en volgens mij was dat ook lastig met nog kinderen willen krijgen ofzo. die halen ze ook niet altijd weg had ik van hem begrepen. (bij mij was het er een op een steeltje in de baarmoeder zelf, daar had ik dan weer geluk mee...)
maar volgens mij had Flugel geen vleesboom, maar een cyste... dat is weer wat anders als ik me goed heb laten voorlichten... toch? ik haalde mijn situatie naar boven omdat dat het meest erop leek van wat ik zelf heb meegemaakt... snappie wat ik bedoel?
Dat geeft toch ook niet, je moet doen wat voor jou goed aanvoeltquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom RTM010!Wat leuk veel nieuwe meekletsers hier.
Ik zou alles loslaten deze vakantie, maar dat is nu al mislukt hoor. Vanmorgen toch een thermometer tussen de billen gestopt en mijn temp was nog laag. Dat is dus nu op dag 18, dus het kan nog wel maar het is niet weer zo'n mooie 28 dagen... Och ja, stug doorklussen maar. Maar ik zal komende dagen toch een paar keer temperaturen om te zien of er wel iets gebeurt daar binnen. Ik ben blijkbaar niet zo'n loslater, zal ook wel door de medicijnen komen. Die neem je niet om vervolgens maar een beetje aan te rommelen. Kansen benutten, daar gaat het om.
Ah, ja, dan kan ik me het wel voorstellen dat je daar dan helemaaaaaaaaal niet aan moet denkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef mijsje het volgende:
[..]
.................
Morretje, ik vind het al vies als ik een wondje aan m'n vinger heb, en dat te laat in de gaten heb, zodat het bloed in m'n kleding en helemaal over m'n hand heen zit... laat staan als je volop ongesteld bent en je gaat dan rommelen...![]()
Ik hoop zo op een nieuwe streepjesregenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat is het hier stil zeg, zeker als je bedenkt dat er wel 5 NOD's zijn komende week! 27 juli Mijsje, 29 juli IslaBonita, Poezebeest en Koningin Juliana en op 31 juli Ciscostar. Gaat het allemaal goed dames? Kunnen we een streepjesregen verwachten???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |