That's the spirit! En dat je maar bezwangerd mag terugkomenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:21 schreef sterrenmunt het volgende:
En nu weet ik het even niet meer, ik ben nog niet ongesteld maar had vanochtend één hele dikke streep en geen twee helaas. Negatiever als dat ie was kan ie niet zijn.
Volgende week gaan we lekker op vakantie, zonder ovulatietesten or whatever. Geen zin in, kan mijn cyclus (wanneer ik vandaag of morgen ongesteld word) uittekenen dus we zien het wel. We gaan gewoon helemaal los in onze tent
Volgens mij (als ie woensdag lichter van kleur is of negatief) dan op woensdag...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef lily het volgende:
Mag ik hier even een vraag stellen over ovulatietesten (voor een vriendin)?
Als je 2 dagen een positieve test hebt (op maandag en dinsdag), wanneer is je daadwerkelijke ovulatie dan?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij (als ie woensdag lichter van kleur is of negatief) dan op woensdag...
dames, correct me if i'm wrong
Ik hoop het ook voor je Baldria, net als dat ik dat hoop voor iedereen die hier binnen komt stappen... helaas is het ook wel eens zo dat je wat langer erover doet... volgende maand voor ons alweer 2 jaar...quote:Nu hoop ik dat ik nu bij die 70% hoor die binnen 6 maanden zwanger is, want ik vind dit écht, zoals zovelen hier, helemaal niets. Ik heb echt zoveel respect voor iedereen die langer wacht dan ik...
graag gedaan! (en bedanktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef lily het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden.
Dus als je op maandag en dinsdag een piek hebt dan heb je de ovulatie op dinsdag of woendag gehad, begrijp ik.
succes allemaal (ik ken het wachten nu wel...)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:55 schreef KoninginJuliana het volgende:
2 jaar! Wat een ontzettend lange tijd. Als ik dat lees, voel ik me toch wel een beetje schuldig dat ik me zo druk maak.
Als je maar wist he, wanneer je zwanger zou raken, zou het nog niet zo erg zijn om te wachten, ook al was het nog een jaar of meer. Maar dat niet weten, dat is zo frustrerend.
Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:31 schreef mijsje het volgende:Poezebeest, een ei onderweg!
ik voel me helemaal niet zo sterk, en heb steeds het gevoel dat ik maar weer aan het klagen ben. ik weet dat de reden wel een reden is om te klagen/zeuren misschien zelfs, maar toch, ik wil nu ook wel weer positieve dingen gaan ervaren/voelen/benoemen
en het verwerken, dat komt dan wel vanzelf.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelf![]()
voor de eieren die onderweg zijn
Helemaal mee eens is!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelf![]()
voor de eieren die onderweg zijn
Mij lukt het niet altijd om alle topics bij te houden, maar ik moet altijd hier even spieken en ik duim voor een 2e streepje voor jullie...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
Hier ben ik het mee eens,Mijsje,dikke knuffelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dikkequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef Poezebeest het volgende:
Incantrix, je bent lief!![]()
Vraagje, hebben jullie er ook "last" van dat tijdens de seks je baarmoedermond veel gevoeliger is rond de ovulatie? Het was mij de vorige maand al opgevallen, maar deze maand alweer...
FIjn om te weten dat ik niet de enige ben én dat we dus op het goede moment seksen! Nu maar hopen dat de zwemmers van mijnquote:
Ja je krijgt altijd een paar weken kado,hoe en waarom dat zo is weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef freubelmuts het volgende:
fijn dat het bijna over is nu guess, ik veeg nog niet schoon! dat duurt bij mij altijd zo lang
en aangezien ik nu echt geen idee van mn cyclus heb wordt het erg gezellig komende week ha ha
en ik ben het met de andere eens hoor mijs!
eind juli gaan cisco en poezebeest gewoon streepjes plassen!
wat ik trouwens wel een raar idee vind, kom er net achter, met die telling hoe lang je zwanger zou zijn gaan ze natuurlijk uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.
heb ik net voor de gein dat ingevuld op zo'n rekenmachine en dan staat er, je bent nu 7 dagen zwanger
best vreemd toch?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |