abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71069670
Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:50:13 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71069762
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
Mij lukt het niet altijd om alle topics bij te houden, maar ik moet altijd hier even spieken en ik duim voor een 2e streepje voor jullie...
pi_71073609
ondanks ik de meeste meiden niet ken, lurk ik eigenlijk ook altijd mee z&g
pi_71074282
ik ook wel, en vaak zeg ik ook iets. niet dat ik alle meiden daar goed ken, maar ja, soms denk ik: oeh, daar wil ik op reageren... en dan doe ik het maar gewoon
pi_71076181
mijsje kus!

Hier wel rond de eisprong dagen..veel slijm, lage temp etc... straks maar ffies ovulatietest zoeken
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:58:16 #181
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71076641
mijsje ik wil je van hieruit een warme knuffel geven Gun jezelf de tijd die je nodig hebt om alles te verwerken. Je hebt een zware tijd achter de rug, dat veeg je niet zomaar van tafel.
pi_71076766
Cisco! Gaan we samen een tweede streepje plassen eind juli?!?!
pi_71078650

eind juli streepjes... die zijn altijd goed
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:15:58 #184
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71078675
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Niet zo hard zijn voor jezelf! Je bent ook lief voor anderen dus graag ook voor jezelf

Hier ben ik het mee eens,Mijsje,dikke knuffel
Mijn ongi is ver voorbij,hopelijk morgen laatste dag ben er weer weer zo klaar mee
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71084025

heb je nu ook geen last meer van buikpijn en rugpijn?
pi_71084408
fijn dat het bijna over is nu guess, ik veeg nog niet schoon! dat duurt bij mij altijd zo lang
en aangezien ik nu echt geen idee van mn cyclus heb wordt het erg gezellig komende week ha ha

en ik ben het met de andere eens hoor mijs!

eind juli gaan cisco en poezebeest gewoon streepjes plassen!

wat ik trouwens wel een raar idee vind, kom er net achter, met die telling hoe lang je zwanger zou zijn gaan ze natuurlijk uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.
heb ik net voor de gein dat ingevuld op zo'n rekenmachine en dan staat er, je bent nu 7 dagen zwanger
best vreemd toch?!

[ Bericht 32% gewijzigd door freubelmuts op 18-07-2009 00:46:26 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:52:11 #187
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71085065
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:
Dikke voor jou! Weet je, jullie moeten gewoon állemaal aan dat tweede streepje, want ik mis jullie! Ennuhm, ik snap je gevoel wel, ik heb er wéken over gedaan om in Z&G mee te gaan posten, omdat ik niet echt het gevoel had daar thuis te horen En nu is dat dan weer andersom, heb het gevoel dat ik jullie de ogen uitsteek als ik hier kom posten en kan ook niet echt meer meepraten over ovu-testjes en gunstige klus-perioden.. Ik weet wel dat het waarschijnlijk niet zo ervaren wordt, maar ik kijk gewoon lekker met jullie mee en duim gewoon mijn duimen eraf voor nieuwe streepjes! En ook voor de nieuwe meiden trouwens

En Mijsje, je bent wél sterk. Wélwélwél! Als ik al zie wat voor een vreselijks jij de afgelopen paar jaren voor je kiezen hebt gehad en er nog steeds zo postief instaat.. Ga mij nu niet op de mouw spelden dat je een zwakkeling bent Lief Mijsje, dit soort periodes kunnen je soms mijlenver wegdrijven van je eigen gevoelens (weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven) maar soms moet je dat gewoon maar laten gebeuren, dan komt het vanzelf weer goed. Ik hoop dat je je eigen pad zal kunnen volgen hierin, en de tijd kunt nemen om jezelf hierin te kennen

En ik ging dus eigenlijk naar bed, dus dan doen we dat maar eens écht he?
3!
pi_71089183
Incantrix, je bent lief!

Vraagje, hebben jullie er ook "last" van dat tijdens de seks je baarmoedermond veel gevoeliger is rond de ovulatie? Het was mij de vorige maand al opgevallen, maar deze maand alweer...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:45:57 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71089248
Ja Incantrix, ik heb daar nou echt zo'n last van hè. Dat jij onze 'ogen uit komt steken'

Doe niet zo gek doosch, iedereen is hier haske welkom. Ik ben juist blij dat er mensen zijn bij wie het lukt, iedereen die hier vertrekt en het tweede trimester inglijd brengt weer hoop voor de achterblijvers

Ow enne mijsje, ik ben het eensch met Incantrix. Wist je trouwens dat je veel sterker bent als je je emotie en gevoel durft te laten zien? Ik dacht vroeger ook dat ik zo 'stoer' was als ik m'n emoties voor me hield. Een wijf met ballen. Later heb ik gemerkt dat het veel moediger is om die gevoelens te durven delen. Jezelf kwetsbaar op kunnen stellen is veel stoerderderder.... Lieverd, ik voel met je mee. Alles krijgt een plekje, maar je moet er eerst doorheen. Zoals Incantrix zegt, laat het maar even gebeuren allemaal en voel wat je voelt, op de bodem van de put is het altijd beter herpakken om weer naar boven te klimmen dan wanneer je nog aan de wand hangt.

Dit laatste geldt trouwens ook heel erg voor miskramen, teleurstelling over wederom 'niet lukken', etc etc etc.

en zo blijf ik toch ontopic
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:11:43 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71090738
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef Poezebeest het volgende:
Incantrix, je bent lief!

Vraagje, hebben jullie er ook "last" van dat tijdens de seks je baarmoedermond veel gevoeliger is rond de ovulatie? Het was mij de vorige maand al opgevallen, maar deze maand alweer...
had ik ook
pi_71090906
@Borra: jammer zeg.
Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.

@Sterrenmunt:
Ik duim dat je gewoon te vroeg getest hebt.

@Mijs:
Ik wist helemaal niet dat je vorig jaar een miskraam hebt gehad.
Je hebt het wel voor je kiezen gehad afgelopen jaar, zeg.
Als er iemand aan de beurt is voor wat positiefs (zeg een soepel lopende zwangerschap) ben jij het wel.
Ik duim heel hard voor je.

@Poezebeest: veel succes met je ei!
pi_71092273
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:

[..]

had ik ook
FIjn om te weten dat ik niet de enige ben én dat we dus op het goede moment seksen! Nu maar hopen dat de zwemmers van mijn mijn eitje gaan vinden...
pi_71093255
Modje; Mag mijn nod naar 29 juli??
pi_71095930
Mijne ook?
pi_71098594
Guess, fijn dat de ongi bijna over is!

En dat wordt spannend zeg, de 29e...drie dames
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:46:07 #196
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71103607
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef freubelmuts het volgende:
fijn dat het bijna over is nu guess, ik veeg nog niet schoon! dat duurt bij mij altijd zo lang
en aangezien ik nu echt geen idee van mn cyclus heb wordt het erg gezellig komende week ha ha

en ik ben het met de andere eens hoor mijs!

eind juli gaan cisco en poezebeest gewoon streepjes plassen!

wat ik trouwens wel een raar idee vind, kom er net achter, met die telling hoe lang je zwanger zou zijn gaan ze natuurlijk uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.
heb ik net voor de gein dat ingevuld op zo'n rekenmachine en dan staat er, je bent nu 7 dagen zwanger
best vreemd toch?!
Ja je krijgt altijd een paar weken kado,hoe en waarom dat zo is weet ik ook niet eigenlijk.

Vanochtend nog wat bloed maar verder van de dag niets dus denk wel dat het over is,wel nog een vreselijke dag met pijn in mijn benen en extreem moe,ik ben gelijk uit het werk naar bed gegaan en ben er net weer uit,probeer nu nog even op te blijven.Morgen maar even een relaxdagje houden denk.

Poezebeest bij mij is het dan ook veel gevoeliger,vind ik best apart maarja er schijnen veel mensen last van te hebben.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71105785
meiden toch... even een knuffel voor jullie allemaal hoor, jullie zijn zo lief!

29 juli is een populaire datum... als ik niet ongesteld wordt, wacht ik tot de 29ste om te testen, goed?

Poezebeest, ik heb er geen last van. ik heb niet het idee dat ik ook maar ooit m'n bmm gevoeld heb, tijdens sex of wanneer dan ook... ja, trouwens, niet liegen, bij de gyn op de stoel toen hij hem moest pakken met een tangetje om hem open te krijgen... dan (en dus erna) is ie bij mij ook gevoeliger... maar dus niet als ik m'n vruchtbare dagen heb...
pi_71106200
Dames, ik doe de 29e niet mee....had jullie al verteld dat ik twijfelde door al mijn medicijn en alcohol-gebruik, en ik moest een aantal vaccinaties hebben voor mijn werk dus het leek me toch beter een maand over te slaan. Helemaal omdat als het al raak zou zijn, ik me heel erg zorgen zou maken of het wel goed zou gaan.... (ookal zeiden jullie lieve dames van niet, maakte me toch te druk)
Dacht dat het me wel zou helpen om er even niet mee bezig te zijn, nou, het helpt dus niks haha.. Baal er toch een beetje van dat ik mijn kans voorbij heb laten gaan, want ik plaste een prachtige ovu-streep.
Hoop dat de maand snel voorbij gaat! Kunnen we weer aan de slag. Ik ga er even tussenuit: maandag naar Parijs!
Voor alle klussers en niet-klussers: Veel plezier! En verder ga ik weer duimen...!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_71106674
IslaBonita, heel veel plezier in Parijs! (en je moet niet het gevoel krijgen dat je je moet verantwoorden over wat je beslist hoor... dat kan ook niet de bedoeling zijn van posten in een topic...)
pi_71111640
he bah wat vervelend van zo'n dag guess, lekker met de voetjes op de bank vandaag

ik heb er eigenlijk nooit opgelet, wat mn vruchtbare dagen zijn maar heb wel met vlagen dat mn bmm gevoeliger lijkt, zal eens checken of dat met elkaar te maken hebben, zoals jullie er over schrijven zal dat wel!

islabonita, je moet doen wat voor jou goed voelt hoor en zoals mijsje al zegt hier ben je natuurlijk ons helemaal geen verantwoording voor nodig, zou echt raar zijn!
Heel veel plezier in parijs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')