quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Poezebeest het volgende:Ik vind het trouwens erg leuk om de dames die al in z&g zitten nog te volgen in hun zwangerschap. Ik vind het alleen heel dubbel om daar te posten, vind niet dat ik daar hoor. Maar lieve zwangere dames die hier nog wel eens komen lurken en posten, ik volg jullie wel nog en vind het echt helemaal leuk dat alles goed gaat en ben heel benieuwd wat jullie voor beebietjes hebben geknutseld. En natuurlijk hoop ik me snel bij jullie te voegen!
Dikke

voor jou! Weet je, jullie moeten gewoon állemaal aan dat tweede streepje, want ik mis jullie! Ennuhm, ik snap je gevoel wel, ik heb er wéken over gedaan om in Z&G mee te gaan posten, omdat ik niet echt het gevoel had daar thuis te horen

En nu is dat dan weer andersom, heb het gevoel dat ik jullie de ogen uitsteek als ik hier kom posten en kan ook niet echt meer meepraten over ovu-testjes en gunstige klus-perioden.. Ik weet wel dat het waarschijnlijk niet zo ervaren wordt, maar ik kijk gewoon lekker met jullie mee en duim gewoon mijn duimen eraf voor nieuwe streepjes! En ook voor de nieuwe meiden trouwens

En Mijsje, je bent wél sterk. Wélwélwél! Als ik al zie wat voor een vreselijks jij de afgelopen paar jaren voor je kiezen hebt gehad en er nog steeds zo postief instaat.. Ga mij nu niet op de mouw spelden dat je een zwakkeling bent

Lief Mijsje, dit soort periodes kunnen je soms mijlenver wegdrijven van je eigen gevoelens (weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven) maar soms moet je dat gewoon maar laten gebeuren, dan komt het vanzelf weer goed. Ik hoop dat je je eigen pad zal kunnen volgen hierin, en de tijd kunt nemen om jezelf hierin te kennen

En ik ging dus eigenlijk naar bed, dus dan doen we dat maar eens écht he?