Voor alle wachtende meiden een

Wachten is echt niet leuk en oervervelend!
Guess, het blijft toch maar spannend bij jou! Ben heel benieuwd en I'll keep my fingers crossed! Ahhh, een negatieve test, verdorie

Misschien toch wat te vroeg getest? Lf van 10 dagen, normaal wordt er gezegd dat je na 15 dagen positief kunt testen, dus misschien nog 5 daagjes wachten, zijn er dan nog geen

dan nog een keertje testen.
Kolonia, ook bij jou erg spannend!
Mijsje, wat een goed idee zo'n mama-doos! Dan kun heb je wel iets wat je kunt pakken wanneer je daar behoefte aan hebt. En ritueel verbranden is echt onzin, het is toch juist fijn om iets tastbaars te hebben. Doe maar rurstig aan en laat je maar goed verwennen door je lief...
IslaBonita, ik zou me daar allemaal niet te druk om maken! Zolang je niet dagelijks grote hoeveelheden alcohol en slaappillen gebruikt zal het allemaal wel meevallen. Een keertje uit je dak gaan moet kunnen, vind ik. Kan me wel voorstellen dat je wat voorzichtiger bent na je eisprong.
Ik herken het wel dat ik kom lurken maar niet post. Ik ben er ook echt teveel mee bezig in mijn hoofd. Heb het gevoel dat iedereen zomaar zwanger wordt en bij ons is het nog niet gelukt. Ik ben veel te ongeduldig en wil te graag, misschien speelt dat ook wel mee. Ben ook bang dat er iets niet goed is en het nooit zal lukken. Kan heel goed doemdenken
PZE, een hele fijne vakantie! Ga je ook weg of blijf je lekker thuis?
Baldria, had ik al hallo gezegd? Kweet het niet meer, dus nog maar een keertje, hallo! Wees welkom hier
Morretje, jij ook hallo! Wees welkom
Hier nog steeds wat lichamelijke klachtjes, waarschijnlijk de werkstress van 4 weken die er nu uitkomt

Niet fijn en zorgt ook weer voor een enorme werkdip en de twijfel of ik dit wel wil blijven doen. Heb nog een aantal ovulatietestjes die ik wil opgebruiken deze maand en volgende maand wil ik proberen niets te gebruiken en er gewoon op los te sexen

Wil het hele zwanger worden gedoe wat los kunnen laten, maar vind dat erg moeilijk.