6 dagen voor NOD vind ik wel een risico om te testen... straks klopt het helemaal niet... en om het dan standaart te vroeg te gaan testen uit nieuwsgierigheid kost een fortuin... (wil niet zeggen dat je dat niet gewoon moet doen hoor...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef freubelmuts het volgende:
Ook hier tijdens die dagen geen aktie, ligt meer aan mij dan aan hem, maar als ik me niet schoon voel voel ik me ook niet fijn, een simpele optel som!
Ik heb ook via sensitest besteld, ook diegene waarmee je 6 dagen voor je NOD kan testen, nog niet hoeven te gebruiken, wie weet begin augustus!
Flugel ergens klinkt het wel logisch wat je zegt, afwachten wat de gyn zegt! Maar goed schoon kan nooit geen kwaad, al is prettig anders waarschijnlijk
Ik ga die dagen ook niet in bad! en ik snap wel wat je bedoeld hoor mijsje,quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:16 schreef mijsje het volgende:Freubelmuts, daarom wil ik ook niet in bad (ligbad) in die dagen. dan voel ik me zooo smerig...
Flugel, ik hoop dat je gelijk hebt, en je helemaal schoon bent nu. Maar als er een cyste in je baarmoeder zit, kunnen ze die dan niet weghalen? Dat vleesboompje dat ik had, was ongeveer 1 cm in doorsnee, maar m'n gyn wilde het perse weghalen omdat het in de weg zat voor zwangerschap vermoedde hij... (aangezien je baarmoeder dan ook echt klein is, en dat vleesboompje al ruimte in beslag neemt, zodat er voor een beebje geen ruimte meer over is in het begin...)
Rebecca, ik heb ovutesten besteld bij "babyboomshop" op het internet (zijn in de winkel inderdaad schreeuwend duur, en onnodig duur vind ik persoonlijk...) , maar de zwangerschapstesten haal ik bij het kruidvat. die zijn ¤4,50 per 2 in een doosje. ik heb de testen nog waarop ik vorig jaar positief testte, en die zien er nog geweldig uit. ik blijf dus maar bij kruidvattesten om zwangerschap te zien...
[..]
6 dagen voor NOD vind ik wel een risico om te testen... straks klopt het helemaal niet... en om het dan standaart te vroeg te gaan testen uit nieuwsgierigheid kost een fortuin... (wil niet zeggen dat je dat niet gewoon moet doen hoor...)
Eeuh... nou, ik heb op zich wel belangstelling! Ik heb nu weer twee keer een eisprong gehad, er gebeurt dus weer iets, dus op zich wel fijn om er dmv testjes net wat meer zicht op te krijgen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ymme het volgende:
Lieve meiden,
Wilt er iemand hier nog testen hebben (GRATIS).
Heb nog heel veel zwangerschaps-testen en ovi-testen.
Ze zijn echt maar iets van een jaar geldig, dus ik heb hier niets meer aan in de toekomst.
Dat dus... bleeeegh!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef freubelmuts het volgende:
Ook hier tijdens die dagen geen aktie, ligt meer aan mij dan aan hem, maar als ik me niet schoon voel voel ik me ook niet fijn, een simpele optel som!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |