abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71200107
Het is maar wat je de beste dagen vindt, echt vruchtbaar zijn de eerste 5 volgens mij niet. En mijsje... een echte schipper bevaart ook de rode zee! (Nee joh, de eerste week is bij ons ook een no go hoor.)
pi_71202996
bixister, lekker, een tongetje! maar dan wel de sliptong, en niet de grotere maten... (waarschijnlijk bedoelde ze de smaakpapillen... )

PZE, een echte schipper vast wel, maar die van mij doet al als ik laat weten dat ik ongesteld ben...
pi_71205560
Guess, wat een vervelend bericht, heel veel sterkte.

Ook ik heb in mijn wachtdagen nog niet veel te melden.
Wel heb ik sinds zaterdag iedere dage last van brandend maagzuur, heel irritant.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:21:33 #255
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71206717
Thanks allemaal

Borra,grappig om te lezen,sommige dingen kloppen wel.Maar dat van die banaan is onzin natuurlijk,chocolade moet het zijn (en dat is wel heel erg als je in een winkel werkt waar je heel de dag tussen o.a bonbons staat)
En hier de 1e dagen ook geen feest tussen de lakens hoor,ik heb er zelf totaal geen behoefte aan en mijn man kijkt me ook al met een vies gezicht aan als ik zeg dat ik er deze maand wel erg veel last van heb,Doe is niet zo ranzig zegt ie dan
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71206784
Guess veel sterkte! dit wens je niemand toe

welke zwangerschapstesten gebruiken jullie? ik heb daarnet testen besteld op testjezelf.nu http://www.testjezelf.nu/(...)rschap-categorie.jpg

vind ze in de winkel zo intzettend duur dus dacht kijk is op internet!
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:56:36 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71207645
Hi becky, welkom! Hopelijk ben je hier snel weer weg.

Ah Guess, wat klote nou... Veel sterkte, ook voor jou.

Een echt schipper bevaart de rode zee?

Nee dank je hoor, dat vind ik niet lekker. Mensen die het wel doen moeten het zelf weten, maar ik begin niet aan die kliederboel....

Becky, ik haal zowel m'n ovulatie als zwangerschapstesten van sensitest. ben ik prima tevreden over. Bij zwangerschap haal ik er trouwens ook altijd nog een Clear Blue bij, just to be sure (ik test sowieso achtelijk vaak, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik na drie miskramen steeds doodsbang ben dat de HCG in m'n lichaam daalt en ik dus wéér een miskraam heb)

Hier voor het eerst sinds tijden enorm ongesteld! Zo erg heb ik zelfs na de miskramen niet gebloed. Ik denk dan ook dat het cyste'tje wat ze op de echo zagen wellicht wel wat heeft tegengehouden en dat het nu weg is. We zullen het zien volgende week bij de gyn. Ik vermoed wel dat ik na deze menstruatie goed schoon zal zijn en dat is alleen maar positief...

En verder weer een van mij voor jullie allen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71211576
Ook hier tijdens die dagen geen aktie, ligt meer aan mij dan aan hem, maar als ik me niet schoon voel voel ik me ook niet fijn, een simpele optel som!

Ik heb ook via sensitest besteld, ook diegene waarmee je 6 dagen voor je NOD kan testen, nog niet hoeven te gebruiken, wie weet begin augustus!

Flugel ergens klinkt het wel logisch wat je zegt, afwachten wat de gyn zegt! Maar goed schoon kan nooit geen kwaad, al is prettig anders waarschijnlijk
pi_71214208
Freubelmuts, daarom wil ik ook niet in bad (ligbad) in die dagen. dan voel ik me zooo smerig...

Flugel, ik hoop dat je gelijk hebt, en je helemaal schoon bent nu. Maar als er een cyste in je baarmoeder zit, kunnen ze die dan niet weghalen? Dat vleesboompje dat ik had, was ongeveer 1 cm in doorsnee, maar m'n gyn wilde het perse weghalen omdat het in de weg zat voor zwangerschap vermoedde hij... (aangezien je baarmoeder dan ook echt klein is, en dat vleesboompje al ruimte in beslag neemt, zodat er voor een beebje geen ruimte meer over is in het begin...)

Rebecca, ik heb ovutesten besteld bij "babyboomshop" op het internet (zijn in de winkel inderdaad schreeuwend duur, en onnodig duur vind ik persoonlijk...) , maar de zwangerschapstesten haal ik bij het kruidvat. die zijn ¤4,50 per 2 in een doosje. ik heb de testen nog waarop ik vorig jaar positief testte, en die zien er nog geweldig uit. ik blijf dus maar bij kruidvattesten om zwangerschap te zien...
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef freubelmuts het volgende:
Ook hier tijdens die dagen geen aktie, ligt meer aan mij dan aan hem, maar als ik me niet schoon voel voel ik me ook niet fijn, een simpele optel som!

Ik heb ook via sensitest besteld, ook diegene waarmee je 6 dagen voor je NOD kan testen, nog niet hoeven te gebruiken, wie weet begin augustus!

Flugel ergens klinkt het wel logisch wat je zegt, afwachten wat de gyn zegt! Maar goed schoon kan nooit geen kwaad, al is prettig anders waarschijnlijk
6 dagen voor NOD vind ik wel een risico om te testen... straks klopt het helemaal niet... en om het dan standaart te vroeg te gaan testen uit nieuwsgierigheid kost een fortuin... (wil niet zeggen dat je dat niet gewoon moet doen hoor... )
pi_71214694
Lieve meiden,

Wilt er iemand hier nog testen hebben (GRATIS).
Heb nog heel veel zwangerschaps-testen en ovi-testen.

Ze zijn echt maar iets van een jaar geldig, dus ik heb hier niets meer aan in de toekomst.
pi_71215117
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:16 schreef mijsje het volgende:
Freubelmuts, daarom wil ik ook niet in bad (ligbad) in die dagen. dan voel ik me zooo smerig...

Flugel, ik hoop dat je gelijk hebt, en je helemaal schoon bent nu. Maar als er een cyste in je baarmoeder zit, kunnen ze die dan niet weghalen? Dat vleesboompje dat ik had, was ongeveer 1 cm in doorsnee, maar m'n gyn wilde het perse weghalen omdat het in de weg zat voor zwangerschap vermoedde hij... (aangezien je baarmoeder dan ook echt klein is, en dat vleesboompje al ruimte in beslag neemt, zodat er voor een beebje geen ruimte meer over is in het begin...)

Rebecca, ik heb ovutesten besteld bij "babyboomshop" op het internet (zijn in de winkel inderdaad schreeuwend duur, en onnodig duur vind ik persoonlijk...) , maar de zwangerschapstesten haal ik bij het kruidvat. die zijn ¤4,50 per 2 in een doosje. ik heb de testen nog waarop ik vorig jaar positief testte, en die zien er nog geweldig uit. ik blijf dus maar bij kruidvattesten om zwangerschap te zien...
[..]

6 dagen voor NOD vind ik wel een risico om te testen... straks klopt het helemaal niet... en om het dan standaart te vroeg te gaan testen uit nieuwsgierigheid kost een fortuin... (wil niet zeggen dat je dat niet gewoon moet doen hoor... )
Ik ga die dagen ook niet in bad! en ik snap wel wat je bedoeld hoor mijsje,
Het kan dan alsnog een negatieve test geven terwijl die positief zou kunnen zijn, heb ook de "normale" testen liggen voor als ik alsnog over tijd zou zijn.
Het waarom blijft voor mezelf ook een ingewikkeld verhaal waar ik nog niet helemaal over uit ben, maar ivm met medicatie is het wel fijn/goed om eventueel zo snel mogelijk te weten mocht ik zwanger zijn
pi_71215184
ah, ja, dat is wel belangrijk, als je medicatie hebt.
komt vast goed Freubel
pi_71215243
Vast wel dank je
we gaan er gewoon voor en zien wel waar het schip strand!
pi_71221234
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ymme het volgende:
Lieve meiden,

Wilt er iemand hier nog testen hebben (GRATIS).
Heb nog heel veel zwangerschaps-testen en ovi-testen.

Ze zijn echt maar iets van een jaar geldig, dus ik heb hier niets meer aan in de toekomst.
Eeuh... nou, ik heb op zich wel belangstelling! Ik heb nu weer twee keer een eisprong gehad, er gebeurt dus weer iets, dus op zich wel fijn om er dmv testjes net wat meer zicht op te krijgen...

Ik vind het trouwens zo ontzettend fijn voor je dat jij ze niet meer nodig hebt!! Hoe ver ben je nu inmiddels?
pi_71221339
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef freubelmuts het volgende:
Dat dus... bleeeegh!!

En Flugel, klinkt inderdaad als een goede opschoning... ben benieuwd wat de gyn zegt!
pi_71224923
Guess: wat een naar nieuws zeg! Sterkte ermee

Hier ook écht geen sex tijdens de menstruatie, als ik iets vies vindt is het dat wel!

Becky: ik heb ooit een keer getest met die van de etos en die was vals positief, dus voor mij geen etos testen meer. Ik heb geen testen standaard in huis, maar zou ook die van het kruidvat kopen en als die positief uit slaat van clearblue.

Flugeltje: wat vervelend dat je zo enorm ongesteld bent! Waarschijnlijk was het dan wel nodig en ben je nu goed schoon van binnen. Mocht er een vleesboompje zitten lijkt het mij stug dat de gyn deze laat zitten, maar goed, ik heb er geen verstand van, probeer alleen logisch te denken.

Hier geen nieuws, gisteravond en vannacht niet helemaal lekker, misselijk, licht in mijn hoofd en wat duizelig. Vanmorgen nog steeds wat wankel, maar merkte dat zodra ik bezig ben het weg was. Heb nog steeds buikpijn, steekjes vooral,, maar nog steeds geen bloedverlies En deze keer geen pijnlijke boobs!
pi_71225665
ook ik ben al heel de dag niet echt lekker last van me buik en me maag, maar goed dat zal wel niks zijn me eisprong is 2 dgn geleden pas geweest dus lijkt me niet dat je dan nu al dingen gaan voelen mocht je zwanger zijn......
pi_71225763
Ik kan daar echt niets zinnigs over zeggen Becky, sinds wij bezig zijn met baby's maken is iedere cyclus anders verlopen en heb ik iedere keer andere klachten op andere momenten. Wél heb ik nu drie keer achter elkaar gehad dat ik op dag 4/5 wat bloedverlies had. Dag 5 is nog niet geweest maar op dag 4 was er niets te bekennen!

We zijn zo bewust bezig met zwanger worden dat ik denk dat we ons nu veel bewuster zijn van alle pijntjes en evt kwaaltjes die je voelt. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik voor deze periode zo'n last van vanalles en nog wat had.
pi_71228787
Ai Flugel, dat klinkt als een nare deze keer. Het zou mooi zijn als het dan nu inderdaad schoon is he!

Zwangerschapstesten kan ik niets zinnigs over zeggen , ik heb heul nog nooit getest..
Enne, ik heb ook geen echte schipper, maar ik moet er zelf ook niet aan denken dan hoor. Bovendien heb ik er dan ook absoluut geen zin in, en dat zal ook wel weer te maken hebben met het 'gevoel van hygiene'. Stiekem is er natuurlijk niet echt iets vies aan.. toch?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71229033
bah... geen seks als ik ongesteld ben! Echt niet!!!!

Ik had hier tijdens eisprong dagen super veel last van mijn gewrichten etc..toen temp omhoog ging en slijm minder werd verdwenen deze klachten ook langzaam.. nieuw symptoom voor mij??
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71230351
Heb me net voorgesteld in het stel-jezelf-voor topic, en nu gezellig meeposten hier

Hier ook een spontane rem op het libido tijdens menstruatie. Afgezien van de bende heb ik vrij veel last van rugpijn en buikkrampen.

Gisteren weer ongesteld geworden, maar weer gaan voor een nieuwe poging.

We zijn nu ongeveer een jaartje bezig om een baby te knutselen, hoop nu eens op resultaat.
pi_71230621
Welkom RTM010
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:00:21 #273
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71230642
Welkom hier RTM010!
En gauw weg zijn hier!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71231076
Ja, dit is echt een topic waarbij je iedereen toewenst dat ze gauw weg zijn

Welkom RTM010!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71231174
Welkom RTM010

De lijst wordt wel lang bovenaan het topic! Wordt tijd dat er weer wat mensen opsodemieteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')