abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71011499
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef MinnieMin het volgende:
Dank je wel Nienna. Ik denk dat ik mijn eigen raad toch maar op moet gaan volgen en mijn huisarts moet gaan bellen. Ik heb geen hoop op een spontaan goed verloop binnen nu en een paar maanden. Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...
Lijkt me een goed idee, misschien heeft je lichaam een zetje nodig.

Welkom majesteit!
pi_71011819
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...

Dan lijkt het me zeker verstandig om naar de huisarts te gaan....doen hoor!
pi_71012239
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef KoninginJuliana het volgende:
Ik ben 34 en wil 'op de valreep',
Ik ben 36 en er zijn nog meer dames hier wat minder jong.
Voor mij (en mijn vriend) zou het de eerste zijn.
Mijn vorige relatie was te naar om zelfs maar aan kinderen te denken dus het is er nooit eerder van gekomen.
Mijn huidige vriend en ik hebben er ook even over na moeten denken, maar gaan het toch proberen.
We hebben wel afgesproken dat we de natuur haar gang laten gaan en niet aan kunstgrepen gaan doen, we zien wel of het ons gegund is of niet.
pi_71013525
Dat weet ik, het is meer een gevoel, van nu of nooit. De kansen worden snel kleiner wanneer je ouder wordt, je wordt als risicogroep gezien vanaf je 35e en tja, ik heb al een kind en wil niet kostte wat het kost, nog een kind. Mijn vriend staat hier gelukkig volledig achter. Wij willen dus ook geen kunstgrepen.

Ik weet en kan ook begrijpen dat er vrouwen zijn die er niet zo over denken en daar is ook niets mis mee. Maar mijn eigen gevoel zegt dat ik toch wel binnen anderhalf jaar zwanger wil zijn en lukt dat niet, dan houden we er waarschijnlijk gewoon mee op, het te proberen (zeg ik nu.. ).

Wel fijn dat er meer vrouwen van of rond de 35 hier posten. Ik wil natuurlijk dat iedere vrouw snel zwanger is, maar succesverhalen van die specifieke groep zijn natuurlijk smullen

En bedankt voor de leuke welkomstberichtjes
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:31:54 #130
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71016735
Welkom KoninginJuliana

Ik ben trouwens 32 in oktober 33,ik voel ook al wel een beetje een tijdsdruk vooral als we er 2 of 3 zouden willen (wat we nu nog niet weten hoor,1st maar eentj e in elkaar zien te klussen).Nu zeg ik ook denk niet dat wij het jaren gaan proberen en de hele mmm in maarja ik weet ook niet hoe ik me over een jaar voel,vooral hormonen kunnen vanalles met je doen.

Voor nu ontzettend veel last van ongi,het is heftig aanwezig en ook nog flink buik en rugpijn Ik weet dat veel vrouwen er anders over denken maar ik mis de pil echt,2wkn per maand ben ik mezelf niet,moe,pijn,misselijk ben echt miss.pms bah bah!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71023995
Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt Guess.
Slik je er ook iets voor?
pi_71026328
hey gatsie guess wat vervelend dat je er zo'n last van heb, lijkt me niks 2 weken per maand jezelf niet zijn!

minniemin al de huisarts gebeld?

borra en sterrenmunt hoe is het bij en met jullie?

hier is mn ongi zo goed als over nu, ondanks dat we niet aan ovutesten doen weet ik natuurlijk dat mn meest vruchtbare dagen volgende week zijn! dus dan maar extra aan de klus!
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:15:42 #133
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71027797
Ik gebruik wel pijnstillers, die Aleve speciaal voor menstruatiepijn helpen wel maar daar gaat dat "rot" gevoel niet van weg,moet wel zeggen dat het deze ronde wel heel erger is.Had het er gister met mijn moeder over ik ben namelijk ooit om deze rede aan de pil begonnen want dan het ik er bijna geen last van in vergelijking met nu.Het kan wel een jaar duren voordat de pil uit je lijf is en je hormoonhuishouden weer op pijl is,mischien is dat bij mij nu ook het geval,mijn cuclussen worden iig steeds regelmatiger (wat positief is ) en mijn menstruatie gaat er ook steeds meer als vanouds aan toe

Nou Freubelmuts,haal de kaarsjes,massageolie en weet ik wat veel meer maar in huis want volgende week gaat de 1e echt officele klusronde van start haha
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71038205
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef freubelmuts het volgende:
borra en sterrenmunt hoe is het bij en met jullie?
De spanning zit er in natuurlijk Meestal krijg ik een dag van te voren pas in de gaten dat ik ongesteld moet worden, vorige keer s'avonds en de volgende dag kwamen de
Als er geen zijn zaterdagochtend ga ik een test doen en die heb ik al in huis Ik heb zaterdagavond een feestje en heb al geregeld dat ik de bob ben

Gisteravond was ik bij mijn moeder op bezoek. Op een gegeven moment begon ze over lekkere wijntjes die ze had gekocht of ik ook even een slokje wilde proeven.. Ik drink niet meer door de week alleen nog maar in het weekend mam, is goed voor de lijn

Welkom Koningin Juliana
pi_71039138
Guess ik moest echt heel hard lachen om je laatste 2 zinnen!

Borra spannend dus nog! ik blijf duimen!
pi_71040074
KoninginJuliana welkom! Ik hoop dat je hier niet al te lang hoeft te plakken, maar hé, gezellig, weer een nieuw gezicht! (en ik ben 30 en wordt 31 in september, maar voel die tijdsdruk ook al aardig...)

Goed van je MinnieMin, om de huisarts eens te bellen. misschien dat hij je wel al wil doorsturen om het een en ander te bekijken over je cyclus... Al had je maar weer een mooie regelmatige cyclus straks, dan kun je er van op aan...

Guess, wat vervelend dat het zo zeer doet! ik kom je wel even een warme kruik brengen... zo, is dat beter?

Borra, doe je goed, smoesjes aan je moeder verkopen...

Freubelmuts, alvast heel veel plezier komende week!

en ik, ik wacht nog af... al heb ik deze ronde helemaal niet het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat ik gewoon weer ongesteld ga worden op/rond m'n NOD. Ik baseer het nergens op eigenijk, alleen m'n eigen gevoel dat zegt dat het er deze keer gewoon niet inzit... naja, ik vind het niet eens heel erg dat ik dat deze ronde zo voel... (al gaat de tijd wel dringen of ik toch nog zelf zwanger kan worden of over moet gaan op IUI en daarna IVF...toch voelt het nu niet vervelend...)

btw, is er een mod die de datum van Kolonia kan verzetten? wilde weer vragen of ze alweer wat voelde omdat haar NOD al geweest was, maar las terug en zag dat ze al gevraagd had om het op 12 augustus te zetten...
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:46:03 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71040536
Heb ik hier de hele week nog niet gepost?

Nou, dan maar even een uitgebreide post dan.

Minnie, meld jij jezelf gewoon eens bij de dokter. Ik vind dat je wel voldoende gewacht hebt zo hoor. Hij moet maar iets voor je doen nu.

Mijsje: succes! Zullen we samen voor een 1 april-baby gaan? Verder nog even een welgemeende knuffel omdat het vast allemaal nog heel erg heftig is allemaal. Neem de tijd om dit te verwerken meid.

En sterremunt is het door aan het zetten of hebben we nog geen bloed? dus moed! 8 maanden voelt zo lang, kan er mezelf alles bij voorstellen. Toch duurt het gemiddeld toch echt 9 maanden voor de meeste vrouwen zwanger zijn, dus eigenlijk is er nog helemaal niets aan de hand. Ik snap je wel hoor, geduldig zijn is ook niet míjn sterkste kant

Oe Borra, ook voor jou spannend merk ik. Zal voor je duimen.

Welkom Koninklijke Hoogheid! Hopelijk kunnen we je weer snel uitzwaaien hier. Je bent overigens in goed gezelschap hoor, ook ik ben de 30 reeds gepasseerd. Word in januari ook alweer 34. Hoopte ik eerst nog voor m'n 34e moeder te zijn, nu ben ik al heel blij als ik voor m'n 34e een keer een kindje heb wat blijft 'plakken'.

Hier alles prima, m'n lichaam lijkt niet te veel geleden te hebben onder de laatste miskraam en deze en volgende week zijn we zo druk met KermisFM hier in Tilburg dat de dagen wel voorbij zullen vliegen en dan vrijdags na de kermis kunnen we al bij de gyn terecht.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71041857
Mijn NOD mag op 31 juli

Vandaag temp 36.2 ipv 36.5 a 6 en veel slijm vandaag, dus denk dat eisprong er is!
Alleen klote dat mijn man ergens anders is en ik hem morgenavond pas zie.. en dan slapen we ook nog bij vrienden...dus tja daar iets doen.. weet niet

Nieuwkomers, welkom!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:45:44 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71042067
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:35 schreef Ciscostar het volgende:
Vandaag temp 36.2 ipv 36.5 a 6 en veel slijm vandaag, dus denk dat eisprong er is!
Alleen klote dat mijn man ergens anders is en ik hem morgenavond pas zie.. en dan slapen we ook nog bij vrienden...dus tja daar iets doen.. weet niet

Tuurlijk wel! Gewoon heel zachtjes...
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:16:34 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71042856
Cisco, als de temp daalt is de eisprong toch al achter de rug?

Je kans is dan volgens mij al verkeken. Moet je maar effe googlen ofzo, volgens mij is het wel terug te vinden.

En als je eisprong achter de rug is betekent het dat je gisteren en eergisteren het beste kon neuken. Ik weet niet hoe lang je man al weg is, maar wellicht dat het nog wel goed komt

Overigens zou ik niet te veel op die vrienden letten, gewoon zachtjes doen en als ze toch iets horen hebben ze pech. Iedereen doet ut, dus zij vast ook wel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71044619
borra, wat spannend!
En sterrenmunt, hoe is het bij jou?

mijsje, soms komt geluk om de hoek wanneer je het het minst verwacht (ik blijf voor je duimen)
flugel, ook voor jou blijf ik duimen voor eentje die blijft plakken!

Cisco, ik zou dan ook gewoon zachtjes doen hoor

Wij zijn volop aan het klussen
pi_71045907
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Cisco, als de temp daalt is de eisprong toch al achter de rug?

Je kans is dan volgens mij al verkeken. Moet je maar effe googlen ofzo, volgens mij is het wel terug te vinden.

En als je eisprong achter de rug is betekent het dat je gisteren en eergisteren het beste kon neuken. Ik weet niet hoe lang je man al weg is, maar wellicht dat het nog wel goed komt

Overigens zou ik niet te veel op die vrienden letten, gewoon zachtjes doen en als ze toch iets horen hebben ze pech. Iedereen doet ut, dus zij vast ook wel
Hahaha... dinsdagavond laat voor de laatste x gedaan.. dus maken nog kans.
Jah hun zullen het vast ook wel doen.. dan maar zachtjes doen haha!
pi_71045944
Hee lieve meiden,

Nu had ik me echt voorgenomen om toch al de HA te bellen, maar ben vandaag ongesteld geworden...
En toch maar weer besloten om het even af te wachten. Ik ga nu wel echt tempen, en ook weer ovulatiesticks gebruiken de komende drie cyclussen. Dan heb ik iets waar ik mee aan kan komen als het nog steeds raar loopt.

@Borra: haha, het smoesje is goed! Spannend hoor verder!

@Guess: Vervelend zeg! Hopelijk is het van korte duur!

@Cisco: Ik zou het ook gewoon zachtjes doen hoor Dat zou ik trouwens al doen als ik niet voor een kindje ging
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:12:00 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71045949
Klopt nu alles weer in de OP of heb ik ergens overheen gelezen?
voor allemaal!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71046406
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
voor allemaal!
mijn klopt
pi_71046428
Minnie hè hè, nu kun je tenminste weer verder!
pi_71047108
Fijn dat het nu op gang is, Minniemin!
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
voor allemaal!
Deze nog volgens mij:
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Guess. het volgende:
Eeen van de Modjes mag mijn nieuwe NOD naar 16 augustus,thanks
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:56:07 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71047180
ty!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71048995
Borra: spannend zeg, ben benieuwd!

Minnie: fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Hoop voor jou dat komende cyclus niet zo lang duurt.

Hier had ik al mijn eisprong verwacht, maar nog helemaal niets. Heb wel al sinds mijn menstruatie buikpijntjes, dat wil zeggen dat ik steekjes voel en het gevoel dat de eisprong of de menstruatie er aan komt, vind het maar irritant
pi_71055548
Helaas vanochtend ongesteld op naar de 3e ronde voor mij in de vakantie. Mag mijn NOD op 15 augustus. Nu snel naar het werk, laatste dagje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')