Heb ik hier de hele week nog niet gepost?

Nou, dan maar even een uitgebreide post dan.
Minnie, meld jij jezelf gewoon eens bij de dokter. Ik vind dat je wel voldoende gewacht hebt zo hoor. Hij moet maar iets voor je doen nu.
Mijsje: succes! Zullen we samen voor een 1 april-baby gaan? Verder nog even een welgemeende knuffel

omdat het vast allemaal nog heel erg heftig is allemaal. Neem de tijd om dit te verwerken meid.
En sterremunt is het door aan het zetten of hebben we nog geen bloed? dus moed! 8 maanden voelt zo lang, kan er mezelf alles bij voorstellen. Toch duurt het gemiddeld toch echt 9 maanden voor de meeste vrouwen zwanger zijn, dus eigenlijk is er nog helemaal niets aan de hand. Ik snap je wel hoor, geduldig zijn is ook niet míjn sterkste kant

Oe Borra, ook voor jou spannend merk ik. Zal voor je duimen.
Welkom Koninklijke Hoogheid!

Hopelijk kunnen we je weer snel uitzwaaien hier. Je bent overigens in goed gezelschap hoor, ook ik ben de 30 reeds gepasseerd. Word in januari ook alweer 34. Hoopte ik eerst nog voor m'n 34e moeder te zijn, nu ben ik al heel blij als ik voor m'n 34e een keer een kindje heb wat blijft 'plakken'.
Hier alles prima, m'n lichaam lijkt niet te veel geleden te hebben onder de laatste miskraam en deze en volgende week zijn we zo druk met KermisFM hier in Tilburg dat de dagen wel voorbij zullen vliegen en dan vrijdags na de kermis kunnen we al bij de gyn terecht.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?