abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71111657
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:12 schreef mijsje het volgende:

29 juli is een populaire datum... als ik niet ongesteld wordt, wacht ik tot de 29ste om te testen, goed?
Kan je dat volhouden Zou ik niet kunnen denk ik, ik heb vast allang getest voor de 29e, mezelf kennende.

IslaBonita, logisch. Het is allemaal al zo spannend, als je je dan ook nog onzeker voelt over dergelijke dingen zit je helemaal niet lekker in je vel. Veel plezier in Parijs.

Rockabella (of andere mod) ik zie dat ik niet doorgegeven heb, wanneer wij begonnen zijn, dus bij deze; 03-2009 was bij ons de eerste ronde. Hoeft niet direct aangepast te worden hoor, maar dacht, ik meld het even.
pi_71111793
Guess; voel je je al wat beter?

Islabonita; begrijpelijk dat je een maandje wil wachten! Veel plezier in Parijs!

Mijsje; knap als je kunt wachten tot de 29e! Gaan we weer voor een streepjesregen eind juli?!?!
  zondag 19 juli 2009 @ 11:34:06 #203
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71113070
Islabonita, veel plezier in Parijs, lekker genieten hoor!

Poezebeest, jij ook

En Flugeltje, whaha! Ik weet best dat het écht niet zo ervaren wordt, maar ik kan het niet helpen dat het soms zo voelt En naja, in dat opzicht kan ik wel hoop geven jah, ennuhm, ik blijf hier gewoon af en toe ff een knuffel en een kus brengen en hopen dat het aanstekelijk is
3!
pi_71118049
Islabonita, geniet ervan de komende dagen

mijsje, respect hoor als je zo lang kunt wachten met testen.

Ik ben op het eind van vruchtbare dagen en ik had ook het idee dat de boel wat gevoeliger was dan anders.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:43:09 #205
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71120359
Ik voel me gelukkig weer goed Ongelooflijk wat die hormonen/menstruatie met je kunnen doen he.We gaan dus weer gezellig voor ronde weet ik niet meer hoeveel (tel ze niet meer).Ik heb besloten om deze ronde niet te tempen maar wil wel ovu-testen gebruiken,hopelijk kan ik zo wat relaxer onder blijven!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71120835
Mijn ongesteldheid is ook weer bijna voorbij. Het wordt spannend eind juli begin augustus, hopelijk krijgen we een lading tweede streepjes!

Sterrenmunt, hoe is het? al nieuws?
pi_71124358
Guess: Wat fijn dat je je al weer beter voelt! Wel naar zeg, zo'n vervelende menstruatie! Hoop dat je met de ovulatietestjes wat relaxter erin kunt staan!

Mijn eisprong is gister of vandaag geweest. Gisteravond nog flinke buikpijn, die nu helemaal weg is. Hebben de 7x sex voor de eisprong trouwens niet gehaald, da's echt wel té veel!
  zondag 19 juli 2009 @ 19:37:41 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71128488
En daar zijn de duivels, nieuwe ronde, nieuwe kansen

Maar eerst het ziekenhuis de 31e
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71137016
Ben d'r weer!
Even een snelle voor iedereen die toch ongesteld is geworden...
pi_71140468
haaaai, sorry dat ik nu pas reageer maar druk weekend achter de rug. Ik ben gewoon ongesteld geworden dus wil een modje mijn NOD op 17 augustus zetten. En in deze ronde (8 alweer) geen ovutestjes, geen zin in op vakantie.

Flugeltje, voor jou ook de duivels?
pi_71141550
Wat jammer sterrenmunt!

flugel, de 31e is al erg dichtbij...

Ik heb zelf niet zoveel te melden, vruchtbare dagen zijn voorbij, dus ik ga in de wachtstand.
pi_71142457
Ook ik ben weer terug.. Vakantie is over, van lief dan. Niet veel geklust, ergens tussen de oren van vriendlief ging wat mis afgelopen week.. Dus ik denk ook niet dat het bij ons raak is.

Knuffel voor iedereen bij wie de alweer langsgeweest zijn.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71145171
Flugeltje; ben heel benieuwd of er wat uit komt in het ziekenhuis, spannend hoor!

Sterrenmunt; balen! En een fijne vakantie!

Hier ook in de wachtstand, vind ik de verschrikkelijkste tijd van de maand, blijf er in mijn hoofd mee bezig en hoop zo erg om niet weer ongesteld te worden... Over minder dan 10 dagen weet ik meer.
pi_71145378
welkom terug allen die lekker op vakantie/weekendjes weg etc waren!
Balen van de voor diegene die ze toch op bezoek hebben gekregen

Hier verder ook niks te melden echt
ik duim voor diegene in wachtstand
pi_71145643
Flugel, ik wacht ook mee met de blaren op m'n duimen...
en ik kan prima wachten tot de 29ste, want ik verwacht de 25ste gewoon ongesteld te worden... dan is de spanning er ook wel af he? (maar die kleine kans dat ik de 25ste niet ongesteld wordt, als dat gebeurt, dan wordt het inderdaad nog lastig... )
Poezebeest, ik vind die wachtdagen ook altijd vreselijk als ik denk dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn... die dagen ben ik over het algemeen ook niet te genieten van de zenuwen, en roept manlief weer: je wordt gewoon weer ongesteld, want je bent nu weer stiksjagrijnig! (waar ik dan weer bozer van word... )

(Nienna, ik las: ik ga in de wasmand... ik dacht al ...
pi_71146528
Ik hoop jullie toch echt heel snel in het Z&G topic te mogen zien hoor.
Ik lurk hier echter ook nog regelmatig mee. Ben gewoon nieuwschierig en gun jullie allemaal een 2de streepje.
pi_71159644
Hier nog steeds een zeurende buikpijn, had gehoopt dat die weg zou blijven na de eisprong. Heb echt het gevoel alsof ik een paar dagen voor mijn menstruatie zit. Echt heel irritant en ik ga er nu al vanuit dat het niet gelukt is... Stom lichaam
  maandag 20 juli 2009 @ 22:00:10 #218
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71162285
Poezebeest dat wil echt niks zeggen hoor,ik heb het ook elke maand,niet dat ik ooit zwanger ben geweest maar van zwangere vriendinnen/familie/collega's hoorde ik ook dat ze dan ook gewoon hadden in de maand dat ze zwanger werden en bij sommige de 1e weken van de zwangerschap gewoon bleef.
Maar verveelend is het wel
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71162772
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:00 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest dat wil echt niks zeggen hoor,ik heb het ook elke maand,niet dat ik ooit zwanger ben geweest maar van zwangere vriendinnen/familie/collega's hoorde ik ook dat ze dan ook gewoon hadden in de maand dat ze zwanger werden en bij sommige de 1e weken van de zwangerschap gewoon bleef.
Maar verveelend is het wel
Ik vind het gewoon stom, wachten op een tweede streepje is gewoon stom en nu vind dat ik zit te zeuren, zucht
off-topic, maar we hebben vanmiddag wel een nieuwe keuken uitgezocht
  maandag 20 juli 2009 @ 22:37:34 #220
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71163608
Ik zal zeker maar niets zeggen over buikpijn en een zwangerschap? Heb het hier denk ik een paar weken als excuus gebruikt om toch niet te moeten testen
Niet dat ik jullie valse hoop wil geven ofzo, maar het kan dus effectief (en ik geloofde dat ook nooit als anderen dat hier zeiden )
pi_71164631
Ja maar toch geen twee dagen na de eisprong al...
pi_71165817
ach poezebeest toch
ik hoop zo voor je dat het anders is als dat je denkt, niet de moed op geven hoor
pi_71165885
Toevallig heb ik dat deze maand ook Poezebeest... Misschien is het gewoon iets anders? Een virusje of iets anders geks misschien. We zullen maar weer moeten afwachten... samen wachten is beter dan alleen.
pi_71166278
Samen wachten is idd beter PZE Wanneer is jouw nod?
en ik wil niks anders geks in mijn buik hebben, alleen een baby

En nu stop ik met zeuren...
pi_71166658
hee poezebeest, als ik niet zeur, doe jij het al helemaal niet!!!
Ik heb inderdaad vaker gelezen/gehoord dat vrouwen buikpijn hadden. ik weet niet wanneer het dan begon, maar waarom zou het niet al 2 dagen na de eisprong kunnen zijn? je lijf begint dan (in geval van bevruchting) toch al met veranderingen zodat je na die 2 weken niet ongesteld wordt? (ik weet niet hoor, ik blaat maar wat... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')