abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70977310
Hee meiden,

Ik ben even een weekendje weg en zie allemaal nieuwe namen

Welkom allemaal! Hopelijk is jullie verblijf hier maar eventjes!

@Guess: jammer hoor! Volgende ronde!

@Leo: ik vind het echt zoo ontzettend fantastisch voor je
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:33:06 #102
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70979626
ik bedacht me vanmiddag dat het wel leuk is als we binnen nu en 3mnd zwanger worden dan krijgen we een voorjaarsbaby

Minni,leuk weekend gehad?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70980098
Helaas ook hier niet gelukt.

Vreemd dat ik opeens een cyclus heb van 29 in plaats van 28 dagen.
Misschien vindt mijn lichaam het leuk om me een dagje extra in spanning te houden.
Mag mijn nieuwe NOD naar 12 augustus?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:51:17 #104
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70980291
Thx MinnieMin

Kolonia, jammer dat je lichaam je zo in de waan heeft gelaten. Hopelijk kom je dit in de volgende ronde niet meer tegen.
pi_70980369
Guess en Kolonia Wat jammer! Maar een voorjaarsbaby kan nog steeds!

Kolonia, mijn cyclus is nog nooit op de dag af hetzelfde geweest, 1 dagje meer of minder is toch wel echt heel regelmatig!

Minniemin, heb je een fijn weekend gehad?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:16:35 #106
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70981140
Jammer Kolonia
Dat je cyclus een keer een dag korter of langer is is gewoon netjes hoor,alleen irritant voor jezelf. Mijn cyclus ligt altijd ergens tussen de 28-35 dgn en zelfs dat volgens de gyn geen probleem,alleen wat lastiger je vruchtbare dagen op te sporen,maarja lang leven de ovutesten haha! Mijn luteale fase is wel altijd even lang maar die had me nu zelfs een dagje extra laten wachten!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70981310
Hier ook een niet te bepalen cyclus, maar altijd een luteale fase van 10 dagen. Vindt het altijd zo lang duren vanaf de menstruatie tot het weer klustijd is.
pi_70981407
Ik heb al twintig jaar een cyclus van 28 dagen (vrijwel nooit de pil geslikt), dus vandaar dat ik het vreemd vind.
Eisprong was wel keurig op tijd (voel ik als een *plop* links of rechts) dus dat zal volgende maand ook wel zo zijn.

Minniemin, is de boel alweer op gang inmiddels?

Sterrenmunt en Borra zijn aan de beurt, voelen jullie al wat dames?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:31:45 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70981610
Ik heb gelukkig een heel regelmatige cyclus, ook tussen de miskramen door. Mijn LH piek ligt tussen de 10e en de 12e dag, waarmee ik een cyclus van pak 'm beet 24 tot 26 dagen heb.

Minniemin, was je weekend leuk?

Ik teken voor zo'n voorjaarsbaby hoor Guess. Betekent overigens ook dat je de zomermaanden thuis bent met zwangerschapsverlof. Lijkt me ook niet heel vervelend.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70983456
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Kolonia het volgende:
Sterrenmunt en Borra zijn aan de beurt, voelen jullie al wat dames?
Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, maar meer niet.
Mijn cyclus is niet heel regelmatig, heb de cyclus van de vorige keer aangehouden en die was 30 dagen.
Mijn vakantietje is ook geboekt, 5 dagen naar Berlijn vanaf 3 augustus

Kolonia, jammer, op naar de volgende ronde!
pi_70983998
Berlijn is geweldig Borra! Ben er drie weken geleden nog geweest. Als je wat leuke tips wil moet je maar ff pm'en!
pi_70984076
Meiden, mijn weekend was heerlijk!

Lekker hoor, Borra, paar daagjes Berlijn! Lijkt me ook heel leuk

@Kolonia: 15 dagen overtijd inmiddels
pi_70984147
Da's wel heel naar Minnie! Heb je wel klachten of helemaal nergens last van? Vervelend hoor
pi_70984890
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Da's wel heel naar Minnie! Heb je wel klachten of helemaal nergens last van? Vervelend hoor
Ik heb alle mogelijke klachten al wel gehad eigenlijk, van hoofdpijn, rugpijn, pijnlijke borsten, jeukende tepels, puistjes, vet haar, vette huid, buikpijn, buikkrampen, misselijk tot enorm misselijk. En nog wel meer. Zucht.
Gelukkig niet alles tegelijkertijd hoor En nee, tests zijn en blijven echt negatief. Leuk is anders inderdaad. Ach ja. We zien het wel, en anders toch maar rondje huisarts.
pi_70986366
ik had een post voor hier gemaakt, maar voor ik hem kon indienen viel m'n pc uit... te lang zonder stroom...

maar goed, ik zag nieuwe gezichten. Morretje, welkom! Ik hoop dat je niet zo lang hier blijft plakken als ik...

MinnieMin, balen zeg, van die negatieve tests... ik snap het dat je aan de huisarts zit te denken...

Poezebeest ik snap het wel dat je het moeilijk vind om het zwanger worden wat los te laten... dat is ook lastig. ik kan het ook niet zo goed...

Borra, naar Berlijn, leuk! Veel plezier!

Ik hoop dat ik niemand nu vergeten ben... voor iedereen!

Ik ben net door de klusdagen heen, en nu maar weer afwachten...
  woensdag 15 juli 2009 @ 07:48:00 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70990793
* Asyniur duimerdeduimerdeduimt

mijsje
pi_70992127
@ leonieke, nogmaals gefeliciteerd!!! Ben echt superblij voor je.......

@ kolonia en guess, balen zeg. Maar zoals jullie zeggen, voorjaarsbabies betekent vrij in de zomermaanden. Zo had ik het nog niet gezien. hmmmm, stof om over na te denken!

@ mijsje, moeilijke dagen om te bezig te zijn met zwanger worden. Vind dat je goed klinkt.

@ minniemin, zou je huisarts gewoon effe bellen. Nee heb je en ja kun je krijgen.

Welkom aan alle nieuwe! Ik ben er niet zo veel maar lees wel mee (vaak met mijn andere nick en dan vind ik het altijd gedoe om uit te loggen en in te loggen, lui ben ik zeg )
Maar hier al weer pijntjes in mijn buik dus ik denk niet dat het 'm gaat worden. Zit nu op dag 29 en mijn vorige cyclus was 30 dagen. Ach, dan maar ons best doen tijdens de vakantie in ronde 8. Vind het wel veel, zijn nu 8.5 maand bezig en het duurt me allemaal veel te lang. Bah.
pi_70993807
Sterrenmunt, ik wist helemaal niet dat je een kloon was! (niet dat dat uitmaakt hoor... )
die 8,5 maand is ook veel te lang voor je gevoel als je bezig bent voor een kindje. en je wil dan ook helemaal niet horen van anderen dat dit nog prima binnen de norm ligt qua tijd... (ik kon daar altijd zo pissig om worden als er tegen mij werd gezegd: ja, maar je bent ook nog geen jaar bezig... ) het is gewoon rot dat je zo lang moet wachten, punt.

Ik doe m'n best. Ik klink goed, hier maar ook irl. M'n emoties zitten nog vrij vast wat dat betreft. Het komt wel, en ik hoop een beetje gauw... ik wil dit stukje ook af gaan sluiten en gaan genieten van de herinneringen met m'n moeder... maar goed, ik wacht het maar af.

asy
pi_70995322
een voorjaarsbaby lijkt me ook erg leuk! en dan met de zomer nog in je verlof zitten
helaas zelf weinig over te zeggen, maar het idee is geweldig!

minniemin, fijn dat het weekend geslaagd was! ik zou ook de huisarts bellen hoor

mijsje weer even afwachten dus! je klinkt idd erg sterk, nogmaals succes, emoties zijn ook niet te bepalen en kunnen je in de meest vreemde situatie's overvallen

en ook gewoon voor sterrenmunt een
weet je wat we kunnen er vast allemaal wel 1 gebruiken
pi_70995447
Kolonia, wat jammer zeg!

Minnie, wat frustrerend dat die duivels er nog steeds niet zijn, ik hoop dat ze snel komen zodat je weer verder kunt.

Borra en Sterrenmunt, mijn duimen draaien volop voor jullie!
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:37:17 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70998956
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:36 schreef mijsje het volgende:
Ik doe m'n best. Ik klink goed, hier maar ook irl. M'n emoties zitten nog vrij vast wat dat betreft. Het komt wel, en ik hoop een beetje gauw... ik wil dit stukje ook af gaan sluiten en gaan genieten van de herinneringen met m'n moeder... maar goed, ik wacht het maar af.
Gun jezelf tijd. Er is geen grens aan rouw.

sterrenmunt (en anderen natuurlijk), wachten duurt altijd lang. Ik hoop dat het voor eenieder van jullie nu niet meer lang zal duren...
pi_71004791
Hallo allemaal

Ik lurk hier ook al maanden mee en wil graag meeposten, maar aan de andere kant leest er misschien iemand mee die ik nog niet op de hoogte wil stellen van onze plannen en bezigheden
Vandaar een nieuw account, zodat ik toch ergens mijn ei (haha) kwijt kan.

Ik ben 34 en wil 'op de valreep', voor mijn gevoel dan, voor een tweede gaan. M'n oudste is alweer 10 en is geboren uit een eerdere relatie, dus het heeft wat tijd gekost voor we er uit waren of we wel of niet voor een tweede (voor hem eerste) zouden gaan. We zitten nu in ronde 5. Mijn NOD is op 29 juli.
pi_71005383
welkom koninginjuliana
heel veel succes ook voor jou!
pi_71005931
Welkom koninginjuliana, gezellig dat je mee komt posten.
Heel veel succes!
pi_71010705
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat jammer zeg!

Minnie, wat frustrerend dat die duivels er nog steeds niet zijn, ik hoop dat ze snel komen zodat je weer verder kunt.

Borra en Sterrenmunt, mijn duimen draaien volop voor jullie!
Dank je wel Nienna. Ik denk dat ik mijn eigen raad toch maar op moet gaan volgen en mijn huisarts moet gaan bellen. Ik heb geen hoop op een spontaan goed verloop binnen nu en een paar maanden. Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...

Welkom koningin Juliana. Wat een leuke vorstin heb je uitgekozen als naam. Hopelijk mag je lekker snel door met een gouden koets naar het Z&G forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')