Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, maar meer niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Kolonia het volgende:
Sterrenmunt en Borra zijn aan de beurt, voelen jullie al wat dames?
Ik heb alle mogelijke klachten al wel gehad eigenlijk, van hoofdpijn, rugpijn, pijnlijke borsten, jeukende tepels, puistjes, vet haar, vette huid, buikpijn, buikkrampen, misselijk tot enorm misselijk. En nog wel meer. Zucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Poezebeest het volgende:
Da's wel heel naar Minnie! Heb je wel klachten of helemaal nergens last van? Vervelend hoor
Gun jezelf tijd. Er is geen grens aan rouw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:36 schreef mijsje het volgende:
Ik doe m'n best. Ik klink goed, hier maar ook irl. M'n emoties zitten nog vrij vast wat dat betreft. Het komt wel, en ik hoop een beetje gauw... ik wil dit stukje ook af gaan sluiten en gaan genieten van de herinneringen met m'n moeder... maar goed, ik wacht het maar af.
Dank je wel Nienna. Ik denk dat ik mijn eigen raad toch maar op moet gaan volgen en mijn huisarts moet gaan bellen. Ik heb geen hoop op een spontaan goed verloop binnen nu en een paar maanden. Ik ben sinds februari nog maar 2 keer ongesteld geweest...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat jammer zeg!
Minnie, wat frustrerend dat die duivels er nog steeds niet zijn, ik hoop dat ze snel komen zodat je weer verder kunt.
Borra en Sterrenmunt, mijn duimen draaien volop voor jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |