abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71231526
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:14 schreef Poezebeest het volgende:
Welkom RTM010

De lijst wordt wel lang bovenaan het topic! Wordt tijd dat er weer wat mensen opsodemieteren
Dat wilde ik ook zeggen

Welkom RTM010
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:51:49 #277
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71232660
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:14 schreef Poezebeest het volgende:
Welkom RTM010

De lijst wordt wel lang bovenaan het topic! Wordt tijd dat er weer wat mensen opsodemieteren
Ja graag en dan het liefst in de volgorde van langst wachtende

Welkom RTM010
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71232714
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef Poezebeest het volgende:
Flugeltje: wat vervelend dat je zo enorm ongesteld bent! Waarschijnlijk was het dan wel nodig en ben je nu goed schoon van binnen. Mocht er een vleesboompje zitten lijkt het mij stug dat de gyn deze laat zitten, maar goed, ik heb er geen verstand van, probeer alleen logisch te denken.
dat ligt er maar aan wat voor vleesboompje het is. het kan aan de binnenkant van de baarmoeder zitten, zodat hij alleen maar erafgesneden/gebrand hoeft te worden, maar hij kan ook in de baarmoederwand zitten, en dan is het lastiger om hem goed weg te halen. je krijgt dan meer littekenweefsel, en volgens mij was dat ook lastig met nog kinderen willen krijgen ofzo. die halen ze ook niet altijd weg had ik van hem begrepen. (bij mij was het er een op een steeltje in de baarmoeder zelf, daar had ik dan weer geluk mee...)
maar volgens mij had Flugel geen vleesboom, maar een cyste... dat is weer wat anders als ik me goed heb laten voorlichten... toch? ik haalde mijn situatie naar boven omdat dat het meest erop leek van wat ik zelf heb meegemaakt... snappie wat ik bedoel?

RTM010, welkom! Leuk weer een nieuw gezicht erbij! Ik hoop je ook gauw weer uit te kunnen zwaaien hier!

(poezebeest, dat geldt voor jou zelf natuurlijk ook he, even opsodemieteren met 2 streepjes... )

Morretje, ik vind het al vies als ik een wondje aan m'n vinger heb, en dat te laat in de gaten heb, zodat het bloed in m'n kleding en helemaal over m'n hand heen zit... laat staan als je volop ongesteld bent en je gaat dan rommelen...
pi_71232791
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ja graag en dan het liefst in de volgorde van langst wachtende

Welkom RTM010
Dat ben ik! Dat ben ik! Dat ben ik! volgens de lijst in de OP dan...
(dat zou nog eens wat zijn zeg... )
pi_71232962
Guess, vind ik een goed plan! Hoewel er dan nog 8 wachtende voor mij zijn.. Dus opschieten dames!

Ik heb dat vleesboom dinges dan waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen Mijsje... Iets met klepel en klok
pi_71233006
Hoe voel je je mijsje? Heb je al enige vage klachten?
pi_71233241
Ja mijsje jij mag eerst hoor, hoe voel je je? Dan kom ik er trouwens wel vlak achteraan hoor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:08:58 #283
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71233358
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef mijsje het volgende:

[..]

Dat ben ik! Dat ben ik! Dat ben ik! volgens de lijst in de OP dan...
(dat zou nog eens wat zijn zeg... )
Ja ik know dus hup hup en dan komen wij vlug is bosjes achter jou aan,we nemen gewoon heel het Z&G topic over
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef Poezebeest het volgende:
Guess, vind ik een goed plan! Hoewel er dan nog 8 wachtende voor mij zijn.. Dus opschieten dames!

Ik heb dat vleesboom dinges dan waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen Mijsje... Iets met klepel en klok
Ja maar de 1e 8 gaan allemaal te gelijk en daarna weer 8 etc...

(Ik geloof dat het bedtijd is,ik begin een beetje door te draaien,gelukkig nog 1 dagje werken en dan lang weekend )
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71233520
Wat zeggen de statistieken? Hoeveel zwangeren moeten er statistisch gezien deze maand zijn? Er moeten er toch minimaal twee doorgaan....
pi_71239380
Hallo,
Ik doe ook maar eens een gooi: Modje: mag mijn NOD op 3 augustus? (wat raar om het zo definitief neer te zetten).

marike
pi_71239383
oja: wij zijn in februari 2009 begonnen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:46:08 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71239565
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef mijsje het volgende:

[..]

dat ligt er maar aan wat voor vleesboompje het is. het kan aan de binnenkant van de baarmoeder zitten, zodat hij alleen maar erafgesneden/gebrand hoeft te worden, maar hij kan ook in de baarmoederwand zitten, en dan is het lastiger om hem goed weg te halen. je krijgt dan meer littekenweefsel, en volgens mij was dat ook lastig met nog kinderen willen krijgen ofzo. die halen ze ook niet altijd weg had ik van hem begrepen. (bij mij was het er een op een steeltje in de baarmoeder zelf, daar had ik dan weer geluk mee...)
maar volgens mij had Flugel geen vleesboom, maar een cyste... dat is weer wat anders als ik me goed heb laten voorlichten... toch? ik haalde mijn situatie naar boven omdat dat het meest erop leek van wat ik zelf heb meegemaakt... snappie wat ik bedoel?

Bij mij vermoeden ze idd dat het 'gewoon' een cyste is. Die schijnen wel vaker rondom de baarmoedermond te zitten en daar hoeven ze niets aan te doen omdat het een veelvoorkomend verschijnsel is. Ik ga er de gyn ook nog naar vragen, maar misschien is het wel verdwenen tijdens deze menstruatie. We zullen zien.

RTM010. Welkom!! Net als de rest hoop ik dat je snel weer wegbent.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71240658
Welkom RTM010! Wat leuk veel nieuwe meekletsers hier.

Ik zou alles loslaten deze vakantie, maar dat is nu al mislukt hoor. Vanmorgen toch een thermometer tussen de billen gestopt en mijn temp was nog laag. Dat is dus nu op dag 18, dus het kan nog wel maar het is niet weer zo'n mooie 28 dagen... Och ja, stug doorklussen maar. Maar ik zal komende dagen toch een paar keer temperaturen om te zien of er wel iets gebeurt daar binnen. Ik ben blijkbaar niet zo'n loslater, zal ook wel door de medicijnen komen. Die neem je niet om vervolgens maar een beetje aan te rommelen. Kansen benutten, daar gaat het om.
pi_71240911
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom RTM010! Wat leuk veel nieuwe meekletsers hier.

Ik zou alles loslaten deze vakantie, maar dat is nu al mislukt hoor. Vanmorgen toch een thermometer tussen de billen gestopt en mijn temp was nog laag. Dat is dus nu op dag 18, dus het kan nog wel maar het is niet weer zo'n mooie 28 dagen... Och ja, stug doorklussen maar. Maar ik zal komende dagen toch een paar keer temperaturen om te zien of er wel iets gebeurt daar binnen. Ik ben blijkbaar niet zo'n loslater, zal ook wel door de medicijnen komen. Die neem je niet om vervolgens maar een beetje aan te rommelen. Kansen benutten, daar gaat het om.
Dat geeft toch ook niet, je moet doen wat voor jou goed aanvoelt
pi_71241476
PZE; ik begrijp helemaal wat je bedoelt! En waarom gokken als je ook het ook kunt weten...
pi_71242761
ik voel nog niks... gewoon de dingen die ik anders ook altijd voel dus... zere tetten (dat begon wel later dan anders) , niet echt te genieten tegen manlief volgens mij... maar verder voel ik nog niks...
was wel verbaasd dat ik nu alweer opeens bovenaan in het lijstje sta... (op 2 vlakken dus... en het langst, en nu de volgende NOD) tijd vliegt!

PZE, je moet inderdaad doen wat voor jou goed voelt. van te voren plannen kan, maar als je tijdens die planning wil afwijken omdat je benieuwd bent, is daar ook niks mis mee toch? Jammer dat op dag 18 je eisprong dus nog niet is geweest, wordt weer een langere cyclus... maar goed, het kan inderdaad nog steeds!

Flugel, ik hoop ook dat als je de 31ste teruggaat, dat die cyste gewoon verdwenen is. ik duim nog steeds voor je mee.
pi_71254537
ik weet niet of het tussen me oren zit hoor maar heb iedere keer steken onder in me buik en in me borsten maar goed ik zal elk pijntje nu wel zien als.....

het is nu 4/5 dgn na de eventueele bevruchting, ik heb geen flauw idee of dat je dan al dingen kan voelen iemand daar ervaring mee?
pi_71254590
Wat is het hier stil zeg, zeker als je bedenkt dat er wel 5 NOD's zijn komende week! 27 juli Mijsje, 29 juli IslaBonita, Poezebeest en Koningin Juliana en op 31 juli Ciscostar. Gaat het allemaal goed dames? Kunnen we een streepjesregen verwachten???
pi_71254596
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef mijsje het volgende:

[..]

.................

Morretje, ik vind het al vies als ik een wondje aan m'n vinger heb, en dat te laat in de gaten heb, zodat het bloed in m'n kleding en helemaal over m'n hand heen zit... laat staan als je volop ongesteld bent en je gaat dan rommelen...
Ah, ja, dan kan ik me het wel voorstellen dat je daar dan helemaaaaaaaaal niet aan moet denken

Enne, het zou wat zijn zeg, als je nu deze maand streepjes zou piesen, terwijl we allemaal 'braaf' op je wachten..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71254617
we gaan voor de streepjes regen ik duim voor iedereen
pi_71256709
Inderdaad, met zoveel wachtende dames verwacht ik wel een aantal tweede streepjes hoor!

Zelf heb ik vandaag wat last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Nog nooit eerder gehad, het voelt ook niet als ongi-krampen.
pi_71258020
Ik probeer heel rustig af te wachten, wat niet even goed lukt omdat ik vanalles voel in mijn buik, is wel te vergelijken met voorgaande maanden dus ik weet niet of het wat is. Ik heb het idee dat ik mijn baarmoeder voel, is gevoelig met af en toe wat scherpere pijn, soms in mijn lies. Heb deze maand alleen helemaal geen zere boobs en tot nu toe nog geen tussentijds bloedverlies klopt af
En ik heb wel een bepaalde rust over me heen, ergens het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn en dat ik gewoon niet ongesteld word volgende week. Maar dat baseer ik nergens op, het is afwachten.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:46:40 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71258879
Wat is het weer spannend!!!
Zet em op o en ~~~~~~!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:00:32 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71259272
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat is het hier stil zeg, zeker als je bedenkt dat er wel 5 NOD's zijn komende week! 27 juli Mijsje, 29 juli IslaBonita, Poezebeest en Koningin Juliana en op 31 juli Ciscostar. Gaat het allemaal goed dames? Kunnen we een streepjesregen verwachten???
Ik hoop zo op een nieuwe streepjesregen
* Asyniur duimt verder
pi_71260201
ik ga ook voor de streepjes regen... er moeten er toch in ieder geval 4 kunnen komen, toch dames na mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')