Oh, maar ik ben zó moe dat ik dat niet eens zie zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
Als je niet kan slapen zijn daar hele goede trucjes voor hoor
Thais, Indisch, Chinees, Japans, Spaans, Grieks, Mexicaans, Fransquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ow, ik had helemaal niet door dat het topic al bijna vol was!
Eet jouw mini Thais Laureline?
mooi dat de shirts en broeken zo tof zijn geworden!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, mss zat er een héél klein gaatje in? Verder alles goed met Cycle C? veel gefietst in de hitte vorige week zeker? Enne je was op Werchter geloof ik hé..
De shirts en de broeken zijn idd poepiemooien 't zit lekker en sluit mooi aan enzo.
Ik heb een Australische wombatknuffel ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Wombat
Waarom ga je niet op zaterdagochtend dan? Uitslapen?
32 uur + HBO studiequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
Huh goodbye, studie? Ik dacht dat jij fulltime werkte!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een Australische wombatknuffel ja!En we hebben een bordje op het raam in de vorm van zo'n geel Australisch roadsign met daarop "Womats - next 5 KM" en een plaatje van een wombat
![]()
Ik ga ook iedere zaterdagochtendmaar ik wil méér dan 1 keer per week
En had net de donderdagavond ontdekt
Vandaar!
Koekjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Bicarbonaat is NIET hetzelfde als bakpoeder; het is een onderdeel ervan!
En met deze TVP ga ik mij nu wijden aan het bakken van koekjes
Nope, niks. Maar qua studie heb ik vrij weinig contacturen én mijn studie (particulier) wordt betaald door mijn werkgever, dus dat zijn weer voordelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is best wel heftig! Krijg je nog wel stufi dan?
Wat voor werk/studie doe je dan als ik dat mag vragen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, niks. Maar qua studie heb ik vrij weinig contacturen én mijn studie (particulier) wordt betaald door mijn werkgever, dus dat zijn weer voordelen
Wat goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Thais, Indisch, Chinees, Japans, Spaans, Grieks, Mexicaans, Frans![]()
We hebben de mini restaurantfähig opgevoed. Uit eigenbelang uiteraard
Ik heb de ingredientenlijst van mijn bakpoeder doorgenomen, er zit inderdaad ook zuur in (naast bicarbonaat).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Bicarbonaat is NIET hetzelfde als bakpoeder; het is een onderdeel ervan!
Als het zulk weer blijft ga ik zaterdag de kachel stoken en dan kan ik ook wat bakkenquote:En met deze TVP ga ik mij nu wijden aan het bakken van koekjes
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Weer is niet fijn. Ik heb ook de gebreide sokken alweer aan.
Ik ook!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik kruip maar onder de wol.
*MJ imitatie doet* Iehieh! Glanzendwitte wol wel toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Weer is niet fijn. Ik heb ook de gebreide sokken alweer aan.
Hmm, misschien dat ik deze variant volgende week oid nog even probeer, heb nog 2 stukjes koolvis overquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
We waren, door al dat gedoe in Groningen te laat voor IceAge, dus wat gemist van de film
Daarna lekker uit eten geweest.
Te veel gegeten dat weet ik dat ik dat altijd doe, daarom is het voor mij niet zo geschikt.
Morgen ga ik 50km mountainbiken.
Daph, jammer is dat!
Meestal gooi ik erop: tomaat (plakjes of hele cherrytomaatjes), stukjes lenteui, 1 ringetje prei, schijf citroen, plakjes champignon, teentje knoflook. Kruiden met wat tijm, zout, peper,groene curry, peterselie en een beetje oregano
Whehequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
*MJ imitatie doet* Iehieh! Glanzendwitte wol wel toch?
Laat je dan je lenzen implanteren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja kloteweer, ik heb volgende week nog vakantie en dan is het weer over
Vanaf 17 aug. nog 2 week ziektewet
Veel plezier en welterustenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:20 schreef Daph_ het volgende:
XM: morgen heb ik diplomauitreiking![]()
Beterschap
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef SiTu het volgende:
[..]
Laat je dan je lenzen implanteren?
Dit is ook het laatste weekje dat ik echt vrij heb. Jammer van het weer. Maar stiekem ben ik wel blij dat het weer eens onder de 27 graden is op m'n kamer
Volgens mij hoorde ik iets over een TROSfeest of zo, met Jan Smit en weet ik veel wie. Ik vroeg me gister ook al af waarom het zo druk was met auto's hier voor de deur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:13 schreef Viking84 het volgende:
@ uniekhoorn: wat voor gedoe in Groningen?.
Ik heb nog steeds gewoon onder een laken geslapen. Zo koud is het nu ook weer niet (hoewel ik wel een licht keelpijntje voel nu...)
Klopt, vriendlief noemde gister al op wat voor prachtigs we hadden kunnen zien als hij nog in Groningen gewoond had.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij hoorde ik iets over een TROSfeest of zo, met Jan Smit en weet ik veel wie. Ik vroeg me gister ook al af waarom het zo druk was met auto's hier voor de deur.
Kut voelen is vervelend heh... *knuf*quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar wegens kut voelen heb ik niet goed gegeten de laatste twee dagen en morgen ga ik uit eten, dus er zal wel weer wat bij komen, maar goed, er zit wel een stijgende (of eigs dus dalende) lijn in
.
Idd. Thanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kut voelen is vervelend heh... *knuf*
Het Trosmuziekfeest komt vast ook wel weer eens bij jou in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Hai!!![]()
In dit topic wil ik graag melden dat ik net als ontbijt 2x geroosterd brood heb gegeten, een glas gevuld met half jus d'orange en half optimel framboos heb gedronken, wat ik terloops ook wil aanraden, wegens erg smakelijk.
Verder komt het Trosmuziekfeest in de buurt van carnaval, qua hel-op-aarde-gehalte, derhalve ben ik blij dat ik niet in Groningen woon.
Envoor de Vik en haar 70 kilo!!
Dankewol!quote:
ik hbe ook vier weken gesnotterd en gehoest en t is nu eindelijk bijna over. ik noemde het hooikoorts. misschien was t ook wel swineflu, maar zijn wij 'ollanders daar gewoon bijna resistent tegen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet zeuren of zo. (Meestal moet je nu zo'n beetje wegrennen, omdat het duidelijk is, dát er nu toch een klaagzang komt en nu is overigens geen uitzondering) Dat hoestje/snotneus van mij gaat ook maar niet over. Daardoor slaap ik nogal niet en voel ik me nu nogal moe en dat vind ik zo jammer.
Aan de zonnige kant: als dit de swine flu is, dan fiets ik er aardig doorheen!!
Chico: ik vind die eerste echt vreselijk voor elk ander doel dan sporten... hij maakt je breder en ik vind m nogal lomp...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik hou van broeken van de H&M. Maar willen jullie meehelpen of ik de laatste broek moet houden of niet?
Commentaar mag denk ik wel hier in dit topic, om het daar niet te erg te vervuilen.
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
hm, zo van voren vind ik die strakkere veel mooier staan en je veel smaller maken... maar hij is wel een beetje kort, en ik vind dat het gebleekte deel te ver doorloopt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn. Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik
. Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
[..]
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel. Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goodmorningquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Miss_S, had jij gister je laatste tentamen? Hoe is het gegaan?
Haha, net als bij mijn allereerste tentamen op de uni. Er stond 3 uur voor, maar de helft was na een half uur alweer vertrokkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goodmorning
Het laatste tentamen was erg makkelijk gelukkigbinnen 20 minuten klaar zelfs....
Ja, ik was gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, net als bij mijn allereerste tentamen op de uni. Er stond 3 uur voor, maar de helft was na een half uur alweer vertrokken.
Klinkt gezellig! Fijn dat de tentamens nu voorbij zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef Miss_S het volgende:
Gisteren een erg gezellig avond gehad met vriendje en mijn vriendinnen
We hebben chocofondue gedaan, dus erg veel choco en koekjes en fruit
En daarna nog iets te veel alcohol
Nu een dagje bijkomen en morgen op vakantie
gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef Paikea het volgende:
</lurkstand>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk heb ik mijn eerste streefgewicht behaald!!! 74,8 vanmorgen!
Nu 5 maanden bezig en 7 kilo afgevallen!
En nu mag ik van mezelf eindelijk naar de kapper en birkenstocks kopen!
En dat nog zonder te sporten!
En wat een hoop uitroeptekens!
En als ik het kan kunnen jullie het zeker!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<lurkstand>
Dat is fijn! En zo te zien geniet je al lekker van de vakantie, met chocoladefondue en drankquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goodmorning
Het laatste tentamen was erg makkelijk gelukkigbinnen 20 minuten klaar zelfs....
Misschien valt het allemaal wel mee en kun je in de praktijk wel gewoon die 32 uur werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef SiTu het volgende:
Ik baal een beetjeIk mag nu pas een halve week later beginnen met het vakantiewerk dan ze me maandag verteld hadden. Bij de rondleiding hadden ze me bovendien gezegd dat het nauwelijks voorkwam - zeker in de weken waarin ik kwam werken - dat je geen 32 uur in de week kon maken, maar daar konden ze nu opeens ook al niets meer over zeggen. Nu ben ik dus een beetje bang dat ik veel te weinig geld ga verdienen de komende 6 weken (voor stage) en dat ik beter op een van de andere aanbiedingen had kunnen ingaan waarbij ik minder lang kon werken.
Eigen schuld natuurlijk, want het staat niet zwart op wit in het contract, dus ik had het kunnen verwachten, maar ik was zo blij dat het deze keer zonder gezanik over de weken waarop ik kon werken verliep![]()
Ik ga vandaag wel beginnen aan mijn verjaardagstaartje, dat is dan wel weer leuk
Mja, dat kan inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal wel mee en kun je in de praktijk wel gewoon die 32 uur werken.
Wat voor taartje ga je maken?
Klinkt als een lekker taartje. Maak je even een foto als 'ie klaar is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:56 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mja, dat kan inderdaadIk ben gewoon een beetje afgeschrikt door de grote bedragen die die buitenlandse stages schijnen te kosten
Maar ik kan ook extra lenen, natuurlijk.
Een klein boltaartje voor m'n ouders en mijn vriend. Ik denk een beetje groen-geel-wit met bloempjes en een strik, gevuld met lemon curd, frambozenjam en afgesmeerd met vanille botercrème. Ik hou eigenlijk helemaal niet van taart, maar fröbelen is zo leuk
Lijstje:
O: brinta
L: restje kerriegroenten
T: appel
D: iets met huisgenoot, dus waarschijnlijk pakjesspul
T: magere vruchtenyoghurt of vla
T: glaasje slivovice
en eventueel nog een bakje magere yoghurt met zoetstof als ik honger heb.
Kun je geen beurzen aanvragen voor een buitenlandse stage? Lenen is ook niet zo erg nee, dat is het vast wel waard.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:56 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mja, dat kan inderdaadIk ben gewoon een beetje afgeschrikt door de grote bedragen die die buitenlandse stages schijnen te kosten
Maar ik kan ook extra lenen, natuurlijk.
Een klein boltaartje voor m'n ouders en mijn vriend. Ik denk een beetje groen-geel-wit met bloempjes en een strik, gevuld met lemon curd, frambozenjam en afgesmeerd met vanille botercrème. Ik hou eigenlijk helemaal niet van taart, maar fröbelen is zo leuk
Lijstje:
O: brinta
L: restje kerriegroenten
T: appel
D: iets met huisgenoot, dus waarschijnlijk pakjesspul
T: magere vruchtenyoghurt of vla
T: glaasje slivovice
en eventueel nog een bakje magere yoghurt met zoetstof als ik honger heb.
Nice, daar is het ook echt het weer voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb besloten dat mijn lunch erwtensoep word
Huuuu ik ook! (ik moet een nieuw topje kopen vanmiddag, ik vermoed dat ik met 6 kilo extra de ietwat strakke bikini niet meer pas)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu ik moet morgen in bikiniIk heb geen badpak en op het moment ook niet de middelen om er een te halen
Mhehehe mja dar heb je misschien ook wel een klein beetje een punt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef kwakveense het volgende:
Huuuu ik ook! (ik moet een nieuw topje kopen vanmiddag, ik vermoed dat ik met 6 kilo extra de ietwat strakke bikini niet meer pas)
maarreh psssst, ik ben twee keer zo dik als jij, dus je steekt er vast goed tegen af.
quote:Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Hmm misschien. Even kijken hoe ver kwak en ik komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe ook mee, Lein en kwakHeb me echt voorgenomen om morgen weer eens te gaan zwemmen. 60 baantjes?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm misschien. Even kijken hoe ver kwak en ik komen
Als je schoolslag zwemt, heb ik altijd het gevoel dat je echt tot in de oneindigheid door kan gaan, dat zou je makkelijk twee uur volhouden volgens mij, ook als je helemaal geen knal-conditie hebt. Is net zoiets als wandelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd. 60 baantjes klinkt als best veel. Ik zou 30 al veel vinden, denk ik
. Wel leuk dat je met kwak gaat zwemmen
.
60 in 45 minuten zou wel moeten lukken bij mij (wel schoolslag, ik kan geen crawl meer)... maar als ik kramp krijg in mn tenen zoals vorige keer zullen t er wel minder zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm misschien. Even kijken hoe ver kwak en ik komen
ik stop altijd even om de 10 baantjes...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je schoolslag zwemt, heb ik altijd het gevoel dat je echt tot in de oneindigheid door kan gaan, dat zou je makkelijk twee uur volhouden volgens mij, ook als je helemaal geen knal-conditie hebt. Is net zoiets als wandelen.
Met crawl ga je op een gegeven moment je schouders wel voelen. En ik moet dan ook oom de 20 baantjes ofzo even stoppen om bij te komen
Ja, da's wel waar. Vroegahquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik stop altijd even om de 10 baantjes...![]()
borstcrawl raak ik buiten adem omdat ik zonder badmuts en brilletje verkeerd en te weinig adem...dus ik hou t maar bij schoolslag
ik zwem wel flink door met schoolslag trouwens, hoofd onder water enzo... dus ik zit wel op een hogere hartslag dan met wandelen...
ik adem altijd hard uit door mn neus en mond als ik met mn hoofd onder water ga ;-)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef cyclechick het volgende:
ik zwem ook altijd met mijn hoofd boven waterook bij de borstcrawl omdat ik altijd water in mijn neus krijg anders, hihi.
Hoofd onder water bij de schoolslag?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef kwakveense het volgende:
ik zwem wel flink door met schoolslag trouwens, hoofd onder water enzo... dus ik zit wel op een hogere hartslag dan met wandelen...
het maakt niet uit waar ik door adem of niet, ik krijg altijd overal water in. heb al talloze badmeesters om raad gevraagd, ik kan het gewoon nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik adem altijd hard uit door mn neus en mond als ik met mn hoofd onder water ga ;-)
Valt mee... maar meestal hoef ik niet bij te drinken nadat ik heb gezwommen zegmaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dan krijg je toch net zo goed water in je neus van het gesplash, cycle?
Op die manier is 't minder belastend voor je nekquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoofd onder water bij de schoolslag?Ohw. Hoe werkt dat dan? Krijg ik morgen bijscholing?
*houdt om cycle te sparen het betoog over zwemwaterkwaliteit en controles maar voor zichquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Valt mee... maar meestal hoef ik niet bij te drinken nadat ik heb gezwommen zegmaar
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
*houdt om cycle te sparen het betoog over zwemwaterkwaliteit en controles maar voor zich
Al die lijven in hetzelfde water. Brrrr!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*houdt om cycle te sparen het betoog over zwemwaterkwaliteit en controles maar voor zich
Nou ja, gelukkig heb je nog het verdunnende effect van een grote hoeveelheid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al die lijven in hetzelfde water. Brrrr!
Iehl. Maar er plassen volgens mij ook véél teveel mensen in zwembadenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, gelukkig heb je nog het verdunnende effect van een grote hoeveelheid.
Oh en wat ook brrr is: als je met een brilletje zwemt, zie je alle haarpluizen en pleisters gewoon zweven in het water
Nah, volgens mij is dat vooral in het kinderbad. Volwassenen zullen dat toch niet zoveel doen? Ik merk altijd wel dat het (relatief koude) water op mijn blaas slaat; ik moet altijd echt nodig plassen achterafquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iehl. Maar er plassen volgens mij ook véél teveel mensen in zwembaden
Voor je weerstand bedoel je? Groot gelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga voorlopig niet naar het zwembad denk ik
En al helemaal niet in de sauna.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga voorlopig niet naar het zwembad denk ik
Ik ken het verhaal van Greys niet. Wat is de beknopte versie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
En al helemaal niet in de sauna.
* Viking84 denkt aan Greys dr kwakjes op het water-verhaal.
Gelukkig heb ik al gegeten.
Ja dat ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor je weerstand bedoel je? Groot gelijk.
We zijn er allebei al eerder geweest dus op zich zou het wel kunnen, een dagje terug voor de sfeer. Maar eigenlijk heb je wel gelijk, 1 dag doet zo'n stad gewoon geen recht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Rome is ook teveel voor een dagje, je hebt minstens drie dagen nodig
O, weinig spannends. Gewoon mensen die seksen in het zwembad van de sauna en dat er dan kwakjes sperma op het water liggen (volgens Greys danquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van Greys niet. Wat is de beknopte versie?
Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo! zie deze postquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van Greys niet. Wat is de beknopte versie?
Neeequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
MuisHeb je het flash mob dansfilmpje gezien?
Omgquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik ben niet bijgelezen, maar deze MOETEN jullie even zien! Wat tof!![]()
Dat zijn toch juist dingen die weinig met intelligentie te maken hebben? Tenminste, ik vind dat juist nogal schoolse dingen, op de universiteit hoeven we dat allemaal niet te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
Pff.. Hoe langer ik bezig ben met de competenties en de kwalificaties met betrekking tot mijn opleiding en mijn reflectie daarop, hoe meer ik het idee heb dat deze studie niet echt mijn studie is en dat ik misschien niet intelligent ben voor het HBO. Niet per se voor het leren maar voor alle dingen eromheen.
Ik weet het niet, ik ben er echt al uren/dagen mee bezig en het duizelt echt ontzettendquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist dingen die weinig met intelligentie te maken hebben? Tenminste, ik vind dat juist nogal schoolse dingen, op de universiteit hoeven we dat allemaal niet te doen.
Is dat zoveel werk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben er echt al uren/dagen mee bezig en het duizelt echt ontzettend
volgens mij zijn dat soort dingen doorgaans " een beetje leuk uit je nek lullen op en manier die ze willen horen" ? toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben er echt al uren/dagen mee bezig en het duizelt echt ontzettend
Nou omdat ik dus niet genoeg punten heb en het niet zo goed doe moet ik als enige alles heel goed en uitgebreid doen voordat ik mijn punten voor dat onderdeel krijgquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat zoveel werk?Moet je nog lang dan? Je moet nu helemaal niet over dat soort grote dingen nadenken, gewoon rustig alles afmaken en zelf weer tot rust komen, dan zie je alles veel helderder.
Ja zo klinken ze wel heel simpelquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef kwakveense het volgende:
als in: ik moet een goede voedingsanamnese af kunnen nemen en advies geven
dan: voorbeelden van hoe je zo'n anamenese hebt afgenomen: wat waren de kenlpunten (waren mensen welens onduidelijk, moest je dingen opzoeken en navragen, hoe heb je dat gedaan)
en tenslotte: wat vind je zelf van hoe je het gedaan hebt (verzin iets leuks)
max. paar regels per competentie toch?
Kwou net zeggen!! Lees jij nu maar wel bij!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Oh god, ik moet bijlezen zie ik, want ik zie hierboven iets over mijn kwakjes sauna![]()
Dat mag hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Chico: ik vind die eerste echt vreselijk voor elk ander doel dan sporten... hij maakt je breder en ik vind m nogal lomp...
ik weet dat je van wijde broeken houdt, maar ik vind je heupen het smalste lijken in de strakste modellen. wijd = niet verhullend vaak, maar juist breder makend omdat je hoofd in het wijde deel als vanzelf "ah, daar zit dus heup" invult, terwijl je heup dus kleiner is...
die laatste staat niet zo mooi omdat ie je benen dikker maakt door t gebleekte aan de voorkant dat iets te laag doorloopt.
[..]
hm, zo van voren vind ik die strakkere veel mooier staan en je veel smaller maken... maar hij is wel een beetje kort, en ik vind dat het gebleekte deel te ver doorloopt...
Die is vast in België geweest dan, in dat kwakjesbad!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Good for you Ek!![]()
Leintje en kwak, kijken jullie uit morgen?
Meisje zwanger door gebruik zwembad!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Tentamen ging goed![]()
Dus nu heb ik vakantie
![]()
![]()
En nieuwe bikini + bh gevonden. Mijn dag kan niet meer stuk joh. Nouja, tot ik op mn rekening kijk, shit he dat spul was duur
[..]
en dan krijg ik de schuld natuurlijk..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Good for you Ek!![]()
Leintje en kwak, kijken jullie uit morgen?
Meisje zwanger door gebruik zwembad!
Awww!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan krijg ik de schuld natuurlijk..
Heeft Lein heel wat uit te leggen als er net een negert in dat zwembad heeft gepoedeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan krijg ik de schuld natuurlijk..
Le Rustique Nóir!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Lein heel wat uit te leggen als er net een negert in dat zwembad heeft gepoedeld
Ik snap niet zo goed hoe dat dan in het zwemwater terecht komtquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Lein heel wat uit te leggen als er net een negert in dat zwembad heeft gepoedeld
Wel mooie kindjes!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiihihihi
Het zal je toch gebeuren![]()
Kaas, a little imagination. Puhlease!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe dat dan in het zwemwater terecht komtDoet de badmeester dat dan stiekum ofzo?
Hiiiiiiiiiiiiiihihiiiihihihiquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe dat dan in het zwemwater terecht komtDoet de badmeester dat dan stiekum ofzo?
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel mooie kindjes!!Over sauna gesproken......wij gaan weer toch??
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, a little imagination. Puhlease!!!
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiihihiiiihihihi
Kaas, zou jij naar zoiets gaan: Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo!
En dan even op het linkje in die post klikken.
Ik vroeg me dus toen en vraag me nog steeds af of dat water daar niet vol kwakkies zit
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterenne hmm ziet er wel relaxed uit hoor, zo´n kuuroord in de bergen ofzo
Ga jij maar lekker met Kwakkesteinquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou dát vind ik nog eens een goeie smoes! Ik stop gelijk met de pil![]()
Kaas, ga je mee naar het zwembad?
Goed idee voor een Slankmeet vind je ook niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.
Ook personeel is er niet, tenminste, alleen achter de schermen. Dus je kunt je voorstellen dat er niet alleen gezwommen wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee voor een Slankmeet vind je ook niet?
Ik weet niet hoor, alleen al door het gespeculeer hier over kwakjes op plaatsen waar ze niet horen, zou ik daar toch niet met een gerust hart in dat water liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.
Ook personeel is er niet, tenminste, alleen achter de schermen. Dus je kunt je voorstellen dat er niet alleen gezwommen wordt
*slik* ..............wat een leuk kindje................. *slik*quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een idee!
Wanneer gaan we?
Oh en Co, kijk dan... deze foto staat in het Celebs en hun koters topic.
De vriend/man van Halle Berry met hun kind. Ik moest zes keer kijken voordat ik het kind zag![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
*slik* ..............wat een leuk kindje................. *slik*
Das gewoon een kwestie van goed afkuisenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, alleen al door het gespeculeer hier over kwakjes op plaatsen waar ze niet horen, zou ik daar toch niet met een gerust hart in dat water liggen.
Greys, ik heb even foto's zitten kijken enzo, wel een beetje een foute tent hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een idee!
Wanneer gaan we?
Oh en Co, kijk dan... deze foto staat in het Celebs en hun koters topic.
De vriend/man van Halle Berry met hun kind. Ik moest zes keer kijken voordat ik het kind zag![]()
[ afbeelding ]
Holy fuckestein!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
He, jammer dat er dan weer zo'n lelijk hoofd bij dat lekkere lichaam hoort.
NOT![]()
[ afbeelding ]
Ja, twijfelachtig wel een beetje he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Greys, ik heb even foto's zitten kijken enzo, wel een beetje een foute tent hoor
Ja he? Daar moest ik bij die foto die ik net hierboven heb gegooid, die ene slighty gay foto met dat haarbandje, ook al aan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Holy fuckestein!!God, ik val eigenlijk niet op blond, maar damn, heeft Halle het één en ander goed voor elkaar!!!!
Hij doet me aan die ander blonde god dude denken:
[ afbeelding ]
Zucht.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
He, jammer dat er dan weer zo'n lelijk hoofd bij dat lekkere lichaam hoort.
NOT![]()
[ afbeelding ]
Teveel is schadelijk voor je nieren..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
Is er eigenlijk iets als een overdosis vitamine C? Of plas je dat uit? Ik heb al een bruistablet genomen van 1000mg en zit eraan te denken om er nog een te nemen.
Edit-Heb al gegoogeld.Ik drukte op invoeren en ik dacht echt: luie muts, verdiep je zelf eens in de materie
![]()
Die Kinseyschaal had ik nooit van gehoord, maar die zag ik vanmiddag bij Oprah voorbij komen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.
Ik ben toch een 5 op de Kinseyschaal, geloof ik.
grapje, ik ben écht een 6! Als ik met een vent ga vrijen wil ik een foto van een vrouw erbij hebben om naar te kijken
Ik kook giechel met je mee!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
God, ik word alleen maar meer verhit meliger hier!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Heer G zit een dagje in het buitenland.
Valt het op?
Ja, 1 dagje en 1 nachtje weg maar deze keer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
hhihihiiihihiii. Neuh.......valt reuze mee.![]()
Issie morgen weer thuis??
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Ek-Mei het volgende:
Hallo!
Voor wie het wil weten:Ik wou dat graag weten, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik vind dat je de juiste keuze gemaakt hebt
.
Wichelroedelopers.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Arie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Hij doet me denken aan die vent van de EO die niet in de homo-editie van de Linda mocht maar dat wel deed.
Arie!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Hij doet me denken aan die vent van de EO die niet in de homo-editie van de Linda mocht maar dat wel deed.
Makkelijk: 0 is exclusief hetero, 6 is exclusief homo. 3 is bi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Kinseyschaal had ik nooit van gehoord, maar die zag ik vanmiddag bij Oprah voorbij komen!
Ik ga eens kijken wat welk cijfer precies inhoud, op Google.
Ik had het vooral over het hoofdquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Arie?
Da's ook een hottie, maar dan alleen op die foto's in de Linda. Normaal vind ik hem tegenvallen.
Deze is qua hoofd veul mooier
Ik vond Chris van een tijdje geleden mooier dan Chris van nu! Jij ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Makkelijk: 0 is exclusief hetero, 6 is exclusief homo. 3 is bi.
Heb je die ene vrouw ook gezien, die Chris? Die was echt. Ik vond haar zo zielig, want als ze over die vrouw praatte, kon je zien dat ze nog steeds een gebroken hart had
.
Ben ik wel met je eens, dat hoofd doet me ook niet veel. Maar qua lijfquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Arie?
Da's ook een hottie, maar dan alleen op die foto's in de Linda. Normaal vind ik hem tegenvallen.
Deze is qua hoofd veul mooier
Jup! Dat stukje is echt NOM!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:01 schreef conleche het volgende:
Wat ik het allermooiste vind aan gespierde mannenlijven (en ze moeten tanig gespierd zijn en niet al te opgepompt) is het stukje zo van hun heup naar hun kruis, die lijn. Práchtig!!
Arie is ook wel cute, maar niet op alle fotos. Hier wel:quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had het vooral over het hoofd. Hoe ie daarbuiten is weet ik niet, ik heb alleen de foto's gezien
.
Ja maar daar heeft ie ook kort haarquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Arie is ook wel cute, maar niet op alle fotos. Hier wel:
[ afbeelding ]
Maar hier niet, vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft ie ook kort haar. Mannen met halflang haar zijn meestal veel leuker dan mannen met kort lang haar
. Maar eensch dat die andere leuker is
.
Was het wel dezelfde vrouw?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Chris van een tijdje geleden mooier dan Chris van nu! Jij ook?
Ik vond die sportschool chick meer sekseh!
Ik vind mannen met halflang haar prachtig. Oorbellen vind ik doorgaans ook niks, maar bij Jon Bon Jovi welquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mannen met (half)lang haar. Ik vind dat echt helemaal niks
. Net als een oorbel bij mannen.
Je weet dat Limburg geen stad is he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
Wat is een leuke stad voor een dagje uit? Limburg? uh...... ?
Daar zou ik totáál geen last van hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Dat snap ik met jouw figuurtjequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar zou ik totáál geen last van hebben.
Ja 2 hele mooie innerlijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Ohjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Plaatjesmannen zijn ogenvoer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
O neequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat Limburg geen stad is he?
Oeh halflange krullen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arie, nehhh.
Mijn vriendje heeft geen wasbord, maar wel halflangig krulhaarMeestal
Soms knipt ie het weer, maar dat groeit toch snel weer aan!
Ik las: twee sneetjes brood met perspectief!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm raar lijstje tot nu toe!
Brunch: twee sneetjes brood met peperrosbief
T: special k met melk (ineens zin in)
T: cafe noir koekje
Heel vroege D: improvisatie-keftedes met afbakbrood
T: misschien nog een kopje linzensoep als ik honger krijg ivm vroege D!
S: door de kamer hupsen met Alberto Perez(thuis Zumba dus
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik realiseer me net dat ik al 9 kilo kwijt ben sinds ik hier meepost.
quote:
Holy shit ga jij (ook/weer) op vakantie? Mijn ouders + broertjes vertrekken vandaag om 3:00quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:40 schreef sigme het volgende:
Uit met de pret, de wekker gaat om 02:50.
Weltrusten!
Ja die was het. Ze deed me denken aan eh... de vrouw van Seal, hoe heet ze ook weer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
@ Greys: deze vrouw was het toch?
edit: shit plaatje doet het niet, dan maar even een link: http://www.oprah.com/dated/oprahshow/oprahshow_20061002
Was dat echt dezelfde vrouw als gisteren / vanmiddag?
Wel een hottie.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Amenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
*scrollt naar boven*
*scrollt nog een keer naar boven*
Wat een leuke foto's! Ik krijg er een Cleopatra gevoel bij (en ja dat is positief bedoeld). Het staat je in elk geval goed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb geprobeerd een webcam foto (te lui voor fototoestel) van mijn nieuwe haarkleur te maken. Het is niet helemaal gelukt, want je ziet het rode gloedje nietNou ja, het is in elk geval geen knalrood geworden zoals u kunt zien. En die chagrijnige foto met Borie wilde ik nog overnieuw maken en dan wat blijer, maar toen wilde Borie niet meer
Ik ben niet goed in foto's van mezelf maken, ik weet niet hoe ik dan moet kijken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja? Niet te 'hard'?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Ik krijg er een Cleopatra gevoel bij (en ja dat is positief bedoeld). Het staat je in elk geval goed!
Hm. Echt een slag voor ingenieurs dus. Ik houd het wel bij de rugcrawl, beetje naar het plafond staren. En schoolslag als een kat die in het bad is gevallen, met mijn hoofd krampachtig omhoog zodat er geen spatjes in mijn ogen komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ek-Mei, dat klinkt als een strak planGoed dat je gegaan bent, deze aanpak lijkt me veel beter
Laureline, het kost wel meer kracht, maar je gaat ook veel harderHet voelt beter, want 'hydrodynamischer'. Ofzo.
Nou ik zie de gloed inderdaad niet maar ik vind het niet te hard. Je hebt een vrij uitgesproken gezicht (geen guppenkop zoals ondergetekende) en dan staat dit juist erg mooi vind ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Niet te 'hard'?
Eerlijk zeggen hoor, kan het hebben, het is zo weer een andere kleur!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |