Wat goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Thais, Indisch, Chinees, Japans, Spaans, Grieks, Mexicaans, Frans![]()
We hebben de mini restaurantfähig opgevoed. Uit eigenbelang uiteraard
Ik heb de ingredientenlijst van mijn bakpoeder doorgenomen, er zit inderdaad ook zuur in (naast bicarbonaat).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Bicarbonaat is NIET hetzelfde als bakpoeder; het is een onderdeel ervan!
Als het zulk weer blijft ga ik zaterdag de kachel stoken en dan kan ik ook wat bakkenquote:En met deze TVP ga ik mij nu wijden aan het bakken van koekjes
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Weer is niet fijn. Ik heb ook de gebreide sokken alweer aan.
Ik ook!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik kruip maar onder de wol.
*MJ imitatie doet* Iehieh! Glanzendwitte wol wel toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Weer is niet fijn. Ik heb ook de gebreide sokken alweer aan.
Hmm, misschien dat ik deze variant volgende week oid nog even probeer, heb nog 2 stukjes koolvis overquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
We waren, door al dat gedoe in Groningen te laat voor IceAge, dus wat gemist van de film
Daarna lekker uit eten geweest.
Te veel gegeten dat weet ik dat ik dat altijd doe, daarom is het voor mij niet zo geschikt.
Morgen ga ik 50km mountainbiken.
Daph, jammer is dat!
Meestal gooi ik erop: tomaat (plakjes of hele cherrytomaatjes), stukjes lenteui, 1 ringetje prei, schijf citroen, plakjes champignon, teentje knoflook. Kruiden met wat tijm, zout, peper,groene curry, peterselie en een beetje oregano
Whehequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
*MJ imitatie doet* Iehieh! Glanzendwitte wol wel toch?
Laat je dan je lenzen implanteren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja kloteweer, ik heb volgende week nog vakantie en dan is het weer over
Vanaf 17 aug. nog 2 week ziektewet
Veel plezier en welterustenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:20 schreef Daph_ het volgende:
XM: morgen heb ik diplomauitreiking![]()
Beterschap
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef SiTu het volgende:
[..]
Laat je dan je lenzen implanteren?
Dit is ook het laatste weekje dat ik echt vrij heb. Jammer van het weer. Maar stiekem ben ik wel blij dat het weer eens onder de 27 graden is op m'n kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |