Oh, maar ik ben zó moe dat ik dat niet eens zie zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
Als je niet kan slapen zijn daar hele goede trucjes voor hoor
Thais, Indisch, Chinees, Japans, Spaans, Grieks, Mexicaans, Fransquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ow, ik had helemaal niet door dat het topic al bijna vol was!
Eet jouw mini Thais Laureline?
mooi dat de shirts en broeken zo tof zijn geworden!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, mss zat er een héél klein gaatje in? Verder alles goed met Cycle C? veel gefietst in de hitte vorige week zeker? Enne je was op Werchter geloof ik hé..
De shirts en de broeken zijn idd poepiemooien 't zit lekker en sluit mooi aan enzo.
Ik heb een Australische wombatknuffel ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Wombat
Waarom ga je niet op zaterdagochtend dan? Uitslapen?
32 uur + HBO studiequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
Huh goodbye, studie? Ik dacht dat jij fulltime werkte!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een Australische wombatknuffel ja!En we hebben een bordje op het raam in de vorm van zo'n geel Australisch roadsign met daarop "Womats - next 5 KM" en een plaatje van een wombat
![]()
Ik ga ook iedere zaterdagochtendmaar ik wil méér dan 1 keer per week
En had net de donderdagavond ontdekt
Vandaar!
Koekjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Bicarbonaat is NIET hetzelfde als bakpoeder; het is een onderdeel ervan!
En met deze TVP ga ik mij nu wijden aan het bakken van koekjes
Nope, niks. Maar qua studie heb ik vrij weinig contacturen én mijn studie (particulier) wordt betaald door mijn werkgever, dus dat zijn weer voordelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is best wel heftig! Krijg je nog wel stufi dan?
Wat voor werk/studie doe je dan als ik dat mag vragen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, niks. Maar qua studie heb ik vrij weinig contacturen én mijn studie (particulier) wordt betaald door mijn werkgever, dus dat zijn weer voordelen
Wat goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Thais, Indisch, Chinees, Japans, Spaans, Grieks, Mexicaans, Frans![]()
We hebben de mini restaurantfähig opgevoed. Uit eigenbelang uiteraard
Ik heb de ingredientenlijst van mijn bakpoeder doorgenomen, er zit inderdaad ook zuur in (naast bicarbonaat).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Bicarbonaat is NIET hetzelfde als bakpoeder; het is een onderdeel ervan!
Als het zulk weer blijft ga ik zaterdag de kachel stoken en dan kan ik ook wat bakkenquote:En met deze TVP ga ik mij nu wijden aan het bakken van koekjes
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Weer is niet fijn. Ik heb ook de gebreide sokken alweer aan.
Ik ook!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik kruip maar onder de wol.
*MJ imitatie doet* Iehieh! Glanzendwitte wol wel toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Weer is niet fijn. Ik heb ook de gebreide sokken alweer aan.
Hmm, misschien dat ik deze variant volgende week oid nog even probeer, heb nog 2 stukjes koolvis overquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
We waren, door al dat gedoe in Groningen te laat voor IceAge, dus wat gemist van de film
Daarna lekker uit eten geweest.
Te veel gegeten dat weet ik dat ik dat altijd doe, daarom is het voor mij niet zo geschikt.
Morgen ga ik 50km mountainbiken.
Daph, jammer is dat!
Meestal gooi ik erop: tomaat (plakjes of hele cherrytomaatjes), stukjes lenteui, 1 ringetje prei, schijf citroen, plakjes champignon, teentje knoflook. Kruiden met wat tijm, zout, peper,groene curry, peterselie en een beetje oregano
Whehequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
*MJ imitatie doet* Iehieh! Glanzendwitte wol wel toch?
Laat je dan je lenzen implanteren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja kloteweer, ik heb volgende week nog vakantie en dan is het weer over
Vanaf 17 aug. nog 2 week ziektewet
Veel plezier en welterustenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:20 schreef Daph_ het volgende:
XM: morgen heb ik diplomauitreiking![]()
Beterschap
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef SiTu het volgende:
[..]
Laat je dan je lenzen implanteren?
Dit is ook het laatste weekje dat ik echt vrij heb. Jammer van het weer. Maar stiekem ben ik wel blij dat het weer eens onder de 27 graden is op m'n kamer
Volgens mij hoorde ik iets over een TROSfeest of zo, met Jan Smit en weet ik veel wie. Ik vroeg me gister ook al af waarom het zo druk was met auto's hier voor de deur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:13 schreef Viking84 het volgende:
@ uniekhoorn: wat voor gedoe in Groningen?.
Ik heb nog steeds gewoon onder een laken geslapen. Zo koud is het nu ook weer niet (hoewel ik wel een licht keelpijntje voel nu...)
Klopt, vriendlief noemde gister al op wat voor prachtigs we hadden kunnen zien als hij nog in Groningen gewoond had.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij hoorde ik iets over een TROSfeest of zo, met Jan Smit en weet ik veel wie. Ik vroeg me gister ook al af waarom het zo druk was met auto's hier voor de deur.
Kut voelen is vervelend heh... *knuf*quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar wegens kut voelen heb ik niet goed gegeten de laatste twee dagen en morgen ga ik uit eten, dus er zal wel weer wat bij komen, maar goed, er zit wel een stijgende (of eigs dus dalende) lijn in
.
Idd. Thanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kut voelen is vervelend heh... *knuf*
Het Trosmuziekfeest komt vast ook wel weer eens bij jou in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Hai!!![]()
In dit topic wil ik graag melden dat ik net als ontbijt 2x geroosterd brood heb gegeten, een glas gevuld met half jus d'orange en half optimel framboos heb gedronken, wat ik terloops ook wil aanraden, wegens erg smakelijk.
Verder komt het Trosmuziekfeest in de buurt van carnaval, qua hel-op-aarde-gehalte, derhalve ben ik blij dat ik niet in Groningen woon.
Envoor de Vik en haar 70 kilo!!
Dankewol!quote:
ik hbe ook vier weken gesnotterd en gehoest en t is nu eindelijk bijna over. ik noemde het hooikoorts. misschien was t ook wel swineflu, maar zijn wij 'ollanders daar gewoon bijna resistent tegen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet zeuren of zo. (Meestal moet je nu zo'n beetje wegrennen, omdat het duidelijk is, dát er nu toch een klaagzang komt en nu is overigens geen uitzondering) Dat hoestje/snotneus van mij gaat ook maar niet over. Daardoor slaap ik nogal niet en voel ik me nu nogal moe en dat vind ik zo jammer.
Aan de zonnige kant: als dit de swine flu is, dan fiets ik er aardig doorheen!!
Chico: ik vind die eerste echt vreselijk voor elk ander doel dan sporten... hij maakt je breder en ik vind m nogal lomp...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik hou van broeken van de H&M. Maar willen jullie meehelpen of ik de laatste broek moet houden of niet?
Commentaar mag denk ik wel hier in dit topic, om het daar niet te erg te vervuilen.
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
hm, zo van voren vind ik die strakkere veel mooier staan en je veel smaller maken... maar hij is wel een beetje kort, en ik vind dat het gebleekte deel te ver doorloopt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn. Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik
. Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
[..]
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel. Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goodmorningquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Miss_S, had jij gister je laatste tentamen? Hoe is het gegaan?
Haha, net als bij mijn allereerste tentamen op de uni. Er stond 3 uur voor, maar de helft was na een half uur alweer vertrokkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goodmorning
Het laatste tentamen was erg makkelijk gelukkigbinnen 20 minuten klaar zelfs....
Ja, ik was gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, net als bij mijn allereerste tentamen op de uni. Er stond 3 uur voor, maar de helft was na een half uur alweer vertrokken.
Klinkt gezellig! Fijn dat de tentamens nu voorbij zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef Miss_S het volgende:
Gisteren een erg gezellig avond gehad met vriendje en mijn vriendinnen
We hebben chocofondue gedaan, dus erg veel choco en koekjes en fruit
En daarna nog iets te veel alcohol
Nu een dagje bijkomen en morgen op vakantie
gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef Paikea het volgende:
</lurkstand>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk heb ik mijn eerste streefgewicht behaald!!! 74,8 vanmorgen!
Nu 5 maanden bezig en 7 kilo afgevallen!
En nu mag ik van mezelf eindelijk naar de kapper en birkenstocks kopen!
En dat nog zonder te sporten!
En wat een hoop uitroeptekens!
En als ik het kan kunnen jullie het zeker!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<lurkstand>
Dat is fijn! En zo te zien geniet je al lekker van de vakantie, met chocoladefondue en drankquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goodmorning
Het laatste tentamen was erg makkelijk gelukkigbinnen 20 minuten klaar zelfs....
Misschien valt het allemaal wel mee en kun je in de praktijk wel gewoon die 32 uur werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef SiTu het volgende:
Ik baal een beetjeIk mag nu pas een halve week later beginnen met het vakantiewerk dan ze me maandag verteld hadden. Bij de rondleiding hadden ze me bovendien gezegd dat het nauwelijks voorkwam - zeker in de weken waarin ik kwam werken - dat je geen 32 uur in de week kon maken, maar daar konden ze nu opeens ook al niets meer over zeggen. Nu ben ik dus een beetje bang dat ik veel te weinig geld ga verdienen de komende 6 weken (voor stage) en dat ik beter op een van de andere aanbiedingen had kunnen ingaan waarbij ik minder lang kon werken.
Eigen schuld natuurlijk, want het staat niet zwart op wit in het contract, dus ik had het kunnen verwachten, maar ik was zo blij dat het deze keer zonder gezanik over de weken waarop ik kon werken verliep![]()
Ik ga vandaag wel beginnen aan mijn verjaardagstaartje, dat is dan wel weer leuk
Mja, dat kan inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal wel mee en kun je in de praktijk wel gewoon die 32 uur werken.
Wat voor taartje ga je maken?
Klinkt als een lekker taartje. Maak je even een foto als 'ie klaar is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:56 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mja, dat kan inderdaadIk ben gewoon een beetje afgeschrikt door de grote bedragen die die buitenlandse stages schijnen te kosten
Maar ik kan ook extra lenen, natuurlijk.
Een klein boltaartje voor m'n ouders en mijn vriend. Ik denk een beetje groen-geel-wit met bloempjes en een strik, gevuld met lemon curd, frambozenjam en afgesmeerd met vanille botercrème. Ik hou eigenlijk helemaal niet van taart, maar fröbelen is zo leuk
Lijstje:
O: brinta
L: restje kerriegroenten
T: appel
D: iets met huisgenoot, dus waarschijnlijk pakjesspul
T: magere vruchtenyoghurt of vla
T: glaasje slivovice
en eventueel nog een bakje magere yoghurt met zoetstof als ik honger heb.
Kun je geen beurzen aanvragen voor een buitenlandse stage? Lenen is ook niet zo erg nee, dat is het vast wel waard.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:56 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mja, dat kan inderdaadIk ben gewoon een beetje afgeschrikt door de grote bedragen die die buitenlandse stages schijnen te kosten
Maar ik kan ook extra lenen, natuurlijk.
Een klein boltaartje voor m'n ouders en mijn vriend. Ik denk een beetje groen-geel-wit met bloempjes en een strik, gevuld met lemon curd, frambozenjam en afgesmeerd met vanille botercrème. Ik hou eigenlijk helemaal niet van taart, maar fröbelen is zo leuk
Lijstje:
O: brinta
L: restje kerriegroenten
T: appel
D: iets met huisgenoot, dus waarschijnlijk pakjesspul
T: magere vruchtenyoghurt of vla
T: glaasje slivovice
en eventueel nog een bakje magere yoghurt met zoetstof als ik honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |