quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft ie ook kort haar. Mannen met halflang haar zijn meestal veel leuker dan mannen met kort lang haar
. Maar eensch dat die andere leuker is
.
Was het wel dezelfde vrouw?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Chris van een tijdje geleden mooier dan Chris van nu! Jij ook?
Ik vond die sportschool chick meer sekseh!
Ik vind mannen met halflang haar prachtig. Oorbellen vind ik doorgaans ook niks, maar bij Jon Bon Jovi welquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mannen met (half)lang haar. Ik vind dat echt helemaal niks
. Net als een oorbel bij mannen.
Je weet dat Limburg geen stad is he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
Wat is een leuke stad voor een dagje uit? Limburg? uh...... ?
Daar zou ik totáál geen last van hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Dat snap ik met jouw figuurtjequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar zou ik totáál geen last van hebben.
Ja 2 hele mooie innerlijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Ohjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Plaatjesmannen zijn ogenvoer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
O neequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat Limburg geen stad is he?
Oeh halflange krullen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arie, nehhh.
Mijn vriendje heeft geen wasbord, maar wel halflangig krulhaarMeestal
Soms knipt ie het weer, maar dat groeit toch snel weer aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |