Ik vind mannen met halflang haar prachtig. Oorbellen vind ik doorgaans ook niks, maar bij Jon Bon Jovi welquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mannen met (half)lang haar. Ik vind dat echt helemaal niks
. Net als een oorbel bij mannen.
Je weet dat Limburg geen stad is he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
Wat is een leuke stad voor een dagje uit? Limburg? uh...... ?
Daar zou ik totáál geen last van hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Dat snap ik met jouw figuurtjequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar zou ik totáál geen last van hebben.
Ja 2 hele mooie innerlijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Ohjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Plaatjesmannen zijn ogenvoer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
O neequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat Limburg geen stad is he?
Oeh halflange krullen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arie, nehhh.
Mijn vriendje heeft geen wasbord, maar wel halflangig krulhaarMeestal
Soms knipt ie het weer, maar dat groeit toch snel weer aan!
Ik las: twee sneetjes brood met perspectief!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm raar lijstje tot nu toe!
Brunch: twee sneetjes brood met peperrosbief
T: special k met melk (ineens zin in)
T: cafe noir koekje
Heel vroege D: improvisatie-keftedes met afbakbrood
T: misschien nog een kopje linzensoep als ik honger krijg ivm vroege D!
S: door de kamer hupsen met Alberto Perez(thuis Zumba dus
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik realiseer me net dat ik al 9 kilo kwijt ben sinds ik hier meepost.
quote:
Holy shit ga jij (ook/weer) op vakantie? Mijn ouders + broertjes vertrekken vandaag om 3:00quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:40 schreef sigme het volgende:
Uit met de pret, de wekker gaat om 02:50.
Weltrusten!
Ja die was het. Ze deed me denken aan eh... de vrouw van Seal, hoe heet ze ook weer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
@ Greys: deze vrouw was het toch?
edit: shit plaatje doet het niet, dan maar even een link: http://www.oprah.com/dated/oprahshow/oprahshow_20061002
Was dat echt dezelfde vrouw als gisteren / vanmiddag?
Wel een hottie.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Amenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
*scrollt naar boven*
*scrollt nog een keer naar boven*
Wat een leuke foto's! Ik krijg er een Cleopatra gevoel bij (en ja dat is positief bedoeld). Het staat je in elk geval goed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb geprobeerd een webcam foto (te lui voor fototoestel) van mijn nieuwe haarkleur te maken. Het is niet helemaal gelukt, want je ziet het rode gloedje nietNou ja, het is in elk geval geen knalrood geworden zoals u kunt zien. En die chagrijnige foto met Borie wilde ik nog overnieuw maken en dan wat blijer, maar toen wilde Borie niet meer
Ik ben niet goed in foto's van mezelf maken, ik weet niet hoe ik dan moet kijken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja? Niet te 'hard'?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Ik krijg er een Cleopatra gevoel bij (en ja dat is positief bedoeld). Het staat je in elk geval goed!
Hm. Echt een slag voor ingenieurs dus. Ik houd het wel bij de rugcrawl, beetje naar het plafond staren. En schoolslag als een kat die in het bad is gevallen, met mijn hoofd krampachtig omhoog zodat er geen spatjes in mijn ogen komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ek-Mei, dat klinkt als een strak planGoed dat je gegaan bent, deze aanpak lijkt me veel beter
Laureline, het kost wel meer kracht, maar je gaat ook veel harderHet voelt beter, want 'hydrodynamischer'. Ofzo.
Nou ik zie de gloed inderdaad niet maar ik vind het niet te hard. Je hebt een vrij uitgesproken gezicht (geen guppenkop zoals ondergetekende) en dan staat dit juist erg mooi vind ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Niet te 'hard'?
Eerlijk zeggen hoor, kan het hebben, het is zo weer een andere kleur!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |