quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, a little imagination. Puhlease!!!
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiihihiiiihihihi
Kaas, zou jij naar zoiets gaan: Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo!
En dan even op het linkje in die post klikken.
Ik vroeg me dus toen en vraag me nog steeds af of dat water daar niet vol kwakkies zit
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterenne hmm ziet er wel relaxed uit hoor, zo´n kuuroord in de bergen ofzo
Ga jij maar lekker met Kwakkesteinquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou dát vind ik nog eens een goeie smoes! Ik stop gelijk met de pil![]()
Kaas, ga je mee naar het zwembad?
Goed idee voor een Slankmeet vind je ook niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.
Ook personeel is er niet, tenminste, alleen achter de schermen. Dus je kunt je voorstellen dat er niet alleen gezwommen wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee voor een Slankmeet vind je ook niet?
Ik weet niet hoor, alleen al door het gespeculeer hier over kwakjes op plaatsen waar ze niet horen, zou ik daar toch niet met een gerust hart in dat water liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.
Ook personeel is er niet, tenminste, alleen achter de schermen. Dus je kunt je voorstellen dat er niet alleen gezwommen wordt
*slik* ..............wat een leuk kindje................. *slik*quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een idee!
Wanneer gaan we?
Oh en Co, kijk dan... deze foto staat in het Celebs en hun koters topic.
De vriend/man van Halle Berry met hun kind. Ik moest zes keer kijken voordat ik het kind zag![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
*slik* ..............wat een leuk kindje................. *slik*
Das gewoon een kwestie van goed afkuisenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, alleen al door het gespeculeer hier over kwakjes op plaatsen waar ze niet horen, zou ik daar toch niet met een gerust hart in dat water liggen.
Greys, ik heb even foto's zitten kijken enzo, wel een beetje een foute tent hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een idee!
Wanneer gaan we?
Oh en Co, kijk dan... deze foto staat in het Celebs en hun koters topic.
De vriend/man van Halle Berry met hun kind. Ik moest zes keer kijken voordat ik het kind zag![]()
[ afbeelding ]
Holy fuckestein!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
He, jammer dat er dan weer zo'n lelijk hoofd bij dat lekkere lichaam hoort.
NOT![]()
[ afbeelding ]
Ja, twijfelachtig wel een beetje he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Greys, ik heb even foto's zitten kijken enzo, wel een beetje een foute tent hoor
Ja he? Daar moest ik bij die foto die ik net hierboven heb gegooid, die ene slighty gay foto met dat haarbandje, ook al aan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Holy fuckestein!!God, ik val eigenlijk niet op blond, maar damn, heeft Halle het één en ander goed voor elkaar!!!!
Hij doet me aan die ander blonde god dude denken:
[ afbeelding ]
Zucht.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
He, jammer dat er dan weer zo'n lelijk hoofd bij dat lekkere lichaam hoort.
NOT![]()
[ afbeelding ]
Teveel is schadelijk voor je nieren..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
Is er eigenlijk iets als een overdosis vitamine C? Of plas je dat uit? Ik heb al een bruistablet genomen van 1000mg en zit eraan te denken om er nog een te nemen.
Edit-Heb al gegoogeld.Ik drukte op invoeren en ik dacht echt: luie muts, verdiep je zelf eens in de materie
![]()
Die Kinseyschaal had ik nooit van gehoord, maar die zag ik vanmiddag bij Oprah voorbij komen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.
Ik ben toch een 5 op de Kinseyschaal, geloof ik.
grapje, ik ben écht een 6! Als ik met een vent ga vrijen wil ik een foto van een vrouw erbij hebben om naar te kijken
Ik kook giechel met je mee!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
God, ik word alleen maar meer verhit meliger hier!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Heer G zit een dagje in het buitenland.
Valt het op?
Ja, 1 dagje en 1 nachtje weg maar deze keer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
hhihihiiihihiii. Neuh.......valt reuze mee.![]()
Issie morgen weer thuis??
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Ek-Mei het volgende:
Hallo!
Voor wie het wil weten:Ik wou dat graag weten, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik vind dat je de juiste keuze gemaakt hebt
.
Wichelroedelopers.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Arie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Hij doet me denken aan die vent van de EO die niet in de homo-editie van de Linda mocht maar dat wel deed.
Arie!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Hij doet me denken aan die vent van de EO die niet in de homo-editie van de Linda mocht maar dat wel deed.
Makkelijk: 0 is exclusief hetero, 6 is exclusief homo. 3 is bi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Kinseyschaal had ik nooit van gehoord, maar die zag ik vanmiddag bij Oprah voorbij komen!
Ik ga eens kijken wat welk cijfer precies inhoud, op Google.
Ik had het vooral over het hoofdquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Arie?
Da's ook een hottie, maar dan alleen op die foto's in de Linda. Normaal vind ik hem tegenvallen.
Deze is qua hoofd veul mooier
Ik vond Chris van een tijdje geleden mooier dan Chris van nu! Jij ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Makkelijk: 0 is exclusief hetero, 6 is exclusief homo. 3 is bi.
Heb je die ene vrouw ook gezien, die Chris? Die was echt. Ik vond haar zo zielig, want als ze over die vrouw praatte, kon je zien dat ze nog steeds een gebroken hart had
.
Ben ik wel met je eens, dat hoofd doet me ook niet veel. Maar qua lijfquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Arie?
Da's ook een hottie, maar dan alleen op die foto's in de Linda. Normaal vind ik hem tegenvallen.
Deze is qua hoofd veul mooier
Jup! Dat stukje is echt NOM!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:01 schreef conleche het volgende:
Wat ik het allermooiste vind aan gespierde mannenlijven (en ze moeten tanig gespierd zijn en niet al te opgepompt) is het stukje zo van hun heup naar hun kruis, die lijn. Práchtig!!
Arie is ook wel cute, maar niet op alle fotos. Hier wel:quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had het vooral over het hoofd. Hoe ie daarbuiten is weet ik niet, ik heb alleen de foto's gezien
.
Ja maar daar heeft ie ook kort haarquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Arie is ook wel cute, maar niet op alle fotos. Hier wel:
[ afbeelding ]
Maar hier niet, vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft ie ook kort haar. Mannen met halflang haar zijn meestal veel leuker dan mannen met kort lang haar
. Maar eensch dat die andere leuker is
.
Was het wel dezelfde vrouw?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Chris van een tijdje geleden mooier dan Chris van nu! Jij ook?
Ik vond die sportschool chick meer sekseh!
Ik vind mannen met halflang haar prachtig. Oorbellen vind ik doorgaans ook niks, maar bij Jon Bon Jovi welquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mannen met (half)lang haar. Ik vind dat echt helemaal niks
. Net als een oorbel bij mannen.
Je weet dat Limburg geen stad is he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
Wat is een leuke stad voor een dagje uit? Limburg? uh...... ?
Daar zou ik totáál geen last van hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me. Wat moet zo'n kerel dan wel niet denken van mijn slappe hap met putten. Nee, doe mij maar een kerel die ook wat vetjes heeft.
Dat snap ik met jouw figuurtjequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar zou ik totáál geen last van hebben.
Ja 2 hele mooie innerlijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Ohjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kerel valt natuurlijk op jouw innerlijk![]()
.
Plaatjesmannen zijn ogenvoer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
O neequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat Limburg geen stad is he?
Oeh halflange krullen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arie, nehhh.
Mijn vriendje heeft geen wasbord, maar wel halflangig krulhaarMeestal
Soms knipt ie het weer, maar dat groeit toch snel weer aan!
Ik las: twee sneetjes brood met perspectief!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm raar lijstje tot nu toe!
Brunch: twee sneetjes brood met peperrosbief
T: special k met melk (ineens zin in)
T: cafe noir koekje
Heel vroege D: improvisatie-keftedes met afbakbrood
T: misschien nog een kopje linzensoep als ik honger krijg ivm vroege D!
S: door de kamer hupsen met Alberto Perez(thuis Zumba dus
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik realiseer me net dat ik al 9 kilo kwijt ben sinds ik hier meepost.
quote:
Holy shit ga jij (ook/weer) op vakantie? Mijn ouders + broertjes vertrekken vandaag om 3:00quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:40 schreef sigme het volgende:
Uit met de pret, de wekker gaat om 02:50.
Weltrusten!
Ja die was het. Ze deed me denken aan eh... de vrouw van Seal, hoe heet ze ook weer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
@ Greys: deze vrouw was het toch?
edit: shit plaatje doet het niet, dan maar even een link: http://www.oprah.com/dated/oprahshow/oprahshow_20061002
Was dat echt dezelfde vrouw als gisteren / vanmiddag?
Wel een hottie.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me dodelijk onzeker voelen met zo'n gespierd lijf naast me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Amenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
*scrollt naar boven*
*scrollt nog een keer naar boven*
Wat een leuke foto's! Ik krijg er een Cleopatra gevoel bij (en ja dat is positief bedoeld). Het staat je in elk geval goed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb geprobeerd een webcam foto (te lui voor fototoestel) van mijn nieuwe haarkleur te maken. Het is niet helemaal gelukt, want je ziet het rode gloedje nietNou ja, het is in elk geval geen knalrood geworden zoals u kunt zien. En die chagrijnige foto met Borie wilde ik nog overnieuw maken en dan wat blijer, maar toen wilde Borie niet meer
Ik ben niet goed in foto's van mezelf maken, ik weet niet hoe ik dan moet kijken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja? Niet te 'hard'?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Ik krijg er een Cleopatra gevoel bij (en ja dat is positief bedoeld). Het staat je in elk geval goed!
Hm. Echt een slag voor ingenieurs dus. Ik houd het wel bij de rugcrawl, beetje naar het plafond staren. En schoolslag als een kat die in het bad is gevallen, met mijn hoofd krampachtig omhoog zodat er geen spatjes in mijn ogen komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ek-Mei, dat klinkt als een strak planGoed dat je gegaan bent, deze aanpak lijkt me veel beter
Laureline, het kost wel meer kracht, maar je gaat ook veel harderHet voelt beter, want 'hydrodynamischer'. Ofzo.
Nou ik zie de gloed inderdaad niet maar ik vind het niet te hard. Je hebt een vrij uitgesproken gezicht (geen guppenkop zoals ondergetekende) en dan staat dit juist erg mooi vind ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Niet te 'hard'?
Eerlijk zeggen hoor, kan het hebben, het is zo weer een andere kleur!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |