quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, a little imagination. Puhlease!!!
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiihihiiiihihihi
Kaas, zou jij naar zoiets gaan: Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo!
En dan even op het linkje in die post klikken.
Ik vroeg me dus toen en vraag me nog steeds af of dat water daar niet vol kwakkies zit
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterenne hmm ziet er wel relaxed uit hoor, zo´n kuuroord in de bergen ofzo
Ga jij maar lekker met Kwakkesteinquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou dát vind ik nog eens een goeie smoes! Ik stop gelijk met de pil![]()
Kaas, ga je mee naar het zwembad?
Goed idee voor een Slankmeet vind je ook niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.
Ook personeel is er niet, tenminste, alleen achter de schermen. Dus je kunt je voorstellen dat er niet alleen gezwommen wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee voor een Slankmeet vind je ook niet?
Ik weet niet hoor, alleen al door het gespeculeer hier over kwakjes op plaatsen waar ze niet horen, zou ik daar toch niet met een gerust hart in dat water liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is in België en huur je per uur (of twee, of drie) privé af met zijn tweeën. Heb je even je eigen eilandje met zwembad, jacuzzi enzo.
Ook personeel is er niet, tenminste, alleen achter de schermen. Dus je kunt je voorstellen dat er niet alleen gezwommen wordt
*slik* ..............wat een leuk kindje................. *slik*quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een idee!
Wanneer gaan we?
Oh en Co, kijk dan... deze foto staat in het Celebs en hun koters topic.
De vriend/man van Halle Berry met hun kind. Ik moest zes keer kijken voordat ik het kind zag![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
*slik* ..............wat een leuk kindje................. *slik*
Das gewoon een kwestie van goed afkuisenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, alleen al door het gespeculeer hier over kwakjes op plaatsen waar ze niet horen, zou ik daar toch niet met een gerust hart in dat water liggen.
Greys, ik heb even foto's zitten kijken enzo, wel een beetje een foute tent hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een idee!
Wanneer gaan we?
Oh en Co, kijk dan... deze foto staat in het Celebs en hun koters topic.
De vriend/man van Halle Berry met hun kind. Ik moest zes keer kijken voordat ik het kind zag![]()
[ afbeelding ]
Holy fuckestein!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
He, jammer dat er dan weer zo'n lelijk hoofd bij dat lekkere lichaam hoort.
NOT![]()
[ afbeelding ]
Ja, twijfelachtig wel een beetje he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Greys, ik heb even foto's zitten kijken enzo, wel een beetje een foute tent hoor
Ja he? Daar moest ik bij die foto die ik net hierboven heb gegooid, die ene slighty gay foto met dat haarbandje, ook al aan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Holy fuckestein!!God, ik val eigenlijk niet op blond, maar damn, heeft Halle het één en ander goed voor elkaar!!!!
Hij doet me aan die ander blonde god dude denken:
[ afbeelding ]
Zucht.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
He, jammer dat er dan weer zo'n lelijk hoofd bij dat lekkere lichaam hoort.
NOT![]()
[ afbeelding ]
Teveel is schadelijk voor je nieren..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
Is er eigenlijk iets als een overdosis vitamine C? Of plas je dat uit? Ik heb al een bruistablet genomen van 1000mg en zit eraan te denken om er nog een te nemen.
Edit-Heb al gegoogeld.Ik drukte op invoeren en ik dacht echt: luie muts, verdiep je zelf eens in de materie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |