Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo! zie deze postquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van Greys niet. Wat is de beknopte versie?
Neeequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
MuisHeb je het flash mob dansfilmpje gezien?
Omgquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik ben niet bijgelezen, maar deze MOETEN jullie even zien! Wat tof!![]()
Dat zijn toch juist dingen die weinig met intelligentie te maken hebben? Tenminste, ik vind dat juist nogal schoolse dingen, op de universiteit hoeven we dat allemaal niet te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
Pff.. Hoe langer ik bezig ben met de competenties en de kwalificaties met betrekking tot mijn opleiding en mijn reflectie daarop, hoe meer ik het idee heb dat deze studie niet echt mijn studie is en dat ik misschien niet intelligent ben voor het HBO. Niet per se voor het leren maar voor alle dingen eromheen.
Ik weet het niet, ik ben er echt al uren/dagen mee bezig en het duizelt echt ontzettendquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist dingen die weinig met intelligentie te maken hebben? Tenminste, ik vind dat juist nogal schoolse dingen, op de universiteit hoeven we dat allemaal niet te doen.
Is dat zoveel werk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben er echt al uren/dagen mee bezig en het duizelt echt ontzettend
volgens mij zijn dat soort dingen doorgaans " een beetje leuk uit je nek lullen op en manier die ze willen horen" ? toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben er echt al uren/dagen mee bezig en het duizelt echt ontzettend
Nou omdat ik dus niet genoeg punten heb en het niet zo goed doe moet ik als enige alles heel goed en uitgebreid doen voordat ik mijn punten voor dat onderdeel krijgquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat zoveel werk?Moet je nog lang dan? Je moet nu helemaal niet over dat soort grote dingen nadenken, gewoon rustig alles afmaken en zelf weer tot rust komen, dan zie je alles veel helderder.
Ja zo klinken ze wel heel simpelquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef kwakveense het volgende:
als in: ik moet een goede voedingsanamnese af kunnen nemen en advies geven
dan: voorbeelden van hoe je zo'n anamenese hebt afgenomen: wat waren de kenlpunten (waren mensen welens onduidelijk, moest je dingen opzoeken en navragen, hoe heb je dat gedaan)
en tenslotte: wat vind je zelf van hoe je het gedaan hebt (verzin iets leuks)
max. paar regels per competentie toch?
Kwou net zeggen!! Lees jij nu maar wel bij!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Oh god, ik moet bijlezen zie ik, want ik zie hierboven iets over mijn kwakjes sauna![]()
Dat mag hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Chico: ik vind die eerste echt vreselijk voor elk ander doel dan sporten... hij maakt je breder en ik vind m nogal lomp...
ik weet dat je van wijde broeken houdt, maar ik vind je heupen het smalste lijken in de strakste modellen. wijd = niet verhullend vaak, maar juist breder makend omdat je hoofd in het wijde deel als vanzelf "ah, daar zit dus heup" invult, terwijl je heup dus kleiner is...
die laatste staat niet zo mooi omdat ie je benen dikker maakt door t gebleekte aan de voorkant dat iets te laag doorloopt.
[..]
hm, zo van voren vind ik die strakkere veel mooier staan en je veel smaller maken... maar hij is wel een beetje kort, en ik vind dat het gebleekte deel te ver doorloopt...
Die is vast in België geweest dan, in dat kwakjesbad!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Good for you Ek!![]()
Leintje en kwak, kijken jullie uit morgen?
Meisje zwanger door gebruik zwembad!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Tentamen ging goed![]()
Dus nu heb ik vakantie
![]()
![]()
En nieuwe bikini + bh gevonden. Mijn dag kan niet meer stuk joh. Nouja, tot ik op mn rekening kijk, shit he dat spul was duur
[..]
en dan krijg ik de schuld natuurlijk..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Good for you Ek!![]()
Leintje en kwak, kijken jullie uit morgen?
Meisje zwanger door gebruik zwembad!
Awww!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan krijg ik de schuld natuurlijk..
Heeft Lein heel wat uit te leggen als er net een negert in dat zwembad heeft gepoedeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan krijg ik de schuld natuurlijk..
Le Rustique Nóir!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Lein heel wat uit te leggen als er net een negert in dat zwembad heeft gepoedeld
Ik snap niet zo goed hoe dat dan in het zwemwater terecht komtquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Lein heel wat uit te leggen als er net een negert in dat zwembad heeft gepoedeld
Wel mooie kindjes!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiihihihi
Het zal je toch gebeuren![]()
Kaas, a little imagination. Puhlease!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe dat dan in het zwemwater terecht komtDoet de badmeester dat dan stiekum ofzo?
Hiiiiiiiiiiiiiihihiiiihihihiquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe dat dan in het zwemwater terecht komtDoet de badmeester dat dan stiekum ofzo?
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel mooie kindjes!!Over sauna gesproken......wij gaan weer toch??
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, a little imagination. Puhlease!!!
Ach dat blijft toch geen uren leven in dat chloorwaterquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiihihiiiihihihi
Kaas, zou jij naar zoiets gaan: Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo!
En dan even op het linkje in die post klikken.
Ik vroeg me dus toen en vraag me nog steeds af of dat water daar niet vol kwakkies zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |