Nice, daar is het ook echt het weer voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb besloten dat mijn lunch erwtensoep word
Huuuu ik ook! (ik moet een nieuw topje kopen vanmiddag, ik vermoed dat ik met 6 kilo extra de ietwat strakke bikini niet meer pas)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu ik moet morgen in bikiniIk heb geen badpak en op het moment ook niet de middelen om er een te halen
Mhehehe mja dar heb je misschien ook wel een klein beetje een punt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef kwakveense het volgende:
Huuuu ik ook! (ik moet een nieuw topje kopen vanmiddag, ik vermoed dat ik met 6 kilo extra de ietwat strakke bikini niet meer pas)
maarreh psssst, ik ben twee keer zo dik als jij, dus je steekt er vast goed tegen af.
quote:Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Hmm misschien. Even kijken hoe ver kwak en ik komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe ook mee, Lein en kwakHeb me echt voorgenomen om morgen weer eens te gaan zwemmen. 60 baantjes?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm misschien. Even kijken hoe ver kwak en ik komen
Als je schoolslag zwemt, heb ik altijd het gevoel dat je echt tot in de oneindigheid door kan gaan, dat zou je makkelijk twee uur volhouden volgens mij, ook als je helemaal geen knal-conditie hebt. Is net zoiets als wandelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd. 60 baantjes klinkt als best veel. Ik zou 30 al veel vinden, denk ik
. Wel leuk dat je met kwak gaat zwemmen
.
60 in 45 minuten zou wel moeten lukken bij mij (wel schoolslag, ik kan geen crawl meer)... maar als ik kramp krijg in mn tenen zoals vorige keer zullen t er wel minder zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm misschien. Even kijken hoe ver kwak en ik komen
ik stop altijd even om de 10 baantjes...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je schoolslag zwemt, heb ik altijd het gevoel dat je echt tot in de oneindigheid door kan gaan, dat zou je makkelijk twee uur volhouden volgens mij, ook als je helemaal geen knal-conditie hebt. Is net zoiets als wandelen.
Met crawl ga je op een gegeven moment je schouders wel voelen. En ik moet dan ook oom de 20 baantjes ofzo even stoppen om bij te komen
Ja, da's wel waar. Vroegahquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik stop altijd even om de 10 baantjes...![]()
borstcrawl raak ik buiten adem omdat ik zonder badmuts en brilletje verkeerd en te weinig adem...dus ik hou t maar bij schoolslag
ik zwem wel flink door met schoolslag trouwens, hoofd onder water enzo... dus ik zit wel op een hogere hartslag dan met wandelen...
ik adem altijd hard uit door mn neus en mond als ik met mn hoofd onder water ga ;-)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef cyclechick het volgende:
ik zwem ook altijd met mijn hoofd boven waterook bij de borstcrawl omdat ik altijd water in mijn neus krijg anders, hihi.
Hoofd onder water bij de schoolslag?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef kwakveense het volgende:
ik zwem wel flink door met schoolslag trouwens, hoofd onder water enzo... dus ik zit wel op een hogere hartslag dan met wandelen...
het maakt niet uit waar ik door adem of niet, ik krijg altijd overal water in. heb al talloze badmeesters om raad gevraagd, ik kan het gewoon nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik adem altijd hard uit door mn neus en mond als ik met mn hoofd onder water ga ;-)
Valt mee... maar meestal hoef ik niet bij te drinken nadat ik heb gezwommen zegmaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dan krijg je toch net zo goed water in je neus van het gesplash, cycle?
Op die manier is 't minder belastend voor je nekquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoofd onder water bij de schoolslag?Ohw. Hoe werkt dat dan? Krijg ik morgen bijscholing?
*houdt om cycle te sparen het betoog over zwemwaterkwaliteit en controles maar voor zichquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Valt mee... maar meestal hoef ik niet bij te drinken nadat ik heb gezwommen zegmaar
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
*houdt om cycle te sparen het betoog over zwemwaterkwaliteit en controles maar voor zich
Al die lijven in hetzelfde water. Brrrr!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*houdt om cycle te sparen het betoog over zwemwaterkwaliteit en controles maar voor zich
Nou ja, gelukkig heb je nog het verdunnende effect van een grote hoeveelheid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al die lijven in hetzelfde water. Brrrr!
Iehl. Maar er plassen volgens mij ook véél teveel mensen in zwembadenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, gelukkig heb je nog het verdunnende effect van een grote hoeveelheid.
Oh en wat ook brrr is: als je met een brilletje zwemt, zie je alle haarpluizen en pleisters gewoon zweven in het water
Nah, volgens mij is dat vooral in het kinderbad. Volwassenen zullen dat toch niet zoveel doen? Ik merk altijd wel dat het (relatief koude) water op mijn blaas slaat; ik moet altijd echt nodig plassen achterafquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iehl. Maar er plassen volgens mij ook véél teveel mensen in zwembaden
Voor je weerstand bedoel je? Groot gelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga voorlopig niet naar het zwembad denk ik
En al helemaal niet in de sauna.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga voorlopig niet naar het zwembad denk ik
Ik ken het verhaal van Greys niet. Wat is de beknopte versie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
En al helemaal niet in de sauna.
* Viking84 denkt aan Greys dr kwakjes op het water-verhaal.
Gelukkig heb ik al gegeten.
Ja dat ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor je weerstand bedoel je? Groot gelijk.
We zijn er allebei al eerder geweest dus op zich zou het wel kunnen, een dagje terug voor de sfeer. Maar eigenlijk heb je wel gelijk, 1 dag doet zo'n stad gewoon geen recht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Rome is ook teveel voor een dagje, je hebt minstens drie dagen nodig
O, weinig spannends. Gewoon mensen die seksen in het zwembad van de sauna en dat er dan kwakjes sperma op het water liggen (volgens Greys danquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van Greys niet. Wat is de beknopte versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |