Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjesquote:Have you spoken to Michael's children since their father's death?
"Yes, two days afterwards on the Saturday, I spoke with Paris who told me 'Mark, don't worry, Daddy has gone to live with the angels now. Can we still come and stay with you?' If anything, she was comforting me. Paris was incredibly strong and consoling and pleased to know that all of them are welcome to stay with us any time."
There have been reports that Michael is not their biological father. What do you believe?
"As Michael would say: 'More rubbish, Applehead.' I've steered clear of reading most of the tabloids because much of their information is incorrect and ghoulish, although I realise as much as Michael did that it sells newspapers."
How well do you know the children?
"We've spent many family holidays together and always managed to evade the press thanks to Michael isisting that his children should be protected from the media. That's why they wore masks; they didn't walk around in them at home, it was purely to avoid them being photographed. It meant that when they came to stay with us, we could go out without anyone knowing who they were and frequently did so. When they came over in March, we took them with my children shopping for clothes in the West End and visited a circus. Nobody batted an eye because nobody knew who they were. They loved it."
Do you worry about the children's exposure now?
"The children have led a sheltered life from the media but that's all. Otherwise, they've been brought up like ordinary kids. They squabble and bicker, usually Blanket giving Prince a thump, and have a great sense of mischief which Michael encouraged. I remember when we were all staying in the presidential suite at the Beverly Wilshire in Los Angeles a few years ago and Michael and the kids filled about 40 balloons with water and were chucking them over the balcony. One landed on a man who'd gone to get the porter and who was pointing up. Michael leant over and lobbed a water bomb which landed straight on him."
What kind of father was Michael?
"I always felt he put me to shame a bit because he was such a hands-on dad. He often dismissed the nannies when we were all together and changed nappies, cut up the children's food and fed them himself. He was also hot on manners and the kids were taken to task if they forgot to say 'please' or 'thank you'.
As they got older, he'd play computer games with them, although he was a right technophobe! He could use a Playstation but didn't know how to turn on a computer and only just managed his mobile phone - he called me once to ask how to turn it off! He was always excited by Christmas and anniversaries and liked to make a big deal of them because he'd been brought up as a Jehovah's Witness where such things aren't celebrated. He over-compensatedreally by being extremely generous and lavishing gifts on his friends, including my family, but he was also a firm father with his kids. If they squabbled, he'd intervene and if they were very naughty he'd ground them."
Did Michael worry about the effects of his fame on the children?
"Yes, in the sense that he wanted them to be able to enjoy a childhood free of hassle from the media. You have to remember he grew up with that kind of publicity glare so wanted to protect his children from it and let them enjoy an ordinary childhood. He often held barbeques while we were at Neverland to which the families of his friends were invited. Marlon Brando's son has children who are close to Blanket, Prince and Paris. The children are also very bright and well educated by private tutors - Blanket could read and write by the age of four - but not brattish or snobbish."
Nou inderdaad, dat roze kan echt nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vind om zo op de foto te gaan bij een memorial service?
Misschien wel, maarmja, toch. Ik vind het een beetje raar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat roze kan echt niet
ach... iedereen uit zich op zijn manier
Ergens wel een verbetering t.o.v. zijn gebruikelijke loafers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
En waarom heeft MJ op die gesoepte foto in de OP van die sneakers aan?
Dat was een reclame voor LA Gearquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
En waarom heeft MJ op die gesoepte foto in de OP van die sneakers aan?
Denk wel dat jij de enige bent, die het noemenswaardig vindt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vind om zo op de foto te gaan bij een memorial service?
Misschien heeft hij stiekem getrolld op z'n eigen fanforum.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Wel jammer dat MJ niks met computers had blijkbaar. Op het internet had hij echt anoniem kunnen zijn.
Viel me gewoon op tussen alle foto's van de memorial.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Denk wel dat jij de enige bent, die het noemenswaardig vindt.
Wist ik niet.quote:
Nou ja, dat soort dingen zou ik dus echt gaan doen, lijkt me hilarisch.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem getrolld op z'n eigen fanforum.
zo langquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Tja. Ik las dat het lichaam van James Brown iets van drie maanden bovengronds is gebleven.
Ik heb die hele speech vorige week geluisterd. Is erg mooi. Ik had wel het idee dat iemand hem misschien had geholpen met het schrijven van de tekst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef Shitney het volgende:
Uit de Oxford Union Speech, 6 maart 2001.
Klinkt toch niet als de woorden van een man die het contact met de realisteit totaal kwijt is. Integendeel, vind ik.
Tof, dank je voor het plaatsen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef JX het volgende:
Op verzoek deze post ook hier
In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken)
[..]
Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjesIk twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was
![]()
"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
Ongetwijfeld, dat zal hij niet alleen gedaan hebben. Obama schrijft zijn speeches ook niet zelf. Maar dat maakt voor de inhoud en de boodschap verder niet uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb die hele speech vorige week geluisterd. Is erg mooi. Ik had wel het idee dat iemand hem misschien had geholpen met het schrijven van de tekst.
wat had ie eigenlijk ook een brede bek mond...quote:
quote:As expected, Michael Jackson's memorial service yesterday brought in some big viewership numbers, especially on the web.
CNN reports that global web traffic yesterday rose to at least 19% above normal and peaked at 33% during the actual broadcast of the King of Pop's memorial. CNN.com itself reported an astounding 9.7 million live video streams throughout the day, coming in only second to the site's all-time viewership record (President Barack Obama brought in 27 million video streams the day of his inauguration.)
Still, the numbers are very impressive and they continue on, as the site boasts a "peak of 781,000 concurrent live video streams" during the memorial broadcast and that the news outlet's website garnered 81 million page views.
We wouldn't expect anything less for the King of Pop!
Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef JX het volgende:
Op verzoek deze post ook hier
In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken)
[..]
Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjesIk twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was
![]()
"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
In een memorial filmpje in een van de vorige topics zaten veel beelden van voor zijn eerste nosejob. Ik dacht bij het zien: maar goed dat ie die neus veranderd heeft! Zijn oorspronkelijke neus was echt lelijk, vind ik. Maar rond deze tijd van die foto, ik denk dat dat na nosejob nummer 2 ongeveer is, was hij echt heel mooi. Die lach kan de Noordpool nog laten smelten.quote:
Oh ik vond het wel mooi om te lezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doen
Ik wil niet bashen hoor, maar het valt me op dat je heel stellig bent in je negatieve veroordelingen, maar dat als iemand dan iets post wat inhoudelijk een ander licht op de zaak werpt, je daar helemaal niet op ingaat. Dan is het ineens "iemand die even zijn relatie met MJ uit de doeken doet" en wát diegene zegt negeer je volledig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doen
quote:Jackson Family Gave LAPD Doctor List
Posted Jul 8th 2009 11:25AM by TMZ Staff
Michael JacksonLaw enforcement sources tell TMZ Michael Jackson's family has given the LAPD a list of doctors they believe may have misprescribed drugs to Michael Jackson -- and we've learned Dr. Arnold Klein is on that list.
Dr. Klein came out swinging today on TV, denying he ever prescribed powerful painkillers to Jackson. But the family has its suspicions and passed its concerns along to detectives.
Mwah niet echt de zoveelste, die Mark Lester was een van zijn beste vrienden en godfather van zijn kinderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Awwww, wat een lief plaatje. Mooi eerbetoon!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:41 schreef JX het volgende:
[..]
Mwah niet echt de zoveelste, die Mark Lester was een van zijn beste vrienden en godfather van zijn kinderen
Trouwens, wat betreft de zonnebrillen die de broers ophadden tijdens de ceremonie, ik denk dat die net als de glitterhandschoen een eerbetoon waren. Past wel in dit rijtje:
[ afbeelding ]
![]()
Nah, dat roze is op de achtergrond.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mark Lester eigenlijk?
En wie staat er in het roze op die pic van ChipsZak. die ik niet kan zien?
Zie hierboven, de peetvader van zijn kinderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mark Lester eigenlijk?
En wie staat er in het roze op die pic van ChipsZak. die ik niet kan zien?
Chris Brown. Rihanna-beater.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven, de peetvader van zijn kinderen
In het roze is iemand die ik niet ken, maar volgens de link heet ie Brown. Chris Brown ofzo, die naam doet een belletje rinkelen, of praat ik poep? Ik ken hem niet
Jeuj.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Oh, die foto heb ik inderdaad ook ergens gezien. En toen vond ik het ook een typische pose bij zo'n gelegenheid.
Dus you are not alone, ChipsZak.!
Dat is toch ook de jongen die Rihanna in elkaar geslagen heeft? Een erg sympathiek figuur zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, dat roze is op de achtergrond.
Op de voorgrond zie je Chris Brown op een stoel zon peaceteken doen.
Maar ik vind het er maf uitzien, hoe die er daar bijzit enzo, ik weet niet.
Iets waar ik de vinger niet op kan leggen, maar blijkbaar ben ik de enige, dus laat het maar zitten.
dat klopt greysquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ah, bij nader inzien... volgens mij is het die jongen die Rihanna in elkaar heeft geslagen!
Hihihiiiiiiihihi. Sorry![]()
Inderdaad, die emotions. Ik zing de hele dag al vals.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent gewoon overcome by emotions Greys, dan ben je soms wat minder helder (en zuiver blijkbaar)!
Dat zeg ik ook niet. De speech kwam op mij zeer oprecht over en ik had het er moeilijk mee toen hij begon te huilen toen hij over zijn familie / vader vertelde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:35 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat zal hij niet alleen gedaan hebben. Obama schrijft zijn speeches ook niet zelf. Maar dat maakt voor de inhoud en de boodschap verder niet uit.
Ik weet wel dat die pop praat.. nou ja, zingt. Ik heb hem zelf ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het zielig dat Blanket die Michael Jackson barbie bij zich had.![]()
![]()
De vader is dood maar hij heeft er nog wel een popje van. Zou hij er ook mee praten enzo?
Ik bedoelde er ook niets negatiefs naar jou toe mee hoor. Je had al eerder verteld dat je het een ontroerende speech vond, dat wist ik nog.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De speech kwam op mij zeer oprecht over en ik had het er moeilijk mee toen hij begon te huilen toen hij over zijn familie / vader vertelde.
Dat lijkt mij ook, wat dat betreft is het heel fijn dat er zoveel materiaal en spullen van hun vader bestaan. Zo'n popje kan voor zo'n jongetje echt heel goed helpen bij het verwerkingsproces denk ik. Kan hij toch nog op een heel tastbare manier met zijn vader praten. Ik praatte vroeger ook met mijn poppen, hoe fijn is het wel niet om tegen een papapop te kunnen praten? Arm ventje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat die pop fijn is voor zo'n kindje. Het is wel een beetje maf, maar het is een zeer tastbare herinnering.
Als eerbetoon aan Joe Jakcson?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Chris Brown heeft Rihanna in elkaar geslagen., Greys.
Die man heeft roddelen als beroep, je kunt het hem niet echt kwalijk nemen. Mythes over MJ zijn altijd nogal hardnekkig. Ik heb ook best lang gedacht dat dat verhaal over die zuurstoftent waar was omdat je dat zó vaak hoorde...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor net Kwalbert op Boulevard zeggen dat Blanket zo heet omdat hij altijd een dekentje over zijn hoofd had. Ook vindt hij het vreemd dat zijn kinderen blank zijn.
Kunnen ze die man niet een spreekverbod opleggen of leest hij echt alleen de tabloids en de Televaag?
Kweenie. De vraag of 'ie er wel echt in zat knaagt toch een beetje bij mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef Shitney het volgende:
Ik bedenk ineens dat ik toch wel heel blij was dat de kist dicht was.
Erik Mouthaan zei dat ook in zijn 'RTL in Neverland' stukje laatst. En dat Michael liedjes in zijn boom schreef, zoals Dangerous, dat hij zo noemde omdat het best gevaarlijk was in die boom.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor net Kwalbert op Boulevard zeggen dat Blanket zo heet omdat hij altijd een dekentje over zijn hoofd had. Ook vindt hij het vreemd dat zijn kinderen blank zijn.
Kunnen ze die man niet een spreekverbod opleggen of leest hij echt alleen de tabloids en de Televaag?
Ik heb op de Nederlandse televisie echt nog niemand iets accuraats horen zeggen. Je zou toch denken dat je in bijna twee weken wel de tijd hebt om een béétje aan research te doen. Gemakzuchtige journalistiek. Zelfs de mensen in dit topic die geen fan zijn weten meer feiten over MJ dan de journalisten op tv.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erik Mouthaan zei dat ook in zijn 'RTL in Neverland' stukje laatst. En dat Michael liedjes in zijn boom schreef, zoals Dangerous, dat hij zo noemde omdat het best gevaarlijk was in die boom.
Nederlandse journalisten behoren volgens mij tot de meest luie ter wereld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb op de Nederlandse televisie echt nog niemand iets accuraats horen zeggen. Je zou toch denken dat je in bijna twee weken wel de tijd hebt om een béétje aan research te doen. Gemakzuchtige journalistiek. Zelfs de mensen in dit topic die geen fan zijn weten meer feiten over MJ dan de journalisten op tv.
Op TMZ stond dat hij er echt in zat en dat hun bron iemand van de cemetery was. Ik denk ook dat hij er gewoon in zat, ik denk dat zeker Katherine veel te gelovig is om met iets als een lijk te spotten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kweenie. De vraag of 'ie er wel echt in zat knaagt toch een beetje bij mij.
het is geen grapquote:
Dat kan allemaal wel maar, verdiep je eens in het echte verhaal over b.v de naam van Blanket or whatever.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Die man heeft roddelen als beroep, je kunt het hem niet echt kwalijk nemen. Mythes over MJ zijn altijd nogal hardnekkig. Ik heb ook best lang gedacht dat dat verhaal over die zuurstoftent waar was omdat je dat zó vaak hoorde...
Tja, en dan is dit nog één van de onschuldiger dingen waarover misinformatie wordt verspreid. Als je je alleen op de media baseert voor je wereldbeeld, heb je een probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel maar, verdiep je eens in het echte verhaal over b.v de naam van Blanket or whatever.
Dit komt zo ontzettend stom over en de goegemeente die niet beter weet slikt het als zoete koek.
Zo vermoeiend.
Yep, ik heb dat stukje gezien. RTL is niet echt de zender waar je moet zijn voor waarheidsvinding.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Erik Mouthaan zei dat ook in zijn 'RTL in Neverland' stukje laatst. En dat Michael liedjes in zijn boom schreef, zoals Dangerous, dat hij zo noemde omdat het best gevaarlijk was in die boom.
Het maakt mij niet eens zoveel uit eigenlijk. Je herdenkt iemand. Of diegene daar nou even heel lullig gezegd dood bij ligt of niet maakt dan niet uit toch, diegene hoort of ziet er niets van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kweenie. De vraag of 'ie er wel echt in zat knaagt toch een beetje bij mij.
Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen. Als je Verlinde niet kunt uitstaan moet je uberhaubt Boulevard opzetten. Alsof je in een bakkerij komt en dan klaagt dat het er naar brood ruikt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor net Kwalbert op Boulevard zeggen dat Blanket zo heet omdat hij altijd een dekentje over zijn hoofd had.Ook vindt hij het vreemd dat zijn kinderen blank zijn.
Daar zegt hij oeps sorry, zij toch ook niks over? Het gaat om die domme opmerking over Blanket.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen. Als je Verlinde niet kunt uitstaan moet je uberhaubt Boulevard opzetten. Alsof je in een bakkerij komt en dan klaagt dat het er naar brood ruikt.
Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat. Het gaat erom welk verhaal het best verkoopt. De meeste journalisten hebben het woord 'integriteit' niet in hun woordenboek staan denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Shitney het volgende:
RTL heeft nota bene zelf de rechten van de docu waarin hij het zelf vertelt en die hebben ze van de week nog uitgezonden. Dan zou je toch denken dat er op die hele redactie wel minstens 1 stagiair rondloopt die daar even naar gekeken heeft?
Ja, dat is allemaal wel waar, maar dat het kind Blanket heet vanwege het dekentje over zijn hoofd is klinkklare onzin. Dat had hij best even kunnen uitzoeken waar het wél vandaan komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen. Als je Verlinde niet kunt uitstaan moet je uberhaubt Boulevard opzetten. Alsof je in een bakkerij komt en dan klaagt dat het er naar brood ruikt.
Niemand weet de echte waarheid, ook jullie niet. De hele wereld speculeert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat.
Treurig eigenlijk. De afgelopen week heb ik nog meer sympathie gekregen voor MJ dan ik al had. Als je ziet wat er in die ene week aan vullis werd geschreven, dan snap je in een klap waarom hij de media zo haatte en waarom hij er zo doodongelukkig van werd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat. Het gaat erom welk verhaal het best verkoopt. De meeste journalisten hebben het woord 'integriteit' niet in hun woordenboek staan denk ik.
Nou, ik dacht dat dus tot vannacht ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel waar, maar dat het kind Blanket heet vanwege het dekentje over zijn hoofd is klinkklare onzin. Dat had hij best even kunnen uitzoeken waar het wél vandaan komt.
Ik zeg ook niet dat ik de waarheid weet. Maar je kunt op zijn minst je best doen om je te baseren op feiten die wél bevestigd zijn en die zijn er genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niemand weet de echte waarheid, ook jullie niet. De hele wereld speculeert.
Mij maakt het ook niet uit. Toch ben ik verbaasd over het feit dat niemand weet waar het lichaam van MJ nu is. Heeft niemand opgelet na de memorial? Normaal gesproken barst het van de heli's die echt alles volgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Het maakt mij niet eens zoveel uit eigenlijk. Je herdenkt iemand. Of diegene daar nou even heel lullig gezegd dood bij ligt of niet maakt dan niet uit toch, diegene hoort of ziet er niets van.
Maar in het begin speelde hij er toch ook wel mee? Er wordt wel gezegd dat sommige mythes over hem (zoals die zuurstoftent) door zijn eigen PR-mensen werden verspreid, maar ik weet niet of dat een established fact is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Shitney het volgende:
[..]
Treurig eigenlijk. De afgelopen week heb ik nog meer sympathie gekregen voor MJ dan ik al had. Als je ziet wat er in die ene week aan vullis werd geschreven, dan snap je in een klap waarom hij de media zo haatte en waarom hij er zo doodongelukkig van werd.
Dat is helemaal waar, misschien was het wel een enorme eikel. Dat weten wij inderdaad ook niet. Maar wat wel een heel erg vreemd fenomeen in de MJ journalistiek is, is dat de hele wereld hetgeen wat hij zelf zegt niet gelooft, en dat wat anderen beweren voor zoete koek aanneemt. Dat is toch echt vreemd als je erover nadenkt. Als hij zegt " 's Nachts slaap ik net als ieder ander in een bed" dan gilt iedereen Nee! Niet waar! Je slaapt in een zuurstoftent! We hebben het zelf in de krant gelezen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Door hem zelf verzonnen en verspreid door PR mensen. Zuurstoftank, oliefantman, trouwen met Bubles. dat soort dingen. MJ bespeelde de media zelf heel graag. Hij was en is geen heilige.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar in het begin speelde hij er toch ook wel mee? Er wordt wel gezegd dat sommige mythes over hem (zoals die zuurstoftent) door zijn eigen PR-mensen werden verspreid, maar ik weet niet of dat een established fact is.
Dan had hij niet als PR stunt in die cabine moeten gaan liggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:24 schreef Shitney het volgende:
Dat is toch echt vreemd als je erover nadenkt. Als hij zegt " 's Nachts slaap ik net als ieder ander in een bed" dan gilt iedereen Nee! Niet waar! Je slaapt in een zuurstoftent! We hebben het zelf in de krant gelezen!
Lees de post van Shitney, rechten enzo. Dit is gewoon een superdomme opmerking.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef Stefan het volgende:
Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen.
Heeft 'ie dat zelf toegegeven?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Door hem zelf verzonnen en verspreid door PR mensen. Zuurstoftank, oliefantman, trouwen met Bubles. dat soort dingen. MJ bespeelde de media zelf heel graag. Hij was en is geen heilige.
Waar baseer je dat op? Ik ken sowieso 2 interviews, waaronder het Oprah interview, waarin hij zelf iets heel anders daarover beweert. Volgens zijn eigen zeggen is hij inderdaad in die zuurstoftank gaan liggen bij de opening van die burn-unit, maar is die foto daarna door de tabloids de wereld in geholpen met dat verhaal erbij. Over de Elephant Man zou hij ooit gezegd hebben dat hij zich in dat verhaal herkende en dat hij het daarom fascinerend vond, en daarvan zou gemaakt zijn dat hij die resten wou kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Door hem zelf verzonnen en verspreid door PR mensen. Zuurstoftank, oliefantman, trouwen met Bubles. dat soort dingen. MJ bespeelde de media zelf heel graag. Hij was en is geen heilige.
Begraven nog wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat ze hem op de maan moeten begraven.Dan kan hij eeuwig moonwalken en worden de woorden van Brooke Shields letterlijk waar. Dan wordt hij onze Man in the Moon.
Ja, belachelijk, I know. Maar ik vond het wel een leuke gedachte.
Even mijn quote uit het andere MJ topic, blijkbaar ook erg van toepassing hier wat betreft verhalen rond MJ (voor én na zijn dood)...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Of gewoon net even wat meer verdiept zijn in de persoon Michael Jackson. Als fan neem je de berichten van The Sun o.i.d. namelijk niet gelijk aan. Zo vaak gebeurd dat er van die bullshit verhalen de wereld in werden geholpen en dat Michael of zijn familie met een "tegenbericht" kwamen en dat zoiets nou net niet in de media naar voren kwam. Ofwel, dan had de gewone lezer er niet over gehoord. Neem om maar iets te noemen het eerder in dit topic aangehaalde "Michael is moslim" als voorbeeld.
Ja, of ze zetten zijn kist gewoon op de maan neer. Er is daar toch geen zuurstof, dus dan vergaat hij ook niet (toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Begraven nog wel.
Met zo'n schepje in de maan hakken.
Dat had hij ook niet gedaan. Hij had een burn-unit geopend na zijn ongeluk, en een van de dingen die in die burn unit aanwezig waren was een voor die tijd zeer geavanceerd zuurstoftankgeval. Bij de opening van die unit gaat hij in dat ding liggen, iemand denkt *klik* en de volgende dag is het wereldnieuws dat MJ in een zuurstoftank slaapt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan had hij niet als PR stunt in die cabine moeten gaan liggen
Is het echt naar aanleiding daarvan geweest?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat had hij ook niet gedaan. Hij had een burn-unit geopend na zijn ongeluk, en een van de dingen die in die burn unit aanwezig waren was een voor die tijd zeer geavanceerd zuurstoftankgeval. Bij de opening van die unit gaat hij in dat ding liggen, iemand denkt *klik* en de volgende dag is het wereldnieuws dat MJ in een zuurstoftank slaapt.
Maar jij verkondigt het niet als de waarheid op televisie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat dus tot vannacht ook.
[ afbeelding ]
quote:It looks like a scandalous tell-all book about Michael Jackson is going to be released, and it covers everthing from his sexuality to his drug use, according to In Touch Weekly.
Unmasked: The Final Years of Michael Jackson by Ian Halperin is due out later this month, and one of the most shocking claims is that Michael wasn't a pedophile that liked to have sex with boys, but rather, the late pop icon preferred sleeping with men! An inside source who has read the book tells the mag that Jackson once picked up a construction worker in Las Vegas, and the two "regularly met at a motel. Michael would dress up as a woman. The lover admitted Michael made him sign a confidentiality agreement."
Due to Michael’s purported homosexuality, Halperin claims that he never had sex with his second wife, Debbie Rowe, so he couldn’t possibly have fathered their children, Prince, 12, and Paris, 11. "None of Jackson’s three kids are his biological children,” the insider continues. "It was the worst-kept secret in Hollywood. But nobody dared bring it up to him. It was taboo.”
It was also taboo to confront Michael about his growing addiction to prescription pills. The book alleges that in March of 2009, the singer had taken so many drugs before a London press conference, that he was barely able to make an appearance. “He did a huge round of painkillers and injections before he arrived,” the insider reveals. “He was 90 minutes late and blamed his tardiness on traffic. It was a complete fabrication.”
According to ITW, the book claims that Michael was innocent of the molestation charges and that he was "a victim of extortion. This is what led to the heavy drug abuse and everything that followed.”
Dat had hij wel gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat had hij ook niet gedaan. Hij had een burn-unit geopend na zijn ongeluk, en een van de dingen die in die burn unit aanwezig waren was een voor die tijd zeer geavanceerd zuurstoftankgeval. Bij de opening van die unit gaat hij in dat ding liggen, iemand denkt *klik* en de volgende dag is het wereldnieuws dat MJ in een zuurstoftank slaapt.
Al was het dat, hij werd altijd wel genadeloos afgestraft voor elke kleine misstap. Alles onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat had hij wel gedaanEen domme fout, maar ach
Please. Hij heeft de foto zelf als grap laten lekken. Jackson wist precies hoe hij de pers moest bespelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, dat is echt naar aanleiding daarvan geweest. Wat daar als je erover nadenkt nog het ergste aan is, is dat die burn-unit volledig door hem zelf gefinancierd was en dat dat zuurstofding het paradepaardje van die unit was. Dat ding was als ik me goed herinner in die tijd tonnen waard. Hij was daar dus in gaan liggen om o.a. zelf eens te kijken hoe dat nou precies in zijn werk ging, en ging akkoord met de foto's die gemaakt werden omdat het een mooi PR verhaal zou zijn over de behandeling van brandwonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is het echt naar aanleiding daarvan geweest?
Hij steekt er zo mooi de draak mee in de clip van "Leave me alone", met koppen als "Michael Jackson marries alien".
hoho, dat ben ik met je eens hoor. Niet zo fel...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Al was het dat, hij werd altijd wel genadeloos afgestraft voor elke kleine misstap. Alles onder een vergrootglas.
Hij creerde zelf dat vergroorglas door bizarre dingen te ondernemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Al was het dat, hij werd altijd wel genadeloos afgestraft voor elke kleine misstap. Alles onder een vergrootglas.
Was niet fel bedoeld hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
hoho, dat ben ik met je eens hoor. Niet zo fel...
Nogmaals: wat is daar de bron van? De versie van dit verhaal die ik ken, daarvan is de bron Michael Jackson zelf. Dus leg eens uit waarom jullie bron, zo die al bestaat, betrouwbaarder is dan degene die op de foto staat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Please. Hij heeft de foto zelf als grap laten lekken. Jackson wist precies hoe hij de pers moest bespelen.
Hij is zelf verantwoordelijk door dit soort geintjes dat iedereen hem Wacko Jacko ging noemen.
quote:
Triest zeg, dit soort verhalen. Elke sukkel kan nu wel zo'n verhaal ophangen en een extra zakcentje verdienen. Michael Jackson kan nooit meer een weerwoord geven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Kijk, dit soort verhalen bedoel ik dus. Dat drugsgedoe slik ik nog, maar de rest?????
[..]
Bron.
Ben wel benieuwd wanneer dat boek uikomt, als het al uitkomt.
Ik schijn wel vaker over te komen als een bitch, terwijl ik eigenlijk heul lief ben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
sorry, kwam alleen een beetje zo over
Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nogmaals: wat is daar de bron van? De versie van dit verhaal die ik ken, daarvan is de bron Michael Jackson zelf. Dus leg eens uit waarom jullie bron, zo die al bestaat, betrouwbaarder is dan degene die op de foto staat?
Dit illustreert precies de gekte.
Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nogmaals: wat is daar de bron van? De versie van dit verhaal die ik ken, daarvan is de bron Michael Jackson zelf. Dus leg eens uit waarom jullie bron, zo die al bestaat, betrouwbaarder is dan degene die op de foto staat?
Dit illustreert precies de gekte.
Wiens boek bij de Slegte 7 euro kost en een update heeft tot 2005.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
Er komt binnenkort trouwens weer een update uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wiens boek bij de Slegte 7 euro kost en een update heeft tot 2005.
MJ was een en al plastic chriurgie. Op welke Michael versie lijken ze volgens jou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Shitney het volgende:
Toch heel knap dat je met donorzaad kinderen kan maken die precies op jouzelf lijken. En met donoreitjes ook al kindjes krijgt die toch op de draagmoeder lijken.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de bron dat hij dat verhaal zelf de wereld in geholpen zou hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.
Wel grappig dat jij mensen er op aanspreekt als ze dingen als feiten brengen, maar dat je het zelf net zo hard doet. Wie zegt dat jouw waarheid de echte waarheid is, was je er bij?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.
Hij keek wel heel engquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de bron dat hij dat verhaal zelf de wereld in geholpen zou hebben?
Zie je nou zelf niet wat een drogreden dit is?
Om je even te helpen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
Iemand waar ik in ieder geval erg van schrok.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er hebben vaker dingen in boeken óver iemand gestaan die niet waar zijn/waren hoorquote:
Tja, het wordt nogal lastig om nu na te gaan of Michael het echt als PR stunt bedoeldequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.
Er zijn genoeg onafhankelijke bronnen die MJ's fantasiewereld wat hebben genuanceerd met de waarheid. MJ was geen slachtoffer van de media, hij heeft zelf die mythe gecreerd. Of het nu de zuurstoftank was of het skelet van de Oliefantman, of Blanket over het balkon 3 hoog tillen of in zijn pyama naar de rechtbank. MJ creerde zijn eigen mythe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij mensen er op aanspreekt als ze dingen als feiten brengen, maar dat je het zelf net zo hard doet. Wie zegt dat jouw waarheid de echte waarheid is, was je er bij?
Ik "geloof" een verhaal van J. Randy Taraborrelli, die Michael goed kende vanaf zijn jeugd eerder dan een verhaal van één of andere vage vriend van Michael die opeens na zijn dood de publiciteit komt opzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Er hebben vaker dingen in boeken óver iemand gestaan die niet waar zijn/waren hoor
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar niet alles zomaar voor waarheid aannemen als iemand iets over iemand geschreven heeft, ook al stond hij 'dicht bij hem'.
Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel waar, maar dat het kind Blanket heet vanwege het dekentje over zijn hoofd is klinkklare onzin. Dat had hij best even kunnen uitzoeken waar het wél vandaan komt.
In dat boek staan ook allerlei "letterlijke" telefoongesprekken tussen Katherine Jackson en Priscilla Presley, of "letterlijke" gesprekken tussen Debbie Rowe en haar vriendinnen, of tussen Joe en Katherine, waar de schrijver onmogelijk bij geweest kan zijn. En ook niet bij geweest is.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.
Oh, ik voel me niet gebashed hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik wil niet bashen hoor, maar het valt me op dat je heel stellig bent in je negatieve veroordelingen, maar dat als iemand dan iets post wat inhoudelijk een ander licht op de zaak werpt, je daar helemaal niet op ingaat. Dan is het ineens "iemand die even zijn relatie met MJ uit de doeken doet" en wát diegene zegt negeer je volledig.
Dat heet journalistiek, dat je mensen spreekt die er wel bij waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Shitney het volgende:
[..]
In dat boek staan ook allerlei "letterlijke" telefoongesprekken tussen Katherine Jackson en Priscilla Presley, of "letterlijke" gesprekken tussen Debbie Rowe en haar vriendinnen, of tussen Joe en Katherine, waar de schrijver onmogelijk bij geweest kan zijn. En ook niet bij geweest is.
In Michaels gezin of in zijn entourage was een uitdrukking "I'll blanket you with love" of "I'll blanket you with warmth" of iets in die geest. Dat werd later afgekort / verbasterd tot alleen maar "Blanket" als je bedoelde dat je even wat warmte nodig had. En omdat Blanket dus voor warmte en liefde stond, noemde hij dat kind als koosnaampje Blanket.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen..
Hij zei dat het altijd een uitspraak in hun familie is geweest, een soort gezegde, dat als iemand verdriet had dat, dat ze dan blanket the person with love and warmth. Dus to blanket als een werkwoord, zeg maar. Iemand een warme deken geven, maar dan niet letterlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen..
Heb je uberhaupt nog iets te melden dat wél enigszins in de buurt van positief komt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt een debiele nickname. Die artiesten die hem zo noemden gisterenHoewel je je kind ook geen Prince Michael noemt en je tweede zoon Prince Michael de tweede
Ik geloof helemaal niet dat hij een zielepiet was. Ik ben geloof ik een van de weinigen in deze reeks die hem juist heel sterk en intelligent en keihard vindt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heet journalistiek, dat je mensen spreekt die er wel bij waren.
Maar geloof gerust dat MJ een onschuldige zielepietje was. Ik geloof dat ie bewust zijn Wacko Jacko imago over zich heeft afgeroepen en daarna er over ging miepen.
Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat. Het gaat erom welk verhaal het best verkoopt. De meeste journalisten hebben het woord 'integriteit' niet in hun woordenboek staan denk ik.
Ik ben het vaak met je eens, maar hiermee echt helemáál nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat hij een zielepiet was. Ik ben geloof ik een van de weinigen in deze reeks die hem juist heel sterk en intelligent en keihard vindt.
Ik geloof wel dat hij een slachtoffer van de media was, maar daarvan denk ik tegelijkertijd dat hij zich daar al tientallen jaren bij neergelegd had en een hele dikke huid had. Ik denk dus ook dat hij er ook vast om kon lachen en kon denken "laat maar lullen, als ik maar weet hoe het zit".
Ik denk dat ze het nu puur had over dat verzinsel van heer Verlinde over waar de naam Blanket vandaan kwam. Dat was echt onzin. MJ heeft dat zelf in een interview voor de camera uitgelegd, dus dat lijkt me dan de waarheid over waarom hij zijn kind die bijnaam heeft gegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.
Als ik moet kiezen tussen iemand die Pietje heel goed kent, of Pietje zelf, dan lijkt Pietje mij altijd de meest betrouwbare bron als het om dingen gaat die zich in Pietjes hoofd afspelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik "geloof" een verhaal van J. Randy Taraborrelli, die Michael goed kende vanaf zijn jeugd eerder dan een verhaal van één of andere vage vriend van Michael die opeens na zijn dood de publiciteit komt opzoeken
Hij leek een beetje op Voldermort op tv maar op deze foto is dat weer iets minderquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Je bent het wel een beetje met me eens hoor (of ik met jou eigenlijk), want ik denk dat de rechtszaken hem inderdaad gebroken hadden en dat hij dus inderdaad in de laatste jaren veel van zijn onaantastbaarheid verloren was. Je hoorde het ook in zijn muziek, je zag het in interviews, hij was na de laatste rechtszaak niet meer de man die hij daarvoor was. Maar ja, vind je het gek, denk ik dan weer, om zuurstoftanken kun je nog wel lachen als je prive met je vrienden bent, maar om als pedofiel weggezet te worden, dan is het echt niet grappig meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar hiermee echt helemáál niet
Ik vond hem, de laatste jaren zeker, juist overkomen als een heel eenzaam en kwetsbaar persoon.
Dat hij inderdaad erg opzag tegen al die concerten, dat hij dat lichamelijk en geestelijk nooit had aangekund.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Shitney het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen iemand die Pietje heel goed kent, of Pietje zelf, dan lijkt Pietje mij altijd de meest betrouwbare bron als het om dingen gaat die zich in Pietjes hoofd afspelen.
Bronquote:Jackson not guilty
King of Pop cannot be remembered as a pedophile
By EDWARD GREENSPAN
In the frenzy of media coverage of Michael Jackson's death, his 2005 trial on charges of child molestation has been dredged up repeatedly, along with insinuations that the verdict was a case of a celebrity "buying justice." I am offended whenever I hear that tired accusation.
Cynics say Jackson went free because he hired the best lawyers. It may seem witty for critics to repeat Robert Frost's comment that a jury consists of 12 persons chosen to decide who has the better lawyer, but I think that is nothing more than a "sour grapes" argument, trudged out whenever a celebrity accused is acquitted.
Obviously the quality of a lawyer matters in presenting the best defence possible, but it is pure ignorance to believe any defendant has ever won a case based solely on the fame of his lawyer. I cannot imagine any judge or juror ever explaining an acquittal on that basis. I have no doubt Jackson's lawyers worked exceptionally hard on preparing his case.
It is also an insult to prosecutors to suggest that Jackson's case was decided by his wealth or choice of defence lawyers. The prosecution's lawyers were no slouches, and the prosecution always has tremendous resources available to them.
Remember, the richest man in the world is Bill Gates, and even he lost when the U.S.government prosecuted Microsoft for anti-trust violations. Having served a five month jail sentence, Martha Stewart might also question whether wealth and celebrity can buy freedom.
Think again
If you think you know that Jackson should have been convicted, think again.
The Jackson trial lasted more than three months, and none of it was televised. Even a slow day of trial will usually include at least four hours of testimony. Thousands of words can be spoken during a single day of testimony, but the journalists who covered the trial probably never wrote more than 1,000 words or used three minutes of TV time to try to summarize each day's developments.
The fact of the matter is that reporting a trial is like a game of broken telephone. Do not think that you know what happened in the courtroom just because you followed the case in the news.
One observer who did attend the trial was Andrew Cohen, chief legal analyst for CBS News.
Following the trial he wrote a column addressed to those who were upset with the verdict: "The case against Jackson was so bad that even you would have acquitted him based solely upon the evidence. Yes, it was that bad."
In every democracy that has a constitution, one of the hallmarks of justice is the presumption of innocence. Everyone is presumed to be innocent and is, in fact, innocent unless and until the government proves guilt beyond a reasonable doubt.
If a jury says not guilty, that means, in law and in fact, the person found not guilty is innocent. Whether or not people have difficulty accepting this proposition, it is a central tenet in a free country.
Jackson probably won't be remembered as a saint, but based on the evidence we have, he cannot be remembered as a pedophile, either.
You don't have to forget his unusual relationship with young boys, but you should remember what an acquittal means. It means that in life and in death, Jackson is an innocent man.
-- Edward L. Greenspan is a Toronto criminal lawyer
Inderdaad mooi geschreven!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Misstique het volgende:
Goeie column van Edward Greenspan (advocaat uit Toronto) in de Edmonton Sun:
[..]
Bron
Inderdaad, dat zegt ie zelf wel. Maar dat is toch echt door deskundigen tegengesproken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.
Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
Daar geloof ik ook echt geen kont van, van die twee operaties.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zegt ie zelf wel. Maar dat is toch echt door deskundigen tegengesproken.
Afijn, DE waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
Dan ben je niet de enige...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand waar ik in ieder geval erg van schrok.
Vandaar ook mijn punt tegen Shitneyquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook echt geen kont van, van die twee operaties.
Die ogen, brr.quote:
ik vind die foto engquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat uit het topic over de 'blanke' kids.
quote:Barbara Walters' Spy Cam at Jackson Memorial
Posted Jul 8th 2009 1:05PM by TMZ Staff
If everyone were to jump off the Brooklyn Bridge, Barbara Walters would too.
Barbara Walters' Spy Cam at Jackson Memorial
During last night's "20/20" Michael Jackson special, Walters showcased footage shot by an ABC producer sitting next to her at the memorial. The video captures Katherine Jackson and Michael's kids two rows in front of Barbara watching the service -- despite the fact that tickets to the event clearly state "no camera/video/recording."
quote:
Lol! Over Plastische Chirurgie gesproken! Die vent staat zo strakgetrokken dat het wel haast pijn moet doen!quote:
Wat ik zo onaannemelijk vind, is dat al zijn collega celebrities en vrienden, waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat ze zijn vrienden of in ieder geval close collega's waren omdat we daarvan heel veel materiaal met eigen ogen hebben kunnen zien, allemaal zouden liegen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.
Leg eens uit waarom, als je wilt?quote:
Walgelijk wijf. Uitgenodigd worden en dan dit soort opnames maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
pubers vinden dat viesquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom, als je wilt?
Ik zie een kind dat haar vader kust, wat is daar eng aan?
Maar wie is die man?quote:
Oh, waarom dan? Ik zie een vader zijn dochter kussen, heel liefdevol.quote:
Zuurstoftankverhaal stond ook in Moonwalk dacht ik: voor de gein foto gemaakt en daarna gelekt naar de pers...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Da's op zich niet erg. Ik heb mijn vader ook nooit op de mond gekust, was bij ons ook geen gewoonte.quote:
Projectie dus want Paris is op die foto een kind. Die kussen ouders gewoon op de mond, niks raars aan.quote:
ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom, als je wilt?
Ik zie een kind dat haar vader kust, wat is daar eng aan?
Kun je nagaan, dan heeft Michael het zelf verteldquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zuurstoftankverhaal stond ook in Moonwalk dacht ik: voor de gein foto gemaakt en daarna gelekt naar de pers...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.
Das volgens mij gewoon een shirt met v-hals?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.
Nee. Ik geloof sowieso dat hij minimaal 1, maar waarschijnlijk meerdere, facelifts heeft gehad en dat is ook plastisch chirurgie. Ik geloof wel dat hij veel minder heeft laten doen dan men beweert, die cheekbones bijvoorbeeld lijkt mij echt onzin. En dat baseer ik gewoon op foto's, en bijvoorbeeld gister op de rest van zijn broers en zussen, die hebben allemaal ook die cheekbones.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.
Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
ik vind hem lijken op guido weijersquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef wapwip het volgende:
[..]
wil ik ook weten nu! wil er meer fimpjes van checken
ik vind het engquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das volgens mij gewoon een shirt met v-hals?
Gewoon een V hals shirtjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze idd sneaky beelden wilde gaan filmen als "NEVER SEEN BEFORE FOOTAGE"quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Wat was er nou met die Barbra Walters? Die heeft stiekem zitten filmen?
Maar is dat niet een beetje onnodig als de beelden sowieso al de hele wereld over gingen?
Of dacht zij soms lekker sneaky die kids te kunnen filmen omdat ze dacht dat die op de officiële beelden niet te zien zou zijn? Ik hoop dat dat wicht nooit meer ergens voor uitgenodigd wordt dan, in dat geval.
Ik heb dat boek en zal het eens opzoeken, want volgens mij staat ook daar het verhaal dat hij weliswaar die foto wel zelf heeft gemaakt, maar niet met de intentie dat hij erin zou slapen maar vanwege de burn unit. Moet ik wel eerst dat boek zien te vinden, want het ligt ergens op zolder in een doos met memorabilia.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dan heeft Michael het zelf verteld![]()
Alleen zo jammer dat ik dat boek nooit heb kunnen vinden![]()
Lijkt wel bij de shoot voor deze cover:quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon een van de achtergrondzangers van de shows in de O2.quote:
wat ik ook grappig vond is dat hij zei dat MJ een nummer van BAD in die boom heeft geschreven (ik dacht Man in the Mirror).quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Duh.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb dat boek en zal het eens opzoeken, want volgens mij staat ook daar het verhaal dat hij weliswaar die foto wel zelf heeft gemaakt, maar niet met de intentie dat hij erin zou slapen maar vanwege de burn unit. Moet ik wel eerst dat boek zien te vinden, want het ligt ergens op zolder in een doos met memorabilia.
Afschuwelijk. Wat een misselijke tante.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Walgelijk wijf. Uitgenodigd worden en dan dit soort opnames maken.
Filmpje.
Wow. Toekomstig hartenbrekertje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Duidelijke foto van Blanket, Shitney!
[ afbeelding ]
Wat een beauty. Ik vind hem alleen minder op MJ lijken dan Prince. Ik las steeds dat iedereen hem zo vond lijken, maar het lijkt wel alsof dat alleen door zijn veel donkerdere uiterlijk komt. Ik vind Prince nog steeds het meest lijken, Blanket lijkt nogal latino.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de cast van Thriller live in Londen geloof ik. Ik kan geen officiele internetpagina vinden daarvan. Maar wat een creep!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Hier het artikel van TMZ.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Wat was er nou met die Barbra Walters? Die heeft stiekem zitten filmen?
Deze?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het eng
netzoals die ene foto waarin hij een blouse ofzo aanheeft, en die zit dan half open bij zn broek in.
Weet je welke ik bedoel?
Ja,maar toch niet door hem zelf, dat lulverhaal? Alleen de foto. Sideshowbobbie en Stefan beweren dat hij het verhaal van het slapen zelf de wereld in heeft geholpen en dat is volgens mij echt niet waar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Duh.
Foto voor de gein, daarna verspreid met lulverhaal voor de roddelpers.
quote:
Ja, die heb ik ook al een paar keer gebruikt in deze topics om te pleiten dat hij toch echt zichzelf niet aan het bleken was maar dat hij vitiligo heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Hierop is zijn vitiligo heel goed te zien.
Zeker wel:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja,maar toch niet door hem zelf, dat lulverhaal? Alleen de foto. Sideshowbobbie en Stefan beweren dat hij het verhaal van het slapen zelf de wereld in heeft geholpen en dat is volgens mij echt niet waar.
Iedereen vertelt zijn eigen versie, en in grote lijnen komt dat wel overeen inderdaad, en ik geloof ook zeker dat ie over al die kwalificaties beschikte die ze noemen. Maar wat je zegt over zijn eigen uitspraken en dat je die volkomen betrouwbaar acht strookt niet met het feit dat ie liegt over zijn operaties. En dat werd natuurlijk bedoeld met de vraag waarop je dit antwoord gafquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat ik zo onaannemelijk vind, is dat al zijn collega celebrities en vrienden, waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat ze zijn vrienden of in ieder geval close collega's waren omdat we daarvan heel veel materiaal met eigen ogen hebben kunnen zien, allemaal zouden liegen.
Als je mensen als Elizabeth Taylor, Quincy Jones, Berry Gordy, Paul McCartney en noem ze allemaal maar op over Michael Jackson hoort, ook toen hij nog gewoon leefde, schetsen die allemaal een redelijk consistent beeld van hem. Dan zou je kunnen zeggen "ja, maar die moesten hem te vriend houden", maar ook dat vind ik onaannemelijk gezien wie zij zelf zijn.
Vooral omdat er zoveel mensen bestaan die allemaal ongeveer hetzelfde over hem vertellen, dat hij aardig was, welgemanierd, puur, childlike, innocent, generous, grappig, vrolijk, gedisciplineerd, noem al die kwalificaties die er in de afgelopen dagen ook weer voorbij kwamen maar op, ga ik ervan uit dat die kwalificaties het dichtst bij de waarheid liggen. Vooral omdat die kwalificaties ook ondersteund worden door zijn eigen uitspraken en verklaringen voor de geruchten en zijjn eigen verhalen over hoe zijn leven eruit ziet.
Eigenlijk zijn het altijd alleen journalisten die bij die kwalificaties vraagtekens zetten. Natuurlijk is dat ook de taak van journalisten, om daar vraagtekens bij te zetten, maar in dit specifieke geval liggen de verhalen van de ster en zijn inner circle, en die van de journalistiek, echt mijlenver uiteen.
Dus zoals ik al eerder zei, ik heb twijfels bij de verhalen die MJ zelf vertelde in interviews. Hij liegt zelf ook gewoon. En waarom? Misschien om zich beter voor te doen, geen idee. Iedereen wil aardig gevonden worden dus ook MJ. En als je dan de waarheid een beetje kunt verfraaien, waarom zou je dat dan niet doen? Zo'n idee heb ik erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof sowieso dat hij minimaal 1, maar waarschijnlijk meerdere, facelifts heeft gehad en dat is ook plastisch chirurgie. Ik geloof wel dat hij veel minder heeft laten doen dan men beweert, die cheekbones bijvoorbeeld lijkt mij echt onzin. En dat baseer ik gewoon op foto's, en bijvoorbeeld gister op de rest van zijn broers en zussen, die hebben allemaal ook die cheekbones.
Maar verder interesseert het me niet zoveel, al had de man tieten op zijn rug willen laten zetten en zijn neus bovenop zijn hoofd, dan denk ik hooguit "jammer" maar verder moet ie het lekker zelf weten. Heel Hollywood is verbouwd, men zal daar wel denken dat het bij de taakomschrijving hoort. En sommigen worden er mooier van, anderen lelijker, maar dat moeten ze lekker zelf weten. Als zij er maar gelukkig mee zijn.
Zijn visagiste (ben de naam even kwijt) vertelde dat ze eerst met bruine make up de witte plekken probeerde te maskeren. Daarna omgekeerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Hier kan je ook heel duidelijk zien dat hij toen al met make-up aan het rommelen was om zijn vlekken weg te werken. Om zijn ogen en op zijn neus lijken me de echte kleur, dat rood-bruinige make-up. Daar zal het dan al wit aan het worden zijn geweest.
[ afbeelding ]
En toch is het zo hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja,maar toch niet door hem zelf, dat lulverhaal? Alleen de foto. Sideshowbobbie en Stefan beweren dat hij het verhaal van het slapen zelf de wereld in heeft geholpen en dat is volgens mij echt niet waar.
Is dit 3 keer hetzelfde meisje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Check het voorhoofd van dit meiske op de middelste foto en zie dan de bruine vlekken op het voorhoofd van MJ op die foto die ik hierboven gepost heb. Goed kijken naar waar het bruin en het rood loopt. Het ziet er qua grillige vormen echt precies hetzelfde uit onder die make-up heb ik het idee.
[ afbeelding ]
Michael Levine, a prominent Hollywood publicist, has confirmed that he helped Jackson and his manager Frank DiLeo plant a story that Jackson slept in a hyperbaric chamber to help promote Jackson's film Captain Eo. Jackson's bid to buy the Elephant Man's bones was another publicity stunt.quote:
Aaaaaaah, wat een poepeschetekakkedrolletje!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Eensch isquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iedereen vertelt zijn eigen versie, en in grote lijnen komt dat wel overeen inderdaad, en ik geloof ook zeker dat ie over al die kwalificaties beschikte die ze noemen. Maar wat je zegt over zijn eigen uitspraken en dat je die volkomen betrouwbaar acht strookt niet met het feit dat ie liegt over zijn operaties. En dat werd natuurlijk bedoeld met de vraag waarop je dit antwoord gaf
[..]
Dus zoals ik al eerder zei, ik heb twijfels bij de verhalen die MJ zelf vertelde in interviews. Hij liegt zelf ook gewoon. En waarom? Misschien om zich beter voor te doen, geen idee. Iedereen wil aardig gevonden worden dus ook MJ. En als je dan de waarheid een beetje kunt verfraaien, waarom zou je dat dan niet doen? Zo'n idee heb ik erbij.
Uhm, dat bedoelde ik ook matthijstquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Michael Levine, a prominent Hollywood publicist, has confirmed that he helped Jackson and his manager Frank DiLeo plant a story that Jackson slept in a hyperbaric chamber to help promote Jackson's film Captain Eo. Jackson's bid to buy the Elephant Man's bones was another publicity stunt.
B'tje engquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup. En deze meneer gebruikt ook make-up voor zijn vitiligo vlekken:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen Prince er vaag iets van weg hebben. Maar, dan meer op de plastische MJ dan op de oorspronkelijke MJ, dus da's dan wat vreemd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaaaah, wat een poepeschetekakkedrolletje!!![]()
![]()
Maar ik vind hem echt voor geen meter op welke versie van MJ dan ook lijken, geen van die kids trouwens.
Dat rood-bruinige is volgens mij van de lupus, de zogenaamde butterfly vlekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Hier kan je ook heel duidelijk zien dat hij toen al met make-up aan het rommelen was om zijn vlekken weg te werken. Om zijn ogen en op zijn neus lijken me de echte kleur, dat rood-bruinige make-up. Daar zal het dan al wit aan het worden zijn geweest.
[ afbeelding ]
Kijk dan naar die grote foto hierboven van MJ. Daar zie je echt heel duidelijk de vlekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Treezz het volgende:
Zal michael zoiets echt gekregen hebben..
zal dat erfelijk zijn ??
http://floacist.wordpress(...)ckson-andor-lupus-2/quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat rood bruinige is volgens mij van de lupus, de zogenaamde butterfly vlekken.
Okquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk dan naar die grote foto hierboven van MJ. Daar zie je echt heel duidelijk de vlekken.
En op de foto met dat open blousje, zie zijn armen. Die vlekken komen allemaal overeen met vitiligo.
Zijn make-up artist die 17 jaar met hem heeft gewerkt heeft, zoals beequeen ook al zegt, verklaard dat zolang het bruin nog overheerste ze bruine make-up gebruikten om de witte vlekken weg te werken en toen het wit ging overheersen, hadden ze witte 'plamuur' nodig om het effen te laten lijken. Vandaar dat hij altijd zo spierpijn geschminkt was.
De eeuwige paraplu/parasol waar MJ altijd mee liep werd ook meteen verklaard, want mensen met vitiligo hebben een sterk verhoogde kans op huidkanker.
Ik had het nooit gelooft dat ie dat had.. ik dacht echt! dat ie zich volgespoten had met spul om witter te worden.. en anders zijn dan z'n pa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
http://floacist.wordpress(...)ckson-andor-lupus-2/
Daar staat inderdaad lupus boven die betreffende foto.
spinnenbeet ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Zijn been, toen de spinnenbeet aan het genezen was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik niet begrepen, dat dat met de vraag bedoeld werd, sorry. Ik geloof ook best dat MJ over dingen loog, de plastisch chriurgie is daar een goed voorbeeld van. Ik snap alleen niet waarom hij daar zo vreselijk hard op werd afgerekend en dat dat automatisch betekende dat niets uit zijn mond nog geloofd werd. Britney Spears beweerde maagd te zijn en geen borstvergroting gehad te hebben. In de jaren 80 deed sowieso niemand zogenaamd aan plastisch chirurgie, dat daar open over werd gesproken is echt iets van de laatste 10, 15 jaar. Rock Hudson beweerde hetero te zijn. George Michael beweerde hetero te zijn. Zelfs Elton John beweerde hetero te zijn en die heeft homoseksualiteit uitgevonden! Weet je, zoveel celebrities logen en de meesten deden dat omdat ze bepaalde dingen niet wilden delen of omdat bepaalde zaken in hun tijd nogal taboe waren en hen gewoon geld kostten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iedereen vertelt zijn eigen versie, en in grote lijnen komt dat wel overeen inderdaad, en ik geloof ook zeker dat ie over al die kwalificaties beschikte die ze noemen. Maar wat je zegt over zijn eigen uitspraken en dat je die volkomen betrouwbaar acht strookt niet met het feit dat ie liegt over zijn operaties. En dat werd natuurlijk bedoeld met de vraag waarop je dit antwoord gaf
[..]
Ik snap wat je zegt, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de totale evilness die hem toegedicht wordt, zoals die ook de rest van zijn familie toegedicht wordt. Die snap ik niet. Ik snap niet dat je naar een herdenking kunt kijken waar huilende kinderen zitten, en dan kunt denken dat die kinderen vast gewoon backstage afgeranseld werden zodat ze wat tranen eruit persten. Of dat je serieus denkt dat een moeder een lege kist laat tillen door haar huilende andere zoons, om de wereld lekker voor de gek te houden. Ik snap niet dat je kunt denken dat iemand kinderen heeft gekregen omdat hij dan lekker met zijn eigen kinderen naar bed kan. Dat soort dingen bedoelde ik. Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend slecht over een ander mens kunnen denken, terwijl diegene eigenlijk niets gedaan heeft om dat te rechtvaardigen. Dat je zoiets over Marc Dutroux denkt, die bewezen kinderen verkracht en vermoord heeft, dat snap ik nog. Maar over iemand wiens grootste misdaad nummer 1 hits schrijven is? Dat zal ik nooit begrijpen.quote:Dus zoals ik al eerder zei, ik heb twijfels bij de verhalen die MJ zelf vertelde in interviews. Hij liegt zelf ook gewoon. En waarom? Misschien om zich beter voor te doen, geen idee. Iedereen wil aardig gevonden worden dus ook MJ. En als je dan de waarheid een beetje kunt verfraaien, waarom zou je dat dan niet doen? Zo'n idee heb ik erbij.
Wats dat tijdschrift op de achterbankquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Witte vlek borst en make-up op shirt:
[ afbeelding ]
Arm:
[ afbeelding ]
Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup. En deze meneer gebruikt ook make-up voor zijn vitiligo vlekken:
[ afbeelding ]
Vitiligo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Treezz het volgende:
En hoe heette die ziekte toch alweer..
Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.quote:
Het gezicht veranderd naarmate je ouder word...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.
Da's zeker waar! Aan haar mond en neus kan je goed zien dat het gewoon hetzelfde meisje is, maar dan ouder en witter inderdaad. Alleen bij MJ kon je aan zijn ogen (die ineens heel groot en eng waren) en neus en kin goed zien dat er wel wat meer gebeurd was dan alleen die ziektequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.
Ik moest er wel gelijk aan denken ja, dat daar vast gezeik over geweest is. Idioot eigelijk dat zo'n man niet eens een tijdschrift met een kind erop in zijn auto mag hebben liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.
Nou mag ik dat gewoon hebben natuurlijk en jij ook, maar als MJ zoiets heeft is het natuurlijk kinderporrrrrno!
Ja die .. ene vent die steeds harder begon te schreeuwen.. vond het ook een beetje raarrr..quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand al de wereldwijde kijkcijfers? Of is er al ergens een schatting gemaakt?
Ik vond het trouwens belachelijk hoe de hele familie om Paris heen stond om haar te aaien en te troosten. Ik blijf het echt een apart stelletje vinden. Zonnebrillen, hoeden. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, niemand die ze zag
De hele memorial leek sowieso meer op een SHOW dan op een herdenking. Elke spreker probeerde de vorige spreker te overtreffen door alsmaar harder te schreeuwen en te gillen. En het blank/zwart werd ook maar vaak genoeg naar voren gehaald. Maar tegelijkertijd toch in elke zin 3 keer God of Jezus noemen.
Best gek, als je zeurt over blank/zwart maar toch zo gelovig bent, terwijl het juist de blanken zijn die honderden jaren geleden het geloof aan hun hebben opgedrongen
Kijk naar dat meisje met die drie fotootjes naast elkaar hier boven ergens, daar zit net vijf jaar tussen denk ik? (Ik heb geen verstand van leeftijden van kids).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
Het gezicht veranderd naarmate je ouder word...
geen idee hoelang zoiets duurt voordat je helemaal wit bent...
je ziet het ook aan michael.. hij is gewoon veel veranderd.
mede ook door die plastische churige..
Dit is ook weer zoiets inderdaad. Bij Oprah zei hij hierover: I don't know of any procedure that makes it possible to bleach your skin, I don't think such things exists.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik had het nooit gelooft dat ie dat had.. ik dacht echt! dat ie zich volgespoten had met spul om witter te worden.. en anders zijn dan z'n pa.
Maar goed, nu geloof ik het
iedereen veranderd.. kijk maar naar jou kinderfoto'squote:Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk naar dat meisje met die drie fotootjes naast elkaar hier boven ergens, daar zit net vijf jaar tussen denk ik? (Ik heb geen verstand van leeftijden van kids).
En bij MJ zag je op oude foto's dat het bij hem al lang geleden begonnen moet zijn.
Weet ik, dacht ik gooi hem er nog een keer in, voor de ongelovigenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uhm, dat bedoelde ik ook matthijst
Wat een vreemde opmerking. Het is toch niet belangrijk dat wij ze konden zien? Ze waren er toch niet om zichzelf tentoon te stellen, ze waren daar om hun zoon en broer te herdenken. Al waren ze in een vuilniszak gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand al de wereldwijde kijkcijfers? Of is er al ergens een schatting gemaakt?
Ik vond het trouwens belachelijk hoe de hele familie om Paris heen stond om haar te aaien en te troosten. Ik blijf het echt een apart stelletje vinden. Zonnebrillen, hoeden. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, niemand die ze zag
De hele memorial leek sowieso meer op een SHOW dan op een herdenking. Elke spreker probeerde de vorige spreker te overtreffen door alsmaar harder te schreeuwen en te gillen. En het blank/zwart werd ook maar vaak genoeg naar voren gehaald. Maar tegelijkertijd toch in elke zin 3 keer God of Jezus noemen.
Best gek, als je zeurt over blank/zwart maar toch zo gelovig bent, terwijl het juist de blanken zijn die honderden jaren geleden het geloof aan hun hebben opgedrongen
Hadden ze Paris alleen moeten laten op dat podium dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef ufopiloot het volgende:
Gmta.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking. Het is toch niet belangrijk dat wij ze konden zien? Ze waren er toch niet om zichzelf tentoon te stellen, ze waren daar om hun zoon en broer te herdenken. Al waren ze in een vuilniszak gekomen.
Zoiets kan toch niet .. een creme ? dan moet ie idd veel smeren.. onzinnigquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dit is ook weer zoiets inderdaad. Bij Oprah zei hij hierover: I don't know of any procedure that makes it possible to bleach your skin, I don't think such things exists.
Waarop Oprah zegt: ja, er bestaat wel creme om je huid te laten bleken, dat ken ik nog van toen ik een klein meisje was, toen had je die reclames. Vervolgens begint ze te lachen en zegt: maar daar zou je dan wel minstens 30.000 liter voor nodig hebben, dat kan nooit!
Daarop zegt MJ dan weer: ja, ik ken echt niks waarmee dat kan, volgens mij bestaat dat niet. En dan gaan ze verder over die vitiligo en legt hij dat uit.
Dan heb je dus twee zwarte mensen, waarvan er 1 nog steeds zwart is en ook gezien wordt als een zwarte autoriteit, die beiden tot de comclusie komen dat je huid volledig bleken waarschijnlijk niet mogelijk is. En tóch blijft men dan geloven dat MJ dat wel gedaan heeft.
Dat is weer die vreemde MJ logica. Alsof elk gezond verstand het raam uitvliegt als het om die man gaat.
Ja, zo te zien is dat meisje een jaar of 6 a 8 op de eerste foto, en op de laatste hooguit een jaar of 13. Dus ergens tussen de 5 en 7 jaar verschil denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk naar dat meisje met die drie fotootjes naast elkaar hier boven ergens, daar zit net vijf jaar tussen denk ik? (Ik heb geen verstand van leeftijden van kids).
En bij MJ zag je op oude foto's dat het bij hem al lang geleden begonnen moet zijn.
Hij had ook een lading met boeken met naakte jochies. Kunst ofzo, gasten werden wild.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.
Nou mag ik dat gewoon hebben natuurlijk en jij ook, maar als MJ zoiets heeft is het natuurlijk kinderporrrrrno!
Had ie dat echt, dat koffertje met pornoblaadjes, of is dat weer 'van horen zeggen'?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij had ook een lading met boeken met naakte jochies. Kunst ofzo, gasten werden wild.
Oh ja, en een koffertje met pornoblaadjes: Barely Legal
hij had toch veel kunst?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij had ook een lading met boeken met naakte jochies. Kunst ofzo, gasten werden wild.
Oh ja, en een koffertje met pornoblaadjes: Barely Legal
Op die foto is extra distortion toegepast in photoshop. Kun je goed zien aan de verzakking van de huid van zijn kaak rechts en aan de neus, die een extra zwengel naar rechts heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef Treezz het volgende:
[..]
Zoiets kan toch niet .. een creme ? dan moet ie idd veel smeren.. onzinnig
http://johnjohnsaidit.com(...)ichael-jackson-1.png ff een foto's van m.j
die neus
zo sund he
wij als publiek moeten het recht eisen dat ze zichtbaar moeten zijn, dat zijn ze verplicht natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking. Het is toch niet belangrijk dat wij ze konden zien? Ze waren er toch niet om zichzelf tentoon te stellen, ze waren daar om hun zoon en broer te herdenken. Al waren ze in een vuilniszak gekomen.
de media dus weer he...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op die foto is extra distortion toegepast in photoshop. Kun je goed zien aan de verzakking van de huid van zijn kaak rechts en aan de neus, die een extra zwengel naar rechts heeft gekregen.
Ik dacht een achtergrondzanger van de Dangerous tour te herkennen, wat ouder geworden weliswaar...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Die keek eng in de camera...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht een achtergrondzanger van de Dangerous tour te herkennen, wat ouder geworden weliswaar...
even gezocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naam is Darryl Phinnessee
Ik vind Prince qua ogen echt precies op MJ lijken. Precies dezelfde vorm ogen en oogopslag, en ook dezelfde bouw en houding als Michael. En die ogen zijn niet veranderd, dat is ook niet mogelijk, behalve dan ooglifts en facelifts, maar dat verandert verder je ogen zelf niet natuurlijk, dat trekt alleen je wenkbrauwen en oogleden wat omhoog.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen Prince er vaag iets van weg hebben. Maar, dan meer op de plastische MJ dan op de oorspronkelijke MJ, dus da's dan wat vreemd.
Het is wel een enorm lekker ding, dat kleintje! En zijn dochter is ook een beauty. Eigenlijk zijn ze allemaal best heel mooie kindjesIk wil er wel zo eentje, zoals Blanket!
Had ie echt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Had ie dat echt, dat koffertje met pornoblaadjes, of is dat weer 'van horen zeggen'?
Geen twijfel mogelijk, dat is hemquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht een achtergrondzanger van de Dangerous tour te herkennen, wat ouder geworden weliswaar...
even gezocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naam is Darryl Phinnessee
Maar je tilt er wel zwaar aan dat wij, het plebs zeg maar, ook verhaaltjes aandikken terwijl de goede gasten het zelf ook doen? Dat begrijp ik echt niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat had ik niet begrepen, dat dat met de vraag bedoeld werd, sorry. Ik geloof ook best dat MJ over dingen loog, de plastisch chriurgie is daar een goed voorbeeld van. Ik snap alleen niet waarom hij daar zo vreselijk hard op werd afgerekend en dat dat automatisch betekende dat niets uit zijn mond nog geloofd werd. Britney Spears beweerde maagd te zijn en geen borstvergroting gehad te hebben. In de jaren 80 deed sowieso niemand zogenaamd aan plastisch chirurgie, dat daar open over werd gesproken is echt iets van de laatste 10, 15 jaar. Rock Hudson beweerde hetero te zijn. George Michael beweerde hetero te zijn. Zelfs Elton John beweerde hetero te zijn en die heeft homoseksualiteit uitgevonden! Weet je, zoveel celebrities logen en de meesten deden dat omdat ze bepaalde dingen niet wilden delen of omdat bepaalde zaken in hun tijd nogal taboe waren en hen gewoon geld kostten.
Ik til daar gewoon niet zo zwaar aan, het hoort een beetje bij hun beroep denk ik. En ik til er zeker niet zwaarder aan bij MJ dan Elton John, alleen maar omdat hij MJ is. En die indruk heb ik vaak wel, dat hij veel zwaarder werd afgerekend op dingen die in celebritykringen vrij gewoon zijn dan andere celebrities.
Sja, ik heb hem nooit totale evilness toegedicht, ik heb hooguit gezegd dat ie aardig gestoord is en behoorlijk vreemd, en zo gek als een deur, maar evil, nee.quote:Ik snap wat je zegt, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de totale evilness die hem toegedicht wordt, zoals die ook de rest van zijn familie toegedicht wordt. Die snap ik niet. Ik snap niet dat je naar een herdenking kunt kijken waar huilende kinderen zitten, en dan kunt denken dat die kinderen vast gewoon backstage afgeranseld werden zodat ze wat tranen eruit persten. Of dat je serieus denkt dat een moeder een lege kist laat tillen door haar huilende andere zoons, om de wereld lekker voor de gek te houden. Ik snap niet dat je kunt denken dat iemand kinderen heeft gekregen omdat hij dan lekker met zijn eigen kinderen naar bed kan. Dat soort dingen bedoelde ik. Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend slecht over een ander mens kunnen denken, terwijl diegene eigenlijk niets gedaan heeft om dat te rechtvaardigen. Dat je zoiets over Marc Dutroux denkt, die bewezen kinderen verkracht en vermoord heeft, dat snap ik nog. Maar over iemand wiens grootste misdaad nummer 1 hits schrijven is? Dat zal ik nooit begrijpen.
Ja ho. Playboy en Hustler zijn wel iets anders dan 'Barely Legal' met jonge kinderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Had ie echt.
While some of the youngster's tales can't be corroborated, the child provided investigators with a spot-on description of Jackson's two-level bedroom, recalled the four-digit code for the suite's combination lock, and pinpointed for detectives the location of a black suitcase that, he said, held porno magazines like Playboy and Hustler. When Santa Barbara Sheriff's Department deputies raided Neverland in November 2003, they found a black Samsonite briefcase containing several porno magazines in a closet directly below Jackson's bedroom.
Maar bij dat meisje twijfelde ik ook even omdat ik de ogen zo anders vond lijken. En dat komt dus kennelijk alleen maar door die veranderde huidskleur. Apart om dat zo te zien, hoeveel verschil dat lijkt te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zeker waar! Aan haar mond en neus kan je goed zien dat het gewoon hetzelfde meisje is, maar dan ouder en witter inderdaad. Alleen bij MJ kon je aan zijn ogen (die ineens heel groot en eng waren) en neus en kin goed zien dat er wel wat meer gebeurd was dan alleen die ziekte
Nou Darryl, plastic surgery is bad for you, m'kay???quote:
'Barely Legal' is bovendien alsnog wat anders dan 'jonge kinderen.' Ja oke, ze zijn wel jong als ze echt barely legal zijn,quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ho. Playboy en Hustler zijn wel iets anders dan 'Barely Legal' met jonge kinderen
Dan is mijn vriend ook een pervert, als je al geen Playboys mag hebben. Alleen zitten ze hier thuis niet in een koffert, maar liggen ze op de wc![]()
MJ wilde de kids wellicht tegen die bladen beschermen door ze op te bergen?
Er schijnt wel een erfelijke component in te zitten en MJ heeft daarover ooit gezegd dat het aan zijn vaders kant voor zou komen, maar dat hij het niet zeker wist. Maar de wetenschap is er ook niet helemaal over uit waar het door ontstaat, voor zover ik weet. Volgens mij heeft het o.a. met het auto-immuunsysteem te maken, maar dat kan Isegrim vast beter vertellen want als ik me goed herinner heeft zij zelf vitiligo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Treezz het volgende:
Zal michael zoiets echt gekregen hebben..
zal dat erfelijk zijn ??
Oeh... alleen de vinger er nog bij en mijn man heeft weer een leuke avond vanavond!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:48 schreef Treezz het volgende:
[..]
hij had toch veel kunst?
[ afbeelding ]
Ik heb het zelf in lichte vorm. Mijn linker knieholte is helemaal wit en een gedeelte er onder ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Er schijnt wel een erfelijke component in te zitten en MJ heeft daarover ooit gezegd dat het aan zijn vaders kant voor zou komen, maar dat hij het niet zeker wist. Maar de wetenschap is er ook niet helemaal over uit waar het door ontstaat, voor zover ik weet. Volgens mij heeft het o.a. met het auto-immuunsysteem te maken, maar dat kan Isegrim vast beter vertellen want als ik me goed herinner heeft zij zelf vitiligo.
Klopt, hetgeen dan ook weer de lupus verklaart. Verder komt het vrij veel voor bij mensen met een schildklier afwijking.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Er schijnt wel een erfelijke component in te zitten en MJ heeft daarover ooit gezegd dat het aan zijn vaders kant voor zou komen, maar dat hij het niet zeker wist. Maar de wetenschap is er ook niet helemaal over uit waar het door ontstaat, voor zover ik weet. Volgens mij heeft het o.a. met het auto-immuunsysteem te maken, maar dat kan Isegrim vast beter vertellen want als ik me goed herinner heeft zij zelf vitiligo.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:59 schreef Shitney het volgende:
[..]
Oeh... alleen de vinger er nog bij en mijn man heeft weer een leuke avond vanavond!
Nee, dat is dan onbedoeld zo overgekomen. Ik til er zwaar aan dat er zoveel nare dingen over o.a. zijn kinderen gezegd worden, zelfs dat het maar goed voor ze is dat ze nu wees zijn, omdat hun vader toch gek en gestoord en een pedo en weet ik veel wat was. Onschuldig geroddel vind ik zelf ook heerlijk, ik zit niet voor niks in SHO en niet in MUZ, maar dat vind ik geen onschuldig geroddel meer. Dat vind ik gewoon ultiem kwetsend en haatdragend en karaktermoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar je tilt er wel zwaar aan dat wij, het plebs zeg maar, ook verhaaltjes aandikken terwijl de goede gasten het zelf ook doen? Dat begrijp ik echt niet hoor.
[..]
En dat mag van mij. Ik ben het niet met je eens, maar soit, we kunnen het niet over alles eens zijn. Dat maakt me niet uit.quote:Sja, ik heb hem nooit totale evilness toegedicht, ik heb hooguit gezegd dat ie aardig gestoord is en behoorlijk vreemd, en zo gek als een deur, maar evil, nee.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, dat is dan onbedoeld zo overgekomen. Ik til er zwaar aan dat er zoveel nare dingen over o.a. zijn kinderen gezegd worden, zelfs dat het maar goed voor ze is dat ze nu wees zijn, omdat hun vader toch gek en gestoord en een pedo en weet ik veel wat was. Onschuldig geroddel vind ik zelf ook heerlijk, ik zit niet voor niks in SHO en niet in MUZ, maar dat vind ik geen onschuldig geroddel meer. Dat vind ik gewoon ultiem kwetsend en haatdragend en karaktermoord.
[..]
En dat mag van mij. Ik ben het niet met je eens, maar soit, we kunnen het niet over alles eens zijn. Dat maakt me niet uit.
"Four "Barely Legal" DVDs and the "Hustler" documentary "Pimp Up, Ho's Down" comprised his bedroom's video library"quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ho. Playboy en Hustler zijn wel iets anders dan 'Barely Legal' met jonge kinderen
Dan is mijn vriend ook een pervert, als je al geen Playboys mag hebben. Alleen zitten ze hier thuis niet in een koffert, maar liggen ze op de wc![]()
MJ wilde de kids wellicht tegen die bladen beschermen door ze op te bergen?
Ik vind daar niks vreemds aan, eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
"Four "Barely Legal" DVDs and the "Hustler" documentary "Pimp Up, Ho's Down" comprised his bedroom's video library"
Zie je nou wel dat hij gewoon hetero was!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
"Four "Barely Legal" DVDs and the "Hustler" documentary "Pimp Up, Ho's Down" comprised his bedroom's video library"
Wat was ie ook vunzig hequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
En moonwalkend de slaapkamer in komen. Verplicht. Drie keer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]Moet ie dan ook van jou af en toe iehiehhhhhhhhhhhhhh roepen?
Heel effies teruglezen in dit topic. Vlak na die foto's plaatste er iemand een linkje naar een verhaal er over.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een smerige foto's van die spinnenbeet! Wat is het verhaal daarachter?! Wat voor spin veroorzaakt dat?!
En hebben ze die in Nederland ook..![]()
Het verhaal erom heen is nogal...vaag zeg maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een smerige foto's van die spinnenbeet! Wat is het verhaal daarachter?! Wat voor spin veroorzaakt dat?!
En hebben ze die in Nederland ook..![]()
ik vind het ook een sweetyquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef DesertRose het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niemand de witte sokjes van blanket opgevallen?? Ik vind het zo schattig!!
Youtube ??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef matthijst het volgende:
Hehe.
Punt was toen geloof ik dat hij zei dat er niks van waar was oid, maar dat er vingerafdrukken van hem en Gavin op die blaadjes zaten.... Tijd geleden alweer, zo goed is mijn geheugen niet
Hahahahaaaaaaaaaaa. Nou ja, je weet het in elk geval weer tot iets positiefs (voor jou dan hoor, ik zie hem niet als lustobjectquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat hij gewoon hetero was!![]()
Wij hebben thuis Spice Channel op KPN Digitenne.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bedoel er verder niks mee trouwens, vond het gewoon geinig: MJ the pornfan, wie had dat gedacht
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel effies teruglezen in dit topic. Vlak na die foto's plaatste er iemand een linkje naar een verhaal er over.
Was het een tarantula? Geloof het wel...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
http://www.ew.com/ew/article/0,,396187,00.html
Lees je wel, of...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaa. Nou ja, je weet het in elk geval weer tot iets positiefs (voor jou dan hoor, ik zie hem niet als lustobject) te maken
[..]
Wij hebben thuis Spice Channel op KPN Digitenne.
Zal ik me maar gaan aangeven morgen?
Omgekeerde? Eerst zwart, dan wit, is toch gewoon vitiligo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
als ik er echt zin in heb roleplayen we omgekeerde vitiligo, dan moet ie zich eerst zwart schminken...
sirieus...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
als ik er echt zin in heb roleplayen we omgekeerde vitiligo, dan moet ie zich eerst zwart schminken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |