abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:52:40 #1
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70786339
MICHAEL JOSEPH JACKSON (29 augustus 1958 – 25 juni 2009)

--------------------------------------------------------------------------------

Michael Jackson huurde vanaf 2009 een huis in Los Angeles, in de wijk Holmby Hills, waar hij zich voorbereidde op de concertreeks die hij vanaf 13 juli 2009 in Londen zou geven. Op 25 juni 2009 werd Jackson rond het middaguur in zijn huis getroffen door een hartstilstand. Om 12:21 uur (lokale tijd) werd door een medewerker van Jackson met het alarmnummer 911 gebeld, daarbij meldend dat de zanger niet meer ademde. Een team van brandweerlieden dat in de buurt was, probeerde hem in zijn woning te reanimeren. Jackson werd vervolgens in allerijl naar het UCLA Medical Center gebracht, op zes minuten afstand van het huis in Holmby Hills. Vanaf 14:00 uur publiceerden steeds meer media via het internet over de ziekenhuisopname van Jackson. Volgens een eerste verklaring van zijn vader Joe Jackson, die zich in Las Vegas bevond, had Jackson een hartaanval gehad en was hij er niet best aan toe. Rond 15:20 uur meldden de Los Angeles Times en Associated Press op basis van een anonieme bron in het ziekenhuis dat Jackson zou zijn overleden. Andere media meldden dat hij in een coma zou liggen. Ondertussen waren verschillende familieleden van Jackson bij het ziekenhuis gesignaleerd, waaronder zijn moeder.

Om 16:30 uur citeerde CNN de lijkschouwer van Los Angeles, die verklaarde dat het overlijden van Jackson om 14:26 uur was vastgesteld. Dit werd later in een korte persconferentie bevestigd door broer Jermaine Jackson. Volgens Jermaine Jackson arriveerde zijn broer om 13:14 uur in het ziekenhuis en heeft een team van doktoren vervolgens ruim een uur gepoogd de hartslag weer op gang te brengen. Na het bekend worden van het nieuws verzamelde zich een grote menigte bij het UCLA Medical Center, waarna de politie de omgeving van het ziekenhuis moest afzetten. Ook bij zijn woning verzamelden zich belangstellenden.

Wie was Michael Jackson eigenlijk?

De zanger, die in de laatste jaren vooral bekend was als Wacko Jacko en regelmatig in het nieuws kwam vanwege het over balkons slingeren van zijn kinderen, afvallende neuzen, moonwalken in pyjama en meer van dat soort dagelijkse dingetjes, werd al op zijn negende wereldberoemd.

Met zijn broers vormde hij de Jackson 5, en werd ontdekt door Gladys Knight in wiens voorprogramma de band tourde. Bij het grote publiek werd hij echter geïntroduceerd door Diana Ross. In december 1969 kwam de eerste LP van de band uit, getiteld Diana Ross presents The Jackson 5. Al snel steeg zijn roem tot ongekende hoogte. De eerste single van het album, I Want you Back domineerde de hitlijsten, net als de opvolgers ABC, I'll be there, en The Love you Save. Er werd zelfs een tekenfilmserie over de band gemaakt.

Het eerste solosucces kwam met de single Ben. De hele wereld werd verliefd op de schattige Michael, en daarmee begon een carrière die zijn weerga niet kende. Tot vandaag is Michael Jackson de artiest met de meest verkochte platen aller tijden, de meeste awards aller tijden, de duurste videoclips aller tijden, de meeste nummer 1 hits aller tijden.

Eigenlijk is het antwoord op de vraag dan ook: duhuh, iedereen weet wie Michael Jackson is.

Maar er was meer. Naast Wacko Jacko's bizarre gedrag en geruchten over extreme plastische chirurgie, slapen in een zuurstoftent, het mummificeren van zijn lijk, kwam de grote klap voor Jacksons carriere in 1993 in de vorm van Jordan Chandler. Het jongetje, of liever zijn vader, beschuldigde Michael Jackson van seksueel misbruik. De rechtszaak die daarop volgde, sleepte een jaar aan en werd uiteindelijk door Michael Jackson geschikt voor 22 miljoen dollar. Twee jaar later heropende de Districts Attorneys Office de zaak tegen Michael Jackson, en werd hij vrijgesproken. Maar zijn carrière was voorgoed beschadigd.

Ten tijde van zijn dood was er van wat ooit de King of Pop was dan ook niet veel meer over. Een drugsverslaving, torenhoge schulden en een concertreeks in de O2 waarvan iedereen vreesde dat hij zou floppen is hoe Michael Jacksons leven er op 24 juni 2009 uitzag. Of zijn dood op 25 juni dan ook een welkome ontsnapping uit zijn leven was, is de vraag die nu rest.

Op 7-7-2009 werd de prachtige memorial gehouden in het Staples Centre, waar niemand het droog hield toen Paris Katharine aan het einde vol tranen wist uit te brengen: "Ever since I was born Daddy has been the best father you could ever imagine and I just wanted to say I love him so much"

Originele openingspost HIER

[ Bericht 48% gewijzigd door JX op 08-07-2009 18:17:33 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  Forum Admin woensdag 8 juli 2009 @ 17:54:45 #2
58651 crew  murp
murp
pi_70786403
ik zoek eigenlijk een foto van het einde... dat de spots aan staan en dat er niemand achter de microfoon staat..
pi_70786475
Is er al iets bekend over kijkcijfers?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:02:05 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70786647
Vind dit eigenlijk ook wel een mooie foto.

Klikbaar.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:09:26 #5
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70786839
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70786840
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:09:37 #7
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70786842
Op verzoek deze post ook hier

In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken )
quote:
Have you spoken to Michael's children since their father's death?
"Yes, two days afterwards on the Saturday, I spoke with Paris who told me 'Mark, don't worry, Daddy has gone to live with the angels now. Can we still come and stay with you?' If anything, she was comforting me. Paris was incredibly strong and consoling and pleased to know that all of them are welcome to stay with us any time."

There have been reports that Michael is not their biological father. What do you believe?
"As Michael would say: 'More rubbish, Applehead.' I've steered clear of reading most of the tabloids because much of their information is incorrect and ghoulish, although I realise as much as Michael did that it sells newspapers."

How well do you know the children?
"We've spent many family holidays together and always managed to evade the press thanks to Michael isisting that his children should be protected from the media. That's why they wore masks; they didn't walk around in them at home, it was purely to avoid them being photographed. It meant that when they came to stay with us, we could go out without anyone knowing who they were and frequently did so. When they came over in March, we took them with my children shopping for clothes in the West End and visited a circus. Nobody batted an eye because nobody knew who they were. They loved it."

Do you worry about the children's exposure now?
"The children have led a sheltered life from the media but that's all. Otherwise, they've been brought up like ordinary kids. They squabble and bicker, usually Blanket giving Prince a thump, and have a great sense of mischief which Michael encouraged. I remember when we were all staying in the presidential suite at the Beverly Wilshire in Los Angeles a few years ago and Michael and the kids filled about 40 balloons with water and were chucking them over the balcony. One landed on a man who'd gone to get the porter and who was pointing up. Michael leant over and lobbed a water bomb which landed straight on him."

What kind of father was Michael?
"I always felt he put me to shame a bit because he was such a hands-on dad. He often dismissed the nannies when we were all together and changed nappies, cut up the children's food and fed them himself. He was also hot on manners and the kids were taken to task if they forgot to say 'please' or 'thank you'.
As they got older, he'd play computer games with them, although he was a right technophobe! He could use a Playstation but didn't know how to turn on a computer and only just managed his mobile phone - he called me once to ask how to turn it off! He was always excited by Christmas and anniversaries and liked to make a big deal of them because he'd been brought up as a Jehovah's Witness where such things aren't celebrated. He over-compensatedreally by being extremely generous and lavishing gifts on his friends, including my family, but he was also a firm father with his kids. If they squabbled, he'd intervene and if they were very naughty he'd ground them."

Did Michael worry about the effects of his fame on the children?
"Yes, in the sense that he wanted them to be able to enjoy a childhood free of hassle from the media. You have to remember he grew up with that kind of publicity glare so wanted to protect his children from it and let them enjoy an ordinary childhood. He often held barbeques while we were at Neverland to which the families of his friends were invited. Marlon Brando's son has children who are close to Blanket, Prince and Paris. The children are also very bright and well educated by private tutors - Blanket could read and write by the age of four - but not brattish or snobbish."
Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjes Ik twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was

"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:14:47 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787003
Ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vind om zo op de foto te gaan bij een memorial service?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70787082
Wel jammer dat MJ niks met computers had blijkbaar. Op het internet had hij echt anoniem kunnen zijn.
pi_70787087
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vind om zo op de foto te gaan bij een memorial service?
Nou inderdaad, dat roze kan echt niet

ach... iedereen uit zich op zijn manier
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:19:22 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787128
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nou inderdaad, dat roze kan echt niet

ach... iedereen uit zich op zijn manier
Misschien wel, maarmja, toch. Ik vind het een beetje raar.
Maar ieder zn ding.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:20:23 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787148
En waarom heeft MJ op die gesoepte foto in de OP van die sneakers aan?
pi_70787173
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ergens wel een verbetering t.o.v. zijn gebruikelijke loafers. Al hoorden die natuurlijk echt bij hem.
pi_70787188
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat was een reclame voor LA Gear
pi_70787197
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Denk wel dat jij de enige bent, die het noemenswaardig vindt.
Keep the faith!!
pi_70787205
LA Gears, die vond ik echt gaaf vroeger. Ik had roze.
pi_70787218
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Wel jammer dat MJ niks met computers had blijkbaar. Op het internet had hij echt anoniem kunnen zijn.
Misschien heeft hij stiekem getrolld op z'n eigen fanforum.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:23:16 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787225
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:22 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Denk wel dat jij de enige bent, die het noemenswaardig vindt.
Viel me gewoon op tussen alle foto's van de memorial.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:23:34 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787236
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat was een reclame voor LA Gear
Wist ik niet.
pi_70787245
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien heeft hij stiekem getrolld op z'n eigen fanforum.
Nou ja, dat soort dingen zou ik dus echt gaan doen, lijkt me hilarisch.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:28:07 #21
189430 Anonymousz
pi_70787359
Michael Jacksons hersenen nog steeds vastgehouden

Eerder maakten we bekend dat de reden van Michael Jacksons dood open staat.

Naar nu blijkt worden zijn hersenen om die reden nog steeds voor onderzoek vastgehouden.
Ed Winter is de lijkschouwer die verantwoordelijk is voor de autopsie op de zangers lichaam. Hij vertelt in de Huffington Post dat Michaels hersenen, of in ieder geval stukken daarvan, voor onderzoek zijn achtergehouden. De familie zal deze delen pas terugkrijgen wanneer alle pathologische tests zijn voltooid.

‘Zodra we klaar zijn met de hersenen geven we ze terug’, Aldus Winter. ‘Er staan alleen nog een groot aantal proeven op het programma.’

Het is niet ongebruikelijk dat delen van een stoffelijk overschot voor experimenten worden vastgehouden. In sommige situaties kan dit zelfs de begrafenis vertragen.

Of dit bij de Jacksons ook het geval is, is niet bekend. De lijkschouwer geeft aan dat hij hierover niets van de familie heeft vernomen. ‘Het laatste wat ik heb gehoord, is dat ze het lichaam nog niet willen begraven’, verklaart Winter tegenover de krant.

Naast de lijkschouwer is ook de politie nog steeds bezig met het speuren naar de doodsoorzaak van Michael Jackson. De verwachting is dat de uitslag van dit onderzoek zeker nog enkele weken op zich laat wachten.
pi_70787402
Tja. Ik las dat het lichaam van James Brown iets van drie maanden bovengronds is gebleven.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:30:20 #23
189430 Anonymousz
pi_70787439
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Tja. Ik las dat het lichaam van James Brown iets van drie maanden bovengronds is gebleven.
zo lang
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:30:44 #24
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787453
Dan moet dit er ook even bij:

They say that parenting is like dancing. You take one step, your child takes another. I have discovered that getting parents to re-dedicate themselves to their children is only half the story. The other half is preparing the children to re-accept their parents.
[...]

You probably weren't surprised to hear that I did not have an idyllic childhood. The strain and tension that exists in my relationship with my own father is well documented. My father is a tough man and he pushed my brothers and me hard, from the earliest age, to be the best performers we could be.
He had great difficulty showing affection. He never really told me he loved me. And he never really complimented me either. If I did a great show, he would tell me it was a good show. And if I did an OK show, he told me it was a lousy show.

He seemed intent, above all else, on making us a commercial success. And at that he was more than adept. My father was a managerial genius and my brothers and I owe our professional success, in no small measure, to the forceful way that he pushed us. He trained me as a showman and under his guidance I couldn't miss a step.

But what I really wanted was a Dad. I wanted a father who showed me love. And my father never did that. He never said I love you while looking me straight in the eye, he never played a game with me. He never gave me a piggyback ride, he never threw a pillow at me, or a water balloon.

[....]

But now I am a father myself, and one day I was thinking about my own children, Prince and Paris and how I wanted them to think of me when they grow up. To be sure, I would like them to remember how I always wanted them with me wherever I went, how I always tried to put them before everything else. But there are also challenges in their lives. Because my kids are stalked by paparazzi, they can't always go to a park or a movie with me.

So what if they grow older and resent me, and how my choices impacted their youth? Why weren't we given an average childhood like all the other kids, they might ask? And at that moment I pray that my children will give me the benefit of the doubt. That they will say to themselves: "Our daddy did the best he could, given the unique circumstances that he faced. He may not have been perfect, but he was a warm and decent man, who tried to give us all the love in the world."

I hope that they will always focus on the positive things, on the sacrifices I willingly made for them, and not criticise the things they had to give up, or the errors I've made, and will certainly continue to make, in raising them. For we have all been someone's child, and we know that despite the very best of plans and efforts, mistakes will always occur. That's just being human.

And when I think about this, of how I hope that my children will not judge me unkindly, and will forgive my shortcomings, I am forced to think of my own father and despite my earlier denials, I am forced to admit that he must have loved me. He did love me, and I know that.

Uit de Oxford Union Speech, 6 maart 2001.

Klinkt toch niet als de woorden van een man die het contact met de realisteit totaal kwijt is. Integendeel, vind ik.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70787463

LA Gear
pi_70787543
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef Shitney het volgende:
Uit de Oxford Union Speech, 6 maart 2001.

Klinkt toch niet als de woorden van een man die het contact met de realisteit totaal kwijt is. Integendeel, vind ik.
Ik heb die hele speech vorige week geluisterd. Is erg mooi. Ik had wel het idee dat iemand hem misschien had geholpen met het schrijven van de tekst.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:33:53 #27
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787548
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

LA Gear
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70787569
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

The magic smile.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:34:47 #29
163650 Greys
pi_70787575
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef JX het volgende:

In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken )
[..]

Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjes Ik twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was

"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
Tof, dank je voor het plaatsen!
Ik vind er heel mooie stukjes in zitten, vooral het stukje waar staat dat Paris zo sterk was dat ze hem haast troostte en en dat ze vroeg of ze nog steeds wel bij hem thuis mochten komen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:22 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70787594
TVP!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:25 #31
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787596
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb die hele speech vorige week geluisterd. Is erg mooi. Ik had wel het idee dat iemand hem misschien had geholpen met het schrijven van de tekst.
Ongetwijfeld, dat zal hij niet alleen gedaan hebben. Obama schrijft zijn speeches ook niet zelf. Maar dat maakt voor de inhoud en de boodschap verder niet uit.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70787607
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

LA Gear
wat had ie eigenlijk ook een brede bek mond...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:52 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787609
Geen kijkcijfers, maar CNN-livestream cijfers.
quote:
As expected, Michael Jackson's memorial service yesterday brought in some big viewership numbers, especially on the web.

CNN reports that global web traffic yesterday rose to at least 19% above normal and peaked at 33% during the actual broadcast of the King of Pop's memorial. CNN.com itself reported an astounding 9.7 million live video streams throughout the day, coming in only second to the site's all-time viewership record (President Barack Obama brought in 27 million video streams the day of his inauguration.)

Still, the numbers are very impressive and they continue on, as the site boasts a "peak of 781,000 concurrent live video streams" during the memorial broadcast and that the news outlet's website garnered 81 million page views.

We wouldn't expect anything less for the King of Pop!
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:37:33 #34
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70787657
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef JX het volgende:

[..]

Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:38:08 #35
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787679
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

The magic smile.
In een memorial filmpje in een van de vorige topics zaten veel beelden van voor zijn eerste nosejob. Ik dacht bij het zien: maar goed dat ie die neus veranderd heeft! Zijn oorspronkelijke neus was echt lelijk, vind ik. Maar rond deze tijd van die foto, ik denk dat dat na nosejob nummer 2 ongeveer is, was hij echt heel mooi. Die lach kan de Noordpool nog laten smelten.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:39:24 #36
163650 Greys
pi_70787713
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doen
Oh ik vond het wel mooi om te lezen
Maar ik ben dan ook een sucker voor dat soort positieve uitspraken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:40:42 #37
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787745
quote:

[..]

Ik wil niet bashen hoor, maar het valt me op dat je heel stellig bent in je negatieve veroordelingen, maar dat als iemand dan iets post wat inhoudelijk een ander licht op de zaak werpt, je daar helemaal niet op ingaat. Dan is het ineens "iemand die even zijn relatie met MJ uit de doeken doet" en wát diegene zegt negeer je volledig.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:41:03 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70787755
quote:
Jackson Family Gave LAPD Doctor List

Posted Jul 8th 2009 11:25AM by TMZ Staff

Michael JacksonLaw enforcement sources tell TMZ Michael Jackson's family has given the LAPD a list of doctors they believe may have misprescribed drugs to Michael Jackson -- and we've learned Dr. Arnold Klein is on that list.

Dr. Klein came out swinging today on TV, denying he ever prescribed powerful painkillers to Jackson. But the family has its suspicions and passed its concerns along to detectives.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:41:19 #39
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70787764
quote:

[..]

Mwah niet echt de zoveelste, die Mark Lester was een van zijn beste vrienden en godfather van zijn kinderen

Trouwens, wat betreft de zonnebrillen die de broers ophadden tijdens de ceremonie, ik denk dat die net als de glitterhandschoen een eerbetoon waren. Past wel in dit rijtje:

Kan iemand trouwens niet een zonnebril smiley maken met glitterhandschoen? Combinatie + ??
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:42:06 #40
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:41 schreef JX het volgende:

[..]

Mwah niet echt de zoveelste, die Mark Lester was een van zijn beste vrienden en godfather van zijn kinderen

Trouwens, wat betreft de zonnebrillen die de broers ophadden tijdens de ceremonie, ik denk dat die net als de glitterhandschoen een eerbetoon waren. Past wel in dit rijtje:
[ afbeelding ]

Awwww, wat een lief plaatje. Mooi eerbetoon!
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:42:28 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70787785
Wie is Mark Lester eigenlijk?
En wie staat er in het roze op die pic van ChipsZak. die ik niet kan zien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70787787
Het feit dat er dan weer gekibbeld wordt (ach feitfeit, who knows...) laat wel weer zien wat een showbizzzzzz famillie het weer is. Was het verstandig voor de show?

Het kind is 12, ze neemt afscheid van haar vader! Ze spreekt of ze spreekt niet. Omdat ze het wil of omdat ze het niet wil. Niet omdat het "een mooi plaatje oplevert" of omdat het "geen mooie afsluiter was"!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:44:49 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787852
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Nah, dat roze is op de achtergrond.
Op de voorgrond zie je Chris Brown op een stoel zon peaceteken doen.
Maar ik vind het er maf uitzien, hoe die er daar bijzit enzo, ik weet niet.
Iets waar ik de vinger niet op kan leggen, maar blijkbaar ben ik de enige, dus laat het maar zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:45:07 #44
163650 Greys
pi_70787860
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Zie hierboven, de peetvader van zijn kinderen

In het roze is iemand die ik niet ken, maar volgens de link heet ie Brown. Chris Brown ofzo, die naam doet een belletje rinkelen, of praat ik poep? Ik ken hem niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:46:30 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70787895
Oh, die foto heb ik inderdaad ook ergens gezien. En toen vond ik het ook een typische pose bij zo'n gelegenheid.
Dus you are not alone, ChipsZak.!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:46:53 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787907
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie hierboven, de peetvader van zijn kinderen

In het roze is iemand die ik niet ken, maar volgens de link heet ie Brown. Chris Brown ofzo, die naam doet een belletje rinkelen, of praat ik poep? Ik ken hem niet
Chris Brown. Rihanna-beater.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:46:56 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70787908
Chris Brown heeft Rihanna in elkaar geslagen., Greys.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:47:09 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787915
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Oh, die foto heb ik inderdaad ook ergens gezien. En toen vond ik het ook een typische pose bij zo'n gelegenheid.
Dus you are not alone, ChipsZak.!
Jeuj.
pi_70787953
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nah, dat roze is op de achtergrond.
Op de voorgrond zie je Chris Brown op een stoel zon peaceteken doen.
Maar ik vind het er maf uitzien, hoe die er daar bijzit enzo, ik weet niet.
Iets waar ik de vinger niet op kan leggen, maar blijkbaar ben ik de enige, dus laat het maar zitten.
Dat is toch ook de jongen die Rihanna in elkaar geslagen heeft? Een erg sympathiek figuur zal het wel niet zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:50:52 #50
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70788022

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:51:09 #51
163650 Greys
pi_70788035
Ah, bij nader inzien... volgens mij is het die jongen die Rihanna in elkaar heeft geslagen!

Hihihiiiiiiihihi. Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:54:27 #52
189430 Anonymousz
pi_70788130
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ah, bij nader inzien... volgens mij is het die jongen die Rihanna in elkaar heeft geslagen!

Hihihiiiiiiihihi. Sorry
dat klopt greys
pi_70788173
Je bent gewoon overcome by emotions Greys, dan ben je soms wat minder helder (en zuiver blijkbaar)!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:57:53 #54
163650 Greys
pi_70788242
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent gewoon overcome by emotions Greys, dan ben je soms wat minder helder (en zuiver blijkbaar)!
Inderdaad, die emotions. Ik zing de hele dag al vals.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70788285
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:35 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, dat zal hij niet alleen gedaan hebben. Obama schrijft zijn speeches ook niet zelf. Maar dat maakt voor de inhoud en de boodschap verder niet uit.
Dat zeg ik ook niet. De speech kwam op mij zeer oprecht over en ik had het er moeilijk mee toen hij begon te huilen toen hij over zijn familie / vader vertelde.
pi_70788291
Ik vond het zielig dat Blanket die Michael Jackson barbie bij zich had.
De vader is dood maar hij heeft er nog wel een popje van. Zou hij er ook mee praten enzo?
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:01:50 #57
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70788352
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het zielig dat Blanket die Michael Jackson barbie bij zich had.
De vader is dood maar hij heeft er nog wel een popje van. Zou hij er ook mee praten enzo?
Ik weet wel dat die pop praat.. nou ja, zingt. Ik heb hem zelf ook 2x Ik weet alleen niet meer waar, ergens in een verhuisdoos
pi_70788381
Ik kan me goed voorstellen dat die pop fijn is voor zo'n kindje. Het is wel een beetje maf, maar het is een zeer tastbare herinnering.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:03:49 #59
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788409
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. De speech kwam op mij zeer oprecht over en ik had het er moeilijk mee toen hij begon te huilen toen hij over zijn familie / vader vertelde.
Ik bedoelde er ook niets negatiefs naar jou toe mee hoor. Je had al eerder verteld dat je het een ontroerende speech vond, dat wist ik nog.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:06:31 #60
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788500
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat die pop fijn is voor zo'n kindje. Het is wel een beetje maf, maar het is een zeer tastbare herinnering.
Dat lijkt mij ook, wat dat betreft is het heel fijn dat er zoveel materiaal en spullen van hun vader bestaan. Zo'n popje kan voor zo'n jongetje echt heel goed helpen bij het verwerkingsproces denk ik. Kan hij toch nog op een heel tastbare manier met zijn vader praten. Ik praatte vroeger ook met mijn poppen, hoe fijn is het wel niet om tegen een papapop te kunnen praten? Arm ventje.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:07:41 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70788542
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Chris Brown heeft Rihanna in elkaar geslagen., Greys.
Als eerbetoon aan Joe Jakcson?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 19:08:35 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_70788567
Ik hoor net Kwalbert op Boulevard zeggen dat Blanket zo heet omdat hij altijd een dekentje over zijn hoofd had. Ook vindt hij het vreemd dat zijn kinderen blank zijn.

Kunnen ze die man niet een spreekverbod opleggen of leest hij echt alleen de tabloids en de Televaag?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:08:39 #63
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788568
Ik bedenk ineens dat ik toch wel heel blij was dat de kist dicht was.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70788601
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor net Kwalbert op Boulevard zeggen dat Blanket zo heet omdat hij altijd een dekentje over zijn hoofd had. Ook vindt hij het vreemd dat zijn kinderen blank zijn.

Kunnen ze die man niet een spreekverbod opleggen of leest hij echt alleen de tabloids en de Televaag?
Die man heeft roddelen als beroep, je kunt het hem niet echt kwalijk nemen. Mythes over MJ zijn altijd nogal hardnekkig. Ik heb ook best lang gedacht dat dat verhaal over die zuurstoftent waar was omdat je dat zó vaak hoorde...
pi_70788620
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef Shitney het volgende:
Ik bedenk ineens dat ik toch wel heel blij was dat de kist dicht was.
Kweenie. De vraag of 'ie er wel echt in zat knaagt toch een beetje bij mij.
pi_70788623
quote:

Erik Mouthaan zei dat ook in zijn 'RTL in Neverland' stukje laatst. En dat Michael liedjes in zijn boom schreef, zoals Dangerous, dat hij zo noemde omdat het best gevaarlijk was in die boom.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:10:32 #67
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788633
quote:

Ik heb op de Nederlandse televisie echt nog niemand iets accuraats horen zeggen. Je zou toch denken dat je in bijna twee weken wel de tijd hebt om een béétje aan research te doen. Gemakzuchtige journalistiek. Zelfs de mensen in dit topic die geen fan zijn weten meer feiten over MJ dan de journalisten op tv.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70788655
Ze vertellen gewoon wat de mensen willen horen. En het is een beetje net als met God; iedereen heeft zijn eigen versie van MJ.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:11:09 #69
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788661
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Erik Mouthaan zei dat ook in zijn 'RTL in Neverland' stukje laatst. En dat Michael liedjes in zijn boom schreef, zoals Dangerous, dat hij zo noemde omdat het best gevaarlijk was in die boom.

you are kidding, right?
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70788680
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik heb op de Nederlandse televisie echt nog niemand iets accuraats horen zeggen. Je zou toch denken dat je in bijna twee weken wel de tijd hebt om een béétje aan research te doen. Gemakzuchtige journalistiek. Zelfs de mensen in dit topic die geen fan zijn weten meer feiten over MJ dan de journalisten op tv.
Nederlandse journalisten behoren volgens mij tot de meest luie ter wereld.
pi_70788709
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Shitney het volgende:

[..]

you are kidding, right?
No, I'm serious.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:13:01 #72
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788732
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Op TMZ stond dat hij er echt in zat en dat hun bron iemand van de cemetery was. Ik denk ook dat hij er gewoon in zat, ik denk dat zeker Katherine veel te gelovig is om met iets als een lijk te spotten.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:13:23 #73
189430 Anonymousz
pi_70788747
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Shitney het volgende:

[..]

you are kidding, right?
het is geen grap
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 19:13:36 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_70788756
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef Isegrim het volgende:

Die man heeft roddelen als beroep, je kunt het hem niet echt kwalijk nemen. Mythes over MJ zijn altijd nogal hardnekkig. Ik heb ook best lang gedacht dat dat verhaal over die zuurstoftent waar was omdat je dat zó vaak hoorde...
Dat kan allemaal wel maar, verdiep je eens in het echte verhaal over b.v de naam van Blanket or whatever.
Dit komt zo ontzettend stom over en de goegemeente die niet beter weet slikt het als zoete koek.

Zo vermoeiend.
― Mark Twain
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:14:29 #75
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788782
En dat noemt zich dan journalist.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70788796
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel maar, verdiep je eens in het echte verhaal over b.v de naam van Blanket or whatever.
Dit komt zo ontzettend stom over en de goegemeente die niet beter weet slikt het als zoete koek.

Zo vermoeiend.
Tja, en dan is dit nog één van de onschuldiger dingen waarover misinformatie wordt verspreid. Als je je alleen op de media baseert voor je wereldbeeld, heb je een probleem.
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 19:15:14 #77
135305 beequeen
Lost.
pi_70788807
quote:

Yep, ik heb dat stukje gezien. RTL is niet echt de zender waar je moet zijn voor waarheidsvinding.
― Mark Twain
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:15:15 #78
163650 Greys
pi_70788808
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het maakt mij niet eens zoveel uit eigenlijk. Je herdenkt iemand. Of diegene daar nou even heel lullig gezegd dood bij ligt of niet maakt dan niet uit toch, diegene hoort of ziet er niets van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:16:48 #79
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788864
RTL heeft nota bene zelf de rechten van de docu waarin hij het zelf vertelt en die hebben ze van de week nog uitgezonden. Dan zou je toch denken dat er op die hele redactie wel minstens 1 stagiair rondloopt die daar even naar gekeken heeft?
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:17:25 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70788886
quote:

Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen. Als je Verlinde niet kunt uitstaan moet je uberhaubt Boulevard opzetten. Alsof je in een bakkerij komt en dan klaagt dat het er naar brood ruikt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:18:25 #81
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70788922
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen. Als je Verlinde niet kunt uitstaan moet je uberhaubt Boulevard opzetten. Alsof je in een bakkerij komt en dan klaagt dat het er naar brood ruikt.
Daar zegt hij oeps sorry, zij toch ook niks over? Het gaat om die domme opmerking over Blanket.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70788927
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Shitney het volgende:
RTL heeft nota bene zelf de rechten van de docu waarin hij het zelf vertelt en die hebben ze van de week nog uitgezonden. Dan zou je toch denken dat er op die hele redactie wel minstens 1 stagiair rondloopt die daar even naar gekeken heeft?
Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat. Het gaat erom welk verhaal het best verkoopt. De meeste journalisten hebben het woord 'integriteit' niet in hun woordenboek staan denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:19:28 #83
163650 Greys
pi_70788961
quote:

[..]

Ja, dat is allemaal wel waar, maar dat het kind Blanket heet vanwege het dekentje over zijn hoofd is klinkklare onzin. Dat had hij best even kunnen uitzoeken waar het wél vandaan komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:20:13 #84
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70788984
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat.
Niemand weet de echte waarheid, ook jullie niet. De hele wereld speculeert.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:20:47 #85
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70789003
quote:

[..]

Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat. Het gaat erom welk verhaal het best verkoopt. De meeste journalisten hebben het woord 'integriteit' niet in hun woordenboek staan denk ik.
Treurig eigenlijk. De afgelopen week heb ik nog meer sympathie gekregen voor MJ dan ik al had. Als je ziet wat er in die ene week aan vullis werd geschreven, dan snap je in een klap waarom hij de media zo haatte en waarom hij er zo doodongelukkig van werd.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:21:09 #86
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789012
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal wel waar, maar dat het kind Blanket heet vanwege het dekentje over zijn hoofd is klinkklare onzin. Dat had hij best even kunnen uitzoeken waar het wél vandaan komt.
Nou, ik dacht dat dus tot vannacht ook.

pi_70789038
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik de waarheid weet. Maar je kunt op zijn minst je best doen om je te baseren op feiten die wél bevestigd zijn en die zijn er genoeg.
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 19:22:53 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_70789059
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Greys het volgende:

Het maakt mij niet eens zoveel uit eigenlijk. Je herdenkt iemand. Of diegene daar nou even heel lullig gezegd dood bij ligt of niet maakt dan niet uit toch, diegene hoort of ziet er niets van.
Mij maakt het ook niet uit. Toch ben ik verbaasd over het feit dat niemand weet waar het lichaam van MJ nu is. Heeft niemand opgelet na de memorial? Normaal gesproken barst het van de heli's die echt alles volgen.
Ze weten dat de familie naar een Beverly Hills Hotel is gegaan na de memorial, maar niemand weet of heeft gezien waar de kist gebleven is.

Vreemd.
― Mark Twain
pi_70789069
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Shitney het volgende:

[..]

Treurig eigenlijk. De afgelopen week heb ik nog meer sympathie gekregen voor MJ dan ik al had. Als je ziet wat er in die ene week aan vullis werd geschreven, dan snap je in een klap waarom hij de media zo haatte en waarom hij er zo doodongelukkig van werd.
Maar in het begin speelde hij er toch ook wel mee? Er wordt wel gezegd dat sommige mythes over hem (zoals die zuurstoftent) door zijn eigen PR-mensen werden verspreid, maar ik weet niet of dat een established fact is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:24:55 #90
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70789122
quote:

[..]

Dat is helemaal waar, misschien was het wel een enorme eikel. Dat weten wij inderdaad ook niet. Maar wat wel een heel erg vreemd fenomeen in de MJ journalistiek is, is dat de hele wereld hetgeen wat hij zelf zegt niet gelooft, en dat wat anderen beweren voor zoete koek aanneemt. Dat is toch echt vreemd als je erover nadenkt. Als hij zegt " 's Nachts slaap ik net als ieder ander in een bed" dan gilt iedereen Nee! Niet waar! Je slaapt in een zuurstoftent! We hebben het zelf in de krant gelezen!
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:25:18 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789131
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar in het begin speelde hij er toch ook wel mee? Er wordt wel gezegd dat sommige mythes over hem (zoals die zuurstoftent) door zijn eigen PR-mensen werden verspreid, maar ik weet niet of dat een established fact is.
Door hem zelf verzonnen en verspreid door PR mensen. Zuurstoftank, oliefantman, trouwen met Bubles. dat soort dingen. MJ bespeelde de media zelf heel graag. Hij was en is geen heilige.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:26:13 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789174
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:24 schreef Shitney het volgende:

Dat is toch echt vreemd als je erover nadenkt. Als hij zegt " 's Nachts slaap ik net als ieder ander in een bed" dan gilt iedereen Nee! Niet waar! Je slaapt in een zuurstoftent! We hebben het zelf in de krant gelezen!
Dan had hij niet als PR stunt in die cabine moeten gaan liggen
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 19:27:03 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_70789210
quote:

Doe normaal zeg, het is zijn beroep om dergelijke vragen te stellen, dingen die mensen willen weten. Hij is ook echt niet de enige die Paris gisteren wat fake vond overkomen.
Lees de post van Shitney, rechten enzo. Dit is gewoon een superdomme opmerking.
― Mark Twain
pi_70789217
WAS NOTHING STRANGE ABOUT YOUR DADDY!!!

ik gooi hem er nog maar een keer in. Want ook hij was maar gewoon een mens en geen heilige, dus hij zal er zelf ook wel aan hebben bijgedragen.
pi_70789242
Ben vooral benieuwd waar die kist nou ergens is, normaal dan krijg je toch wel uitgelekte fotos, of dat je hem ziet liggen in de kist ofzo. Maar dat is nu allemaal niet, begin te vermoeden dat er gisteren gewoon een lege kist stond, en dat die nu nog gewoon in het staples center staat. En dat Michael gewoon eerder al is begraven. Anders was er wel een heli, of een auto achter die auto met de kist aangereden/vlogen en wisten we nu waar ie was.

Aangezien we er echt niks over horen/zien en het zo geheimzinnig is zou ik haast denken dat ie al heel snel na overlijden is begraven, anders had je toch wel fotos gezien

Dus waar is het lijk, en de kist.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:29:39 #96
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70789297
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Door hem zelf verzonnen en verspreid door PR mensen. Zuurstoftank, oliefantman, trouwen met Bubles. dat soort dingen. MJ bespeelde de media zelf heel graag. Hij was en is geen heilige.
Heeft 'ie dat zelf toegegeven?
Dat hij dat zelf verzonnen heeft dus.
pi_70789305
Ik vind dat ze hem op de maan moeten begraven. Dan kan hij eeuwig moonwalken en worden de woorden van Brooke Shields letterlijk waar. Dan wordt hij onze Man in the Moon.

Ja, belachelijk, I know. Maar ik vond het wel een leuke gedachte.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:31:16 #98
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70789352
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik ken sowieso 2 interviews, waaronder het Oprah interview, waarin hij zelf iets heel anders daarover beweert. Volgens zijn eigen zeggen is hij inderdaad in die zuurstoftank gaan liggen bij de opening van die burn-unit, maar is die foto daarna door de tabloids de wereld in geholpen met dat verhaal erbij. Over de Elephant Man zou hij ooit gezegd hebben dat hij zich in dat verhaal herkende en dat hij het daarom fascinerend vond, en daarvan zou gemaakt zijn dat hij die resten wou kopen.

Ik vind wat jij nu beweert ook weer zo onlogisch, maar dat vind ik van de meeste geruchten. Waarom zou iemand jarenlang zich druk maken in interviews en zoveel energie steken in het ontkrachten van dergelijke geruchten, als ie ze eerst zelf verzonnen had?
Does it lead you home?
When you're all alone
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:31:23 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70789356
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat ze hem op de maan moeten begraven. Dan kan hij eeuwig moonwalken en worden de woorden van Brooke Shields letterlijk waar. Dan wordt hij onze Man in the Moon.

Ja, belachelijk, I know. Maar ik vond het wel een leuke gedachte.
Begraven nog wel.
Met zo'n schepje in de maan hakken.
pi_70789398
quote:

[..]

Even mijn quote uit het andere MJ topic, blijkbaar ook erg van toepassing hier wat betreft verhalen rond MJ (voor én na zijn dood)...
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Of gewoon net even wat meer verdiept zijn in de persoon Michael Jackson. Als fan neem je de berichten van The Sun o.i.d. namelijk niet gelijk aan. Zo vaak gebeurd dat er van die bullshit verhalen de wereld in werden geholpen en dat Michael of zijn familie met een "tegenbericht" kwamen en dat zoiets nou net niet in de media naar voren kwam. Ofwel, dan had de gewone lezer er niet over gehoord. Neem om maar iets te noemen het eerder in dit topic aangehaalde "Michael is moslim" als voorbeeld.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70789401
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Begraven nog wel.
Met zo'n schepje in de maan hakken.
Ja, of ze zetten zijn kist gewoon op de maan neer. Er is daar toch geen zuurstof, dus dan vergaat hij ook niet (toch? ).
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:33:46 #102
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70789433
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dan had hij niet als PR stunt in die cabine moeten gaan liggen
Dat had hij ook niet gedaan. Hij had een burn-unit geopend na zijn ongeluk, en een van de dingen die in die burn unit aanwezig waren was een voor die tijd zeer geavanceerd zuurstoftankgeval. Bij de opening van die unit gaat hij in dat ding liggen, iemand denkt *klik* en de volgende dag is het wereldnieuws dat MJ in een zuurstoftank slaapt.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70789493
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat had hij ook niet gedaan. Hij had een burn-unit geopend na zijn ongeluk, en een van de dingen die in die burn unit aanwezig waren was een voor die tijd zeer geavanceerd zuurstoftankgeval. Bij de opening van die unit gaat hij in dat ding liggen, iemand denkt *klik* en de volgende dag is het wereldnieuws dat MJ in een zuurstoftank slaapt.
Is het echt naar aanleiding daarvan geweest?

Hij steekt er zo mooi de draak mee in de clip van "Leave me alone", met koppen als "Michael Jackson marries alien".
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:35:59 #104
163650 Greys
pi_70789499
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nou, ik dacht dat dus tot vannacht ook.

[ afbeelding ]
Maar jij verkondigt het niet als de waarheid op televisie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin woensdag 8 juli 2009 @ 19:36:48 #105
58651 crew  murp
murp
pi_70789524
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik bedoel die van gisteren, bijna op het einde, dat was zoo mooi
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 19:38:19 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_70789580
Kijk, dit soort verhalen bedoel ik dus. Dat drugsgedoe slik ik nog, maar de rest?????
quote:
It looks like a scandalous tell-all book about Michael Jackson is going to be released, and it covers everthing from his sexuality to his drug use, according to In Touch Weekly.

Unmasked: The Final Years of Michael Jackson by Ian Halperin is due out later this month, and one of the most shocking claims is that Michael wasn't a pedophile that liked to have sex with boys, but rather, the late pop icon preferred sleeping with men! An inside source who has read the book tells the mag that Jackson once picked up a construction worker in Las Vegas, and the two "regularly met at a motel. Michael would dress up as a woman. The lover admitted Michael made him sign a confidentiality agreement."

Due to Michael’s purported homosexuality, Halperin claims that he never had sex with his second wife, Debbie Rowe, so he couldn’t possibly have fathered their children, Prince, 12, and Paris, 11. "None of Jackson’s three kids are his biological children,” the insider continues. "It was the worst-kept secret in Hollywood. But nobody dared bring it up to him. It was taboo.”

It was also taboo to confront Michael about his growing addiction to prescription pills. The book alleges that in March of 2009, the singer had taken so many drugs before a London press conference, that he was barely able to make an appearance. “He did a huge round of painkillers and injections before he arrived,” the insider reveals. “He was 90 minutes late and blamed his tardiness on traffic. It was a complete fabrication.”

According to ITW, the book claims that Michael was innocent of the molestation charges and that he was "a victim of extortion. This is what led to the heavy drug abuse and everything that followed.”

Bron.

Ben wel benieuwd wanneer dat boek uikomt, als het al uitkomt.
― Mark Twain
pi_70789604
quote:

[..]

Dat had hij wel gedaan Een domme fout, maar ach
pi_70789652
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat had hij wel gedaan Een domme fout, maar ach
Al was het dat, hij werd altijd wel genadeloos afgestraft voor elke kleine misstap. Alles onder een vergrootglas.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:42:00 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789718
quote:

[..]

Please. Hij heeft de foto zelf als grap laten lekken. Jackson wist precies hoe hij de pers moest bespelen.

Hij is zelf verantwoordelijk door dit soort geintjes dat iedereen hem Wacko Jacko ging noemen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:42:26 #110
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70789734
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Is het echt naar aanleiding daarvan geweest?

Hij steekt er zo mooi de draak mee in de clip van "Leave me alone", met koppen als "Michael Jackson marries alien".
Ja, dat is echt naar aanleiding daarvan geweest. Wat daar als je erover nadenkt nog het ergste aan is, is dat die burn-unit volledig door hem zelf gefinancierd was en dat dat zuurstofding het paradepaardje van die unit was. Dat ding was als ik me goed herinner in die tijd tonnen waard. Hij was daar dus in gaan liggen om o.a. zelf eens te kijken hoe dat nou precies in zijn werk ging, en ging akkoord met de foto's die gemaakt werden omdat het een mooi PR verhaal zou zijn over de behandeling van brandwonden.

De brandwonden zijn alleen nooit meer genoemd, de geavanceerde technologie werd nooit meer genoemd, dat hij die unit gefinancierd had werd nooit meer genoemd, alleen dat MJ slaapt in een zuurstoftank bleef over. Een popster die zieke kinderen helpt is immers veel minder interessant dan een popster die in een zuurstoftank slaapt omdat ie Wacko is.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70789735
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Al was het dat, hij werd altijd wel genadeloos afgestraft voor elke kleine misstap. Alles onder een vergrootglas.
hoho, dat ben ik met je eens hoor. Niet zo fel...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:42:40 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70789744
Wanneer heeft 'ie dat toegegeven dan?
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:43:10 #113
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789761
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hij creerde zelf dat vergroorglas door bizarre dingen te ondernemen.
pi_70789779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

hoho, dat ben ik met je eens hoor. Niet zo fel...
Was niet fel bedoeld hoor.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:44:56 #115
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70789814
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Please. Hij heeft de foto zelf als grap laten lekken. Jackson wist precies hoe hij de pers moest bespelen.

Hij is zelf verantwoordelijk door dit soort geintjes dat iedereen hem Wacko Jacko ging noemen.
Nogmaals: wat is daar de bron van? De versie van dit verhaal die ik ken, daarvan is de bron Michael Jackson zelf. Dus leg eens uit waarom jullie bron, zo die al bestaat, betrouwbaarder is dan degene die op de foto staat?

Dit illustreert precies de gekte.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70789908
Volgens mij deed MJ soms dingen in alle onschuldigheid zonder zich te realiseren wat 'ze' ervan zouden maken...
pi_70789912
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Was niet fel bedoeld hoor.
sorry, kwam alleen een beetje zo over
pi_70789932
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Kijk, dit soort verhalen bedoel ik dus. Dat drugsgedoe slik ik nog, maar de rest?????
[..]

Bron.

Ben wel benieuwd wanneer dat boek uikomt, als het al uitkomt.
Triest zeg, dit soort verhalen. Elke sukkel kan nu wel zo'n verhaal ophangen en een extra zakcentje verdienen. Michael Jackson kan nooit meer een weerwoord geven.
pi_70789951
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

sorry, kwam alleen een beetje zo over
Ik schijn wel vaker over te komen als een bitch, terwijl ik eigenlijk heul lief ben.
pi_70789985
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nogmaals: wat is daar de bron van? De versie van dit verhaal die ik ken, daarvan is de bron Michael Jackson zelf. Dus leg eens uit waarom jullie bron, zo die al bestaat, betrouwbaarder is dan degene die op de foto staat?

Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:49:29 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789988
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Shitney het volgende:

[..]

Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:50:02 #122
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790011
Toch heel knap dat je met donorzaad kinderen kan maken die precies op jouzelf lijken. En met donoreitjes ook al kindjes krijgt die toch op de draagmoeder lijken.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:50:21 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790016
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
Wiens boek bij de Slegte 7 euro kost en een update heeft tot 2005.
pi_70790041
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wiens boek bij de Slegte 7 euro kost en een update heeft tot 2005.
Er komt binnenkort trouwens weer een update uit
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:51:35 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790057
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Shitney het volgende:
Toch heel knap dat je met donorzaad kinderen kan maken die precies op jouzelf lijken. En met donoreitjes ook al kindjes krijgt die toch op de draagmoeder lijken.
MJ was een en al plastic chriurgie. Op welke Michael versie lijken ze volgens jou?
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:51:43 #126
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790064
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de bron dat hij dat verhaal zelf de wereld in geholpen zou hebben?

Zie je nou zelf niet wat een drogreden dit is?
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:52:02 #127
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_70790073
Wie is dit??

Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
reset
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:52:30 #128
163650 Greys
pi_70790089
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij mensen er op aanspreekt als ze dingen als feiten brengen, maar dat je het zelf net zo hard doet. Wie zegt dat jouw waarheid de echte waarheid is, was je er bij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:53:02 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70790108
Wat me wel opvalt - en even afgezien wat ik persoonlijk vind van MJ en alles - is dat de ene keer gezegd wordt 'niemand weet de waarheid, behalve hij!' maar vervolgens wel mensen geloven, en die woorden als feit noemen, die dichtbij hem stonden.
pi_70790122
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
Hij keek wel heel eng ook geen idee wie het is
pi_70790131
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de bron dat hij dat verhaal zelf de wereld in geholpen zou hebben?

Zie je nou zelf niet wat een drogreden dit is?
quote:

[..]

Om je even te helpen...
pi_70790154

Noot noot.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:54:32 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70790173
quote:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Iemand waar ik in ieder geval erg van schrok.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:54:41 #134
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790179
quote:

[..]

Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:55:32 #135
163650 Greys
pi_70790203
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[..]

Om je even te helpen...
Er hebben vaker dingen in boeken óver iemand gestaan die niet waar zijn/waren hoor
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar niet alles zomaar voor waarheid aannemen als iemand iets over iemand geschreven heeft, ook al stond hij 'dicht bij hem'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790232
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.
Tja, het wordt nogal lastig om nu na te gaan of Michael het echt als PR stunt bedoelde

Je kan het altijd nog Frank Dileo vragen, though
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:57:01 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790246
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij mensen er op aanspreekt als ze dingen als feiten brengen, maar dat je het zelf net zo hard doet. Wie zegt dat jouw waarheid de echte waarheid is, was je er bij?
Er zijn genoeg onafhankelijke bronnen die MJ's fantasiewereld wat hebben genuanceerd met de waarheid. MJ was geen slachtoffer van de media, hij heeft zelf die mythe gecreerd. Of het nu de zuurstoftank was of het skelet van de Oliefantman, of Blanket over het balkon 3 hoog tillen of in zijn pyama naar de rechtbank. MJ creerde zijn eigen mythe.
pi_70790286
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Er hebben vaker dingen in boeken óver iemand gestaan die niet waar zijn/waren hoor
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar niet alles zomaar voor waarheid aannemen als iemand iets over iemand geschreven heeft, ook al stond hij 'dicht bij hem'.
Ik "geloof" een verhaal van J. Randy Taraborrelli, die Michael goed kende vanaf zijn jeugd eerder dan een verhaal van één of andere vage vriend van Michael die opeens na zijn dood de publiciteit komt opzoeken
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:59:34 #139
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70790335
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:59:41 #140
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790340
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[..]

Om je even te helpen...
In dat boek staan ook allerlei "letterlijke" telefoongesprekken tussen Katherine Jackson en Priscilla Presley, of "letterlijke" gesprekken tussen Debbie Rowe en haar vriendinnen, of tussen Joe en Katherine, waar de schrijver onmogelijk bij geweest kan zijn. En ook niet bij geweest is.

Dus nogmaals: wat maakt zijn versie van de gebeurtenissen betrouwbaarder dan de versie die het onderwerp ervan tientallen malen zelf verteld heeft? Dat is toch ook gewoon niet logisch!

Hoe denk je dat dat gegaan is dan? MJ zit bij Oprah, hangt een verhaal op, wordt er zelfs heel emotioneel van, en op weg naar de keuken als Oprah even niet luistert belt hij die knakker en zegt "hahaha, nou heb ik net dat verhaal weer zitten vertellen, maar je weet dat dat een leugen is, he? Ik heb zelf verzonnen hoor, die roddel, niet verder vertellen he?"
Drie jaar later zit ie bij Geraldo, komt weer dat verhaal aan bod. Vertelt ie weer hetzelfde, maar op weg naar huis in de limo zit die knakker erbij, en samen zitten ze te schuddebuiken van het lachen. "Hahaha, weer iemand die er in getrapt is! Wat een goeie grap he!"
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70790384
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat heeft hij ook eens aangegeven in een interview, alleen weet ik niet meer precies in welke. Over dat als hij een constructie in zijn tuin zou bouwen en zelf zegt er planten in te laten groeien en een tabloid print dat het een constructie is om marsmannetjes mee te ontmoeten, 'het volk' massaal de tabloids zal geloven. Want ja, het is Michael Jackson.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:00:58 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70790389
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik wil niet bashen hoor, maar het valt me op dat je heel stellig bent in je negatieve veroordelingen, maar dat als iemand dan iets post wat inhoudelijk een ander licht op de zaak werpt, je daar helemaal niet op ingaat. Dan is het ineens "iemand die even zijn relatie met MJ uit de doeken doet" en wát diegene zegt negeer je volledig.
Oh, ik voel me niet gebashed hoor
Ook ben ik me niet bewust dat ik negatief veroordeel. Maar ik ben inderdaad niet zo lyrisch over MJ als veel anderen in dit topicreeksje. Dat geeft toch niet?? We zitten hier nog steeds in SHO, en het is gewoon heerlijk om roddels aan te dikken. Heeeeerlijk!!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:01:48 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790427
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Shitney het volgende:

[..]

In dat boek staan ook allerlei "letterlijke" telefoongesprekken tussen Katherine Jackson en Priscilla Presley, of "letterlijke" gesprekken tussen Debbie Rowe en haar vriendinnen, of tussen Joe en Katherine, waar de schrijver onmogelijk bij geweest kan zijn. En ook niet bij geweest is.
Dat heet journalistiek, dat je mensen spreekt die er wel bij waren.

Maar geloof gerust dat MJ een onschuldige zielepietje was. Ik geloof dat ie bewust zijn Wacko Jacko imago over zich heeft afgeroepen en daarna er over ging miepen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:02:34 #144
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790451
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen. .
In Michaels gezin of in zijn entourage was een uitdrukking "I'll blanket you with love" of "I'll blanket you with warmth" of iets in die geest. Dat werd later afgekort / verbasterd tot alleen maar "Blanket" als je bedoelde dat je even wat warmte nodig had. En omdat Blanket dus voor warmte en liefde stond, noemde hij dat kind als koosnaampje Blanket.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:03:27 #145
163650 Greys
pi_70790481
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hij zei dat het altijd een uitspraak in hun familie is geweest, een soort gezegde, dat als iemand verdriet had dat, dat ze dan blanket the person with love and warmth. Dus to blanket als een werkwoord, zeg maar. Iemand een warme deken geven, maar dan niet letterlijk.
Ik leg het weer heerlijk vaag uit, snap je het een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790485
Ik ben geen fan van Bill 'O Reilly, maar ik ben het, op het skin whitening gedeelte na (dat was een huidziekte, toch?) wel met hem eens: http://www.liveleak.com/view?i=605_1247049633
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:03:45 #147
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790495
Ik vind het echt een debiele nickname. Die artiesten die hem zo noemden gisteren Hoewel je je kind ook geen Prince Michael noemt en je tweede zoon Prince Michael de tweede
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:04:22 #148
163650 Greys
pi_70790520
Oh nou, dan heb ik het toch goed onthouden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:05:52 #149
163650 Greys
pi_70790577
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt een debiele nickname. Die artiesten die hem zo noemden gisteren Hoewel je je kind ook geen Prince Michael noemt en je tweede zoon Prince Michael de tweede
Heb je uberhaupt nog iets te melden dat wél enigszins in de buurt van positief komt?
Niemand is verplicht jubelend over MJ en consorten te doen, maar jij maakt er echt een gewoonte van om alles en iedereen af te zeiken, is het niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:06:01 #150
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790584
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat heet journalistiek, dat je mensen spreekt die er wel bij waren.

Maar geloof gerust dat MJ een onschuldige zielepietje was. Ik geloof dat ie bewust zijn Wacko Jacko imago over zich heeft afgeroepen en daarna er over ging miepen.
Ik geloof helemaal niet dat hij een zielepiet was. Ik ben geloof ik een van de weinigen in deze reeks die hem juist heel sterk en intelligent en keihard vindt.
Ik geloof wel dat hij een slachtoffer van de media was, maar daarvan denk ik tegelijkertijd dat hij zich daar al tientallen jaren bij neergelegd had en een hele dikke huid had. Ik denk dus ook dat hij er ook vast om kon lachen en kon denken "laat maar lullen, als ik maar weet hoe het zit".
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:07:24 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70790633
quote:

[..]

Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:07:30 #152
163650 Greys
pi_70790637
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat hij een zielepiet was. Ik ben geloof ik een van de weinigen in deze reeks die hem juist heel sterk en intelligent en keihard vindt.
Ik geloof wel dat hij een slachtoffer van de media was, maar daarvan denk ik tegelijkertijd dat hij zich daar al tientallen jaren bij neergelegd had en een hele dikke huid had. Ik denk dus ook dat hij er ook vast om kon lachen en kon denken "laat maar lullen, als ik maar weet hoe het zit".
Ik ben het vaak met je eens, maar hiermee echt helemáál niet
Ik vond hem, de laatste jaren zeker, juist overkomen als een heel eenzaam en kwetsbaar persoon.
Dat hij inderdaad erg opzag tegen al die concerten, dat hij dat lichamelijk en geestelijk nooit had aangekund.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:07:38 #153
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70790645
Bedankt shitney en greys .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:08:45 #154
163650 Greys
pi_70790690
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.
Ik denk dat ze het nu puur had over dat verzinsel van heer Verlinde over waar de naam Blanket vandaan kwam. Dat was echt onzin. MJ heeft dat zelf in een interview voor de camera uitgelegd, dus dat lijkt me dan de waarheid over waarom hij zijn kind die bijnaam heeft gegeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:09:04 #155
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790695
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik "geloof" een verhaal van J. Randy Taraborrelli, die Michael goed kende vanaf zijn jeugd eerder dan een verhaal van één of andere vage vriend van Michael die opeens na zijn dood de publiciteit komt opzoeken
Als ik moet kiezen tussen iemand die Pietje heel goed kent, of Pietje zelf, dan lijkt Pietje mij altijd de meest betrouwbare bron als het om dingen gaat die zich in Pietjes hoofd afspelen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:09:28 #156
163650 Greys
pi_70790716
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Misstique het volgende:
Bedankt shitney en greys .
Whehehe. Ik ben wel blij dat we allebei hetzelfde verzonnen zeiden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790743
quote:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Hij leek een beetje op Voldermort op tv maar op deze foto is dat weer iets minder
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:11:57 #158
163650 Greys
pi_70790802

Gejat uit het topic over de 'blanke' kids.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:12:15 #159
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790814
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens, maar hiermee echt helemáál niet
Ik vond hem, de laatste jaren zeker, juist overkomen als een heel eenzaam en kwetsbaar persoon.
Dat hij inderdaad erg opzag tegen al die concerten, dat hij dat lichamelijk en geestelijk nooit had aangekund.
Je bent het wel een beetje met me eens hoor (of ik met jou eigenlijk), want ik denk dat de rechtszaken hem inderdaad gebroken hadden en dat hij dus inderdaad in de laatste jaren veel van zijn onaantastbaarheid verloren was. Je hoorde het ook in zijn muziek, je zag het in interviews, hij was na de laatste rechtszaak niet meer de man die hij daarvoor was. Maar ja, vind je het gek, denk ik dan weer, om zuurstoftanken kun je nog wel lachen als je prive met je vrienden bent, maar om als pedofiel weggezet te worden, dan is het echt niet grappig meer.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:12:53 #160
163650 Greys
pi_70790836
Dit is ook wel een coole pic Met tekst er bij van Lisa Marie Presley.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790893
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Shitney het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen iemand die Pietje heel goed kent, of Pietje zelf, dan lijkt Pietje mij altijd de meest betrouwbare bron als het om dingen gaat die zich in Pietjes hoofd afspelen.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.

Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:16:29 #162
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70790969
Goeie column van Edward Greenspan (advocaat uit Toronto) in de Edmonton Sun:
quote:
Jackson not guilty
King of Pop cannot be remembered as a pedophile

By EDWARD GREENSPAN

In the frenzy of media coverage of Michael Jackson's death, his 2005 trial on charges of child molestation has been dredged up repeatedly, along with insinuations that the verdict was a case of a celebrity "buying justice." I am offended whenever I hear that tired accusation.

Cynics say Jackson went free because he hired the best lawyers. It may seem witty for critics to repeat Robert Frost's comment that a jury consists of 12 persons chosen to decide who has the better lawyer, but I think that is nothing more than a "sour grapes" argument, trudged out whenever a celebrity accused is acquitted.

Obviously the quality of a lawyer matters in presenting the best defence possible, but it is pure ignorance to believe any defendant has ever won a case based solely on the fame of his lawyer. I cannot imagine any judge or juror ever explaining an acquittal on that basis. I have no doubt Jackson's lawyers worked exceptionally hard on preparing his case.

It is also an insult to prosecutors to suggest that Jackson's case was decided by his wealth or choice of defence lawyers. The prosecution's lawyers were no slouches, and the prosecution always has tremendous resources available to them.

Remember, the richest man in the world is Bill Gates, and even he lost when the U.S.government prosecuted Microsoft for anti-trust violations. Having served a five month jail sentence, Martha Stewart might also question whether wealth and celebrity can buy freedom.

Think again

If you think you know that Jackson should have been convicted, think again.

The Jackson trial lasted more than three months, and none of it was televised. Even a slow day of trial will usually include at least four hours of testimony. Thousands of words can be spoken during a single day of testimony, but the journalists who covered the trial probably never wrote more than 1,000 words or used three minutes of TV time to try to summarize each day's developments.

The fact of the matter is that reporting a trial is like a game of broken telephone. Do not think that you know what happened in the courtroom just because you followed the case in the news.

One observer who did attend the trial was Andrew Cohen, chief legal analyst for CBS News.

Following the trial he wrote a column addressed to those who were upset with the verdict: "The case against Jackson was so bad that even you would have acquitted him based solely upon the evidence. Yes, it was that bad."

In every democracy that has a constitution, one of the hallmarks of justice is the presumption of innocence. Everyone is presumed to be innocent and is, in fact, innocent unless and until the government proves guilt beyond a reasonable doubt.

If a jury says not guilty, that means, in law and in fact, the person found not guilty is innocent. Whether or not people have difficulty accepting this proposition, it is a central tenet in a free country.

Jackson probably won't be remembered as a saint, but based on the evidence we have, he cannot be remembered as a pedophile, either.

You don't have to forget his unusual relationship with young boys, but you should remember what an acquittal means. It means that in life and in death, Jackson is an innocent man.

-- Edward L. Greenspan is a Toronto criminal lawyer
Bron
pi_70791065
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Misstique het volgende:
Goeie column van Edward Greenspan (advocaat uit Toronto) in de Edmonton Sun:
[..]

Bron
Inderdaad mooi geschreven!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:20:59 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70791137
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.

Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
Inderdaad, dat zegt ie zelf wel. Maar dat is toch echt door deskundigen tegengesproken.
Afijn, DE waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:22:58 #165
163650 Greys
pi_70791199
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zegt ie zelf wel. Maar dat is toch echt door deskundigen tegengesproken.
Afijn, DE waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
Daar geloof ik ook echt geen kont van, van die twee operaties.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:25:38 #166
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_70791286
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:

Iemand waar ik in ieder geval erg van schrok.
Dan ben je niet de enige...

reset
pi_70791331
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar geloof ik ook echt geen kont van, van die twee operaties.
Vandaar ook mijn punt tegen Shitney
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 20:26:47 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70791334
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef Individual het volgende:

[..]

Die ogen, brr.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:27:25 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70791356
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Gejat uit het topic over de 'blanke' kids.
ik vind die foto eng
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:29:53 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70791450
quote:
Barbara Walters' Spy Cam at Jackson Memorial

Posted Jul 8th 2009 1:05PM by TMZ Staff

If everyone were to jump off the Brooklyn Bridge, Barbara Walters would too.

Barbara Walters' Spy Cam at Jackson Memorial
During last night's "20/20" Michael Jackson special, Walters showcased footage shot by an ABC producer sitting next to her at the memorial. The video captures Katherine Jackson and Michael's kids two rows in front of Barbara watching the service -- despite the fact that tickets to the event clearly state "no camera/video/recording."
pi_70791512
quote:

[..]

woensdag 8 juli 2009 @ 20:32:17 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70791540
quote:

[..]

Lol! Over Plastische Chirurgie gesproken! Die vent staat zo strakgetrokken dat het wel haast pijn moet doen!

Op YouTube hebben ze het trouwens over het einde van dit clipje waar je erg goed kunt zien dat er zowel een moslim, als christelijk en joods symbool wordt getoond in de achtergrond. Multi religieuze memorial hoor!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:33:20 #173
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70791587
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat ik zo onaannemelijk vind, is dat al zijn collega celebrities en vrienden, waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat ze zijn vrienden of in ieder geval close collega's waren omdat we daarvan heel veel materiaal met eigen ogen hebben kunnen zien, allemaal zouden liegen.
Als je mensen als Elizabeth Taylor, Quincy Jones, Berry Gordy, Paul McCartney en noem ze allemaal maar op over Michael Jackson hoort, ook toen hij nog gewoon leefde, schetsen die allemaal een redelijk consistent beeld van hem. Dan zou je kunnen zeggen "ja, maar die moesten hem te vriend houden", maar ook dat vind ik onaannemelijk gezien wie zij zelf zijn.
Vooral omdat er zoveel mensen bestaan die allemaal ongeveer hetzelfde over hem vertellen, dat hij aardig was, welgemanierd, puur, childlike, innocent, generous, grappig, vrolijk, gedisciplineerd, noem al die kwalificaties die er in de afgelopen dagen ook weer voorbij kwamen maar op, ga ik ervan uit dat die kwalificaties het dichtst bij de waarheid liggen. Vooral omdat die kwalificaties ook ondersteund worden door zijn eigen uitspraken en verklaringen voor de geruchten en zijjn eigen verhalen over hoe zijn leven eruit ziet.

Eigenlijk zijn het altijd alleen journalisten die bij die kwalificaties vraagtekens zetten. Natuurlijk is dat ook de taak van journalisten, om daar vraagtekens bij te zetten, maar in dit specifieke geval liggen de verhalen van de ster en zijn inner circle, en die van de journalistiek, echt mijlenver uiteen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:40:13 #174
163650 Greys
pi_70791817
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik vind die foto eng
Leg eens uit waarom, als je wilt?
Ik zie een kind dat haar vader kust, wat is daar eng aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:40:52 #175
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70791843
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 20:42:35 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_70791896
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
Walgelijk wijf. Uitgenodigd worden en dan dit soort opnames maken.

Filmpje.
― Mark Twain
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:44:03 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70791951
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

pubers vinden dat vies
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70791988
quote:

[..]

Maar wie is die man?
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 20:46:35 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_70792039
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:

ik vind die foto eng
Oh, waarom dan? Ik zie een vader zijn dochter kussen, heel liefdevol.
― Mark Twain
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:46:43 #180
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70792041
quote:

[..]

Zuurstoftankverhaal stond ook in Moonwalk dacht ik: voor de gein foto gemaakt en daarna gelekt naar de pers...
Haters everywhere but I don't really care.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:48:44 #181
163650 Greys
pi_70792098
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef eleusis het volgende:

[..]

pubers vinden dat vies
Da's op zich niet erg. Ik heb mijn vader ook nooit op de mond gekust, was bij ons ook geen gewoonte.
Maar ik dacht dat Qwea het een enge foto vindt omdat ze dan dat pedo-verhaal in haar achterhoofd heeft misschien. Daar ben ik benieuwd naar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:49:35 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70792138
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef eleusis het volgende:

[..]

pubers vinden dat vies
Projectie dus want Paris is op die foto een kind. Die kussen ouders gewoon op de mond, niks raars aan.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:50:22 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70792161
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.
pi_70792206
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Maar wie is die man?
wil ik ook weten nu! wil er meer fimpjes van checken
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:52:11 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70792225
One of Michael Jackson's doctors is angrily denying allegations that he may have fed the singer's addiction to pain killers.

Dr. Arnold Klein, a Beverly Hills dermatologist, told ABC's Good Morning America that he never prescribed the powerful narcotics that may have lead to Jackson's death.

"I didn't give him any of that crap," Klein said. "You could take all the medication I gave him in the last year in one day and you'd be fine."

Klein said he was aware that Jackson had a problem with being over prescribed medication but stood firm that he was not one of the doctors who was responsible.

Klein also denied being the biological father of Jackson's kids saying, "To the best of my knowledge, I'm not the father."
pi_70792241
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zuurstoftankverhaal stond ook in Moonwalk dacht ik: voor de gein foto gemaakt en daarna gelekt naar de pers...
Kun je nagaan, dan heeft Michael het zelf verteld

Alleen zo jammer dat ik dat boek nooit heb kunnen vinden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:52:29 #187
163650 Greys
pi_70792242
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.
Troela.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:52:48 #188
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70792253
quote:

[..]

Das volgens mij gewoon een shirt met v-hals?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:52:50 #189
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792255
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nee. Ik geloof sowieso dat hij minimaal 1, maar waarschijnlijk meerdere, facelifts heeft gehad en dat is ook plastisch chirurgie. Ik geloof wel dat hij veel minder heeft laten doen dan men beweert, die cheekbones bijvoorbeeld lijkt mij echt onzin. En dat baseer ik gewoon op foto's, en bijvoorbeeld gister op de rest van zijn broers en zussen, die hebben allemaal ook die cheekbones.

Maar verder interesseert het me niet zoveel, al had de man tieten op zijn rug willen laten zetten en zijn neus bovenop zijn hoofd, dan denk ik hooguit "jammer" maar verder moet ie het lekker zelf weten. Heel Hollywood is verbouwd, men zal daar wel denken dat het bij de taakomschrijving hoort. En sommigen worden er mooier van, anderen lelijker, maar dat moeten ze lekker zelf weten. Als zij er maar gelukkig mee zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:52:59 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70792263
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef wapwip het volgende:

[..]

wil ik ook weten nu! wil er meer fimpjes van checken
ik vind hem lijken op guido weijers
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:53:58 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70792301
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Ireth het volgende:

[..]

Das volgens mij gewoon een shirt met v-hals?
ik vind het eng

netzoals die ene foto waarin hij een blouse ofzo aanheeft, en die zit dan half open bij zn broek in.

Weet je welke ik bedoel?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:54:18 #192
163650 Greys
pi_70792315
Wat was er nou met die Barbra Walters? Die heeft stiekem zitten filmen?
Maar is dat niet een beetje onnodig als de beelden sowieso al de hele wereld over gingen?
Of dacht zij soms lekker sneaky die kids te kunnen filmen omdat ze dacht dat die op de officiële beelden niet te zien zou zijn? Ik hoop dat dat wicht nooit meer ergens voor uitgenodigd wordt dan, in dat geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:54:36 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70792326
quote:

[..]

Gewoon een V hals shirtje
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:55:49 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70792374
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Maar is dat niet een beetje onnodig als de beelden sowieso al de hele wereld over gingen?
Of dacht zij soms lekker sneaky die kids te kunnen filmen omdat ze dacht dat die op de officiële beelden niet te zien zou zijn? Ik hoop dat dat wicht nooit meer ergens voor uitgenodigd wordt dan, in dat geval.
Nou, ik denk dat ze idd sneaky beelden wilde gaan filmen als "NEVER SEEN BEFORE FOOTAGE"
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:56:00 #195
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792381
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Kun je nagaan, dan heeft Michael het zelf verteld

Alleen zo jammer dat ik dat boek nooit heb kunnen vinden
Ik heb dat boek en zal het eens opzoeken, want volgens mij staat ook daar het verhaal dat hij weliswaar die foto wel zelf heeft gemaakt, maar niet met de intentie dat hij erin zou slapen maar vanwege de burn unit. Moet ik wel eerst dat boek zien te vinden, want het ligt ergens op zolder in een doos met memorabilia.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70792382
Net even gekeken. Mooie plechtigheid. Maar toen Paris Jackson het woord nam kreeg ik toch wel even een brok in de keel. Het zal al uitgebreid besproken zijn, maar dat was toch het meest gevoelige stukje.

Oh en kentucky fried chicken met magic is
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:58:02 #197
28167 matthijst
pi_70792451
quote:

[..]

Lijkt wel bij de shoot voor deze cover:
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:59:14 #198
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792489
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Maar wie is die man?
Gewoon een van de achtergrondzangers van de shows in de O2.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:59:36 #199
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70792498
quote:

[..]

wat ik ook grappig vond is dat hij zei dat MJ een nummer van BAD in die boom heeft geschreven (ik dacht Man in the Mirror).
terwijl MJ voor zover ik weet dat huis gekocht heeft na het verschijnen van dat Album!
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:00:35 #200
28167 matthijst
pi_70792533
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik heb dat boek en zal het eens opzoeken, want volgens mij staat ook daar het verhaal dat hij weliswaar die foto wel zelf heeft gemaakt, maar niet met de intentie dat hij erin zou slapen maar vanwege de burn unit. Moet ik wel eerst dat boek zien te vinden, want het ligt ergens op zolder in een doos met memorabilia.
Duh.
Foto voor de gein, daarna verspreid met lulverhaal voor de roddelpers.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:01:31 #201
163650 Greys
pi_70792563
Duidelijke foto van Blanket, Shitney!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:01:54 #202
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792580
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Walgelijk wijf. Uitgenodigd worden en dan dit soort opnames maken.

Filmpje.
Afschuwelijk. Wat een misselijke tante.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:03:12 #203
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70792619
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:01 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Wow. Toekomstig hartenbrekertje. .
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:03:49 #204
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792645
quote:

[ afbeelding ]
Wat een beauty. Ik vind hem alleen minder op MJ lijken dan Prince. Ik las steeds dat iedereen hem zo vond lijken, maar het lijkt wel alsof dat alleen door zijn veel donkerdere uiterlijk komt. Ik vind Prince nog steeds het meest lijken, Blanket lijkt nogal latino.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70792696
quote:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Iemand van de cast van Thriller live in Londen geloof ik. Ik kan geen officiele internetpagina vinden daarvan. Maar wat een creep!
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 21:05:48 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_70792709
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Hier het artikel van TMZ.
Ik kan er niet over uit dat je zoiets doet tijdens een memorial. Nogmaals, walgelijk.

― Mark Twain
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:05:56 #207
163650 Greys
pi_70792716
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik vind het eng

netzoals die ene foto waarin hij een blouse ofzo aanheeft, en die zit dan half open bij zn broek in.

Weet je welke ik bedoel?
Deze?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:06:00 #208
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792718
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef matthijst het volgende:

[..]

Duh.
Foto voor de gein, daarna verspreid met lulverhaal voor de roddelpers.
Ja,maar toch niet door hem zelf, dat lulverhaal? Alleen de foto. Sideshowbobbie en Stefan beweren dat hij het verhaal van het slapen zelf de wereld in heeft geholpen en dat is volgens mij echt niet waar.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:06:48 #209
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70792751
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Hierop is zijn vitiligo heel goed te zien.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:06:55 #210
163650 Greys
pi_70792759
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wow. Toekomstig hartenbrekertje. .
Nou he? Antonio Banderas kan wel inpakken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:07:35 #211
163650 Greys
pi_70792791
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:

[..]

Hierop is zijn vitiligo heel goed te zien.
Ja, die heb ik ook al een paar keer gebruikt in deze topics om te pleiten dat hij toch echt zichzelf niet aan het bleken was maar dat hij vitiligo heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:08:07 #212
163650 Greys
pi_70792807
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:09:38 #213
28167 matthijst
pi_70792855
quote:

[..]

Ja,maar toch niet door hem zelf, dat lulverhaal? Alleen de foto. Sideshowbobbie en Stefan beweren dat hij het verhaal van het slapen zelf de wereld in heeft geholpen en dat is volgens mij echt niet waar.
Zeker wel:
Michael Levine, a prominent Hollywood publicist, has confirmed that he helped Jackson and his manager Frank DiLeo plant a story that Jackson slept in a hyperbaric chamber to help promote Jackson's film Captain Eo. Jackson's bid to buy the Elephant Man's bones was another publicity stunt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:10:07 #214
163650 Greys
pi_70792871
Hier kan je ook heel duidelijk zien dat hij toen al met make-up aan het rommelen was om zijn vlekken weg te werken. Om zijn ogen en op zijn neus lijken me de echte kleur, dat rood-bruinige make-up. Daar zal het dan al wit aan het worden zijn geweest.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70792953
Boehoehoe! Jullie gaan veelste snel. Als ik zo thuis kom loop ik alweer 7 topics achter

Ik zit hier stiekum in het Anne Frank Huis te fokken. Beiden tragische figuren, moet mogen toch
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:14:38 #216
163650 Greys
pi_70793022
Check het voorhoofd van dit meiske op de middelste foto en zie dan de bruine vlekken op het voorhoofd van MJ op die foto die ik hierboven gepost heb. Goed kijken naar waar het bruin en het rood loopt. Het ziet er qua grillige vormen echt precies hetzelfde uit onder die make-up heb ik het idee.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:17:05 #217
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70793100
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

Wat ik zo onaannemelijk vind, is dat al zijn collega celebrities en vrienden, waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat ze zijn vrienden of in ieder geval close collega's waren omdat we daarvan heel veel materiaal met eigen ogen hebben kunnen zien, allemaal zouden liegen.
Als je mensen als Elizabeth Taylor, Quincy Jones, Berry Gordy, Paul McCartney en noem ze allemaal maar op over Michael Jackson hoort, ook toen hij nog gewoon leefde, schetsen die allemaal een redelijk consistent beeld van hem. Dan zou je kunnen zeggen "ja, maar die moesten hem te vriend houden", maar ook dat vind ik onaannemelijk gezien wie zij zelf zijn.
Vooral omdat er zoveel mensen bestaan die allemaal ongeveer hetzelfde over hem vertellen, dat hij aardig was, welgemanierd, puur, childlike, innocent, generous, grappig, vrolijk, gedisciplineerd, noem al die kwalificaties die er in de afgelopen dagen ook weer voorbij kwamen maar op, ga ik ervan uit dat die kwalificaties het dichtst bij de waarheid liggen. Vooral omdat die kwalificaties ook ondersteund worden door zijn eigen uitspraken en verklaringen voor de geruchten en zijjn eigen verhalen over hoe zijn leven eruit ziet.

Eigenlijk zijn het altijd alleen journalisten die bij die kwalificaties vraagtekens zetten. Natuurlijk is dat ook de taak van journalisten, om daar vraagtekens bij te zetten, maar in dit specifieke geval liggen de verhalen van de ster en zijn inner circle, en die van de journalistiek, echt mijlenver uiteen.
Iedereen vertelt zijn eigen versie, en in grote lijnen komt dat wel overeen inderdaad, en ik geloof ook zeker dat ie over al die kwalificaties beschikte die ze noemen. Maar wat je zegt over zijn eigen uitspraken en dat je die volkomen betrouwbaar acht strookt niet met het feit dat ie liegt over zijn operaties. En dat werd natuurlijk bedoeld met de vraag waarop je dit antwoord gaf
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee. Ik geloof sowieso dat hij minimaal 1, maar waarschijnlijk meerdere, facelifts heeft gehad en dat is ook plastisch chirurgie. Ik geloof wel dat hij veel minder heeft laten doen dan men beweert, die cheekbones bijvoorbeeld lijkt mij echt onzin. En dat baseer ik gewoon op foto's, en bijvoorbeeld gister op de rest van zijn broers en zussen, die hebben allemaal ook die cheekbones.

Maar verder interesseert het me niet zoveel, al had de man tieten op zijn rug willen laten zetten en zijn neus bovenop zijn hoofd, dan denk ik hooguit "jammer" maar verder moet ie het lekker zelf weten. Heel Hollywood is verbouwd, men zal daar wel denken dat het bij de taakomschrijving hoort. En sommigen worden er mooier van, anderen lelijker, maar dat moeten ze lekker zelf weten. Als zij er maar gelukkig mee zijn.
Dus zoals ik al eerder zei, ik heb twijfels bij de verhalen die MJ zelf vertelde in interviews. Hij liegt zelf ook gewoon. En waarom? Misschien om zich beter voor te doen, geen idee. Iedereen wil aardig gevonden worden dus ook MJ. En als je dan de waarheid een beetje kunt verfraaien, waarom zou je dat dan niet doen? Zo'n idee heb ik erbij.
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 21:17:16 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_70793107
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Hier kan je ook heel duidelijk zien dat hij toen al met make-up aan het rommelen was om zijn vlekken weg te werken. Om zijn ogen en op zijn neus lijken me de echte kleur, dat rood-bruinige make-up. Daar zal het dan al wit aan het worden zijn geweest.

[ afbeelding ]
Zijn visagiste (ben de naam even kwijt) vertelde dat ze eerst met bruine make up de witte plekken probeerde te maskeren. Daarna omgekeerd.
― Mark Twain
pi_70793127
quote:

[..]

En toch is het zo hoor
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:18:20 #220
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70793139
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Check het voorhoofd van dit meiske op de middelste foto en zie dan de bruine vlekken op het voorhoofd van MJ op die foto die ik hierboven gepost heb. Goed kijken naar waar het bruin en het rood loopt. Het ziet er qua grillige vormen echt precies hetzelfde uit onder die make-up heb ik het idee.

[ afbeelding ]
Is dit 3 keer hetzelfde meisje?
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:18:55 #221
28167 matthijst
pi_70793154
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

En toch is het zo hoor
Michael Levine, a prominent Hollywood publicist, has confirmed that he helped Jackson and his manager Frank DiLeo plant a story that Jackson slept in a hyperbaric chamber to help promote Jackson's film Captain Eo. Jackson's bid to buy the Elephant Man's bones was another publicity stunt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:19:41 #222
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70793175
quote:

[ afbeelding ]
Aaaaaaah, wat een poepeschetekakkedrolletje!!
Maar ik vind hem echt voor geen meter op welke versie van MJ dan ook lijken, geen van die kids trouwens.
pi_70793186
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Iedereen vertelt zijn eigen versie, en in grote lijnen komt dat wel overeen inderdaad, en ik geloof ook zeker dat ie over al die kwalificaties beschikte die ze noemen. Maar wat je zegt over zijn eigen uitspraken en dat je die volkomen betrouwbaar acht strookt niet met het feit dat ie liegt over zijn operaties. En dat werd natuurlijk bedoeld met de vraag waarop je dit antwoord gaf
[..]

Dus zoals ik al eerder zei, ik heb twijfels bij de verhalen die MJ zelf vertelde in interviews. Hij liegt zelf ook gewoon. En waarom? Misschien om zich beter voor te doen, geen idee. Iedereen wil aardig gevonden worden dus ook MJ. En als je dan de waarheid een beetje kunt verfraaien, waarom zou je dat dan niet doen? Zo'n idee heb ik erbij.
Eensch is
pi_70793207
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef matthijst het volgende:

[..]

Uhm, dat bedoelde ik ook matthijst
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:21:44 #225
163650 Greys
pi_70793243
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef Shitney het volgende:

[..]

Is dit 3 keer hetzelfde meisje?
Yup. En deze meneer gebruikt ook make-up voor zijn vitiligo vlekken:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793269
Zal michael zoiets echt gekregen hebben..
zal dat erfelijk zijn ??
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_70793278
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
B'tje eng
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:23:44 #228
163650 Greys
pi_70793291
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Aaaaaaah, wat een poepeschetekakkedrolletje!!
Maar ik vind hem echt voor geen meter op welke versie van MJ dan ook lijken, geen van die kids trouwens.
Ik vind alleen Prince er vaag iets van weg hebben. Maar, dan meer op de plastische MJ dan op de oorspronkelijke MJ, dus da's dan wat vreemd.
Het is wel een enorm lekker ding, dat kleintje! En zijn dochter is ook een beauty. Eigenlijk zijn ze allemaal best heel mooie kindjes Ik wil er wel zo eentje, zoals Blanket!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:26:38 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70793383
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Dat rood-bruinige is volgens mij van de lupus, de zogenaamde butterfly vlekken.

-edit- Dit bedoel ik
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:26:52 #230
163650 Greys
pi_70793391
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Treezz het volgende:
zal dat erfelijk zijn ??
Kijk dan naar die grote foto hierboven van MJ. Daar zie je echt heel duidelijk de vlekken.
En op de foto met dat open blousje, zie zijn armen. Die vlekken komen allemaal overeen met vitiligo.
Zijn make-up artist die 17 jaar met hem heeft gewerkt heeft, zoals beequeen ook al zegt, verklaard dat zolang het bruin nog overheerste ze bruine make-up gebruikten om de witte vlekken weg te werken en toen het wit ging overheersen, hadden ze witte 'plamuur' nodig om het effen te laten lijken. Vandaar dat hij altijd zo spierpijn geschminkt was.
De eeuwige paraplu/parasol waar MJ altijd mee liep werd ook meteen verklaard, want mensen met vitiligo hebben een sterk verhoogde kans op huidkanker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:28:57 #231
163650 Greys
pi_70793444
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat rood bruinige is volgens mij van de lupus, de zogenaamde butterfly vlekken.
http://floacist.wordpress(...)ckson-andor-lupus-2/

Daar staat inderdaad lupus boven die betreffende foto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793471
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijk dan naar die grote foto hierboven van MJ. Daar zie je echt heel duidelijk de vlekken.
En op de foto met dat open blousje, zie zijn armen. Die vlekken komen allemaal overeen met vitiligo.
Zijn make-up artist die 17 jaar met hem heeft gewerkt heeft, zoals beequeen ook al zegt, verklaard dat zolang het bruin nog overheerste ze bruine make-up gebruikten om de witte vlekken weg te werken en toen het wit ging overheersen, hadden ze witte 'plamuur' nodig om het effen te laten lijken. Vandaar dat hij altijd zo spierpijn geschminkt was.
De eeuwige paraplu/parasol waar MJ altijd mee liep werd ook meteen verklaard, want mensen met vitiligo hebben een sterk verhoogde kans op huidkanker.
Ok
Mooi..
Waarom deed de media michael zo voor gek verklaren toen hij daar liep met een paraplu..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:30:18 #233
163650 Greys
pi_70793499
Zijn been, toen de spinnenbeet aan het genezen was:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793533
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Greys het volgende:

[..]

http://floacist.wordpress(...)ckson-andor-lupus-2/

Daar staat inderdaad lupus boven die betreffende foto.
Ik had het nooit gelooft dat ie dat had.. ik dacht echt! dat ie zich volgespoten had met spul om witter te worden.. en anders zijn dan z'n pa.

Maar goed, nu geloof ik het
pi_70793556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Zijn been, toen de spinnenbeet aan het genezen was:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
spinnenbeet ?
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:34:02 #236
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70793636
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

[..]
Dat had ik niet begrepen, dat dat met de vraag bedoeld werd, sorry. Ik geloof ook best dat MJ over dingen loog, de plastisch chriurgie is daar een goed voorbeeld van. Ik snap alleen niet waarom hij daar zo vreselijk hard op werd afgerekend en dat dat automatisch betekende dat niets uit zijn mond nog geloofd werd. Britney Spears beweerde maagd te zijn en geen borstvergroting gehad te hebben. In de jaren 80 deed sowieso niemand zogenaamd aan plastisch chirurgie, dat daar open over werd gesproken is echt iets van de laatste 10, 15 jaar. Rock Hudson beweerde hetero te zijn. George Michael beweerde hetero te zijn. Zelfs Elton John beweerde hetero te zijn en die heeft homoseksualiteit uitgevonden! Weet je, zoveel celebrities logen en de meesten deden dat omdat ze bepaalde dingen niet wilden delen of omdat bepaalde zaken in hun tijd nogal taboe waren en hen gewoon geld kostten.

Ik til daar gewoon niet zo zwaar aan, het hoort een beetje bij hun beroep denk ik. En ik til er zeker niet zwaarder aan bij MJ dan Elton John, alleen maar omdat hij MJ is. En die indruk heb ik vaak wel, dat hij veel zwaarder werd afgerekend op dingen die in celebritykringen vrij gewoon zijn dan andere celebrities.
quote:
Ik snap wat je zegt, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de totale evilness die hem toegedicht wordt, zoals die ook de rest van zijn familie toegedicht wordt. Die snap ik niet. Ik snap niet dat je naar een herdenking kunt kijken waar huilende kinderen zitten, en dan kunt denken dat die kinderen vast gewoon backstage afgeranseld werden zodat ze wat tranen eruit persten. Of dat je serieus denkt dat een moeder een lege kist laat tillen door haar huilende andere zoons, om de wereld lekker voor de gek te houden. Ik snap niet dat je kunt denken dat iemand kinderen heeft gekregen omdat hij dan lekker met zijn eigen kinderen naar bed kan. Dat soort dingen bedoelde ik. Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend slecht over een ander mens kunnen denken, terwijl diegene eigenlijk niets gedaan heeft om dat te rechtvaardigen. Dat je zoiets over Marc Dutroux denkt, die bewezen kinderen verkracht en vermoord heeft, dat snap ik nog. Maar over iemand wiens grootste misdaad nummer 1 hits schrijven is? Dat zal ik nooit begrijpen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:34:40 #237
163650 Greys
pi_70793667

Witte vlek borst en make-up op shirt:

Arm:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793686
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Treezz het volgende:

[..]

spinnenbeet ?
http://www.ew.com/ew/article/0,,396187,00.html
pi_70793708
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Witte vlek borst en make-up op shirt:

[ afbeelding ]

Arm:

[ afbeelding ]
Wats dat tijdschrift op de achterbank
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:36:26 #240
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70793732
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70793754
En hoe heette die ziekte toch alweer..
pi_70793776

Is het niemand de witte sokjes van blanket opgevallen?? Ik vind het zo schattig!!
pi_70793779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Treezz het volgende:
vitiligo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 21:37:57 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70793781
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Treezz het volgende:
Vitiligo.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:38:14 #245
163650 Greys
pi_70793791
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef wapwip het volgende:

[..]

Wats dat tijdschrift op de achterbank
Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.
Nou mag ik dat gewoon hebben natuurlijk en jij ook, maar als MJ zoiets heeft is het natuurlijk kinderporrrrrno!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793830
Weet iemand al de wereldwijde kijkcijfers? Of is er al ergens een schatting gemaakt?

Ik vond het trouwens belachelijk hoe de hele familie om Paris heen stond om haar te aaien en te troosten. Ik blijf het echt een apart stelletje vinden. Zonnebrillen, hoeden. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, niemand die ze zag

De hele memorial leek sowieso meer op een SHOW dan op een herdenking. Elke spreker probeerde de vorige spreker te overtreffen door alsmaar harder te schreeuwen en te gillen. En het blank/zwart werd ook maar vaak genoeg naar voren gehaald. Maar tegelijkertijd toch in elke zin 3 keer God of Jezus noemen.

Best gek, als je zeurt over blank/zwart maar toch zo gelovig bent, terwijl het juist de blanken zijn die honderden jaren geleden het geloof aan hun hebben opgedrongen
pi_70793835
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:

[..]

Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.
Het gezicht veranderd naarmate je ouder word...
geen idee hoelang zoiets duurt voordat je helemaal wit bent...
je ziet het ook aan michael.. hij is gewoon veel veranderd.
mede ook door die plastische churige..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:39:55 #248
163650 Greys
pi_70793861
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:

[..]

Da's zeker waar! Aan haar mond en neus kan je goed zien dat het gewoon hetzelfde meisje is, maar dan ouder en witter inderdaad. Alleen bij MJ kon je aan zijn ogen (die ineens heel groot en eng waren) en neus en kin goed zien dat er wel wat meer gebeurd was dan alleen die ziekte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793869
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.
Nou mag ik dat gewoon hebben natuurlijk en jij ook, maar als MJ zoiets heeft is het natuurlijk kinderporrrrrno!
Ik moest er wel gelijk aan denken ja, dat daar vast gezeik over geweest is. Idioot eigelijk dat zo'n man niet eens een tijdschrift met een kind erop in zijn auto mag hebben liggen.
pi_70793925
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand al de wereldwijde kijkcijfers? Of is er al ergens een schatting gemaakt?

Ik vond het trouwens belachelijk hoe de hele familie om Paris heen stond om haar te aaien en te troosten. Ik blijf het echt een apart stelletje vinden. Zonnebrillen, hoeden. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, niemand die ze zag

De hele memorial leek sowieso meer op een SHOW dan op een herdenking. Elke spreker probeerde de vorige spreker te overtreffen door alsmaar harder te schreeuwen en te gillen. En het blank/zwart werd ook maar vaak genoeg naar voren gehaald. Maar tegelijkertijd toch in elke zin 3 keer God of Jezus noemen.

Best gek, als je zeurt over blank/zwart maar toch zo gelovig bent, terwijl het juist de blanken zijn die honderden jaren geleden het geloof aan hun hebben opgedrongen
Ja die .. ene vent die steeds harder begon te schreeuwen.. vond het ook een beetje raarrr..
maar het schijnt dat het normaal is dat ie schreeuwt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:42:08 #251
163650 Greys
pi_70793938
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:

[..]

Het gezicht veranderd naarmate je ouder word...
geen idee hoelang zoiets duurt voordat je helemaal wit bent...
je ziet het ook aan michael.. hij is gewoon veel veranderd.
mede ook door die plastische churige..
Kijk naar dat meisje met die drie fotootjes naast elkaar hier boven ergens, daar zit net vijf jaar tussen denk ik? (Ik heb geen verstand van leeftijden van kids).
En bij MJ zag je op oude foto's dat het bij hem al lang geleden begonnen moet zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793942
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:43:17 #253
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70793975
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:

[..]

Ik had het nooit gelooft dat ie dat had.. ik dacht echt! dat ie zich volgespoten had met spul om witter te worden.. en anders zijn dan z'n pa.

Maar goed, nu geloof ik het
Dit is ook weer zoiets inderdaad. Bij Oprah zei hij hierover: I don't know of any procedure that makes it possible to bleach your skin, I don't think such things exists.
Waarop Oprah zegt: ja, er bestaat wel creme om je huid te laten bleken, dat ken ik nog van toen ik een klein meisje was, toen had je die reclames. Vervolgens begint ze te lachen en zegt: maar daar zou je dan wel minstens 30.000 liter voor nodig hebben, dat kan nooit!
Daarop zegt MJ dan weer: ja, ik ken echt niks waarmee dat kan, volgens mij bestaat dat niet. En dan gaan ze verder over die vitiligo en legt hij dat uit.

Dan heb je dus twee zwarte mensen, waarvan er 1 nog steeds zwart is en ook gezien wordt als een zwarte autoriteit, die beiden tot de comclusie komen dat je huid volledig bleken waarschijnlijk niet mogelijk is. En tóch blijft men dan geloven dat MJ dat wel gedaan heeft.

Dat is weer die vreemde MJ logica. Alsof elk gezond verstand het raam uitvliegt als het om die man gaat.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70793992
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijk naar dat meisje met die drie fotootjes naast elkaar hier boven ergens, daar zit net vijf jaar tussen denk ik? (Ik heb geen verstand van leeftijden van kids).
En bij MJ zag je op oude foto's dat het bij hem al lang geleden begonnen moet zijn.
iedereen veranderd.. kijk maar naar jou kinderfoto's
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:43:35 #255
28167 matthijst
pi_70793993
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Uhm, dat bedoelde ik ook matthijst
Weet ik, dacht ik gooi hem er nog een keer in, voor de ongelovigen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:44:03 #256
163650 Greys
pi_70794006
quote:

Wat een vreemde opmerking. Het is toch niet belangrijk dat wij ze konden zien? Ze waren er toch niet om zichzelf tentoon te stellen, ze waren daar om hun zoon en broer te herdenken. Al waren ze in een vuilniszak gekomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 21:44:41 #257
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70794026
quote:

Hadden ze Paris alleen moeten laten op dat podium dan? Ze begon te huilen en dan kan je haar natuurlijk beter niet troosten.

En wat is er zo gek aan zonnebrillen en de hoed? Het is waarschijnlijk júist de bedoeling geweest dat je de ogen niet zag ivm mogelijk huilen/dikke en/of rode ogen etc.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 21:44:59 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70794036
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een vreemde opmerking. Het is toch niet belangrijk dat wij ze konden zien? Ze waren er toch niet om zichzelf tentoon te stellen, ze waren daar om hun zoon en broer te herdenken. Al waren ze in een vuilniszak gekomen.
Gmta.
pi_70794063
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dit is ook weer zoiets inderdaad. Bij Oprah zei hij hierover: I don't know of any procedure that makes it possible to bleach your skin, I don't think such things exists.
Waarop Oprah zegt: ja, er bestaat wel creme om je huid te laten bleken, dat ken ik nog van toen ik een klein meisje was, toen had je die reclames. Vervolgens begint ze te lachen en zegt: maar daar zou je dan wel minstens 30.000 liter voor nodig hebben, dat kan nooit!
Daarop zegt MJ dan weer: ja, ik ken echt niks waarmee dat kan, volgens mij bestaat dat niet. En dan gaan ze verder over die vitiligo en legt hij dat uit.

Dan heb je dus twee zwarte mensen, waarvan er 1 nog steeds zwart is en ook gezien wordt als een zwarte autoriteit, die beiden tot de comclusie komen dat je huid volledig bleken waarschijnlijk niet mogelijk is. En tóch blijft men dan geloven dat MJ dat wel gedaan heeft.

Dat is weer die vreemde MJ logica. Alsof elk gezond verstand het raam uitvliegt als het om die man gaat.
Zoiets kan toch niet .. een creme ? dan moet ie idd veel smeren.. onzinnig

http://johnjohnsaidit.com(...)ichael-jackson-1.png ff een foto's van m.j
die neus
zo sund he
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:46:31 #260
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794087
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, zo te zien is dat meisje een jaar of 6 a 8 op de eerste foto, en op de laatste hooguit een jaar of 13. Dus ergens tussen de 5 en 7 jaar verschil denk ik.
MJ zei dat hij niet meer wist wanneer het precies begonnen was, hij dacht zo rond Off the Wall of Thriller en dat lijkt op de fotos ook wel zo te zijn. Ergens in die periode, dus ergens rond zijn adolescentie.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:46:39 #261
28167 matthijst
pi_70794093
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Hij had ook een lading met boeken met naakte jochies. Kunst ofzo, gasten werden wild.
Oh ja, en een koffertje met pornoblaadjes: Barely Legal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:47:59 #262
163650 Greys
pi_70794133
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hij had ook een lading met boeken met naakte jochies. Kunst ofzo, gasten werden wild.
Had ie dat echt, dat koffertje met pornoblaadjes, of is dat weer 'van horen zeggen'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70794152
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef matthijst het volgende:

[..]

hij had toch veel kunst?

woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:00 #264
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70794167
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef Treezz het volgende:

[..]

Zoiets kan toch niet .. een creme ? dan moet ie idd veel smeren.. onzinnig

http://johnjohnsaidit.com(...)ichael-jackson-1.png ff een foto's van m.j
die neus
zo sund he
Op die foto is extra distortion toegepast in photoshop. Kun je goed zien aan de verzakking van de huid van zijn kaak rechts en aan de neus, die een extra zwengel naar rechts heeft gekregen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:57 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70794206
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

wij als publiek moeten het recht eisen dat ze zichtbaar moeten zijn, dat zijn ze verplicht natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70794207
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Op die foto is extra distortion toegepast in photoshop. Kun je goed zien aan de verzakking van de huid van zijn kaak rechts en aan de neus, die een extra zwengel naar rechts heeft gekregen.
de media dus weer he...
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:50:28 #267
123170 alors
zlata1234
pi_70794215
quote:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Ik dacht een achtergrondzanger van de Dangerous tour te herkennen, wat ouder geworden weliswaar...

even gezocht...

Naam is Darryl Phinnessee
know'm sayin?
word? word.
pi_70794253
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:50 schreef alors het volgende:

[..]

Ik dacht een achtergrondzanger van de Dangerous tour te herkennen, wat ouder geworden weliswaar...

even gezocht...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die keek eng in de camera...
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:51:38 #269
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794260
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind alleen Prince er vaag iets van weg hebben. Maar, dan meer op de plastische MJ dan op de oorspronkelijke MJ, dus da's dan wat vreemd.
Het is wel een enorm lekker ding, dat kleintje! En zijn dochter is ook een beauty. Eigenlijk zijn ze allemaal best heel mooie kindjes Ik wil er wel zo eentje, zoals Blanket!
Ik vind Prince qua ogen echt precies op MJ lijken. Precies dezelfde vorm ogen en oogopslag, en ook dezelfde bouw en houding als Michael. En die ogen zijn niet veranderd, dat is ook niet mogelijk, behalve dan ooglifts en facelifts, maar dat verandert verder je ogen zelf niet natuurlijk, dat trekt alleen je wenkbrauwen en oogleden wat omhoog.
Ook vind ik de vorm van zijn gezicht wat op de jonge MJ lijken. Maar vooral de ogen, die zijn precies hetzelfde. Het is natuurlijk ook wat vertekenend omdat hij veel blanker is en ook steil haar heeft, maar ook daar zag ik gister toch behoorlijk wat slag in. En hij was veel donkerder dan hij op de babyfotos leek.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:51:44 #270
28167 matthijst
pi_70794263
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Had ie dat echt, dat koffertje met pornoblaadjes, of is dat weer 'van horen zeggen'?
Had ie echt.

While some of the youngster's tales can't be corroborated, the child provided investigators with a spot-on description of Jackson's two-level bedroom, recalled the four-digit code for the suite's combination lock, and pinpointed for detectives the location of a black suitcase that, he said, held porno magazines like Playboy and Hustler. When Santa Barbara Sheriff's Department deputies raided Neverland in November 2003, they found a black Samsonite briefcase containing several porno magazines in a closet directly below Jackson's bedroom.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:52:25 #271
163650 Greys
pi_70794288
quote:

[..]

even gezocht...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geen twijfel mogelijk, dat is hem

Die zwembadfoto hierboven, zou die echt zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:53:23 #272
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70794318
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat had ik niet begrepen, dat dat met de vraag bedoeld werd, sorry. Ik geloof ook best dat MJ over dingen loog, de plastisch chriurgie is daar een goed voorbeeld van. Ik snap alleen niet waarom hij daar zo vreselijk hard op werd afgerekend en dat dat automatisch betekende dat niets uit zijn mond nog geloofd werd. Britney Spears beweerde maagd te zijn en geen borstvergroting gehad te hebben. In de jaren 80 deed sowieso niemand zogenaamd aan plastisch chirurgie, dat daar open over werd gesproken is echt iets van de laatste 10, 15 jaar. Rock Hudson beweerde hetero te zijn. George Michael beweerde hetero te zijn. Zelfs Elton John beweerde hetero te zijn en die heeft homoseksualiteit uitgevonden! Weet je, zoveel celebrities logen en de meesten deden dat omdat ze bepaalde dingen niet wilden delen of omdat bepaalde zaken in hun tijd nogal taboe waren en hen gewoon geld kostten.

Ik til daar gewoon niet zo zwaar aan, het hoort een beetje bij hun beroep denk ik. En ik til er zeker niet zwaarder aan bij MJ dan Elton John, alleen maar omdat hij MJ is. En die indruk heb ik vaak wel, dat hij veel zwaarder werd afgerekend op dingen die in celebritykringen vrij gewoon zijn dan andere celebrities.
Maar je tilt er wel zwaar aan dat wij, het plebs zeg maar, ook verhaaltjes aandikken terwijl de goede gasten het zelf ook doen? Dat begrijp ik echt niet hoor.
quote:
Ik snap wat je zegt, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de totale evilness die hem toegedicht wordt, zoals die ook de rest van zijn familie toegedicht wordt. Die snap ik niet. Ik snap niet dat je naar een herdenking kunt kijken waar huilende kinderen zitten, en dan kunt denken dat die kinderen vast gewoon backstage afgeranseld werden zodat ze wat tranen eruit persten. Of dat je serieus denkt dat een moeder een lege kist laat tillen door haar huilende andere zoons, om de wereld lekker voor de gek te houden. Ik snap niet dat je kunt denken dat iemand kinderen heeft gekregen omdat hij dan lekker met zijn eigen kinderen naar bed kan. Dat soort dingen bedoelde ik. Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend slecht over een ander mens kunnen denken, terwijl diegene eigenlijk niets gedaan heeft om dat te rechtvaardigen. Dat je zoiets over Marc Dutroux denkt, die bewezen kinderen verkracht en vermoord heeft, dat snap ik nog. Maar over iemand wiens grootste misdaad nummer 1 hits schrijven is? Dat zal ik nooit begrijpen.
Sja, ik heb hem nooit totale evilness toegedicht, ik heb hooguit gezegd dat ie aardig gestoord is en behoorlijk vreemd, en zo gek als een deur, maar evil, nee.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:23 #273
163650 Greys
pi_70794365
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:51 schreef matthijst het volgende:

[..]

Had ie echt.

While some of the youngster's tales can't be corroborated, the child provided investigators with a spot-on description of Jackson's two-level bedroom, recalled the four-digit code for the suite's combination lock, and pinpointed for detectives the location of a black suitcase that, he said, held porno magazines like Playboy and Hustler. When Santa Barbara Sheriff's Department deputies raided Neverland in November 2003, they found a black Samsonite briefcase containing several porno magazines in a closet directly below Jackson's bedroom.
Ja ho. Playboy en Hustler zijn wel iets anders dan 'Barely Legal' met jonge kinderen
Dan is mijn vriend ook een pervert, als je al geen Playboys mag hebben. Alleen zitten ze hier thuis niet in een koffert, maar liggen ze op de wc
MJ wilde de kids wellicht tegen die bladen beschermen door ze op te bergen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:45 #274
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794386
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's zeker waar! Aan haar mond en neus kan je goed zien dat het gewoon hetzelfde meisje is, maar dan ouder en witter inderdaad. Alleen bij MJ kon je aan zijn ogen (die ineens heel groot en eng waren) en neus en kin goed zien dat er wel wat meer gebeurd was dan alleen die ziekte
Maar bij dat meisje twijfelde ik ook even omdat ik de ogen zo anders vond lijken. En dat komt dus kennelijk alleen maar door die veranderde huidskleur. Apart om dat zo te zien, hoeveel verschil dat lijkt te maken.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:56 #275
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70794393
quote:

Nou Darryl, plastic surgery is bad for you, m'kay???
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 21:55:22 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70794409
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ho. Playboy en Hustler zijn wel iets anders dan 'Barely Legal' met jonge kinderen
Dan is mijn vriend ook een pervert, als je al geen Playboys mag hebben. Alleen zitten ze hier thuis niet in een koffert, maar liggen ze op de wc
'Barely Legal' is bovendien alsnog wat anders dan 'jonge kinderen.' Ja oke, ze zijn wel jong als ze echt barely legal zijn, maar alsnog boven de 18 en dus zeker geen pedofiel-leeftijd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:56:46 #277
163650 Greys
pi_70794464
Zou die zwembadfoto echt zijn? Ik zie dat nooit, echt of fake
Maar daar zie ik al haast geen vlekken meer namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:11 #278
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794482
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Treezz het volgende:
zal dat erfelijk zijn ??
Er schijnt wel een erfelijke component in te zitten en MJ heeft daarover ooit gezegd dat het aan zijn vaders kant voor zou komen, maar dat hij het niet zeker wist. Maar de wetenschap is er ook niet helemaal over uit waar het door ontstaat, voor zover ik weet. Volgens mij heeft het o.a. met het auto-immuunsysteem te maken, maar dat kan Isegrim vast beter vertellen want als ik me goed herinner heeft zij zelf vitiligo.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:59:42 #279
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794579
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:48 schreef Treezz het volgende:

[..]

hij had toch veel kunst?

[ afbeelding ]
Oeh... alleen de vinger er nog bij en mijn man heeft weer een leuke avond vanavond!
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 22:00:35 #280
163650 Greys
pi_70794614
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Shitney het volgende:

[..]

Er schijnt wel een erfelijke component in te zitten en MJ heeft daarover ooit gezegd dat het aan zijn vaders kant voor zou komen, maar dat hij het niet zeker wist. Maar de wetenschap is er ook niet helemaal over uit waar het door ontstaat, voor zover ik weet. Volgens mij heeft het o.a. met het auto-immuunsysteem te maken, maar dat kan Isegrim vast beter vertellen want als ik me goed herinner heeft zij zelf vitiligo.
Ik heb het zelf in lichte vorm. Mijn linker knieholte is helemaal wit en een gedeelte er onder ook.
Als de rest van mijn benen bruiner worden, zie je het pas goed, anders zie je het amper. Maar als de rest bruin wordt, zie je een duidelijke streep waarboven het dus niet bruin wordt en de rest wel. Gebied van ongeveer 20 cm. hoog en over de hele breedte.
Heb mazzel dat het al jaren stil staat en alleen dáár zit, behalve nog wat kleinere witte vlekjes op mijn benen die bijna niet opvallen. Maar bij mij zit het in elk geval niet in de familie, voor zover we weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:00:49 #281
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70794622
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Shitney het volgende:

[..]

Klopt, hetgeen dan ook weer de lupus verklaart. Verder komt het vrij veel voor bij mensen met een schildklier afwijking.

Er zijn dus drie waarschijnlijke oorzaken tot nu toe:
- genetisch
- auto-immuunsysteem
- schildklier

Maar het fijne weet men er nog niet van.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 22:01:18 #282
163650 Greys
pi_70794644
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:59 schreef Shitney het volgende:

[..]

Oeh... alleen de vinger er nog bij en mijn man heeft weer een leuke avond vanavond!
Moet ie dan ook van jou af en toe iehiehhhhhhhhhhhhhh roepen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:03:27 #283
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794714
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar je tilt er wel zwaar aan dat wij, het plebs zeg maar, ook verhaaltjes aandikken terwijl de goede gasten het zelf ook doen? Dat begrijp ik echt niet hoor.
[..]
Nee, dat is dan onbedoeld zo overgekomen. Ik til er zwaar aan dat er zoveel nare dingen over o.a. zijn kinderen gezegd worden, zelfs dat het maar goed voor ze is dat ze nu wees zijn, omdat hun vader toch gek en gestoord en een pedo en weet ik veel wat was. Onschuldig geroddel vind ik zelf ook heerlijk, ik zit niet voor niks in SHO en niet in MUZ, maar dat vind ik geen onschuldig geroddel meer. Dat vind ik gewoon ultiem kwetsend en haatdragend en karaktermoord.
quote:
Sja, ik heb hem nooit totale evilness toegedicht, ik heb hooguit gezegd dat ie aardig gestoord is en behoorlijk vreemd, en zo gek als een deur, maar evil, nee.
En dat mag van mij. Ik ben het niet met je eens, maar soit, we kunnen het niet over alles eens zijn. Dat maakt me niet uit.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:04:44 #284
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70794765
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, dat is dan onbedoeld zo overgekomen. Ik til er zwaar aan dat er zoveel nare dingen over o.a. zijn kinderen gezegd worden, zelfs dat het maar goed voor ze is dat ze nu wees zijn, omdat hun vader toch gek en gestoord en een pedo en weet ik veel wat was. Onschuldig geroddel vind ik zelf ook heerlijk, ik zit niet voor niks in SHO en niet in MUZ, maar dat vind ik geen onschuldig geroddel meer. Dat vind ik gewoon ultiem kwetsend en haatdragend en karaktermoord.
[..]

En dat mag van mij. Ik ben het niet met je eens, maar soit, we kunnen het niet over alles eens zijn. Dat maakt me niet uit.
Ok, duidelijk
Dankjewel.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:05:11 #285
28167 matthijst
pi_70794784
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

"Four "Barely Legal" DVDs and the "Hustler" documentary "Pimp Up, Ho's Down" comprised his bedroom's video library"
Bedoel er verder niks mee trouwens, vond het gewoon geinig: MJ the pornfan, wie had dat gedacht
pi_70794841
Wat een smerige foto's van die spinnenbeet! Wat is het verhaal daarachter?! Wat voor spin veroorzaakt dat?!

En hebben ze die in Nederland ook..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 22:06:50 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70794850
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

"Four "Barely Legal" DVDs and the "Hustler" documentary "Pimp Up, Ho's Down" comprised his bedroom's video library"
Ik vind daar niks vreemds aan, eigenlijk.
Raar dat men daar weer zo'n heisa van heeft gemaakt toentertijd, blijkbaar.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:06:56 #288
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794854
quote:

[..]

Zie je nou wel dat hij gewoon hetero was!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70794873
quote:

[..]

Wat was ie ook vunzig he
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:08:03 #290
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794901
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Moet ie dan ook van jou af en toe iehiehhhhhhhhhhhhhh roepen?
En moonwalkend de slaapkamer in komen. Verplicht. Drie keer.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 22:08:06 #291
163650 Greys
pi_70794904
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een smerige foto's van die spinnenbeet! Wat is het verhaal daarachter?! Wat voor spin veroorzaakt dat?!

Heel effies teruglezen in dit topic. Vlak na die foto's plaatste er iemand een linkje naar een verhaal er over.
Was het een tarantula? Geloof het wel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70794906
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

Het verhaal erom heen is nogal...vaag zeg maar
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:08:18 #293
28167 matthijst
pi_70794916
Hehe.
Punt was toen geloof ik dat hij zei dat er niks van waar was oid, maar dat er vingerafdrukken van hem en Gavin op die blaadjes zaten.... Tijd geleden alweer, zo goed is mijn geheugen niet

Op welke van de varianten zouden Paris en Prince zijn "losgelaten" richting reageerbuis
pi_70794945
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef DesertRose het volgende:
[ afbeelding ]

Is het niemand de witte sokjes van blanket opgevallen?? Ik vind het zo schattig!!
ik vind het ook een sweety
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_70794958
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef matthijst het volgende:
Hehe.
Punt was toen geloof ik dat hij zei dat er niks van waar was oid, maar dat er vingerafdrukken van hem en Gavin op die blaadjes zaten.... Tijd geleden alweer, zo goed is mijn geheugen niet
Youtube ??
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:09:32 #296
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70794960
als ik er echt zin in heb roleplayen we omgekeerde vitiligo, dan moet ie zich eerst zwart schminken...
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 22:09:39 #297
163650 Greys
pi_70794965
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef Shitney het volgende:

[..]

Zie je nou wel dat hij gewoon hetero was!
Hahahahaaaaaaaaaaa. Nou ja, je weet het in elk geval weer tot iets positiefs (voor jou dan hoor, ik zie hem niet als lustobject ) te maken
quote:

[..]

Bedoel er verder niks mee trouwens, vond het gewoon geinig: MJ the pornfan, wie had dat gedacht
Wij hebben thuis Spice Channel op KPN Digitenne.
Zal ik me maar gaan aangeven morgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70794998
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel effies teruglezen in dit topic. Vlak na die foto's plaatste er iemand een linkje naar een verhaal er over.
Was het een tarantula? Geloof het wel...
quote:
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:10:57 #299
28167 matthijst
pi_70795011
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahahaaaaaaaaaaa. Nou ja, je weet het in elk geval weer tot iets positiefs (voor jou dan hoor, ik zie hem niet als lustobject ) te maken
[..]

Wij hebben thuis Spice Channel op KPN Digitenne.
Zal ik me maar gaan aangeven morgen?
Lees je wel, of...

"Bedoel er verder niks mee trouwens, vond het gewoon geinig: MJ the pornfan, wie had dat gedacht"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 22:10:57 #300
163650 Greys
pi_70795012
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
als ik er echt zin in heb roleplayen we omgekeerde vitiligo, dan moet ie zich eerst zwart schminken...
Omgekeerde? Eerst zwart, dan wit, is toch gewoon vitiligo?
Of zie ik hier een kinky detail over het hoofd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70795015
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
sirieus... .. en hij vind het goed ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')