Walgelijk wijf. Uitgenodigd worden en dan dit soort opnames maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
pubers vinden dat viesquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom, als je wilt?
Ik zie een kind dat haar vader kust, wat is daar eng aan?
Maar wie is die man?quote:
Oh, waarom dan? Ik zie een vader zijn dochter kussen, heel liefdevol.quote:
Zuurstoftankverhaal stond ook in Moonwalk dacht ik: voor de gein foto gemaakt en daarna gelekt naar de pers...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
Da's op zich niet erg. Ik heb mijn vader ook nooit op de mond gekust, was bij ons ook geen gewoonte.quote:
Projectie dus want Paris is op die foto een kind. Die kussen ouders gewoon op de mond, niks raars aan.quote:
ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom, als je wilt?
Ik zie een kind dat haar vader kust, wat is daar eng aan?
Kun je nagaan, dan heeft Michael het zelf verteldquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zuurstoftankverhaal stond ook in Moonwalk dacht ik: voor de gein foto gemaakt en daarna gelekt naar de pers...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.
Das volgens mij gewoon een shirt met v-hals?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja niks. Alleen ik vind dat hempje wat die aanheeft zo eng. En dat maakt de foto ook eng.
Nee. Ik geloof sowieso dat hij minimaal 1, maar waarschijnlijk meerdere, facelifts heeft gehad en dat is ook plastisch chirurgie. Ik geloof wel dat hij veel minder heeft laten doen dan men beweert, die cheekbones bijvoorbeeld lijkt mij echt onzin. En dat baseer ik gewoon op foto's, en bijvoorbeeld gister op de rest van zijn broers en zussen, die hebben allemaal ook die cheekbones.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.
Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
ik vind hem lijken op guido weijersquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef wapwip het volgende:
[..]
wil ik ook weten nu! wil er meer fimpjes van checken
ik vind het engquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das volgens mij gewoon een shirt met v-hals?
Gewoon een V hals shirtjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze idd sneaky beelden wilde gaan filmen als "NEVER SEEN BEFORE FOOTAGE"quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Wat was er nou met die Barbra Walters? Die heeft stiekem zitten filmen?
Maar is dat niet een beetje onnodig als de beelden sowieso al de hele wereld over gingen?
Of dacht zij soms lekker sneaky die kids te kunnen filmen omdat ze dacht dat die op de officiële beelden niet te zien zou zijn? Ik hoop dat dat wicht nooit meer ergens voor uitgenodigd wordt dan, in dat geval.
Ik heb dat boek en zal het eens opzoeken, want volgens mij staat ook daar het verhaal dat hij weliswaar die foto wel zelf heeft gemaakt, maar niet met de intentie dat hij erin zou slapen maar vanwege de burn unit. Moet ik wel eerst dat boek zien te vinden, want het ligt ergens op zolder in een doos met memorabilia.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dan heeft Michael het zelf verteld![]()
Alleen zo jammer dat ik dat boek nooit heb kunnen vinden![]()
Lijkt wel bij de shoot voor deze cover:quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon een van de achtergrondzangers van de shows in de O2.quote:
wat ik ook grappig vond is dat hij zei dat MJ een nummer van BAD in die boom heeft geschreven (ik dacht Man in the Mirror).quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erik Mouthaan zei dat ook in zijn 'RTL in Neverland' stukje laatst. En dat Michael liedjes in zijn boom schreef, zoals Dangerous, dat hij zo noemde omdat het best gevaarlijk was in die boom.
Duh.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb dat boek en zal het eens opzoeken, want volgens mij staat ook daar het verhaal dat hij weliswaar die foto wel zelf heeft gemaakt, maar niet met de intentie dat hij erin zou slapen maar vanwege de burn unit. Moet ik wel eerst dat boek zien te vinden, want het ligt ergens op zolder in een doos met memorabilia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |