abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:07:24 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70790633
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Blijkbaar doet de waarheid er niet toe als het over MJ gaat. Het gaat erom welk verhaal het best verkoopt. De meeste journalisten hebben het woord 'integriteit' niet in hun woordenboek staan denk ik.
Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:07:30 #152
163650 Greys
pi_70790637
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat hij een zielepiet was. Ik ben geloof ik een van de weinigen in deze reeks die hem juist heel sterk en intelligent en keihard vindt.
Ik geloof wel dat hij een slachtoffer van de media was, maar daarvan denk ik tegelijkertijd dat hij zich daar al tientallen jaren bij neergelegd had en een hele dikke huid had. Ik denk dus ook dat hij er ook vast om kon lachen en kon denken "laat maar lullen, als ik maar weet hoe het zit".
Ik ben het vaak met je eens, maar hiermee echt helemáál niet
Ik vond hem, de laatste jaren zeker, juist overkomen als een heel eenzaam en kwetsbaar persoon.
Dat hij inderdaad erg opzag tegen al die concerten, dat hij dat lichamelijk en geestelijk nooit had aangekund.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:07:38 #153
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70790645
Bedankt shitney en greys .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:08:45 #154
163650 Greys
pi_70790690
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar Isegrim, wat is DE WAARHEID over MJ?? Dat is nu net het hele punt. Er wordt zoveel beweerd. Door de familie, die elkaar tegenspreekt, en ook wat hij zelf in interviews vertelt komt zo gemaakt over allemaal, laat staan wat journalisten er allemaal nog eens van maken om het extra 'smaakvol' te doen lijken.
Ik denk dat ze het nu puur had over dat verzinsel van heer Verlinde over waar de naam Blanket vandaan kwam. Dat was echt onzin. MJ heeft dat zelf in een interview voor de camera uitgelegd, dus dat lijkt me dan de waarheid over waarom hij zijn kind die bijnaam heeft gegeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:09:04 #155
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790695
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik "geloof" een verhaal van J. Randy Taraborrelli, die Michael goed kende vanaf zijn jeugd eerder dan een verhaal van één of andere vage vriend van Michael die opeens na zijn dood de publiciteit komt opzoeken
Als ik moet kiezen tussen iemand die Pietje heel goed kent, of Pietje zelf, dan lijkt Pietje mij altijd de meest betrouwbare bron als het om dingen gaat die zich in Pietjes hoofd afspelen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:09:28 #156
163650 Greys
pi_70790716
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Misstique het volgende:
Bedankt shitney en greys .
Whehehe. Ik ben wel blij dat we allebei hetzelfde verzonnen zeiden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790743
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
Hij leek een beetje op Voldermort op tv maar op deze foto is dat weer iets minder
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:11:57 #158
163650 Greys
pi_70790802

Gejat uit het topic over de 'blanke' kids.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:12:15 #159
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790814
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens, maar hiermee echt helemáál niet
Ik vond hem, de laatste jaren zeker, juist overkomen als een heel eenzaam en kwetsbaar persoon.
Dat hij inderdaad erg opzag tegen al die concerten, dat hij dat lichamelijk en geestelijk nooit had aangekund.
Je bent het wel een beetje met me eens hoor (of ik met jou eigenlijk), want ik denk dat de rechtszaken hem inderdaad gebroken hadden en dat hij dus inderdaad in de laatste jaren veel van zijn onaantastbaarheid verloren was. Je hoorde het ook in zijn muziek, je zag het in interviews, hij was na de laatste rechtszaak niet meer de man die hij daarvoor was. Maar ja, vind je het gek, denk ik dan weer, om zuurstoftanken kun je nog wel lachen als je prive met je vrienden bent, maar om als pedofiel weggezet te worden, dan is het echt niet grappig meer.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:12:53 #160
163650 Greys
pi_70790836
Dit is ook wel een coole pic Met tekst er bij van Lisa Marie Presley.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790893
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Shitney het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen iemand die Pietje heel goed kent, of Pietje zelf, dan lijkt Pietje mij altijd de meest betrouwbare bron als het om dingen gaat die zich in Pietjes hoofd afspelen.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.

Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:16:29 #162
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70790969
Goeie column van Edward Greenspan (advocaat uit Toronto) in de Edmonton Sun:
quote:
Jackson not guilty
King of Pop cannot be remembered as a pedophile

By EDWARD GREENSPAN

In the frenzy of media coverage of Michael Jackson's death, his 2005 trial on charges of child molestation has been dredged up repeatedly, along with insinuations that the verdict was a case of a celebrity "buying justice." I am offended whenever I hear that tired accusation.

Cynics say Jackson went free because he hired the best lawyers. It may seem witty for critics to repeat Robert Frost's comment that a jury consists of 12 persons chosen to decide who has the better lawyer, but I think that is nothing more than a "sour grapes" argument, trudged out whenever a celebrity accused is acquitted.

Obviously the quality of a lawyer matters in presenting the best defence possible, but it is pure ignorance to believe any defendant has ever won a case based solely on the fame of his lawyer. I cannot imagine any judge or juror ever explaining an acquittal on that basis. I have no doubt Jackson's lawyers worked exceptionally hard on preparing his case.

It is also an insult to prosecutors to suggest that Jackson's case was decided by his wealth or choice of defence lawyers. The prosecution's lawyers were no slouches, and the prosecution always has tremendous resources available to them.

Remember, the richest man in the world is Bill Gates, and even he lost when the U.S.government prosecuted Microsoft for anti-trust violations. Having served a five month jail sentence, Martha Stewart might also question whether wealth and celebrity can buy freedom.

Think again

If you think you know that Jackson should have been convicted, think again.

The Jackson trial lasted more than three months, and none of it was televised. Even a slow day of trial will usually include at least four hours of testimony. Thousands of words can be spoken during a single day of testimony, but the journalists who covered the trial probably never wrote more than 1,000 words or used three minutes of TV time to try to summarize each day's developments.

The fact of the matter is that reporting a trial is like a game of broken telephone. Do not think that you know what happened in the courtroom just because you followed the case in the news.

One observer who did attend the trial was Andrew Cohen, chief legal analyst for CBS News.

Following the trial he wrote a column addressed to those who were upset with the verdict: "The case against Jackson was so bad that even you would have acquitted him based solely upon the evidence. Yes, it was that bad."

In every democracy that has a constitution, one of the hallmarks of justice is the presumption of innocence. Everyone is presumed to be innocent and is, in fact, innocent unless and until the government proves guilt beyond a reasonable doubt.

If a jury says not guilty, that means, in law and in fact, the person found not guilty is innocent. Whether or not people have difficulty accepting this proposition, it is a central tenet in a free country.

Jackson probably won't be remembered as a saint, but based on the evidence we have, he cannot be remembered as a pedophile, either.

You don't have to forget his unusual relationship with young boys, but you should remember what an acquittal means. It means that in life and in death, Jackson is an innocent man.

-- Edward L. Greenspan is a Toronto criminal lawyer
Bron
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_70791065
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Misstique het volgende:
Goeie column van Edward Greenspan (advocaat uit Toronto) in de Edmonton Sun:
[..]

Bron
Inderdaad mooi geschreven!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:20:59 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70791137
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben al zo'n 15 jaar fan en heb zelf ook een hekel aan al die bullshit verhalen. Echter moet ik ergens ook relativeren.

Om tot jouw punt te komen, geloof jij dan ook dat Michael maar twee plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan?
Inderdaad, dat zegt ie zelf wel. Maar dat is toch echt door deskundigen tegengesproken.
Afijn, DE waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:22:58 #165
163650 Greys
pi_70791199
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zegt ie zelf wel. Maar dat is toch echt door deskundigen tegengesproken.
Afijn, DE waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
Daar geloof ik ook echt geen kont van, van die twee operaties.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:25:38 #166
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_70791286
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:

Iemand waar ik in ieder geval erg van schrok.
Dan ben je niet de enige...

reset
pi_70791331
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar geloof ik ook echt geen kont van, van die twee operaties.
Vandaar ook mijn punt tegen Shitney
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 20:26:47 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70791334
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef Individual het volgende:

[..]

Die ogen, brr.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:27:25 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70791356
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Gejat uit het topic over de 'blanke' kids.
ik vind die foto eng
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:29:53 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70791450
quote:
Barbara Walters' Spy Cam at Jackson Memorial

Posted Jul 8th 2009 1:05PM by TMZ Staff

If everyone were to jump off the Brooklyn Bridge, Barbara Walters would too.

Barbara Walters' Spy Cam at Jackson Memorial
During last night's "20/20" Michael Jackson special, Walters showcased footage shot by an ABC producer sitting next to her at the memorial. The video captures Katherine Jackson and Michael's kids two rows in front of Barbara watching the service -- despite the fact that tickets to the event clearly state "no camera/video/recording."
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70791512
quote:

[..]

woensdag 8 juli 2009 @ 20:32:17 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70791540
quote:

[..]

Lol! Over Plastische Chirurgie gesproken! Die vent staat zo strakgetrokken dat het wel haast pijn moet doen!

Op YouTube hebben ze het trouwens over het einde van dit clipje waar je erg goed kunt zien dat er zowel een moslim, als christelijk en joods symbool wordt getoond in de achtergrond. Multi religieuze memorial hoor!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:33:20 #173
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70791587
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat ik zo onaannemelijk vind, is dat al zijn collega celebrities en vrienden, waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat ze zijn vrienden of in ieder geval close collega's waren omdat we daarvan heel veel materiaal met eigen ogen hebben kunnen zien, allemaal zouden liegen.
Als je mensen als Elizabeth Taylor, Quincy Jones, Berry Gordy, Paul McCartney en noem ze allemaal maar op over Michael Jackson hoort, ook toen hij nog gewoon leefde, schetsen die allemaal een redelijk consistent beeld van hem. Dan zou je kunnen zeggen "ja, maar die moesten hem te vriend houden", maar ook dat vind ik onaannemelijk gezien wie zij zelf zijn.
Vooral omdat er zoveel mensen bestaan die allemaal ongeveer hetzelfde over hem vertellen, dat hij aardig was, welgemanierd, puur, childlike, innocent, generous, grappig, vrolijk, gedisciplineerd, noem al die kwalificaties die er in de afgelopen dagen ook weer voorbij kwamen maar op, ga ik ervan uit dat die kwalificaties het dichtst bij de waarheid liggen. Vooral omdat die kwalificaties ook ondersteund worden door zijn eigen uitspraken en verklaringen voor de geruchten en zijjn eigen verhalen over hoe zijn leven eruit ziet.

Eigenlijk zijn het altijd alleen journalisten die bij die kwalificaties vraagtekens zetten. Natuurlijk is dat ook de taak van journalisten, om daar vraagtekens bij te zetten, maar in dit specifieke geval liggen de verhalen van de ster en zijn inner circle, en die van de journalistiek, echt mijlenver uiteen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:40:13 #174
163650 Greys
pi_70791817
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik vind die foto eng
Leg eens uit waarom, als je wilt?
Ik zie een kind dat haar vader kust, wat is daar eng aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:40:52 #175
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70791843
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')