abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:49:29 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70789988
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nogmaals: wat is daar de bron van? De versie van dit verhaal die ik ken, daarvan is de bron Michael Jackson zelf. Dus leg eens uit waarom jullie bron, zo die al bestaat, betrouwbaarder is dan degene die op de foto staat?

Dit illustreert precies de gekte.
Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:50:02 #122
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790011
Toch heel knap dat je met donorzaad kinderen kan maken die precies op jouzelf lijken. En met donoreitjes ook al kindjes krijgt die toch op de draagmoeder lijken.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:50:21 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790016
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
Wiens boek bij de Slegte 7 euro kost en een update heeft tot 2005.
pi_70790041
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wiens boek bij de Slegte 7 euro kost en een update heeft tot 2005.
Er komt binnenkort trouwens weer een update uit
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:51:35 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790057
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Shitney het volgende:
Toch heel knap dat je met donorzaad kinderen kan maken die precies op jouzelf lijken. En met donoreitjes ook al kindjes krijgt die toch op de draagmoeder lijken.
MJ was een en al plastic chriurgie. Op welke Michael versie lijken ze volgens jou?
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:51:43 #126
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790064
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Natuurlijk ontkent hij het, hij heeft niet goed ingeschat dat dat soort geintjes van m hem zou veranderen in Wacko Jacko.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de bron dat hij dat verhaal zelf de wereld in geholpen zou hebben?

Zie je nou zelf niet wat een drogreden dit is?
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:52:02 #127
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_70790073
Wie is dit??

Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
reset
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:52:30 #128
163650 Greys
pi_70790089
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij mensen er op aanspreekt als ze dingen als feiten brengen, maar dat je het zelf net zo hard doet. Wie zegt dat jouw waarheid de echte waarheid is, was je er bij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:53:02 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70790108
Wat me wel opvalt - en even afgezien wat ik persoonlijk vind van MJ en alles - is dat de ene keer gezegd wordt 'niemand weet de waarheid, behalve hij!' maar vervolgens wel mensen geloven, en die woorden als feit noemen, die dichtbij hem stonden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70790122
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Behalve de grote sterren herkende ik er maar bar weinig... Is er een lijstje ergens?
Hij keek wel heel eng ook geen idee wie het is
pi_70790131
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de bron dat hij dat verhaal zelf de wereld in geholpen zou hebben?

Zie je nou zelf niet wat een drogreden dit is?
quote:

[..]

Ik verwijs je graag naar het boek van J. Randy Taraborrelli, iemand die grotendeels (ook jaren 80) dicht bij Michael heeft gestaan
Om je even te helpen...
pi_70790154

Noot noot.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 19:54:32 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70790173
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Individual het volgende:
Wie is dit??

[ afbeelding ]

Iemand waar ik in ieder geval erg van schrok.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:54:41 #134
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790179
quote:

[..]

Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 19:55:32 #135
163650 Greys
pi_70790203
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[..]

Om je even te helpen...
Er hebben vaker dingen in boeken óver iemand gestaan die niet waar zijn/waren hoor
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar niet alles zomaar voor waarheid aannemen als iemand iets over iemand geschreven heeft, ook al stond hij 'dicht bij hem'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790232
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik heb dat boek ook. Maar dat boek zou in een rechtszaak toch echt als hearsay gekwalificeerd worden. En over dit gerucht zijn tientallen bronnen waarin Michael Jackson er zelf over spreekt. Ik blijf het bizar vinden dat de man kon lullen wat hij wou, maar dat ieder ander als meer betrouwbaar en een groter expert over hem werd gezien dan hijzelf.
Tja, het wordt nogal lastig om nu na te gaan of Michael het echt als PR stunt bedoelde

Je kan het altijd nog Frank Dileo vragen, though
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:57:01 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790246
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij mensen er op aanspreekt als ze dingen als feiten brengen, maar dat je het zelf net zo hard doet. Wie zegt dat jouw waarheid de echte waarheid is, was je er bij?
Er zijn genoeg onafhankelijke bronnen die MJ's fantasiewereld wat hebben genuanceerd met de waarheid. MJ was geen slachtoffer van de media, hij heeft zelf die mythe gecreerd. Of het nu de zuurstoftank was of het skelet van de Oliefantman, of Blanket over het balkon 3 hoog tillen of in zijn pyama naar de rechtbank. MJ creerde zijn eigen mythe.
pi_70790286
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Er hebben vaker dingen in boeken óver iemand gestaan die niet waar zijn/waren hoor
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar niet alles zomaar voor waarheid aannemen als iemand iets over iemand geschreven heeft, ook al stond hij 'dicht bij hem'.
Ik "geloof" een verhaal van J. Randy Taraborrelli, die Michael goed kende vanaf zijn jeugd eerder dan een verhaal van één of andere vage vriend van Michael die opeens na zijn dood de publiciteit komt opzoeken
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:59:34 #139
127981 Misstique
11-07-2014
pi_70790335
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal wel waar, maar dat het kind Blanket heet vanwege het dekentje over zijn hoofd is klinkklare onzin. Dat had hij best even kunnen uitzoeken waar het wél vandaan komt.
Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:59:41 #140
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790340
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[..]

Om je even te helpen...
In dat boek staan ook allerlei "letterlijke" telefoongesprekken tussen Katherine Jackson en Priscilla Presley, of "letterlijke" gesprekken tussen Debbie Rowe en haar vriendinnen, of tussen Joe en Katherine, waar de schrijver onmogelijk bij geweest kan zijn. En ook niet bij geweest is.

Dus nogmaals: wat maakt zijn versie van de gebeurtenissen betrouwbaarder dan de versie die het onderwerp ervan tientallen malen zelf verteld heeft? Dat is toch ook gewoon niet logisch!

Hoe denk je dat dat gegaan is dan? MJ zit bij Oprah, hangt een verhaal op, wordt er zelfs heel emotioneel van, en op weg naar de keuken als Oprah even niet luistert belt hij die knakker en zegt "hahaha, nou heb ik net dat verhaal weer zitten vertellen, maar je weet dat dat een leugen is, he? Ik heb zelf verzonnen hoor, die roddel, niet verder vertellen he?"
Drie jaar later zit ie bij Geraldo, komt weer dat verhaal aan bod. Vertelt ie weer hetzelfde, maar op weg naar huis in de limo zit die knakker erbij, en samen zitten ze te schuddebuiken van het lachen. "Hahaha, weer iemand die er in getrapt is! Wat een goeie grap he!"
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70790384
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat heeft hij ook eens aangegeven in een interview, alleen weet ik niet meer precies in welke. Over dat als hij een constructie in zijn tuin zou bouwen en zelf zegt er planten in te laten groeien en een tabloid print dat het een constructie is om marsmannetjes mee te ontmoeten, 'het volk' massaal de tabloids zal geloven. Want ja, het is Michael Jackson.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:00:58 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70790389
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik wil niet bashen hoor, maar het valt me op dat je heel stellig bent in je negatieve veroordelingen, maar dat als iemand dan iets post wat inhoudelijk een ander licht op de zaak werpt, je daar helemaal niet op ingaat. Dan is het ineens "iemand die even zijn relatie met MJ uit de doeken doet" en wát diegene zegt negeer je volledig.
Oh, ik voel me niet gebashed hoor
Ook ben ik me niet bewust dat ik negatief veroordeel. Maar ik ben inderdaad niet zo lyrisch over MJ als veel anderen in dit topicreeksje. Dat geeft toch niet?? We zitten hier nog steeds in SHO, en het is gewoon heerlijk om roddels aan te dikken. Heeeeerlijk!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:01:48 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790427
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Shitney het volgende:

[..]

In dat boek staan ook allerlei "letterlijke" telefoongesprekken tussen Katherine Jackson en Priscilla Presley, of "letterlijke" gesprekken tussen Debbie Rowe en haar vriendinnen, of tussen Joe en Katherine, waar de schrijver onmogelijk bij geweest kan zijn. En ook niet bij geweest is.
Dat heet journalistiek, dat je mensen spreekt die er wel bij waren.

Maar geloof gerust dat MJ een onschuldige zielepietje was. Ik geloof dat ie bewust zijn Wacko Jacko imago over zich heeft afgeroepen en daarna er over ging miepen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:02:34 #144
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790451
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de reden voor die nickname? Ik weet dat het niet is vanwege dat dekentje over zn hoofd en de echte reden heeft vast al in 1 van de tig topics gestaan, maar ik heb geen zin om die alle 41 terug te lezen. .
In Michaels gezin of in zijn entourage was een uitdrukking "I'll blanket you with love" of "I'll blanket you with warmth" of iets in die geest. Dat werd later afgekort / verbasterd tot alleen maar "Blanket" als je bedoelde dat je even wat warmte nodig had. En omdat Blanket dus voor warmte en liefde stond, noemde hij dat kind als koosnaampje Blanket.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:03:27 #145
163650 Greys
pi_70790481
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hij zei dat het altijd een uitspraak in hun familie is geweest, een soort gezegde, dat als iemand verdriet had dat, dat ze dan blanket the person with love and warmth. Dus to blanket als een werkwoord, zeg maar. Iemand een warme deken geven, maar dan niet letterlijk.
Ik leg het weer heerlijk vaag uit, snap je het een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70790485
Ik ben geen fan van Bill 'O Reilly, maar ik ben het, op het skin whitening gedeelte na (dat was een huidziekte, toch?) wel met hem eens: http://www.liveleak.com/view?i=605_1247049633
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:03:45 #147
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70790495
Ik vind het echt een debiele nickname. Die artiesten die hem zo noemden gisteren Hoewel je je kind ook geen Prince Michael noemt en je tweede zoon Prince Michael de tweede
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:04:22 #148
163650 Greys
pi_70790520
Oh nou, dan heb ik het toch goed onthouden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 20:05:52 #149
163650 Greys
pi_70790577
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt een debiele nickname. Die artiesten die hem zo noemden gisteren Hoewel je je kind ook geen Prince Michael noemt en je tweede zoon Prince Michael de tweede
Heb je uberhaupt nog iets te melden dat wél enigszins in de buurt van positief komt?
Niemand is verplicht jubelend over MJ en consorten te doen, maar jij maakt er echt een gewoonte van om alles en iedereen af te zeiken, is het niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:06:01 #150
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70790584
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat heet journalistiek, dat je mensen spreekt die er wel bij waren.

Maar geloof gerust dat MJ een onschuldige zielepietje was. Ik geloof dat ie bewust zijn Wacko Jacko imago over zich heeft afgeroepen en daarna er over ging miepen.
Ik geloof helemaal niet dat hij een zielepiet was. Ik ben geloof ik een van de weinigen in deze reeks die hem juist heel sterk en intelligent en keihard vindt.
Ik geloof wel dat hij een slachtoffer van de media was, maar daarvan denk ik tegelijkertijd dat hij zich daar al tientallen jaren bij neergelegd had en een hele dikke huid had. Ik denk dus ook dat hij er ook vast om kon lachen en kon denken "laat maar lullen, als ik maar weet hoe het zit".
Does it lead you home?
When you're all alone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')