abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70787543
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef Shitney het volgende:
Uit de Oxford Union Speech, 6 maart 2001.

Klinkt toch niet als de woorden van een man die het contact met de realisteit totaal kwijt is. Integendeel, vind ik.
Ik heb die hele speech vorige week geluisterd. Is erg mooi. Ik had wel het idee dat iemand hem misschien had geholpen met het schrijven van de tekst.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:33:53 #27
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787548
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

LA Gear
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70787569
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

The magic smile.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:34:47 #29
163650 Greys
pi_70787575
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef JX het volgende:
Op verzoek deze post ook hier

In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken )
[..]

Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjes Ik twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was

"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
Tof, dank je voor het plaatsen!
Ik vind er heel mooie stukjes in zitten, vooral het stukje waar staat dat Paris zo sterk was dat ze hem haast troostte en en dat ze vroeg of ze nog steeds wel bij hem thuis mochten komen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:22 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70787594
TVP!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:25 #31
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787596
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb die hele speech vorige week geluisterd. Is erg mooi. Ik had wel het idee dat iemand hem misschien had geholpen met het schrijven van de tekst.
Ongetwijfeld, dat zal hij niet alleen gedaan hebben. Obama schrijft zijn speeches ook niet zelf. Maar dat maakt voor de inhoud en de boodschap verder niet uit.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70787607
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

LA Gear
wat had ie eigenlijk ook een brede bek mond...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:35:52 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787609
Geen kijkcijfers, maar CNN-livestream cijfers.
quote:
As expected, Michael Jackson's memorial service yesterday brought in some big viewership numbers, especially on the web.

CNN reports that global web traffic yesterday rose to at least 19% above normal and peaked at 33% during the actual broadcast of the King of Pop's memorial. CNN.com itself reported an astounding 9.7 million live video streams throughout the day, coming in only second to the site's all-time viewership record (President Barack Obama brought in 27 million video streams the day of his inauguration.)

Still, the numbers are very impressive and they continue on, as the site boasts a "peak of 781,000 concurrent live video streams" during the memorial broadcast and that the news outlet's website garnered 81 million page views.

We wouldn't expect anything less for the King of Pop!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:37:33 #34
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70787657
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef JX het volgende:
Op verzoek deze post ook hier

In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken )
[..]

Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjes Ik twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was

"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:38:08 #35
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787679
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

The magic smile.
In een memorial filmpje in een van de vorige topics zaten veel beelden van voor zijn eerste nosejob. Ik dacht bij het zien: maar goed dat ie die neus veranderd heeft! Zijn oorspronkelijke neus was echt lelijk, vind ik. Maar rond deze tijd van die foto, ik denk dat dat na nosejob nummer 2 ongeveer is, was hij echt heel mooi. Die lach kan de Noordpool nog laten smelten.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:39:24 #36
163650 Greys
pi_70787713
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ach, de zoveelste die uit de anonimiteit treedt om even zijn relatie met MJ uit de doeken te doen
Oh ik vond het wel mooi om te lezen
Maar ik ben dan ook een sucker voor dat soort positieve uitspraken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:40:42 #37
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787745
quote:

[..]

Ik wil niet bashen hoor, maar het valt me op dat je heel stellig bent in je negatieve veroordelingen, maar dat als iemand dan iets post wat inhoudelijk een ander licht op de zaak werpt, je daar helemaal niet op ingaat. Dan is het ineens "iemand die even zijn relatie met MJ uit de doeken doet" en wįt diegene zegt negeer je volledig.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:41:03 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70787755
quote:
Jackson Family Gave LAPD Doctor List

Posted Jul 8th 2009 11:25AM by TMZ Staff

Michael JacksonLaw enforcement sources tell TMZ Michael Jackson's family has given the LAPD a list of doctors they believe may have misprescribed drugs to Michael Jackson -- and we've learned Dr. Arnold Klein is on that list.

Dr. Klein came out swinging today on TV, denying he ever prescribed powerful painkillers to Jackson. But the family has its suspicions and passed its concerns along to detectives.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:41:19 #39
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70787764
quote:

[..]

Mwah niet echt de zoveelste, die Mark Lester was een van zijn beste vrienden en godfather van zijn kinderen

Trouwens, wat betreft de zonnebrillen die de broers ophadden tijdens de ceremonie, ik denk dat die net als de glitterhandschoen een eerbetoon waren. Past wel in dit rijtje:

Kan iemand trouwens niet een zonnebril smiley maken met glitterhandschoen? Combinatie + ??
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:42:06 #40
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70787779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:41 schreef JX het volgende:

[..]

Mwah niet echt de zoveelste, die Mark Lester was een van zijn beste vrienden en godfather van zijn kinderen

Trouwens, wat betreft de zonnebrillen die de broers ophadden tijdens de ceremonie, ik denk dat die net als de glitterhandschoen een eerbetoon waren. Past wel in dit rijtje:
[ afbeelding ]

Awwww, wat een lief plaatje. Mooi eerbetoon!
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:42:28 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70787785
Wie is Mark Lester eigenlijk?
En wie staat er in het roze op die pic van ChipsZak. die ik niet kan zien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70787787
Het feit dat er dan weer gekibbeld wordt (ach feitfeit, who knows...) laat wel weer zien wat een showbizzzzzz famillie het weer is. Was het verstandig voor de show?

Het kind is 12, ze neemt afscheid van haar vader! Ze spreekt of ze spreekt niet. Omdat ze het wil of omdat ze het niet wil. Niet omdat het "een mooi plaatje oplevert" of omdat het "geen mooie afsluiter was"!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:44:49 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787852
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Nah, dat roze is op de achtergrond.
Op de voorgrond zie je Chris Brown op een stoel zon peaceteken doen.
Maar ik vind het er maf uitzien, hoe die er daar bijzit enzo, ik weet niet.
Iets waar ik de vinger niet op kan leggen, maar blijkbaar ben ik de enige, dus laat het maar zitten.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 18:45:07 #44
163650 Greys
pi_70787860
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Zie hierboven, de peetvader van zijn kinderen

In het roze is iemand die ik niet ken, maar volgens de link heet ie Brown. Chris Brown ofzo, die naam doet een belletje rinkelen, of praat ik poep? Ik ken hem niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:46:30 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70787895
Oh, die foto heb ik inderdaad ook ergens gezien. En toen vond ik het ook een typische pose bij zo'n gelegenheid.
Dus you are not alone, ChipsZak.!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:46:53 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787907
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie hierboven, de peetvader van zijn kinderen

In het roze is iemand die ik niet ken, maar volgens de link heet ie Brown. Chris Brown ofzo, die naam doet een belletje rinkelen, of praat ik poep? Ik ken hem niet
Chris Brown. Rihanna-beater.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:46:56 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70787908
Chris Brown heeft Rihanna in elkaar geslagen., Greys.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 18:47:09 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70787915
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Oh, die foto heb ik inderdaad ook ergens gezien. En toen vond ik het ook een typische pose bij zo'n gelegenheid.
Dus you are not alone, ChipsZak.!
Jeuj.
pi_70787953
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nah, dat roze is op de achtergrond.
Op de voorgrond zie je Chris Brown op een stoel zon peaceteken doen.
Maar ik vind het er maf uitzien, hoe die er daar bijzit enzo, ik weet niet.
Iets waar ik de vinger niet op kan leggen, maar blijkbaar ben ik de enige, dus laat het maar zitten.
Dat is toch ook de jongen die Rihanna in elkaar geslagen heeft? Een erg sympathiek figuur zal het wel niet zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:50:52 #50
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70788022

Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')