abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70793269
Zal michael zoiets echt gekregen hebben..
zal dat erfelijk zijn ??
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_70793278
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Yup. En deze meneer gebruikt ook make-up voor zijn vitiligo vlekken:

[ afbeelding ]
B'tje eng
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:23:44 #228
163650 Greys
pi_70793291
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Aaaaaaah, wat een poepeschetekakkedrolletje!!
Maar ik vind hem echt voor geen meter op welke versie van MJ dan ook lijken, geen van die kids trouwens.
Ik vind alleen Prince er vaag iets van weg hebben. Maar, dan meer op de plastische MJ dan op de oorspronkelijke MJ, dus da's dan wat vreemd.
Het is wel een enorm lekker ding, dat kleintje! En zijn dochter is ook een beauty. Eigenlijk zijn ze allemaal best heel mooie kindjes Ik wil er wel zo eentje, zoals Blanket!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:26:38 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70793383
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Hier kan je ook heel duidelijk zien dat hij toen al met make-up aan het rommelen was om zijn vlekken weg te werken. Om zijn ogen en op zijn neus lijken me de echte kleur, dat rood-bruinige make-up. Daar zal het dan al wit aan het worden zijn geweest.

[ afbeelding ]
Dat rood-bruinige is volgens mij van de lupus, de zogenaamde butterfly vlekken.

-edit- Dit bedoel ik
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:26:52 #230
163650 Greys
pi_70793391
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Treezz het volgende:
Zal michael zoiets echt gekregen hebben..
zal dat erfelijk zijn ??
Kijk dan naar die grote foto hierboven van MJ. Daar zie je echt heel duidelijk de vlekken.
En op de foto met dat open blousje, zie zijn armen. Die vlekken komen allemaal overeen met vitiligo.
Zijn make-up artist die 17 jaar met hem heeft gewerkt heeft, zoals beequeen ook al zegt, verklaard dat zolang het bruin nog overheerste ze bruine make-up gebruikten om de witte vlekken weg te werken en toen het wit ging overheersen, hadden ze witte 'plamuur' nodig om het effen te laten lijken. Vandaar dat hij altijd zo spierpijn geschminkt was.
De eeuwige paraplu/parasol waar MJ altijd mee liep werd ook meteen verklaard, want mensen met vitiligo hebben een sterk verhoogde kans op huidkanker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:28:57 #231
163650 Greys
pi_70793444
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat rood bruinige is volgens mij van de lupus, de zogenaamde butterfly vlekken.
http://floacist.wordpress(...)ckson-andor-lupus-2/

Daar staat inderdaad lupus boven die betreffende foto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793471
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijk dan naar die grote foto hierboven van MJ. Daar zie je echt heel duidelijk de vlekken.
En op de foto met dat open blousje, zie zijn armen. Die vlekken komen allemaal overeen met vitiligo.
Zijn make-up artist die 17 jaar met hem heeft gewerkt heeft, zoals beequeen ook al zegt, verklaard dat zolang het bruin nog overheerste ze bruine make-up gebruikten om de witte vlekken weg te werken en toen het wit ging overheersen, hadden ze witte 'plamuur' nodig om het effen te laten lijken. Vandaar dat hij altijd zo spierpijn geschminkt was.
De eeuwige paraplu/parasol waar MJ altijd mee liep werd ook meteen verklaard, want mensen met vitiligo hebben een sterk verhoogde kans op huidkanker.
Ok
Mooi..
Waarom deed de media michael zo voor gek verklaren toen hij daar liep met een paraplu..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:30:18 #233
163650 Greys
pi_70793499
Zijn been, toen de spinnenbeet aan het genezen was:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793533
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Greys het volgende:

[..]

http://floacist.wordpress(...)ckson-andor-lupus-2/

Daar staat inderdaad lupus boven die betreffende foto.
Ik had het nooit gelooft dat ie dat had.. ik dacht echt! dat ie zich volgespoten had met spul om witter te worden.. en anders zijn dan z'n pa.

Maar goed, nu geloof ik het
pi_70793556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Zijn been, toen de spinnenbeet aan het genezen was:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
spinnenbeet ?
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:34:02 #236
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70793636
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Iedereen vertelt zijn eigen versie, en in grote lijnen komt dat wel overeen inderdaad, en ik geloof ook zeker dat ie over al die kwalificaties beschikte die ze noemen. Maar wat je zegt over zijn eigen uitspraken en dat je die volkomen betrouwbaar acht strookt niet met het feit dat ie liegt over zijn operaties. En dat werd natuurlijk bedoeld met de vraag waarop je dit antwoord gaf
[..]
Dat had ik niet begrepen, dat dat met de vraag bedoeld werd, sorry. Ik geloof ook best dat MJ over dingen loog, de plastisch chriurgie is daar een goed voorbeeld van. Ik snap alleen niet waarom hij daar zo vreselijk hard op werd afgerekend en dat dat automatisch betekende dat niets uit zijn mond nog geloofd werd. Britney Spears beweerde maagd te zijn en geen borstvergroting gehad te hebben. In de jaren 80 deed sowieso niemand zogenaamd aan plastisch chirurgie, dat daar open over werd gesproken is echt iets van de laatste 10, 15 jaar. Rock Hudson beweerde hetero te zijn. George Michael beweerde hetero te zijn. Zelfs Elton John beweerde hetero te zijn en die heeft homoseksualiteit uitgevonden! Weet je, zoveel celebrities logen en de meesten deden dat omdat ze bepaalde dingen niet wilden delen of omdat bepaalde zaken in hun tijd nogal taboe waren en hen gewoon geld kostten.

Ik til daar gewoon niet zo zwaar aan, het hoort een beetje bij hun beroep denk ik. En ik til er zeker niet zwaarder aan bij MJ dan Elton John, alleen maar omdat hij MJ is. En die indruk heb ik vaak wel, dat hij veel zwaarder werd afgerekend op dingen die in celebritykringen vrij gewoon zijn dan andere celebrities.
quote:
Dus zoals ik al eerder zei, ik heb twijfels bij de verhalen die MJ zelf vertelde in interviews. Hij liegt zelf ook gewoon. En waarom? Misschien om zich beter voor te doen, geen idee. Iedereen wil aardig gevonden worden dus ook MJ. En als je dan de waarheid een beetje kunt verfraaien, waarom zou je dat dan niet doen? Zo'n idee heb ik erbij.
Ik snap wat je zegt, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de totale evilness die hem toegedicht wordt, zoals die ook de rest van zijn familie toegedicht wordt. Die snap ik niet. Ik snap niet dat je naar een herdenking kunt kijken waar huilende kinderen zitten, en dan kunt denken dat die kinderen vast gewoon backstage afgeranseld werden zodat ze wat tranen eruit persten. Of dat je serieus denkt dat een moeder een lege kist laat tillen door haar huilende andere zoons, om de wereld lekker voor de gek te houden. Ik snap niet dat je kunt denken dat iemand kinderen heeft gekregen omdat hij dan lekker met zijn eigen kinderen naar bed kan. Dat soort dingen bedoelde ik. Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend slecht over een ander mens kunnen denken, terwijl diegene eigenlijk niets gedaan heeft om dat te rechtvaardigen. Dat je zoiets over Marc Dutroux denkt, die bewezen kinderen verkracht en vermoord heeft, dat snap ik nog. Maar over iemand wiens grootste misdaad nummer 1 hits schrijven is? Dat zal ik nooit begrijpen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:34:40 #237
163650 Greys
pi_70793667

Witte vlek borst en make-up op shirt:

Arm:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793686
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Treezz het volgende:

[..]

spinnenbeet ?
http://www.ew.com/ew/article/0,,396187,00.html
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70793708
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Witte vlek borst en make-up op shirt:

[ afbeelding ]

Arm:

[ afbeelding ]
Wats dat tijdschrift op de achterbank
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:36:26 #240
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70793732
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Yup. En deze meneer gebruikt ook make-up voor zijn vitiligo vlekken:

[ afbeelding ]
Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70793754
En hoe heette die ziekte toch alweer..
pi_70793776

Is het niemand de witte sokjes van blanket opgevallen?? Ik vind het zo schattig!!
pi_70793779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Treezz het volgende:
vitiligo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 21:37:57 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70793781
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Treezz het volgende:
Vitiligo.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:38:14 #245
163650 Greys
pi_70793791
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef wapwip het volgende:

[..]

Wats dat tijdschrift op de achterbank
Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.
Nou mag ik dat gewoon hebben natuurlijk en jij ook, maar als MJ zoiets heeft is het natuurlijk kinderporrrrrno!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793830
Weet iemand al de wereldwijde kijkcijfers? Of is er al ergens een schatting gemaakt?

Ik vond het trouwens belachelijk hoe de hele familie om Paris heen stond om haar te aaien en te troosten. Ik blijf het echt een apart stelletje vinden. Zonnebrillen, hoeden. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, niemand die ze zag

De hele memorial leek sowieso meer op een SHOW dan op een herdenking. Elke spreker probeerde de vorige spreker te overtreffen door alsmaar harder te schreeuwen en te gillen. En het blank/zwart werd ook maar vaak genoeg naar voren gehaald. Maar tegelijkertijd toch in elke zin 3 keer God of Jezus noemen.

Best gek, als je zeurt over blank/zwart maar toch zo gelovig bent, terwijl het juist de blanken zijn die honderden jaren geleden het geloof aan hun hebben opgedrongen
pi_70793835
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:

[..]

Bij dat meisje kan je goed zien hoezeer de perceptie van iemands gelaatstrekken veranderd door een andere huidskleur. Ik zou ook denken dat dat meisje heel veel aan haar gezicht heeft laten veranderen als ik de foto's niet zo naast elkaar zou zien. Terwijl ze eigenlijk alleen maar ouder en witter is.
Het gezicht veranderd naarmate je ouder word...
geen idee hoelang zoiets duurt voordat je helemaal wit bent...
je ziet het ook aan michael.. hij is gewoon veel veranderd.
mede ook door die plastische churige..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 21:39:55 #248
163650 Greys
pi_70793861
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:

[..]

Da's zeker waar! Aan haar mond en neus kan je goed zien dat het gewoon hetzelfde meisje is, maar dan ouder en witter inderdaad. Alleen bij MJ kon je aan zijn ogen (die ineens heel groot en eng waren) en neus en kin goed zien dat er wel wat meer gebeurd was dan alleen die ziekte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70793869
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar is ook een hoop gedoe om geweest geloof ik. Dat bleek een soort Anne Geddes achtig fotoboek te zijn.
Nou mag ik dat gewoon hebben natuurlijk en jij ook, maar als MJ zoiets heeft is het natuurlijk kinderporrrrrno!
Ik moest er wel gelijk aan denken ja, dat daar vast gezeik over geweest is. Idioot eigelijk dat zo'n man niet eens een tijdschrift met een kind erop in zijn auto mag hebben liggen.
pi_70793925
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand al de wereldwijde kijkcijfers? Of is er al ergens een schatting gemaakt?

Ik vond het trouwens belachelijk hoe de hele familie om Paris heen stond om haar te aaien en te troosten. Ik blijf het echt een apart stelletje vinden. Zonnebrillen, hoeden. Ze hadden net zo goed niet kunnen komen, niemand die ze zag

De hele memorial leek sowieso meer op een SHOW dan op een herdenking. Elke spreker probeerde de vorige spreker te overtreffen door alsmaar harder te schreeuwen en te gillen. En het blank/zwart werd ook maar vaak genoeg naar voren gehaald. Maar tegelijkertijd toch in elke zin 3 keer God of Jezus noemen.

Best gek, als je zeurt over blank/zwart maar toch zo gelovig bent, terwijl het juist de blanken zijn die honderden jaren geleden het geloof aan hun hebben opgedrongen
Ja die .. ene vent die steeds harder begon te schreeuwen.. vond het ook een beetje raarrr..
maar het schijnt dat het normaal is dat ie schreeuwt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')