abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:29:39 #201
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70776425
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

psssttt... Michael heeft zich vorig jaar bekeerd tot moslim
Pssst.
Heb je daar een betrouwbare bron voor?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:37:15 #202
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70776733
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef KbenHetZat het volgende:
Als je 32 miljoen dollar betaald om van de pedo beschuldigingen af te komen dan ben je al bijvoorbaat schuldig.
De pedobeerput mag namelijk niet helemaal open ...idd...met geld kun je alles kopen.
Niet iedereen trapt erin
Ben je niet eerder een leugenaar als je als ouder geld aanneemt van de zogenaamde misbruiker van je kind? Als iemand mijn kind zou durven misbruiken, zou ik hem eigenhandig willen wurgen, of op zijn minst achter de tralies hebben. Het ging de vader van dat jochie toen puur om het geld.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:40:06 #203
28167 matthijst
pi_70776845
Als je je voor 32 miljoen laat afkopen spoor je niet.
Zelfs Jacksons 80-jarige moeder snapte dat: je trapt zon gast eerst half dood en belt dan de politie...
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:46:28 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:53:20 #205
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_70777403
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef JX het volgende:

[..]

Ben je niet eerder een leugenaar als je als ouder geld aanneemt van de zogenaamde misbruiker van je kind? Als iemand mijn kind zou durven misbruiken, zou ik hem eigenhandig willen wurgen, of op zijn minst achter de tralies hebben. Het ging de vader van dat jochie toen puur om het geld.
Weet je wie de grootste leugenaar is?
MJ was een notoire leugenaar.
Hij bleef gewoon de pedobeschuldigingen keihard ontkennen.
Hij had in een intervieuw verklaard dat 'ie maar 2 operaties aan zijn uiterlijk besteed heeft.
Als je dat beweerd dat ben je gewoon een notoire leugenaar die in staat is om alles te blijven ontkennen en dat uiteindelijk als zijnde zijn waarheid te zien.
Hij heet niet voor niets Wacko Jacko.
Iedereen kan toch zien dat aan zijn gezicht zo vaak gesleuteld is.
Iig geen 2 keer.
pi_70777713
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Pssst.
Heb je daar een betrouwbare bron voor?
De Telegraaf.. maar of dat zo betrouwbaar is?

Hier nog meer artikelen daarover.

http://www.elsevier.nl/we(...)t-zich-tot-islam.htm
http://www.telegraaf.nl/2(...)_moslim__.html?p=2,2
http://www.telegraph.co.u(...)name-to-Mikaeel.html
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:01:51 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70777761
quote:
Telegraaf en the Sun.
Betrouwbare bronnen wel .
KuikenGuppy
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:02:47 #208
28167 matthijst
pi_70777799
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef KbenHetZat het volgende:
etc..
Uhm, kan je je nick misschien eer aandoen en voor een trein springen ofzo?
pi_70777835
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Telegraaf en the Sun.
Ja, nee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:07:53 #210
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70778035
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

MJ was een notoire leugenaar.
Hij bleef gewoon de pedobeschuldigingen keihard ontkennen.
Hij had in een intervieuw verklaard dat 'ie maar 2 operaties aan zijn uiterlijk besteed heeft.
Als je dat beweerd dat ben je gewoon een notoire leugenaar die in staat is om alles te blijven ontkennen en dat uiteindelijk als zijnde zijn waarheid te zien.
Hij heet niet voor niets Wacko Jacko.
Iedereen kan toch zien dat aan zijn gezicht zo vaak gesleuteld is.
Iig geen 2 keer.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:10:54 #211
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70778159
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Telegraaf en the Sun.
Ook Elsevier is maar een tendentieuze bron hoor. Mn de website. Overigens is de bron gewoon The Sun. Zowel De Telegraaf als Elsevier baseren zich op The Sun.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:12:45 #212
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70778257
In Hello Magazine staan echt hele gave foto's
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:34:16 #213
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70779207
Weet iemand..heeft iemand gehoord wanneer er meer rehearsals uitkomen, van This it it?
Waiting for This is it!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:45:22 #214
28167 matthijst
pi_70780065
Snapt jullie dan niet dat het totaal ongepast is om een meisje van 11 jaar dat podium op te duwen? Iedereen kon zien hoe overstuur ze was. Hier had ze niet doorheen hoeven gaan, ze heeft het al zwaar genoeg.
MJ heeft zijn hele leven geprobeerd de kinderen te beschermen tegen de media, dit wordt in een klap om zeep geholpen door die so called liefhebbende familie. Wanstaltige vertoning was het!!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:02:11 #216
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70780295
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:55 schreef Karllson het volgende:
Snapt jullie dan niet dat het totaal ongepast is om een meisje van 11 jaar dat podium op te duwen? Iedereen kon zien hoe overstuur ze was. Hier had ze niet doorheen hoeven gaan, ze heeft het al zwaar genoeg.
MJ heeft zijn hele leven geprobeerd de kinderen te beschermen tegen de media, dit wordt in een klap om zeep geholpen door die so called liefhebbende familie. Wanstaltige vertoning was het!!!
Ik denk niet dat ze het podium op geduwd zijn. Ze wilde duidelijk zelf wat zeggen en ze was omringd door een liefhebbende familie. Ik vond het aandoenlijk om te zien en vind dat ze het prima hebben gedaan
pi_70780372
Tja ik vond het ook wel mooi. Het gebeurt ook op 'normale' begrafenissen, alleen hier waren dan alle ogen van de wereld op gericht. En dan wordt zo'n moment tot in den treuren nageanalyseerd.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:11:08 #218
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70780671
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Tja ik vond het ook wel mooi. Het gebeurt ook op 'normale' begrafenissen, alleen hier waren dan alle ogen van de wereld op gericht. En dan wordt zo'n moment tot in den treuren nageanalyseerd.
Precies! Sowieso doet elke familie het anders, maar de Jackson familie heeft het precies zo gedaan zoals mijn familie het zou doen: degenen laten spreken die wat wilden zeggen en iedereen, ook kinderen, erbij. Ik ken ook families waarbij de kinderen geweerd worden van begrafenissen en volgens mij is dat alleen maar negatief voor het verwerkingsproces.
pi_70780740
Ik ben ook op een begrafenis geweest waar mijn nichtje wilde spreken en niet veel verder kwam dan wat gejank, maar toen keken er geen 2 miljard mensen naar. Zoveel anders zal het in wezen niet zijn.
pi_70780788
Het punt is alleen dat dit geen normale begrafenis is, maar eentje waar meer dan een miljard mensen naar keken. De normale dienst was ervoor, met enkel de familie. Dan is het anders. Nu hebben een miljard mensen gezien hoe Paris is, en zijn andere kinderen ook trouwens. En dit was nu juist hetgene dat hij per se niet wilde! Onbegrijpelijk dat de familie hier zo weinig respect voor heeft getoond.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:35:19 #221
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70781572
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_70782524
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef Karllson het volgende:
Het punt is alleen dat dit geen normale begrafenis is, maar eentje waar meer dan een miljard mensen naar keken. De normale dienst was ervoor, met enkel de familie. Dan is het anders. Nu hebben een miljard mensen gezien hoe Paris is, en zijn andere kinderen ook trouwens. En dit was nu juist hetgene dat hij per se niet wilde! Onbegrijpelijk dat de familie hier zo weinig respect voor heeft getoond.
Ik denk dat de familie iets beter weet wat Michael absoluut wel of niet wil dan jij, dus je hoeft je er niet zo druk over te maken.
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 16:05:37 #223
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70782620
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef JX het volgende:

[..]

Dat dus
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70782692
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Robijn1961 het volgende:
Weet iemand..heeft iemand gehoord wanneer er meer rehearsals uitkomen, van This it it?
Ik las net dat er meer dan 100 uur aan videomateriaal van de rehearsals op de plank liggen.
Wordt vast iets...
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:51:21 #225
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_70784360
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef JX het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het podium op geduwd zijn. Ze wilde duidelijk zelf wat zeggen en ze was omringd door een liefhebbende familie. Ik vond het aandoenlijk om te zien en vind dat ze het prima hebben gedaan
Liefhebbende familie?
Ja, en publique liefhebbend maar achter de schermen.
Denk je nou werkelijk dat de Jacksons Family blij zijn met de drie, in hun ogen, MJ's bastaardjes
die geen ene druppeltje zwarte Jacksons bloed in hun aderen hebben?
Don't think so......
pi_70784458
In jouw ogen houden adoptieouders/familie nooit van hun kinderen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:04:11 #227
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_70784806
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef DrDentz het volgende:
In jouw ogen houden adoptieouders/familie nooit van hun kinderen?
Denk niet dat de Jacksons blij zijn dat het grootste gedeelte van de Jacksons Heritage naar blanke kindertjes met vage bloedlijnen gaat.
Bij zwarte families wegen dit soort zaken heel erg zwaar en vooral bij de Jacksons.
Zezien zichzelf als de Black American Royalty.
De ouders van de kinderen zijn totaal onbekend.
Zelfs Debby Row is niet de echte moeder.
Ze was alleen maar draagmoeder.
pi_70785195
Dat zijn allemaal maar uit de lucht gegrepen aannames. Ze wonen bij Katherine, niet bij de dominante Joseph.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:17:53 #229
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70785377
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Liefhebbende familie?
Denk je nou werkelijk dat de Jacksons Family blij zijn met de drie, in hun ogen, MJ's bastaardjes
Don't think so......
Jemig, wat een vreemde kijk heb jij op de Jackson family Je hebt vast niet gezien hoe Tito Prince vasthield, hoe Janet zich ontfermde over Paris, hoe Paris met haar hoofd tegen Katharine's schouder aanlag tijdens de ceremonie en hoe Blanket aan Katharine's hand liep. Ik vermoed dat je je mening baseert op de roddels en geruchten die roepen dat die familie continue met elkaar vecht. Want dat is immers interessant om te horen. Wat ze niet vertellen is dat deze familie voortdurend bij elkaar over de vloer kwam en hartstikke close was en is. Dus ja, ik zie een hechte, liefhebbende familie die geteisterd wordt door verzonnen roddels.

Het lijkt wel of weinig mensen beseffen dat de Jackson familie ook maar mensen zijn. Net zoals jij en ik gaan ze ook naar de plee en maken ze wel eens ruzie, maar komen ze gewoon nog steeds op elkaars verjaardagen. Geen enkele familie is perfect, maar zij worden toevallig breed uitgemeten door iedereen aangezien ze beroemd zijn. Leuk he? Oordelen vellen over mensen met wie je nooit een persoonlijk woord gesproken hebt.

Ik moet ff afkoelen geloof ik
pi_70786434
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef JX het volgende:

[..]

Jemig, wat een vreemde kijk heb jij op de Jackson family Je hebt vast niet gezien hoe Tito Prince vasthield, hoe Janet zich ontfermde over Paris, hoe Paris met haar hoofd tegen Katharine's schouder aanlag tijdens de ceremonie en hoe Blanket aan Katharine's hand liep. Ik vermoed dat je je mening baseert op de roddels en geruchten die roepen dat die familie continue met elkaar vecht. Want dat is immers interessant om te horen. Wat ze niet vertellen is dat deze familie voortdurend bij elkaar over de vloer kwam en hartstikke close was en is. Dus ja, ik zie een hechte, liefhebbende familie die geteisterd wordt door verzonnen roddels.

Het lijkt wel of weinig mensen beseffen dat de Jackson familie ook maar mensen zijn. Net zoals jij en ik gaan ze ook naar de plee en maken ze wel eens ruzie, maar komen ze gewoon nog steeds op elkaars verjaardagen. Geen enkele familie is perfect, maar zij worden toevallig breed uitgemeten door iedereen aangezien ze beroemd zijn. Leuk he? Oordelen vellen over mensen met wie je nooit een persoonlijk woord gesproken hebt.

Ik moet ff afkoelen geloof ik
Nee hoor, je zegt het precies goed. Iets teveel mensen in dit topic die denken dat ze michaels zaakwaarnemer zijn.
pi_70786565
Wat dat betreft is meneer de troll wel functioneel: iedereen kan even lekker zijn hart luchten.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70787025
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Nee hoor, je zegt het precies goed. Iets teveel mensen in dit topic die denken dat ze michaels zaakwaarnemer zijn.
Of gewoon net even wat meer verdiept zijn in de persoon Michael Jackson. Als fan neem je de berichten van The Sun o.i.d. namelijk niet gelijk aan. Zo vaak gebeurd dat er van die bullshit verhalen de wereld in werden geholpen en dat Michael of zijn familie met een "tegenbericht" kwamen en dat zoiets nou net niet in de media naar voren kwam. Ofwel, dan had de gewone lezer er niet over gehoord. Neem om maar iets te noemen het eerder in dit topic aangehaalde "Michael is moslim" als voorbeeld.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70789284
Dat 'gekibbel over de kinderen' kan ook beter in SHO.

Michael Jackson #42 Waar we kibbelen over de kinderen

Nog wat nieuwe This Is It-foto's die gisteren getoond werden op het scherm.

pi_70789307
hebben jullie ook dat interview gezien met de dermatoloog van Michael Jackson

deze vertelde dat MJ lupus had
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 19:32:19 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70789390
Pfff hij ziet er wel erg mager uit hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70789458
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef senesta het volgende:
Pfff hij ziet er wel erg mager uit hoor
Mwah, ik vind het nog wel meevallen. Hij is altijd al best wel mager geweest
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:35:33 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70789485
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hebben jullie ook dat interview gezien met de dermatoloog van Michael Jackson

deze vertelde dat MJ lupus had
Waarvan een foto hier te zien is:
http://img.photobucket.co(...)2thelimit/sb3hx4.jpg
KuikenGuppy
pi_70789541
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarvan een foto hier te zien is:
http://img.photobucket.co(...)2thelimit/sb3hx4.jpg
ziet er pijnlijk uit
pi_70789613
Was dat z'n spinnenbeet?
pi_70789756
Indrukwekkende dienst gisteravond....
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_70789789
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Was dat z'n spinnenbeet?
Ja
pi_70789800
Vraag me nog steeds af of dat wel echt was trouwens. Had er toentertijd toch mijn twijfels bij...
pi_70789981
Oja, dat verhaal was ook zo wazig.. hij lag te slapen, werd wakker en voelde een branderig gevoel aan z'n been.. toen zag hij dat z'n tarantula hem aan het opeten was.
pi_70790070
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Oja, dat verhaal was ook zo wazig.. hij lag te slapen, werd wakker en voelde een branderig gevoel aan z'n been.. toen zag hij dat z'n tarantula hem aan het opeten was.

Prachtig verwoord
pi_70790275
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Liefhebbende familie?
Don't think so......
Je praat over dingen waar je geen snars weet van hebt. Wat weet jij nou over de Jackson familie, behalve de dingen die je hoort in de media? Helemaal niets. Dan is het dus behoorlijk respectloos dat je gaat beweren dat ze niet blij zullen zijn met de drie kinderen. Daarnaast is de familie ook niet 100 % zwart en stroomt er, voor zover bekend, gewoon Jackson bloed in die kinderen.

Misschien moet je eens je vooroordelen aan de kant zetten want je weet duidelijk niet waarover je praat gezien je reacties in dit topic.

En zoek eens op wat bastaard betekent, want of je weet het niet, of je gebruikt het verkeerd.
pi_70790336
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:

Hetzelfde als dat optreden in die rolstoel in 1993. Ook zoiets waarvan ik dacht... dat je iets kneust tijdens het dansen kan ik me voorstellen, maar om dan te gaan optreden in een rolstoel. Publiciteitsstuntje?
pi_70790361
Prejudice is ignorance
pi_70790400
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hetzelfde als dat optreden in die rolstoel in 1993. Ook zoiets waarvan ik dacht... dat je iets kneust tijdens het dansen kan ik me voorstellen, maar om dan te gaan optreden in een rolstoel. Publiciteitsstuntje?

pi_70790472
Jongens, dat stukje is gewoon een Nederlandse vertaling van zijn letterlijke verklaring destijds. Ik mis hem nu al, en zijn 'stuntjes'. Hoeveel covers Mariah Carey en Usher ook zingen, zo'n ceremonie blijft kaal zonder MJ.
pi_70790556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Jongens, dat stukje is gewoon een Nederlandse vertaling van zijn letterlijke verklaring destijds. Ik mis hem nu al, en zijn 'stuntjes'. Hoeveel covers Mariah Carey en Usher ook zingen, zo'n ceremonie blijft kaal zonder MJ.
Hij was er toch bij?
pi_70790603
Ik geloof er niks van. Die kist was leeg man.
pi_70790651
Ik denk dat de ceremonie ook wel wat miste.. twee van de drie belangrijkste vrouwen in z'n leven: Elizabeth en Diana. Maar ja, logisch dat zij daar niet aan mee doen.
pi_70790686
Waar was Diana Ross dan? Smokey Robinson las geloof ik een verklaring van haar voor. Kon ze dat zelf niet.
pi_70790692
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er niks van. Die kist was leeg man.
Bedoel je dit sarcastisch?

Zo niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70790729
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Waar was Diana Ross dan? Smokey Robinson las geloof ik een verklaring van haar voor. Kon ze dat zelf niet.
Ze was te emotioneel
pi_70790734
Ik denk niet dat hij nog leeft hoor.

Maar of zijn lijk echt in die kist lag? Nouja, dat moet je maar aannemen.
pi_70790796
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat hij nog leeft hoor.

Maar of zijn lijk echt in die kist lag? Nouja, dat moet je maar aannemen.
Ik doelde daar ook op Ik denk dus dat het redelijk aannemelijk was dat ie niet in die kist lag. For security reasons sake zeg maar
pi_70791325
Zou me niet verbazen in elk geval.
pi_70791379

pi_70791402
Lees me net toch een verhaal, wat mensen al niet verzinnen

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090707055307AAWCgJ2

Veeg me op
pi_70791445
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

Gaaf, die loafers van Blanket trouwens

Maar trieste foto hoor
pi_70791478
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtige foto
pi_70791517
Blanket met een Michael Jackson barbie doll.
pi_70791537
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lees me net toch een verhaal, wat mensen al niet verzinnen

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090707055307AAWCgJ2

Veeg me op
Dat je zulke onzin op internet durft te zetten.
pi_70791676
Het zijn trouwens hele mooie kinderen, en ik denk dat ze alleen nog maar mooier worden.
pi_70791772
Wat heeft Janet trouwens idioot hoge hakken aan zeg , maar dat terzijde
pi_70791871

Geen Jackson bloed? Kijk nog eens een keer dan.
pi_70791889
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat heeft Janet trouwens idioot hoge hakken aan zeg , maar dat terzijde
Dat viel me ook al op. Dat ze daar op kan lopen zeg.
pi_70791929
Toch vind ik die kleinste op Michael lijken. Of ik zie dingen die er niet zijn. Maar die grote zielige ogen.
pi_70792078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Toch vind ik die kleinste op Michael lijken. Of ik zie dingen die er niet zijn. Maar die grote zielige ogen.
Ja, ik bedoelde ook Blanket. Hij is zeker een kind van hem, dat lijkt me duidelijk.

Paris weet ik niet, die vind ik het minst op hem lijken. Prince daarentegen heeft ook veel kenmerken van Michael. En zo blank zijn ze trouwens niet, zoals werd beweerd. Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat ze halfbloedjes zijn.
pi_70792191
Dat viel me gister dus ook al op, zoals ze stonden bij de broers en zussen van Michael. Ze waren niet echt blank ofzo, ze hadden zeker weten wat donkers
pi_70792334
In die foto's hebben ze zelfs bijna dezelfde kleur als Janet en Latoya, Janet is alleen iets donkerder in haar gezicht. Lijkt me dus zeer aannemelijk dat ze halfbloed zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:55:22 #273
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70792360
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
De kleinste vind ik ook het meeste op Michael lijken, daarna Paris en dan de oudste zoon.

Maar je kunt al snel dingen zien die er niet zijn, bij stief/pleeg/geadopteerde kinderen hoor je ook nogal eens dat ze die op de ouders vinden lijken, terwijl er geen genetische band is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70792414
LaToya is ook bijna een blanke.
pi_70792795
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef DrDentz het volgende:
LaToya is ook bijna een blanke.
Maar goed, LaToya heeft dan ook het één en ander laten "updaten" om het zo maar te zeggen
pi_70792932
Ze was eerder 'blank' dan Michael hè.

pi_70793335
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Ze was eerder 'blank' dan Michael hè.

[ afbeelding ]
Ik denk dat zij zich altijd wat meer heeft gepoederd zeg maar

Zie ook onderstaande foto, waar ze nog matchte met de rest

pi_70793418
pi_70793508
En de neus uiteraard, ook erg veel overeenkomsten met die van Michael
pi_70793514
Wel een enorm brede neus hadden ze... Janet weer niet!
pi_70793672
De kinderen van Mike waren trouwens bruin geschminkt volgens mij.
pi_70793850
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Magic.Michael het volgende:
De kinderen van Mike waren trouwens bruin geschminkt volgens mij.

Bron?
pi_70793884
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Bron?
http://kingofpop.nl
pi_70793978
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

http://kingofpop.nl
Ga nou niet z'n site promoten
pi_70794020
Heeft iemand trouwens alleen de audio (dus zonder geluiden van publiek) van het Dangerous optreden tijdens bijvoorbeeld MTV VMA's van '95?
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:45:56 #286
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70794069
Mooie kinderen zeg net als zijn vader

Vind die sokken en schoen van die kleinste wel grappig. Lijkt wel of ik dat ergens van ken
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70794282
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Bron?

Ik zei ook 'volgens mij' Het is een mening en geen betrouwbare bron zoals mijn site of andere site. Mijn mening ga ik ook niet als News posten mits expliciet vermeld.
pi_70794345
Lijkt me sterk dat ze dat voor 2,5 miljard mensen doen, z'n kinderen schminken.

Dat zou wel een dolk in de rug van Michael zijn.
pi_70794372
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef Magic.Michael het volgende:

[..]

Ik zei ook 'volgens mij' Het is een mening en geen betrouwbare bron zoals mijn site of andere site. Mijn mening ga ik ook niet als News posten mits expliciet vermeld.
Is jouw site gezaghebbend dan?
pi_70794392
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Rnnz het volgende:

Ja ach... Wellicht zie ik het verkeerd
pi_70794404
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Rnnz het volgende:

En al helemaal gezien het feit ze daar sowieso even pontificaal op het podium stonden
pi_70794434

hoppa
pi_70794436
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Is jouw site gezaghebbend dan?
Nee, maar ik wel
pi_70794547
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

hoppa
Die kun je krijgen
pi_70794599
Van Michael kunnen we het hebben
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:11:25 #296
28167 matthijst
pi_70795037
's ff aan het zoeken geweest waarom Friedman beweert dat de eerste twee niet van Michael zijn:

Bashir interview:
Bashir: “And you would like to have (more children) as you have done with your other three? You know by getting a surrogate mother…”
Jackson: “Well the, the, the, first two, Prince and Paris, were from Debbie, which was natural conception, you know, and…”
Bashir interrupted: “You had sex with Debbie?”
Jackson: “Yes.”

Zijn advocaat zei later, over de tape:
“The circumstances that related to the birth of the children wouldn’t be admitted for the truth of the matter – only his love of the children.”

Dus beetje magertjes, van Friedman, had er meer van verwacht
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:17:58 #298
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70795307
quote:
Michael krijgt stukje maan

De 'Moonwalker' krijgt een ultiem ruimte-eerbetoon. Een krater op de maan is namelijk vernoemd naar de King of Pop!
Terwijl de vrienden en familie in het Staples Center Michael's leven aan het vieren waren, werd er een plek op de maan gemarkeerd volgens de Lunar Republic Society.

De krater heette eerst 'Posidonius J', en ligt in de 'Moon's Lake of Dreams'. De krater ligt dicht bij een stuk maan wat Michael ooit eens heeft aangeschaft.
Bron: mtv

[ Bericht 2% gewijzigd door Rebbedebje op 08-07-2009 22:23:41 ]
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70795343
quote:
Ziet eruit als 2000
pi_70795523
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ziet eruit als 2000
Ja, vond ik ook al. Had het in ieder geval nog nooit gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')