Bedoel je dit sarcastisch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er niks van. Die kist was leeg man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ze was te emotioneelquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Waar was Diana Ross dan? Smokey Robinson las geloof ik een verklaring van haar voor. Kon ze dat zelf niet.
Ik doelde daar ook opquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat hij nog leeft hoor.![]()
Maar of zijn lijk echt in die kist lag? Nouja, dat moet je maar aannemen.
Gaaf, die loafers van Blanket trouwensquote:
Dat je zulke onzin op internet durft te zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lees me net toch een verhaal, wat mensen al niet verzinnen![]()
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090707055307AAWCgJ2
Veeg me op
Dat viel me ook al op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat heeft Janet trouwens idioot hoge hakken aan zeg, maar dat terzijde
Ja, ik bedoelde ook Blanket. Hij is zeker een kind van hem, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Toch vind ik die kleinste op Michael lijken. Of ik zie dingen die er niet zijn. Maar die grote zielige ogen.
De kleinste vind ik ook het meeste op Michael lijken, daarna Paris en dan de oudste zoon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Toch vind ik die kleinste op Michael lijken. Of ik zie dingen die er niet zijn. Maar die grote zielige ogen.
Maar goed, LaToya heeft dan ook het één en ander laten "updaten" om het zo maar te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |