Ik denk dat zij zich altijd wat meer heeft gepoederd zeg maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Ze was eerder 'blank' dan Michael hè.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Magic.Michael het volgende:
De kinderen van Mike waren trouwens bruin geschminkt volgens mij.
Ga nou niet z'n site promotenquote:
quote:
Is jouw site gezaghebbend dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
Ik zei ook 'volgens mij' Het is een mening en geen betrouwbare bron zoals mijn site of andere site. Mijn mening ga ik ook niet als News posten mits expliciet vermeld.
Ja ach... Wellicht zie ik het verkeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Rnnz het volgende:
Lijkt me sterk dat ze dat voor 2,5 miljard mensen doen, z'n kinderen schminken.
Dat zou wel een dolk in de rug van Michael zijn.
En al helemaal gezien het feit ze daar sowieso even pontificaal op het podium stondenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Rnnz het volgende:
Lijkt me sterk dat ze dat voor 2,5 miljard mensen doen, z'n kinderen schminken.
Dat zou wel een dolk in de rug van Michael zijn.
Nee, maar ik welquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is jouw site gezaghebbend dan?
Die kun je krijgenquote:
Bron: mtvquote:Michael krijgt stukje maan
De 'Moonwalker' krijgt een ultiem ruimte-eerbetoon. Een krater op de maan is namelijk vernoemd naar de King of Pop!
Terwijl de vrienden en familie in het Staples Center Michael's leven aan het vieren waren, werd er een plek op de maan gemarkeerd volgens de Lunar Republic Society.
De krater heette eerst 'Posidonius J', en ligt in de 'Moon's Lake of Dreams'. De krater ligt dicht bij een stuk maan wat Michael ooit eens heeft aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |