Daar kunnen mensen zich zo heerlijk in vergissen hequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht ben je dat inderdaad.
je eerste gezicht zit op borsthoogte, tenminste daar praten de meeste mannen meequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af wat het verschil tussen mijn eerste en tweede gezicht is.
eerste indruk dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef erikje14 het volgende:
mwah, je kan best een indruk van iemand hebben die (erg) veranderd als je iemand echt leert kennen....
Buig maar vooroverquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:53 schreef CherryLips het volgende:
2e gezicht is als ze d'r mond opentrektquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je eerste gezicht zit op borsthoogte, tenminste daar praten de meeste mannen mee.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je eerste gezicht zit op borsthoogte, tenminste daar praten de meeste mannen mee.
Ja, je bent eigenlijk heel stom.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kunnen mensen zich zo heerlijk in vergissen he
Als ze zo begint misschien wel ja...quote:
Nietquote:
*rival hapt niet*quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Nee, ik probeer niet stoer over te komen en heb dat beeld ook niet van mezelf
Laat ons nou maar zeggen wat we van je vinden, en als we je beter leren kennen kunnen we altijd ons oordeel aanpassen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NietMaar ik ben ook niet zo schattig als ik dr uit zie
quote:
Ciaoquote:
Ik zou het je ook niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
Geen idee wat mensen voor eerste indruk van mij hebben
quote:
Ook goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Laat ons nou maar zeggen wat we van je vinden, en als we je beter leren kennen kunnen we altijd ons oordeel aanpassen!
Je bent bezet dus who caresquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NietMaar ik ben ook niet zo schattig als ik dr uit zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent bezet dus who cares
Whehe, ik ben gewoon ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo, even vrijstellingen invullen en morgen weg doen
quote:
Niets doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
stel (ik zeg stel, dus een hypothetisch geval) dat ik eens iets zou willen gaan doen met iemand, wat zou een leuke eerste ontmoeting/date kunnen zijn en hoe zouden jullie dat aanpakken?
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
stel (ik zeg stel, dus een hypothetisch geval) dat ik eens iets zou willen gaan doen met iemand, wat zou een leuke eerste ontmoeting/date kunnen zijn en hoe zouden jullie dat aanpakken?
Je moet die gast niet ontmoedigen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niets doen
Niet als in wel afspreken en niks doen, maar niet afspreken
Dat klinkt wel leuk idd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenDat zijn wel leuke dingen om te gaan doen
Edit: dan krijg je meteen een gids mee, dus zit je ook niet met: shit wat moet ik nu zeggen enzo
de meest foute tent in je stad bezoeken met derquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
Gewoon vragen. En dan iets gaan doen waarbij je iets te doen hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
Nou ja, op het moment dat je dat zegt dan jinx je het al eigenlijk en gaat het niet meer werkenquote:
Ja, was errug leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet die gast niet ontmoedigen!
[..]
Dat klinkt wel leuk idd!
dorp en stap nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de meest foute tent in je stad bezoeken met der
Waarom zou je daar uberhaupt mee zitten ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenDat zijn wel leuke dingen om te gaan doen
Edit: dan krijg je meteen een gids mee, dus zit je ook niet met: shit wat moet ik nu zeggen enzo
Mwah, mezelf kennende zou me dat nog wel eens kunnen gebeuren jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt mee zitten ?
I gotta admit, hier heb je wel een punt. Maar omdat Erik een tikje inspiratieloos is, kan ik wel bedenken dat deze tips hem helpen. Maar verder geldt natuurlijk dat ze moeten doen waar ze beiden zin in hebben, dat werk het het meest ontspannend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja, op het moment dat je dat zegt dan jinx je het al eigenlijk en gaat het niet meer werken
Was wel niet echt een date, maar toch leukquote:
Hey Pientje, wat ook leuk is, de watertoren. Je weet wel waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
Dat wel, het zal zeker helpen, maar beter als zijn datezij er zelf mee komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I gotta admit, hier heb je wel een punt. Maar omdat Erik een tikje inspiratieloos is, kan ik wel bedenken dat deze tips hem helpen. Maar verder geldt natuurlijk dat ze moeten doen waar ze beiden zin in hebben, dat werk het het meest ontspannend.
u gaat door voor de understatement of the year awardquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I gotta admit, hier heb je wel een punt. Maar omdat Erik een tikje inspiratieloos is, kan ik wel bedenken dat deze tips hem helpen. Maar verder geldt natuurlijk dat ze moeten doen waar ze beiden zin in hebben, dat werk het het meest ontspannend.
Beidenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Dat wel, het zal zeker helpen, maar beter als zijn date er zelf mee komt.
Stom genoeg zul je er dan ook eens alleen op uit moeten om erachter te komen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef erikje14 het volgende:
u gaat door voor de understatement of the year award
Zonder gekheid, inspiratieloos kan wel kloppen ja, doen waar we zin in hebben is zeker waar, alleen ik doe nooit wat dus waar ik zin in heb zou ik ook niet weten, daarom sta ik open voor suggesties
Dan moet je iets gaan doen wat bij haar pastquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
u gaat door voor de understatement of the year award
Zonder gekheid, inspiratieloos kan wel kloppen ja, doen waar we zin in hebben is zeker waar, alleen ik doe nooit wat dus waar ik zin in heb zou ik ook niet weten, daarom sta ik open voor suggesties
Wat bedoel je? Dat zij iets voorstelt om te doen, zou helemaal leuk zijn heb ik eerlijk gezegd ook wel een klein beetje nodig, iemand die mij meeneemt om de wereld te ontdekken want zelf zal ik het niet zo snel doen iig...quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel, het zal zeker helpen, maar beter als zijn date er zelf mee komt.
En mits je dat ook al weetquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan doen wat bij haar pastOf waar ze het bijvoorbeeld over gehad heeft wat ze al een keer wou doen. (Mits je dat zelf ook leuk zou vinden)
Zie volgende post.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
BeidenAls zij met iets komt wat hij niet ziet zitten schiet het natuurlijk niet
![]()
Ik las hetquote:
Ook daar heb je gelijk in, maar goed daar word ook aan gewerktquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom genoeg zul je er dan ook eens alleen op uit moeten om erachter te komen wat je leuk vindt
Verlegen mensen zitten daar meequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt mee zitten ?
kamer?quote:
Moet je doen, is leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keer de Dom beklimmen.
Weet ik waar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey Pientje, wat ook leuk is, de watertoren. Je weet wel waarDan kun je, bij helder weer, echt superver kijken
Alleen dat is zonder gids en minder hoog, denk ik
Qua trappen wel een stukje erger(heel open enz)
Vrij weinigquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bed, Stoel, Tafel, Kruk, Bankje of is er niks spannends gebeurd in die domtoren
Ook dat nog 's jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat dat niet alleen verlegen mensen hoeven te zijn.
Aah maar vaak slaat die angst gewoon nergens op of is het gegrond en is er ook gewoon geen klik !quote:
Mja... daar heb je dan ook wel weer gelijk in... Maar als je écht verlegen bent ofzo is het moeilijk om gewoon zomaar ergens over te gaan praten, dat weet ik uit ervaring. Ik was ooit heel erg verlegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah maar vaak slaat die angst gewoon nergens op of is het gegrond en is er ook gewoon geen klik !
Mjah, alleen heb ik geen knopje UIT daarvoor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah maar vaak slaat die angst gewoon nergens op of is het gegrond en is er ook gewoon geen klik !
Jaa oke en dan kan de druk om wat te moeten zeggen ook juist je laten dichtklappen... Aan de andere kant maakt het met z'n gids er bij ook weer minder intiemquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja... daar heb je dan ook wel weer gelijk in... Maar als je écht verlegen bent ofzo is het moeilijk om gewoon zomaar ergens over te gaan praten, dat weet ik uit ervaring. Ik was ooit heel erg verlegen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrij weinigHeb alleen zijn hand vast gehouden bovenaan... ik heb hoogtevrees
Ik denk dat je zal moeten accepteren dat er zonder communicatie heel moeilijk een klik ontstaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, alleen heb ik geen knopje UIT daarvoor...
Ik denk dat als er een klik is, dat je vanzelf gaat pratenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, alleen heb ik geen knopje UIT daarvoor...
Ja of heel andere dingen gaat doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een klik is, dat je vanzelf gaat praten
Wat opzich ook helemaal niet verkeerd isquote:
Nogal ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kunnen mensen zich zo heerlijk in vergissen he
Dat laat ik je weten zodra ik het weetquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat opzich ook helemaal niet verkeerd is![]()
Het was vooral zo tof door het gezelschap, uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
mss zelfs wel leukerquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat opzich ook helemaal niet verkeerd is![]()
Heel subtiel, Q.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was vooral zo tof door het gezelschap, uiteraard.
Met mij?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keer de Dom beklimmen.
Keyboardridder ben ik wel, in het echt praat ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef kingmob het volgende:
Een klik zonder eerst te praten...
Ja, je zou er op kunnen hopen. Of beter, je probeert jezelf iets meer extravert gedrag aan te leren.
Tenzij je autist bent is dat echt wel af te leren hoor. Als je dat zelf wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Keyboardridder ben ik wel, in het echt praat ik eigenlijk nooit
Ben jij nu nog vrijgezel danquote:
Valt hier mee, meer het wennen dat ik heb. Dan wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Keyboardridder ben ik wel, in het echt praat ik eigenlijk nooit
CL is van mij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij nu nog vrijgezel danJe begint bijna een oud gediende van het singels topic te worden
Ik hoop het, ben d'r wel achter dat het momenteel niets is iigquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tenzij je autist bent is dat echt wel af te leren hoor. Als je dat zelf wilt natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat laat ik je weten zodra ik het weet
Heuj, en ik nam het nog wel voor je opquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent net zo subtiel als die sedan.
Dat wist je toch al? Je kent mij al jaaaaaaren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent net zo subtiel als die sedan.
Dan neem jij een biertje of wat andersquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef kingmob het volgende:
Een afdak is wel nodig ja de laatste dagen
Trouwens, zoete wijn
Wijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef kingmob het volgende:
Een afdak is wel nodig ja de laatste dagen
Trouwens, zoete wijn
Je verrast me nog elke keer, je wordt er steeds beter inquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wist je toch al? Je kent mij al jaaaaaaren..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verrast me nog elke keer, je wordt er steeds beter in.
Droge wijn, om mee toe doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan neem jij een biertje of wat anders
Sterktequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
In ieder geval goed dat je vader niet meer spuugt.. dat meot een goed teken zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Jeetje, wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Heel veel sterkte, dude!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Gezlligquote:
Jeej jouw familie gaat ff door een rough patch zeg... Sterkte !!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Jezus, ik schrik me wild...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
[Singles] Ruimen op, alles opzij, een nieuwe start!
Jezus wat kut zeg! Nogmaals: enorm veel sterkte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Vervelend dat er niet zo veel verandering in zit. Ik hoop dat je snel weer naar ze toe kunt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Je bent verhuist naar denemarken/zweden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef Catbert het volgende:
Damn, weet niet wat er hier in het water zit maar die vrouwen hier![]()
Aalsmeerquote:
*shrik*quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee helaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:52 schreef Sifon het volgende:
Eeeeuh niet echt positief helaas. ièmand anders?
Ik krijg een kat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
bleghiemand nog een positief verhaal ofzo?
Een hele dikke oude zeurpoes.quote:
Katten zijn tof !quote:
maar is de kat wel knuffelig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een hele dikke oude zeurpoes.Mijn ouders willen ervan af.
Zo te lezen vind je haar wel een lieverd. Is ze al erg oud?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een hele dikke oude zeurpoes.Mijn ouders willen ervan af.
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Katten zijn tof !
[..]
maar is de kat wel knuffelig?
Ja, ze is wel lief hoor. Ik denk een jaartje of 13, weet het niet exact.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zo te lezen vind je haar wel een lieverd. Is ze al erg oud?
de kat is toch niet rood, heel eigenwijs en zijn naam is garfield ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.![]()
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben jullie huisdieren gehad met expartners en zo ja, hoe losten jullie dat op bij een break-up?
Nee, gestreept en ze heet Noortje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
de kat is toch niet rood, heel eigenwijs en zijn naam is garfield ?
Knufflige katten zijn tofquote:
Daarvoor moet ik eerst een keertje gaan samenwonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
Hebben jullie huisdieren gehad met expartners en zo ja, hoe losten jullie dat op bij een break-up?
Nee, denk ook niet dat ze dat leuk vindt nee. Ik bereid me voor op een hoop gemauw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knufflige katten zijn tofjaa dus maar ff op dieet , zal ze wel niet prettig vinden
Ja, je neemt natuurlijk wel sneller een dier als je samenwoont. Is lastig delen anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Sifon het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst een keertje gaan samenwonen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
Jaaa denk dat je daar wel flink last van gaat hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ze dat leuk vindt nee. Ik bereid me voor op een hoop gemauw.![]()
Ja, Chinchilla's, ze wilde er vanaf, maar ik had geen woonruimte. Toen heeft ze ze verkocht omdat ze niet wilde wachten totdat ik wist wat ik wilde. We hadden op zich afgesproken dat ze van haar waren toen we ze namen, maar ik had er op het einde (5 jaar later ofzo) meer mee dan zij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.![]()
Om maar even de link te leggen met singles:
Teken van oudheid he middagdutjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Och men.. was ik weer bijna in slaap gevallen totdat ik een sms kreeg
stomme telefoon ook, ik weet alweer waarom ik het geluid altijd uit heb staan
quote:
goed goed met u dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hoe is het met jouhou dan ukske!
nee had een andere oorzaakquote:
Goed, net een pizza in mn holle kies geduwd, en nu de kasten door aan het spitten naar het hoofdgerechtquote:
Nee niet eensquote:
Lol. ik word nooit wakker als iemand me smsed. Dan piept het ding 1x en dat is niet genoeg om mij wakker te maken. Bellen daarentegen....quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Och men.. was ik weer bijna in slaap gevallen totdat ik een sms kreeg
stomme telefoon ook, ik weet alweer waarom ik het geluid altijd uit heb staan
Als zij oud is ben ik bijna toe aan pensioenquote:
Ja, uiteindelijk heeft zij de schaamluizen mogen behouden na een lang juridisch gevecht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
eetsmakelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed, net een pizza in mn holle kies geduwd, en nu de kasten door aan het spitten naar het hoofdgerecht
Die van mij repeteert elke 2 minutenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef Sifon het volgende:
Lol. ik word nooit wakker als iemand me smsed. Dan piept het ding 1x en dat is niet genoeg om mij wakker te maken. Bellen daarentegen....
Je draait er opvallend omheen, maar volgens mij wil je het stiekem toch vertellenquote:
der mond zit nog vol joh! dat geeft rommel..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je draait er opvallend omheen, maar volgens mij wil je het stiekem toch vertellen
Tja, niet heel aardig van haar maar wel enigszins begrijpelijk. Konden ze niet tijdelijk ergens anders heen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef kingmob het volgende:
Rustig hier
[..]
Ja, Chinchilla's, ze wilde er vanaf, maar ik had geen woonruimte. Toen heeft ze ze verkocht omdat ze niet wilde wachten totdat ik wist wat ik wilde. We hadden op zich afgesproken dat ze van haar waren toen we ze namen, maar ik had er op het einde (5 jaar later ofzo) meer mee dan zij.
Ik kon er toen niet om treuren, nu vind ik het wel een beetje jammer
ik draai nergens omheenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
Je draait er opvallend omheen, maar volgens mij wil je het stiekem toch vertellen
jaaaaa je zei dat je me het meeste haat en dat ik er trots op mocht zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat dat neit zo was dan?![]()
Nu welquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik draai nergens omheenvolgens mij is het wel duidelijk
Weet je het wel zekerquote:
Het was mij al vrij lang duidelijk dat zij er op uitgekeken was. Ik hoop maar dat ze zorgvuldig een nieuw huisje heeft gevonden. 1tje was best veel geld waard voor fokkers, dus misschien was de verleiding grootquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, niet heel aardig van haar maar wel enigszins begrijpelijk. Konden ze niet tijdelijk ergens anders heen?
Ik heb helemaal geen respect voor Box.. mij een beetje bellen als ik half slaap nog!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is dat de nieuwe scharrel van Box? Damn, respect!
mrbox is dat waar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze d'r bek open trektquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jaaaaa je zei dat je me het meeste haat en dat ik er trots op mocht zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwa *kan wel een knuffel gebruiken*quote:
dacht ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat moet King met een foto van haar dan?quote:
ho ho ben ik nu jouw scharrel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
mwa *kan wel een knuffel gebruiken*![]()
![]()
[..]
dacht ikdas lubby he
Dit is dan ook geen slowchatquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef appelsjap het volgende:
Jullie gaan wel erg snel zeg, sneller dan PUB
Daar zijn wel oplossingen voorquote:
Hayoquote:
OMFG! trauma enzo!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze d'r bek open trekt
Al is deze remix geweldig![]()
![]()
![]()
Nee, idd, slow kun je gerust weghalen.quote:
Heej Lubquote:
Hi, ja hoorquote:
Wat een lekker wijf zeg, dat 2e filmpje is echt tof.quote:
Godverdomme wat een irritant mens zeg.quote:
huh I wishquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ho ho ben ik nu jouw scharrel?
en jaa je krijgt een hele dikke knuffel van mij![]()
Zou je toch niet verwachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hi, ja hoor
Heb net mijn cabriootje weer gefixedblijkbaar kan de kap niet dicht als het te hard waait...
Waarmee?quote:
De loterijquote:
Jaa hoor en met jou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej Luballes goed?
[..]
Hi, ja hoor
Heb net mijn cabriootje weer gefixedblijkbaar kan de kap niet dicht als het te hard waait...
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Ik zou niet durven![]()
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nee hequote:
Roebel?quote:
Kamelen!quote:
Met mij ook goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa hoor en met jou?
lang nie meer gesproken
Okee das dan weer lekker zeg. *scheurt lot in stukjes*quote:
Zeg je, ga boeven vangen stelletje graaiersquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee he![]()
En het ergste was nog, ik reed in de file, begon te regenen en er reed een politiebus achter me, dus ik durfde niet naar de vluchtstrook gaan.
Ik dacht dat het wel zou gaan, maar had niet gedacht dat het zo hard waaide....
Dus halverwege bleef de kap stekenik toch maar naar de vluchstrook.... zat de kap vast
![]()
En tot overmaat van ramp kwam die politie nog naar me toe:
" Dat is onnodig gebruik van de vluchtstrook: 200 euro! "
briefje sturen.. kap zat vast, was een gevaar op de weg, was nodig..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee he![]()
En het ergste was nog, ik reed in de file, begon te regenen en er reed een politiebus achter me, dus ik durfde niet naar de vluchtstrook gaan.
Dus halverwege bleef de kap stekenik toch maar naar de vluchstrook.... zat de kap vast
![]()
das te weinig. Ik zou 6 mijoen geiten hebben gevraagdquote:
Of ezels, die hebben ze ook en zijn veel schattigerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
das te weinig. Ik zou 6 mijoen geiten hebben gevraagd
das klotequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met mij ook goedzie verhaal hierboven en verder op het werk ook goed
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef Sifon het volgende:
[..]
Okee das dan weer lekker zeg. *scheurt lot in stukjes*
Jah? nee joh.. dfat ben ik niet waardquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
das te weinig. Ik zou 6 mijoen geiten hebben gevraagd
Rare combinatiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef kingmob het volgende:
Tijd om mijn supermaaltijd van knakworstjes en aardbeien te bereiden
Wel in mijn ogenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? nee joh.. dfat ben ik niet waard
Neehee: mijn ogen vind jij al meer dan die zes miljoen waardquote:
Durf het bijna niet te vragen, maarreh....... ben je zwanger?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef kingmob het volgende:
Tijd om mijn supermaaltijd van knakworstjes en aardbeien te bereiden
Toppie. Nog 2 dagen werken en dan vakantie.quote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neehee: mijn ogen vind jij al meer dan die zes miljoen waard
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
yeeh voor knuffels, krijg ik er een terug?
quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Q. het volgende:
Zo. Bank. Bier. Laptop. Even lekker avondje rust.
Ga jij eens aan de koffiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bent![]()
![]()
Terug krijgen ? kom je die dan niet gewoon ff halen
mrboxx ik schaam me doodquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bent![]()
![]()
Terug krijgen ? kom je die dan niet gewoon ff halen
Smakelijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik zit ff te eten trouwens, lees zo wel terug
Moet je even langs apeldoornquote:
yeeh voor vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toppie. Nog 2 dagen werken en dan vakantie.
Hoest met jou?
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef ObviousClone het volgende:
Ey
Terug van werk, morgen weer.
Welke gek heeft dit uitgevonden....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalen
Goed zo, waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yeeh voor vakantie![]()
goed hoor, heb namelijk al vakantie
En dat laat je niet eens weten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yeeh voor vakantie![]()
goed hoor, heb namelijk al vakantie
Zul je toch je rust moeten inleveren, want de hond haalt geen bier uit de koelkastquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog iemand om bier te brengen en ik ben helemaal tevreden.
heeej jij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef ObviousClone het volgende:
Ey
Terug van werk, morgen weer.
Welke gek heeft dit uitgevonden....
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.quote:
Wijn is voor wijven, echte mannen drinken bier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.
Laat je mij hier achter met dat stelletje ongeregeld?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Sifon het volgende:
Luitjes fijne avond toegewenst ik ga ff een pilsje happen voor ik de bios induik
Lekker feestje dan. Aan het eind van het feest hang je 3 dagen aan je kruis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.
Meestal is m'n glimlach wel genoeg. Vandaag weer een gratis broodje geregeld bij de broodjeszaak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalen
Boete?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer, ik heb de boete dus niet hoeven betalen![]()
En ik wil lub_ya ook wel een knuffel geven hoor!
quote:
Nee die was niet te drinkenquote:
Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mrboxx ik schaam me dood![]()
Kom jij het niet brengen dan?
Sorry, maar mijn maten worden jaloers als ik alleen nog maar hier kom.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat je mij hier achter met dat stelletje ongeregeld?
veel plezier![]()
Jij wil te veelquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
gelukkig!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
Maar je maakte toch tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Nee die was niet te drinken![]()
![]()
[..]
Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamen![]()
![]()
![]()
Ik heb Vrijdag pas tijd dan![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee he![]()
![]()
Jij smste mij gisteren dat je sowieso een waarschuwing kreegquote:
Je hebt gewoon de verkeerde katten uitgezocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijn is voor wijven, echte mannen drinken bier!
Ik ga eerst maar de bank schoonmaken, die stinkt naar kattenpies. Leuk hoor, katten..
Voor jou natuurlijk altijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je maakte toch tijd![]()
ohnee ik was degene die tijd moest maken
Jaaa ....quote:
Ja, die gast zei ook, eigenlijk moet ik je een boete geven, maar omdat het bijna gaat regenen, ga maar gauw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij smste mij gisteren dat je sowieso een waarschuwing kreeg
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je maakte toch tijd![]()
ohnee ik was degene die tijd moest maken
Okeeeeequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, die gast zei ook, eigenlijk moet ik je een boete geven, maar omdat het bijna gaat regenen, ga maar gauw.
(ik had hem alleen niet verteld dat de kap vast zatdus heb er nog 5 minuten gestaan terwijl hij al weg was
Blij dat je ook van mening bent dat ze tijd voor mij moet vrij maken sedanquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Blij dat je ook vind dat ze tijd voor me moet vrij maken sedan![]()
Je mag d'r hebben!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Blij dat je ook van mening bent dat ze tijd voor mij moet vrij maken sedan![]()
Wat genereus van je! heeft ze daar zelf ook nog wat over te zeggen dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |