Katten zijn tof !quote:
maar is de kat wel knuffelig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een hele dikke oude zeurpoes.Mijn ouders willen ervan af.
Zo te lezen vind je haar wel een lieverd. Is ze al erg oud?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een hele dikke oude zeurpoes.Mijn ouders willen ervan af.
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Katten zijn tof !
[..]
maar is de kat wel knuffelig?
Ja, ze is wel lief hoor. Ik denk een jaartje of 13, weet het niet exact.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zo te lezen vind je haar wel een lieverd. Is ze al erg oud?
de kat is toch niet rood, heel eigenwijs en zijn naam is garfield ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.![]()
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben jullie huisdieren gehad met expartners en zo ja, hoe losten jullie dat op bij een break-up?
Nee, gestreept en ze heet Noortje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
de kat is toch niet rood, heel eigenwijs en zijn naam is garfield ?
Knufflige katten zijn tofquote:
Daarvoor moet ik eerst een keertje gaan samenwonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
Hebben jullie huisdieren gehad met expartners en zo ja, hoe losten jullie dat op bij een break-up?
Nee, denk ook niet dat ze dat leuk vindt nee. Ik bereid me voor op een hoop gemauw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knufflige katten zijn tofjaa dus maar ff op dieet , zal ze wel niet prettig vinden
Ja, je neemt natuurlijk wel sneller een dier als je samenwoont. Is lastig delen anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Sifon het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst een keertje gaan samenwonen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
Jaaa denk dat je daar wel flink last van gaat hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ze dat leuk vindt nee. Ik bereid me voor op een hoop gemauw.![]()
Ja, Chinchilla's, ze wilde er vanaf, maar ik had geen woonruimte. Toen heeft ze ze verkocht omdat ze niet wilde wachten totdat ik wist wat ik wilde. We hadden op zich afgesproken dat ze van haar waren toen we ze namen, maar ik had er op het einde (5 jaar later ofzo) meer mee dan zij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.![]()
Om maar even de link te leggen met singles:
Teken van oudheid he middagdutjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Och men.. was ik weer bijna in slaap gevallen totdat ik een sms kreeg
stomme telefoon ook, ik weet alweer waarom ik het geluid altijd uit heb staan
quote:
goed goed met u dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hoe is het met jouhou dan ukske!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |