Toppie. Nog 2 dagen werken en dan vakantie.quote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neehee: mijn ogen vind jij al meer dan die zes miljoen waard
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
yeeh voor knuffels, krijg ik er een terug?
quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Q. het volgende:
Zo. Bank. Bier. Laptop. Even lekker avondje rust.
Ga jij eens aan de koffiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bent![]()
![]()
Terug krijgen ? kom je die dan niet gewoon ff halen
mrboxx ik schaam me doodquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bent![]()
![]()
Terug krijgen ? kom je die dan niet gewoon ff halen
Smakelijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik zit ff te eten trouwens, lees zo wel terug
Moet je even langs apeldoornquote:
yeeh voor vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toppie. Nog 2 dagen werken en dan vakantie.
Hoest met jou?
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef ObviousClone het volgende:
Ey
Terug van werk, morgen weer.
Welke gek heeft dit uitgevonden....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalen
Goed zo, waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yeeh voor vakantie![]()
goed hoor, heb namelijk al vakantie
En dat laat je niet eens weten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yeeh voor vakantie![]()
goed hoor, heb namelijk al vakantie
Zul je toch je rust moeten inleveren, want de hond haalt geen bier uit de koelkastquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog iemand om bier te brengen en ik ben helemaal tevreden.
heeej jij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef ObviousClone het volgende:
Ey
Terug van werk, morgen weer.
Welke gek heeft dit uitgevonden....
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.quote:
Wijn is voor wijven, echte mannen drinken bier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |