Jaa hoor en met jou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej Luballes goed?
[..]
Hi, ja hoor
Heb net mijn cabriootje weer gefixedblijkbaar kan de kap niet dicht als het te hard waait...
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Ik zou niet durven![]()
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nee hequote:
Roebel?quote:
Kamelen!quote:
Met mij ook goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa hoor en met jou?
lang nie meer gesproken
Okee das dan weer lekker zeg. *scheurt lot in stukjes*quote:
Zeg je, ga boeven vangen stelletje graaiersquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee he![]()
En het ergste was nog, ik reed in de file, begon te regenen en er reed een politiebus achter me, dus ik durfde niet naar de vluchtstrook gaan.
Ik dacht dat het wel zou gaan, maar had niet gedacht dat het zo hard waaide....
Dus halverwege bleef de kap stekenik toch maar naar de vluchstrook.... zat de kap vast
![]()
En tot overmaat van ramp kwam die politie nog naar me toe:
" Dat is onnodig gebruik van de vluchtstrook: 200 euro! "
briefje sturen.. kap zat vast, was een gevaar op de weg, was nodig..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee he![]()
En het ergste was nog, ik reed in de file, begon te regenen en er reed een politiebus achter me, dus ik durfde niet naar de vluchtstrook gaan.
Ik dacht dat het wel zou gaan, maar had niet gedacht dat het zo hard waaide....
Dus halverwege bleef de kap stekenik toch maar naar de vluchstrook.... zat de kap vast
![]()
En tot overmaat van ramp kwam die politie nog naar me toe:
" Dat is onnodig gebruik van de vluchtstrook: 200 euro! "
das te weinig. Ik zou 6 mijoen geiten hebben gevraagdquote:
Of ezels, die hebben ze ook en zijn veel schattigerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
das te weinig. Ik zou 6 mijoen geiten hebben gevraagd
das klotequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met mij ook goedzie verhaal hierboven en verder op het werk ook goed
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef Sifon het volgende:
[..]
Okee das dan weer lekker zeg. *scheurt lot in stukjes*
Jah? nee joh.. dfat ben ik niet waardquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
das te weinig. Ik zou 6 mijoen geiten hebben gevraagd
Rare combinatiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef kingmob het volgende:
Tijd om mijn supermaaltijd van knakworstjes en aardbeien te bereiden
Wel in mijn ogenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? nee joh.. dfat ben ik niet waard
Neehee: mijn ogen vind jij al meer dan die zes miljoen waardquote:
Durf het bijna niet te vragen, maarreh....... ben je zwanger?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef kingmob het volgende:
Tijd om mijn supermaaltijd van knakworstjes en aardbeien te bereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |