quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Q. het volgende:
Zo. Bank. Bier. Laptop. Even lekker avondje rust.
Ga jij eens aan de koffiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bent![]()
![]()
Terug krijgen ? kom je die dan niet gewoon ff halen
mrboxx ik schaam me doodquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de andere niet weten wat voor lekker ding jij bent![]()
![]()
Terug krijgen ? kom je die dan niet gewoon ff halen
Smakelijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik zit ff te eten trouwens, lees zo wel terug
Moet je even langs apeldoornquote:
yeeh voor vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toppie. Nog 2 dagen werken en dan vakantie.
Hoest met jou?
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef ObviousClone het volgende:
Ey
Terug van werk, morgen weer.
Welke gek heeft dit uitgevonden....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalen
Goed zo, waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yeeh voor vakantie![]()
goed hoor, heb namelijk al vakantie
En dat laat je niet eens weten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yeeh voor vakantie![]()
goed hoor, heb namelijk al vakantie
Zul je toch je rust moeten inleveren, want de hond haalt geen bier uit de koelkastquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog iemand om bier te brengen en ik ben helemaal tevreden.
heeej jij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef ObviousClone het volgende:
Ey
Terug van werk, morgen weer.
Welke gek heeft dit uitgevonden....
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.quote:
Wijn is voor wijven, echte mannen drinken bier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.
Laat je mij hier achter met dat stelletje ongeregeld?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Sifon het volgende:
Luitjes fijne avond toegewenst ik ga ff een pilsje happen voor ik de bios induik
Lekker feestje dan. Aan het eind van het feest hang je 3 dagen aan je kruis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Had hij niet aan z'n zoon laten zien hoe je wijn uit water maakte enzo? Jammer dat die lul het niet door heeft verteld. Had mijn feestjes een stuk goedkoper gemaakt.
Meestal is m'n glimlach wel genoeg. Vandaag weer een gratis broodje geregeld bij de broodjeszaak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zelfde idiot die verzonnen heeft dat je voor dingen moet betalen
Boete?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer, ik heb de boete dus niet hoeven betalen![]()
En ik wil lub_ya ook wel een knuffel geven hoor!
quote:
Nee die was niet te drinkenquote:
Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mrboxx ik schaam me dood![]()
Kom jij het niet brengen dan?
Sorry, maar mijn maten worden jaloers als ik alleen nog maar hier kom.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat je mij hier achter met dat stelletje ongeregeld?
veel plezier![]()
Jij wil te veelquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
gelukkig!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
Maar je maakte toch tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Nee die was niet te drinken![]()
![]()
[..]
Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamen![]()
![]()
![]()
Ik heb Vrijdag pas tijd dan![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee he![]()
En het ergste was nog, ik reed in de file, begon te regenen en er reed een politiebus achter me, dus ik durfde niet naar de vluchtstrook gaan.
Ik dacht dat het wel zou gaan, maar had niet gedacht dat het zo hard waaide....
Dus halverwege bleef de kap stekenik toch maar naar de vluchstrook.... zat de kap vast
![]()
En tot overmaat van ramp kwam die politie nog naar me toe:
" Dat is onnodig gebruik van de vluchtstrook: 200 euro! "
Jij smste mij gisteren dat je sowieso een waarschuwing kreegquote:
Je hebt gewoon de verkeerde katten uitgezocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijn is voor wijven, echte mannen drinken bier!
Ik ga eerst maar de bank schoonmaken, die stinkt naar kattenpies. Leuk hoor, katten..
Voor jou natuurlijk altijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je maakte toch tijd![]()
ohnee ik was degene die tijd moest maken
Jaaa ....quote:
Ja, die gast zei ook, eigenlijk moet ik je een boete geven, maar omdat het bijna gaat regenen, ga maar gauw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij smste mij gisteren dat je sowieso een waarschuwing kreeg
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je maakte toch tijd![]()
ohnee ik was degene die tijd moest maken
Okeeeeequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, die gast zei ook, eigenlijk moet ik je een boete geven, maar omdat het bijna gaat regenen, ga maar gauw.
(ik had hem alleen niet verteld dat de kap vast zatdus heb er nog 5 minuten gestaan terwijl hij al weg was
Blij dat je ook van mening bent dat ze tijd voor mij moet vrij maken sedanquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Blij dat je ook vind dat ze tijd voor me moet vrij maken sedan![]()
Je mag d'r hebben!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Blij dat je ook van mening bent dat ze tijd voor mij moet vrij maken sedan![]()
Wat genereus van je! heeft ze daar zelf ook nog wat over te zeggen dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |