Hey Pientje, wat ook leuk is, de watertoren. Je weet wel waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenDat zijn wel leuke dingen om te gaan doen
Edit: dan krijg je meteen een gids mee, dus zit je ook niet met: shit wat moet ik nu zeggen enzo
Dat wel, het zal zeker helpen, maar beter als zijn datezij er zelf mee komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I gotta admit, hier heb je wel een punt. Maar omdat Erik een tikje inspiratieloos is, kan ik wel bedenken dat deze tips hem helpen. Maar verder geldt natuurlijk dat ze moeten doen waar ze beiden zin in hebben, dat werk het het meest ontspannend.
u gaat door voor de understatement of the year awardquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I gotta admit, hier heb je wel een punt. Maar omdat Erik een tikje inspiratieloos is, kan ik wel bedenken dat deze tips hem helpen. Maar verder geldt natuurlijk dat ze moeten doen waar ze beiden zin in hebben, dat werk het het meest ontspannend.
Beidenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Dat wel, het zal zeker helpen, maar beter als zijn date er zelf mee komt.
Stom genoeg zul je er dan ook eens alleen op uit moeten om erachter te komen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef erikje14 het volgende:
u gaat door voor de understatement of the year award
Zonder gekheid, inspiratieloos kan wel kloppen ja, doen waar we zin in hebben is zeker waar, alleen ik doe nooit wat dus waar ik zin in heb zou ik ook niet weten, daarom sta ik open voor suggesties
Dan moet je iets gaan doen wat bij haar pastquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
u gaat door voor de understatement of the year award
Zonder gekheid, inspiratieloos kan wel kloppen ja, doen waar we zin in hebben is zeker waar, alleen ik doe nooit wat dus waar ik zin in heb zou ik ook niet weten, daarom sta ik open voor suggesties
Wat bedoel je? Dat zij iets voorstelt om te doen, zou helemaal leuk zijn heb ik eerlijk gezegd ook wel een klein beetje nodig, iemand die mij meeneemt om de wereld te ontdekken want zelf zal ik het niet zo snel doen iig...quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel, het zal zeker helpen, maar beter als zijn date er zelf mee komt.
En mits je dat ook al weetquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan doen wat bij haar pastOf waar ze het bijvoorbeeld over gehad heeft wat ze al een keer wou doen. (Mits je dat zelf ook leuk zou vinden)
Zie volgende post.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
BeidenAls zij met iets komt wat hij niet ziet zitten schiet het natuurlijk niet
![]()
Ik las hetquote:
Ook daar heb je gelijk in, maar goed daar word ook aan gewerktquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom genoeg zul je er dan ook eens alleen op uit moeten om erachter te komen wat je leuk vindt
Verlegen mensen zitten daar meequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt mee zitten ?
kamer?quote:
Moet je doen, is leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keer de Dom beklimmen.
Weet ik waar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey Pientje, wat ook leuk is, de watertoren. Je weet wel waarDan kun je, bij helder weer, echt superver kijken
Alleen dat is zonder gids en minder hoog, denk ik
Qua trappen wel een stukje erger(heel open enz)
Vrij weinigquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bed, Stoel, Tafel, Kruk, Bankje of is er niks spannends gebeurd in die domtoren
Ook dat nog 's jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat dat niet alleen verlegen mensen hoeven te zijn.
Aah maar vaak slaat die angst gewoon nergens op of is het gegrond en is er ook gewoon geen klik !quote:
Mja... daar heb je dan ook wel weer gelijk in... Maar als je écht verlegen bent ofzo is het moeilijk om gewoon zomaar ergens over te gaan praten, dat weet ik uit ervaring. Ik was ooit heel erg verlegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah maar vaak slaat die angst gewoon nergens op of is het gegrond en is er ook gewoon geen klik !
Mjah, alleen heb ik geen knopje UIT daarvoor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah maar vaak slaat die angst gewoon nergens op of is het gegrond en is er ook gewoon geen klik !
Jaa oke en dan kan de druk om wat te moeten zeggen ook juist je laten dichtklappen... Aan de andere kant maakt het met z'n gids er bij ook weer minder intiemquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja... daar heb je dan ook wel weer gelijk in... Maar als je écht verlegen bent ofzo is het moeilijk om gewoon zomaar ergens over te gaan praten, dat weet ik uit ervaring. Ik was ooit heel erg verlegen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrij weinigHeb alleen zijn hand vast gehouden bovenaan... ik heb hoogtevrees
Ik denk dat je zal moeten accepteren dat er zonder communicatie heel moeilijk een klik ontstaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, alleen heb ik geen knopje UIT daarvoor...
Ik denk dat als er een klik is, dat je vanzelf gaat pratenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, alleen heb ik geen knopje UIT daarvoor...
Ja of heel andere dingen gaat doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een klik is, dat je vanzelf gaat praten
Wat opzich ook helemaal niet verkeerd isquote:
Nogal ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kunnen mensen zich zo heerlijk in vergissen he
Dat laat ik je weten zodra ik het weetquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat opzich ook helemaal niet verkeerd is![]()
Het was vooral zo tof door het gezelschap, uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenDat zijn wel leuke dingen om te gaan doen
Edit: dan krijg je meteen een gids mee, dus zit je ook niet met: shit wat moet ik nu zeggen enzo
mss zelfs wel leukerquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat opzich ook helemaal niet verkeerd is![]()
Heel subtiel, Q.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was vooral zo tof door het gezelschap, uiteraard.
Met mij?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keer de Dom beklimmen.
Keyboardridder ben ik wel, in het echt praat ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef kingmob het volgende:
Een klik zonder eerst te praten...
Ja, je zou er op kunnen hopen. Of beter, je probeert jezelf iets meer extravert gedrag aan te leren.
Tenzij je autist bent is dat echt wel af te leren hoor. Als je dat zelf wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Keyboardridder ben ik wel, in het echt praat ik eigenlijk nooit
Ben jij nu nog vrijgezel danquote:
Valt hier mee, meer het wennen dat ik heb. Dan wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Keyboardridder ben ik wel, in het echt praat ik eigenlijk nooit
CL is van mij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij nu nog vrijgezel danJe begint bijna een oud gediende van het singels topic te worden
Ik hoop het, ben d'r wel achter dat het momenteel niets is iigquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tenzij je autist bent is dat echt wel af te leren hoor. Als je dat zelf wilt natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat laat ik je weten zodra ik het weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |