Ik zou het je ook niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
Geen idee wat mensen voor eerste indruk van mij hebben
quote:
Ook goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Laat ons nou maar zeggen wat we van je vinden, en als we je beter leren kennen kunnen we altijd ons oordeel aanpassen!
Je bent bezet dus who caresquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NietMaar ik ben ook niet zo schattig als ik dr uit zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent bezet dus who cares
Whehe, ik ben gewoon ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo, even vrijstellingen invullen en morgen weg doen
quote:
Niets doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
stel (ik zeg stel, dus een hypothetisch geval) dat ik eens iets zou willen gaan doen met iemand, wat zou een leuke eerste ontmoeting/date kunnen zijn en hoe zouden jullie dat aanpakken?
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
stel (ik zeg stel, dus een hypothetisch geval) dat ik eens iets zou willen gaan doen met iemand, wat zou een leuke eerste ontmoeting/date kunnen zijn en hoe zouden jullie dat aanpakken?
Je moet die gast niet ontmoedigen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niets doen
Niet als in wel afspreken en niks doen, maar niet afspreken
Dat klinkt wel leuk idd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenDat zijn wel leuke dingen om te gaan doen
Edit: dan krijg je meteen een gids mee, dus zit je ook niet met: shit wat moet ik nu zeggen enzo
de meest foute tent in je stad bezoeken met derquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
Gewoon vragen. En dan iets gaan doen waarbij je iets te doen hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef erikje14 het volgende:
Nou ja, op het moment dat je dat zegt dan jinx je het al eigenlijk en gaat het niet meer werkenquote:
Ja, was errug leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet die gast niet ontmoedigen!
[..]
Dat klinkt wel leuk idd!
dorp en stap nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de meest foute tent in je stad bezoeken met der
Waarom zou je daar uberhaupt mee zitten ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... een van mijn leukste eerste dates tot nu toe was anderhalve week geleden... domtoren beklimmenDat zijn wel leuke dingen om te gaan doen
Edit: dan krijg je meteen een gids mee, dus zit je ook niet met: shit wat moet ik nu zeggen enzo
Mwah, mezelf kennende zou me dat nog wel eens kunnen gebeuren jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt mee zitten ?
I gotta admit, hier heb je wel een punt. Maar omdat Erik een tikje inspiratieloos is, kan ik wel bedenken dat deze tips hem helpen. Maar verder geldt natuurlijk dat ze moeten doen waar ze beiden zin in hebben, dat werk het het meest ontspannend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja, op het moment dat je dat zegt dan jinx je het al eigenlijk en gaat het niet meer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |