Heuj, en ik nam het nog wel voor je opquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent net zo subtiel als die sedan.
Dat wist je toch al? Je kent mij al jaaaaaaren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent net zo subtiel als die sedan.
Dan neem jij een biertje of wat andersquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef kingmob het volgende:
Een afdak is wel nodig ja de laatste dagen
Trouwens, zoete wijn
Wijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef kingmob het volgende:
Een afdak is wel nodig ja de laatste dagen
Trouwens, zoete wijn
Je verrast me nog elke keer, je wordt er steeds beter inquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wist je toch al? Je kent mij al jaaaaaaren..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verrast me nog elke keer, je wordt er steeds beter in.
Droge wijn, om mee toe doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan neem jij een biertje of wat anders
Sterktequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
In ieder geval goed dat je vader niet meer spuugt.. dat meot een goed teken zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Jeetje, wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Heel veel sterkte, dude!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Gezlligquote:
Jeej jouw familie gaat ff door een rough patch zeg... Sterkte !!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Jezus, ik schrik me wild...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
[Singles] Ruimen op, alles opzij, een nieuwe start!
Jezus wat kut zeg! Nogmaals: enorm veel sterkte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Vervelend dat er niet zo veel verandering in zit. Ik hoop dat je snel weer naar ze toe kunt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Je bent verhuist naar denemarken/zweden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef Catbert het volgende:
Damn, weet niet wat er hier in het water zit maar die vrouwen hier![]()
Aalsmeerquote:
*shrik*quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee helaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:52 schreef Sifon het volgende:
Eeeeuh niet echt positief helaas. ièmand anders?
Ik krijg een kat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
bleghiemand nog een positief verhaal ofzo?
Een hele dikke oude zeurpoes.quote:
Katten zijn tof !quote:
maar is de kat wel knuffelig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een hele dikke oude zeurpoes.Mijn ouders willen ervan af.
Zo te lezen vind je haar wel een lieverd. Is ze al erg oud?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een hele dikke oude zeurpoes.Mijn ouders willen ervan af.
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Katten zijn tof !
[..]
maar is de kat wel knuffelig?
Ja, ze is wel lief hoor. Ik denk een jaartje of 13, weet het niet exact.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Sifon het volgende:
[..]
Zo te lezen vind je haar wel een lieverd. Is ze al erg oud?
de kat is toch niet rood, heel eigenwijs en zijn naam is garfield ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.![]()
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben jullie huisdieren gehad met expartners en zo ja, hoe losten jullie dat op bij een break-up?
Nee, gestreept en ze heet Noortje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
de kat is toch niet rood, heel eigenwijs en zijn naam is garfield ?
Knufflige katten zijn tofquote:
Daarvoor moet ik eerst een keertje gaan samenwonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
Hebben jullie huisdieren gehad met expartners en zo ja, hoe losten jullie dat op bij een break-up?
Nee, denk ook niet dat ze dat leuk vindt nee. Ik bereid me voor op een hoop gemauw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knufflige katten zijn tofjaa dus maar ff op dieet , zal ze wel niet prettig vinden
Ja, je neemt natuurlijk wel sneller een dier als je samenwoont. Is lastig delen anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Sifon het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst een keertje gaan samenwonen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
Jaaa denk dat je daar wel flink last van gaat hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ze dat leuk vindt nee. Ik bereid me voor op een hoop gemauw.![]()
Ja, Chinchilla's, ze wilde er vanaf, maar ik had geen woonruimte. Toen heeft ze ze verkocht omdat ze niet wilde wachten totdat ik wist wat ik wilde. We hadden op zich afgesproken dat ze van haar waren toen we ze namen, maar ik had er op het einde (5 jaar later ofzo) meer mee dan zij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn zeker tof, heb er al 1. Poes is wel knuffelig ja, maar zo dik dat ze niet meer bij me op schoot kan springen. Eerst maar even op dieet dus.![]()
Om maar even de link te leggen met singles:
Teken van oudheid he middagdutjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Och men.. was ik weer bijna in slaap gevallen totdat ik een sms kreeg
stomme telefoon ook, ik weet alweer waarom ik het geluid altijd uit heb staan
quote:
goed goed met u dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hoe is het met jouhou dan ukske!
nee had een andere oorzaakquote:
Goed, net een pizza in mn holle kies geduwd, en nu de kasten door aan het spitten naar het hoofdgerechtquote:
Nee niet eensquote:
Lol. ik word nooit wakker als iemand me smsed. Dan piept het ding 1x en dat is niet genoeg om mij wakker te maken. Bellen daarentegen....quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Och men.. was ik weer bijna in slaap gevallen totdat ik een sms kreeg
stomme telefoon ook, ik weet alweer waarom ik het geluid altijd uit heb staan
Als zij oud is ben ik bijna toe aan pensioenquote:
Ja, uiteindelijk heeft zij de schaamluizen mogen behouden na een lang juridisch gevecht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Sinceria het volgende:
eetsmakelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed, net een pizza in mn holle kies geduwd, en nu de kasten door aan het spitten naar het hoofdgerecht
Die van mij repeteert elke 2 minutenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef Sifon het volgende:
Lol. ik word nooit wakker als iemand me smsed. Dan piept het ding 1x en dat is niet genoeg om mij wakker te maken. Bellen daarentegen....
Je draait er opvallend omheen, maar volgens mij wil je het stiekem toch vertellenquote:
der mond zit nog vol joh! dat geeft rommel..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je draait er opvallend omheen, maar volgens mij wil je het stiekem toch vertellen
Tja, niet heel aardig van haar maar wel enigszins begrijpelijk. Konden ze niet tijdelijk ergens anders heen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef kingmob het volgende:
Rustig hier
[..]
Ja, Chinchilla's, ze wilde er vanaf, maar ik had geen woonruimte. Toen heeft ze ze verkocht omdat ze niet wilde wachten totdat ik wist wat ik wilde. We hadden op zich afgesproken dat ze van haar waren toen we ze namen, maar ik had er op het einde (5 jaar later ofzo) meer mee dan zij.
Ik kon er toen niet om treuren, nu vind ik het wel een beetje jammer
ik draai nergens omheenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
Je draait er opvallend omheen, maar volgens mij wil je het stiekem toch vertellen
jaaaaa je zei dat je me het meeste haat en dat ik er trots op mocht zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat dat neit zo was dan?![]()
Nu welquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik draai nergens omheenvolgens mij is het wel duidelijk
Weet je het wel zekerquote:
Het was mij al vrij lang duidelijk dat zij er op uitgekeken was. Ik hoop maar dat ze zorgvuldig een nieuw huisje heeft gevonden. 1tje was best veel geld waard voor fokkers, dus misschien was de verleiding grootquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, niet heel aardig van haar maar wel enigszins begrijpelijk. Konden ze niet tijdelijk ergens anders heen?
Ik heb helemaal geen respect voor Box.. mij een beetje bellen als ik half slaap nog!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is dat de nieuwe scharrel van Box? Damn, respect!
mrbox is dat waar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze d'r bek open trektquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |