Jeej jouw familie gaat ff door een rough patch zeg... Sterkte !!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
Jezus, ik schrik me wild...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
[Singles] Ruimen op, alles opzij, een nieuwe start!
Jezus wat kut zeg! Nogmaals: enorm veel sterkte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Vervelend dat er niet zo veel verandering in zit. Ik hoop dat je snel weer naar ze toe kunt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
Je bent verhuist naar denemarken/zweden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef Catbert het volgende:
Damn, weet niet wat er hier in het water zit maar die vrouwen hier![]()
Aalsmeerquote:
*shrik*quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee helaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:52 schreef Sifon het volgende:
Eeeeuh niet echt positief helaas. ièmand anders?
Ik krijg een kat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
bleghiemand nog een positief verhaal ofzo?
Een hele dikke oude zeurpoes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |