Je denkt toch niet dat ik mijn katten naar zoiets ga vernoemen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alfa en Romeo. Gelijk het antwoord op je andere vraag.
Verwend en nest, is dat iets?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn katten naar zoiets ga vernoemen!![]()
Standaard. Maar dat sta jij wel graag te roepen aan de straat dan?quote:Maar dan zou het eerder Romulus en Remus worden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verwend en nest, is dat iets?![]()
[..]
Standaard. Maar dat sta jij wel graag te roepen aan de straat dan?
Heej kerel heel veel sterkte!quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ga naar kantoor vandaag. Maar ik ga zo weer naar huis en kom voorlopig niet of weinig op fok.
Om het verhaal kort te houden: Mijn vader is sinds afgelopen vrijdag hartpatient en sinds gister ook longpatient. Hij spuugde stukken long in bakjes op de ehbo gistermiddag. Hij ligt nu op de longafdeling.
Wij hebben net contact gehad met de afdeling en er is een foto gemaakt van zijn longen en er is een vlek op zijn rechterlong van ongeveer 5 cm bij 3 cm. Dit samen met het feit dat hij hartritme stoornis heeft. Mijn moeder is gisteren ook opgenomen omdat ze in het ziekenhuis een hysterische aanval kreeg hierdoor.
Ik zal weinig op fok zijn de komende tijd hierdoor.
Ik vertel dit zodat niemand denkt dat ik zonder reden weg ben oid.
Wie weet tot ooit.
Wat is dat soms toch heerlijk wakker worden.quote:
Lag je ook dwars in je bed dan? met de dekens helemaal opgerold enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is dat soms toch heerlijk wakker worden.
Eeej Bels lieverd, doe rustig aan man!! wat een ellende allemaal, denk aan je!! dikke knufquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ga naar kantoor vandaag. Maar ik ga zo weer naar huis en kom voorlopig niet of weinig op fok.
Om het verhaal kort te houden: Mijn vader is sinds afgelopen vrijdag hartpatient en sinds gister ook longpatient. Hij spuugde stukken long in bakjes op de ehbo gistermiddag. Hij ligt nu op de longafdeling.
Ik heb net contact gehad met de afdeling en er is een foto gemaakt van zijn longen en er is een vlek op zijn rechterlong van ongeveer 5 cm bij 3 cm. Dit samen met het feit dat hij hartritme stoornis heeft. Mijn moeder is gisteren ook opgenomen omdat ze in het ziekenhuis een hysterische aanval kreeg hierdoor.
Ik zal weinig op fok zijn de komende tijd hierdoor.
Ik vertel dit zodat niemand denkt dat ik zonder reden weg ben oid.
Wie weet tot ooit.
omdat je nu minder weerstand had van je haar tijdens het fietsen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Voelt echt lekker zo m'n haar weer kort
Scheelde vanmorgen gewoon 10 minuten
soms wel idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
In je eentje in slaap vallen en wakker worden is heerlijk
Zoals iedere dagquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:55 schreef djayzz het volgende:
Lag je ook dwars in je bed dan? met de dekens helemaal opgerold enzo.
hooooiquote:
hey meisquote:
Lekker he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wat vindt N. ervan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Voelt echt lekker zo m'n haar weer kort
Scheelde vanmorgen gewoon 10 minuten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
Lekker he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb het dak van m'n Aygo gezaagdquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
omdat je nu minder weerstand had van je haar tijdens het fietsen?
Zondequote:
Is ook zondequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:03 schreef KudFokker het volgende:
Zonde
Ze vond m'n krullen leuk![]()
Maar dit vindt ze ook goed staan
Nee vind ik niet. Althans niet zo kort als KF..quote:
Dooddoener!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:11 schreef KudFokker het volgende:
Groeit er wel weer aan hoor
En altijd als ik het milimeter, dan groeit het weer terug in mijn ' tomahawk model'
Ik heb zelf ook krullen en ik heb één keer de fout begaan om te zeggen 'doe maar lekker kort'. Twee weken met haar gelopen dat alle kanten opstond omdat de krullen op hun eigen manier toch hun werk deden.quote:
Mijn huis is ook niet groot. Maar doordat ik een wel een eigen huisje heb, hoef ik mijn slaapkamer eigenlijk alleen nog maar te slapenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:18 schreef erikje14 het volgende:
Enne, 1 persoonsbed is wel lekker qua ruimte die je in de kamer overhoud, mijn huisje is toch al niet supergroot.
ja ja, zullen best wel 2 mensen inpassenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Een 1 persoonsbed![]()
owja die 'disucussie' ben ik al vaak genoeg aangegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |