Je denkt toch niet dat ik mijn katten naar zoiets ga vernoemen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alfa en Romeo. Gelijk het antwoord op je andere vraag.
Verwend en nest, is dat iets?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn katten naar zoiets ga vernoemen!![]()
Standaard. Maar dat sta jij wel graag te roepen aan de straat dan?quote:Maar dan zou het eerder Romulus en Remus worden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verwend en nest, is dat iets?![]()
[..]
Standaard. Maar dat sta jij wel graag te roepen aan de straat dan?
Heej kerel heel veel sterkte!quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ga naar kantoor vandaag. Maar ik ga zo weer naar huis en kom voorlopig niet of weinig op fok.
Om het verhaal kort te houden: Mijn vader is sinds afgelopen vrijdag hartpatient en sinds gister ook longpatient. Hij spuugde stukken long in bakjes op de ehbo gistermiddag. Hij ligt nu op de longafdeling.
Wij hebben net contact gehad met de afdeling en er is een foto gemaakt van zijn longen en er is een vlek op zijn rechterlong van ongeveer 5 cm bij 3 cm. Dit samen met het feit dat hij hartritme stoornis heeft. Mijn moeder is gisteren ook opgenomen omdat ze in het ziekenhuis een hysterische aanval kreeg hierdoor.
Ik zal weinig op fok zijn de komende tijd hierdoor.
Ik vertel dit zodat niemand denkt dat ik zonder reden weg ben oid.
Wie weet tot ooit.
Wat is dat soms toch heerlijk wakker worden.quote:
Lag je ook dwars in je bed dan? met de dekens helemaal opgerold enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is dat soms toch heerlijk wakker worden.
Eeej Bels lieverd, doe rustig aan man!! wat een ellende allemaal, denk aan je!! dikke knufquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ga naar kantoor vandaag. Maar ik ga zo weer naar huis en kom voorlopig niet of weinig op fok.
Om het verhaal kort te houden: Mijn vader is sinds afgelopen vrijdag hartpatient en sinds gister ook longpatient. Hij spuugde stukken long in bakjes op de ehbo gistermiddag. Hij ligt nu op de longafdeling.
Ik heb net contact gehad met de afdeling en er is een foto gemaakt van zijn longen en er is een vlek op zijn rechterlong van ongeveer 5 cm bij 3 cm. Dit samen met het feit dat hij hartritme stoornis heeft. Mijn moeder is gisteren ook opgenomen omdat ze in het ziekenhuis een hysterische aanval kreeg hierdoor.
Ik zal weinig op fok zijn de komende tijd hierdoor.
Ik vertel dit zodat niemand denkt dat ik zonder reden weg ben oid.
Wie weet tot ooit.
omdat je nu minder weerstand had van je haar tijdens het fietsen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Voelt echt lekker zo m'n haar weer kort
Scheelde vanmorgen gewoon 10 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |