Dat is ontzettend belangrijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:51 schreef Sinceria het volgende:
Ja wat de ruimte betreft hebben we het getroffen. Allebei onze eigen plek enzo. Dat vind ik toch wel erg belangrijk.
Rekeningen delen is natuurlijk ook heel fijn. Deze huur kan ik in mijn eentje niet betalen.
quote:
Grappig. Hoop dat het minder snel gaat vervelen dan The Great Dalmuti die wordt genoemd als inspiratie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/340
Heel strategisch en leuk omdat je steeds in verschillende teams speelt. Zit goed in elkaar. Wordt hem voor deze vakantie met de couchsurfers.
voor katten? Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mona Lisa en Michelangelo, zijn dat geen leuke namen?
Michelangelo is al een schildpad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En Mona Lisa een schilderij..... ? dus?quote:
Dan hebben we Mona en Michel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ontzettend belangrijk!
Nee logisch dat je dan iemand nodig hebt!
says whoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik word gedwongen tot het spelen van Bohnanza.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grappig. Hoop dat het minder snel gaat vervelen dan The Great Dalmuti die wordt genoemd als inspiratie.
Oh, en als je boardgamegeek kent ben je toch wel een beetje nerd.
Haha, die laatste zag ik aankomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grappig. Hoop dat het minder snel gaat vervelen dan The Great Dalmuti die wordt genoemd als inspiratie.
Oh, en als je boardgamegeek kent ben je toch wel een beetje nerd.
Slaap lekker.quote:
Wil je korte namen dan?quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Nouk84 het volgende:
Alweer na twaalven.Maar ik ben zo nuttig geweest vandaag vanavond dat het me niets uitmaakt
![]()
Alsnog slapen!
Nee, maar ik ga niet iedere x Mona Lisa staan roepen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil je korte namen dan?
Italiaans toch?
Mijn kat heet Prul.quote:
Alfa en Romeo. Gelijk het antwoord op je andere vraag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet iedere x Mona Lisa staan roepen.Italiaans inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |