Ooh dat scheelt zeker! Fijn dat je ook de ruimte hebt voor een huisgenote. Ik heb die ruimte niet, zou het soms (met de nadruk op soms) toch wel prettig vinden. Ooh nee wacht, bullshit ik zou het alleen prettig vinden voor de rekeningenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Sinceria het volgende:
Per 1 augustus komt ze hier wonen. Gelukkig is het wel een goede vriendin, dat scheelt alweer
en het opruimen? Kan je dat ook weer delenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat scheelt zeker! Fijn dat je ook de ruimte hebt voor een huisgenote. Ik heb die ruimte niet, zou het soms (met de nadruk op soms) toch wel prettig vinden. Ooh nee wacht, bullshit ik zou het alleen prettig vinden voor de rekeningen
Ik doneer wel een euro per maandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat scheelt zeker! Fijn dat je ook de ruimte hebt voor een huisgenote. Ik heb die ruimte niet, zou het soms (met de nadruk op soms) toch wel prettig vinden. Ooh nee wacht, bullshit ik zou het alleen prettig vinden voor de rekeningen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua type auto?
Dat is een verrassing.![]()
Hij heeft 8 airbags, dus komt goed.
doe maar ruigquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
doe maar ruig![]()
Ik 50 cent
Maar nu ga ik slapen
kan wel wat nachtrust gebruiken
Ik heb dat nog nooit gedeeld, ben echt een heks daarinquote:
Tof!quote:
slaap zacht!quote:
als ik over de kop ga ben ik doodquote:
Ja wat de ruimte betreft hebben we het getroffen. Allebei onze eigen plek enzo. Dat vind ik toch wel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, daar wil ik wel een botsing voor mee hebben!
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/340quote:
Wij krijgen er 2.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Goeie TT. Maar gelukkig hier geen huisgenoten meer. Heerlijk, de vrijheid. Al zou een poesje wel weer es gezellig zijn.
Trio?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wij krijgen er 2.Of hebben er hier 2.
Mona Lisa en Michelangelo, zijn dat geen leuke namen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wij krijgen er 2.Of hebben er hier 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |